abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:35 #51
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639336
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88639337
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Arglist het volgende:

[..]

Bedankt dan, dat je ons aantoont dat discussiëren met jou vanaf het begin geen zin heeft.
Juist wel. Hij brengt valide punten in vind ik.
Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:26:39 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88639364
Ik denk ook dat Wilders zal proberen Lucassen te vriend te houden. Daarom duren die gesprekken ook zo lang, en zijn het er zo veel.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:27:34 #54
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639398
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat je het er niet mee eens bent is wat anders. Maar daarom heet het ook: discussie toch :)
Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 november 2010 @ 16:29:26 #55
862 Arcee
Look closer
pi_88639458
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Wallert het volgende:
Als Lucassen besluit verder te gaan als eenmansfractie, dan is de huidige gedoogde minderheidsregering zijn meerderheid kwijt.
Tenzij Groep Lucassen natuurlijk zitting neemt in de coaltie. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88639477
quote:

[..]

Wat? Het wangedrag van een PVV-kamerlid recht lullen door het wijzen naar een andere partij noem jij 'brengen van valide punten?' :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88639506
Het NRC behandelt een interessante vraag die hier ook al eerder gesteld werd:

AIVD: Wilders zelf verantwoordelijk voor screening
pi_88639513
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:

[..]

Sinds wanneer noemen we een opeenstapeling van drogredeneringen valide punten? Bij mij heet dat toch anders. In een discussie of een parlementaire van onbesproken gedrag zou moeten zijn brengt hij zeer zeker valide punten in. In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.
Is te doen gebruikelijk in discussies als deze.
Van links zowel als rechts.
pi_88639579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Arglist het volgende:

In een discussie over het 'besproken' gedrag van een volksvertegenwoordiger gaan wijzen naar andere zijn dan weer net geen valide punten.
Allereerst mijn dank voor de bijval en het zien van nieuwe/andere punten welke ook ik soms inbreng.
Ten tweede is vergelijken, zie de 'sig line' onder mijn avatar/pictogram hier links naast, _altijd_ (nou zeg in 95% van de gevallen) van toepassing.
Zeker wanneer je zoals ik zie dat vele van je medemensen namelijk wel de splinter in de ogen van een ander zien, maar niet die van de eigen partij of partij waarop men stemt.
Is lucassen een eikel? ja.
Zijn er daar meer van, ook in de partijen die geen pvv heten? JA!
Kunnen we ze dumpen? nee.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88639587
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij doet zoals velen vóór hem ook deden: vergelijkingen maken.
Is te doen gebruikelijk in discussies als deze.
Van links zowel als rechts.
Je weet wat een drogreden is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88639616
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Arglist het volgende:

[..]

Niet de geldigheid maar de meerderheid. Stel je voor dat er wat dingen over en weer worden gezegd die voor een gespannen werksfeer zorgen. Lucassen zou Wilders bijvoorbeeld een hak kunnen gaan zetten. Dan heb je een probleem inderdaad. Dit soort dingen moeten daarom ook delicaat aan worden gepakt. Wilders moet ook op zijn woorden letten, want Lucassen is politiek niet zijn vijand, sterker nog, hij heeft hem, in de vorm van zijn zetel, hard nodig, zoals Wallert ook zegt.
Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.
Bovendien neem je een voorschot op de uitkomst van de afwikkeling van de kwestie Lucassen. De uitkomst dat de meerderheid in de Tweede Kamer nu verdwenen is, is niet gebaseerd op feiten.
Het brengt de PVV en de coalitie in verlegenheid, maar op dit moment niet meer dan dat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88639622
quote:

[..]

Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben. :D
pi_88639636
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:

Dank! Helder stuk.
pi_88639661
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet wat een drogreden is?
Een taalkundig gevonden stok om een hond te slaan, hij is er in meerdere vormen en maten.
Nvt eigenlijk ook weer alhier.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88639670
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Jud1th het volgende:

Keurig.
pi_88639729
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een valide punt is niet, zeggen dat je iemand niet mag afkeuren als volksvertegenwoordiger, omdat er ANDERE mensen waren die dat bij ANDERE POLITICI ook niet gedaan hebben. :D
Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?
Is het dan geen drogredenatie?
pi_88639740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:

Maar dAn miste je mijn punt, meermaals, ondanks alle herhaling van nadruk.
Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:37:05 #68
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88639764
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
Lieve jongen, je snapt het echt niet. Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.

Ik ben ook geen fan van Jack de Vries of Rob Oudkerk of Wijnand Duyvendak. . Maar ga niet lopen jij-bakken alsjeblieft als je niet eens het punt snapt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:37:39 #69
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88639788
quote:
Ben je soms een medewerker van de PVV, want je weet meer dan wat er in de media hierover wordt weergegeven?
Daarnaast is de betrouwbaarheid van de PVV niet het onderwerp van discussie, immers de geldigheid van gedoogakkoord is met deze kwestie niet ineens van de baan.
Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.

Het gaat over het behouden van een meerderheid of het verliezen ervan. Dat voelt Geert Wilders (geen vriend van mij) heel goed aan.
I'm not a number! Frontiers only exist in your head
pi_88639816
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dank! Helder stuk.
Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:

1. Het verrichten van onderzoek naar organisaties en personen die aanleiding geven tot het ernstige vermoeden dat zij een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, de veiligheid van de staat of voor andere gewichtige belangen van de staat;"

Luie flikkers :) de partijen een beetje zelf dat werk laten doen! :)
pi_88639858
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik houdt de spiegel voor aan hen die naar anderen wijzen, uitvergroten, maar de eigen (partij-)mankementen gewoon verzwijgen of wEl downplayen.
Omdat andere partijen het ook doen wil het nog niet zeggen dat het goed is....

Jij doet teveel aannames. Ten eerst zeg je omdat andere partijen het ook doen wil het nog niet zeggen dat het goed is....

Meerendeel is het erover eens dat het soort types als Lucassen niets in de politiek te zoeken hebben. Maakt geen reet uit van welke partij.

Hou die spiegel maar eens voor je eigen kanis...man

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 16:44:35 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:40:00 #72
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88639892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over betrouwbaarheid. En dit is niet van toepassing.
Bovendien neem je een voorschot op de uitkomst van de afwikkeling van de kwestie Lucassen. De uitkomst dat de meerderheid in de Tweede Kamer nu verdwenen is, is niet gebaseerd op feiten.
Het brengt de PVV en de coalitie in verlegenheid, maar op dit moment niet meer dan dat.
Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.
pi_88639922
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Andromache het volgende:
Deze man is woordvoerder wijken en integratie. Om het tuig uit de wijken te krijgen. Dat tuig, dat is hij zelf! Totaal ongeloofwaardig en daarom hoeven we niets te verwachten van deze man. Zit totaal op de verkeerde plek.
Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Regeringen en diensten, bedrijven, nemen die lieden in dienst, u wel bekend?
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:42:15 #74
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88640001
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zag een documentaire over hacken e.d. op internet, bankgegevens jatten, social enginering etc.
Dus je wil zeggen dat we juist veel aan Lucassen hebben, als ervaringsdeskundige en expert op het gebied van straatterrorisme? Waarom maak je nu weer van die onzinnige vergelijkingen jongen....
pi_88640031
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Oh ja dat is een goede vergelijking. |:(

Hackers proberen de beveiliging te verbeteren als ze in dienst zijn bij bedrijven of overheid.
Ik snap niet hoe je dat wilt vergelijken met iemand die zijn buurt terroriseert en vervolgens de buurt veiliger wilt maken tegen buurt terroristen.

Het is niet alsof je professioneel kut buurman kunt zijn of iets dergelijks. Dat is bij hackers wel het geval. Hackers hebben bepaalde kwaliteiten.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88640054
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Arglist het volgende:

[..]

Tuurlijk neem ik een voorschot, maar het is ook mogelijkheid. Wilders kan niet zomaar uit zijn slof schieten tegen die man, hij kan hem geen 'straatterrorist' noemen noch kan hij opperen dat hij in zijn knie geschoten moet worden, als je snapt wat ik bedoel. De meerderheid is niet verdwenen, maar kan bij een onzorgvuldige aanpak verdwijnen, daarom duren de gesprekken ook zo lang.
De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.
pi_88640061
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Tem het volgende:

Omdat andere partijen het ook doen wil het nog neit zeggen dat het goed is....
Nu quote je me 2 maal, letterlijk en letterlijk van elders en eerder.

quote:
Meerendeel is het erover eens dat het soort types als Lucassen niets in de politiek te zoeken hebben. Maakt geen reet uit van welke partij.
Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.

quote:
Hou die spiegel maar eens voor je eigen kanis...man
Altijd.
pi_88640079
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zeker, 1 manko : "Op basis van de Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV) uit 2002 heeft de AIVD vier wettelijke taken:

1. Het verrichten van onderzoek naar organisaties en personen die aanleiding geven tot het ernstige vermoeden dat zij een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, de veiligheid van de staat of voor andere gewichtige belangen van de staat;"

Luie flikkers :) de partijen een beetje zelf dat werk laten doen! :)
Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:44:25 #79
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88640087
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De gesprekken duren zo lang, omdat naast het belang van de PVV ook het belang van de coalitie in de afweging meespeelt.
Exact.
pi_88640104
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er weinig incidenten geweest die gedownplayed zijn. Een Jack de Vries heeft op de blaartjes moeten zitten, Duyvendak heeft zijn functie op moeten geven, Singh Varma is ontmaskerd etc. etc.

En dat moet deze Lucassen ook. Dat betekent niet dat hij voor de rest van zijn leven geen publieke functie meer uit zou kunnen voeren, maar dat hij op dit moment niet houdbaar meer is als Kamerlid. Face it, maar ga dan niet zitten jijbakken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:45:49 #81
230491 Zith
pls tip
pi_88640135
Wilders moet gewoon een speech houden voor z'n fractie om uit te leggen wat een teamplayer is, en hoe Lucassen binnen deze team past, ongeveer zo:

zo meesterlijk _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88640183
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:42 schreef Zolcon het volgende:

Oh ja dat is een goede vergelijking. |:(
ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.
quote:
Hackers proberen de beveiliging te verbeteren als ze in dienst zijn bij bedrijven of overheid.
Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.

quote:
Ik snap niet hoe je dat wilt vergelijken met iemand die zijn buurt terroriseert en vervolgens de buurt veiliger wilt maken tegen buurt terroristen.
Dat is duidelijk.

quote:
Het is niet alsof je professioneel kut buurman kunt zijn of iets dergelijks. Dat is bij hackers wel het geval. Hackers hebben bepaalde kwaliteiten.
Ik herhaal: met boeven vang je boeven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:48:04 #83
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88640237
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:45 schreef Zith het volgende:
Wilders moet gewoon een speech houden voor z'n fractie om uit te leggen wat een teamplayer is, en hoe Lucassen binnen deze team past, ongeveer zo:

zo meesterlijk _O_
Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88640244
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zie ik dat omgekeerd dan zo vaak?
Is het dan geen drogredenatie?
Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.

Het enige waar je me op kan vangen is dat ik dit soort narigheid al vanaf het begin verwachtte van de PVV.
En, verbazing, het blijkt te kloppen..
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:48:29 #85
230491 Zith
pls tip
pi_88640254
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Hmmm... waarom maak jij twee keer hetzelfde grapje, als ik vragen mag?
Nieuwe topic brah, en deniro verdient dat
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88640280
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Zolcon het volgende:

Als je het zou lezen dan zou je dus meteen zien dat dit alleen maar geld als er sprake is van een vermoeden dat personen een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde. Daar was geen sprake van dus heeft de AIVD er niks te zoeken.
Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...
pi_88640290
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Wallert het volgende:

[..]

Nee, maar daar gaat het hier ook niet over. Het gaat erover of je grotere politieke belangen (en spelletjes) kunt doorzien.

Het gaat over het behouden van een meerderheid of het verliezen ervan. Dat voelt Geert Wilders (geen vriend van mij) heel goed aan.
Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:49:54 #88
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88640313
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Nieuwe topic brah, en deniro verdient dat
Oke. Ha ha. Alsjeblieft.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88640314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

ja, hacken, gepakt worden, al dan niet zitten en 'legaal' weer verder voor DigiD of aivd enz.

[..]

Dat is dan pas nadat (wel bij het voorbeeld blijven a.u.b.) ze eerstens fout bezig waren en de kennis opdeden.

[..]

Dat is duidelijk.

[..]

Ik herhaal: met boeven vang je boven, kennis is macht, weten wie je moet vragen / volgen is een pre etc.
Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?

In je reactie ga je volledig langs mijn kritiek op je vergelijking en herhaal je precies de argumentatie waarop ik kritiek heb geuit.
pi_88640377
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:

Wat nou omgekeerd, ik ben niet links of rechts of zo, ik vind gewoon dat volksvertegenwoordigers aan bepaalde voorwaardes moeten voldoen. Of het nu SP of VVD of CDA of PVDA of D66 betreft.
Het enige waar je me op kan vangen is dat ik dit soort narigheid al vanaf het begin verwachtte van de PVV.En, verbazing, het blijkt te kloppen..
Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?
Want, verbazing, wat jij van de pvv verwachtte is elders al lang geschiedenis hoor!
pi_88640473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mijn G-d, 150 kamerleden met info, nogal belangrijk. Laat de aivd dat maar doen en wel snel dan, nieuwe taak, ook voor de huidige regering : potentieel kamerleden = antecedenten onderzoek, zelfs een gewone beveiliger / agent krijgt dat...
Je kunt nu wel zo reageren maar ik geef gewoon weer welke taken de AIVD heeft. Het screenen van parlementariërs hoort daar niet bij. Dat is een aangelegenheid voor de partijen zelf.
Het is absoluut onwenselijk dat de overheid gaat controleren wie er de overheid gaat controleren. Dat gaat in tegen de beginselen van de rechtsstaat. Het parlement is er om de overheid te controleren dus als er dan een selectief toelatingsbeleid komt van de overheid op degene die hun controleren kun je niet meer garanderen dat het parlement onafhankelijk is. Ik vermoed dat dat ook de reden is waarom parlementariërs met een strafblad wel in de kamer mogen zitten.
pi_88640505
Nu nog geen duidelijkheid :?
pi_88640510
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ships, kom ik tOch weer met de spiegel: vroeg je je dit ook af over andere partijen? Of wist je dat wel, wat bekend is danwel zou moeten zijn? Je kijkt wel eens op politix.nl hoe partijen stemmen (tegen hun eigen programma en wensen e.d. in) je hebt al 3 jaar google alerts voor misstanden rond politici van de grote partijen?
Want, verbazing, wat jij van de pvv verwachtte is elders al lang geschiedenis hoor!
Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.
Iedere volksvertegenwoordiger die nu (want aan het verleden valt niets meer te veranderen) bekend staat om dergelijk asociaal en strafbaar gedrag, mag dan meteen vertrekken, als het aan mij, en een heleboel anderen ligt.
pi_88640549
Haha, het buitenland geniet inmiddels ook mee :)

Schicksal Regierung in Den Haag hängt von einem Kriminellen ab

quote:
einen glatzköpfigen Gangster
_O-
pi_88640567
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Zolcon het volgende:

Dus je bent van mening dat iemand die je als buurt-terrorist kunt classificeren de aangewezen probleem is om buurt terreur tegen te gaan?

In je reactie ga je volledig langs mijn kritiek op je vergelijking en herhaal je precies de argumentatie waarop ik kritiek heb geuit.
De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.
Amsterdam, pvda, mee eens?
mislukt experiment : straat etters van toen (die sindsdien erger en erger werden) bombarderen tot 'straat politie' om de kleineren af te remmen in verkeerd gedrag e.d.

Natuurlijk moet die eikel weg, de de vriessen van de partijen, de elatiks, echter, dream on, dat gebeurt niet voorlopig, zelfs de aivd hoeft 150 potentieel staatsgeheim kennenden niet te screenen..
Als politicus heb je bescherming al om, 1 en al airbags voor van alles en nog wat.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:57:18 #96
83281 Wallert
Grenzen bestaan niet
pi_88640574
quote:
Natuurlijk gaat het daarover als jij het hebt over betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van de PVV is niet de kwestie.
Ok: als het woord "betrouwbaarheid" voor jou een probleem is, dan wijzig ik mijn woordgebruik als volgt:

Het wel of niet hebben van een meerderheid in de Tweede Kamer voor een minderheidsregering.

Als Lucassen een eenmans fractie begint is dat een probleem voor de minderheidsregering van Rutte.Want met maar 75 zetels (gedoogd of werkelijk) is er geen meerderheid. Dat snapt Wilders heel goed. Dus is hij thans (volgens mij) hard bezig om die meerderheid zeker te stellen. Dat kan alleen betekenen dat Lucassen zijn zetel opgeeft. Daar ligt dus thans het probleem.

Het gaat politiek gezien echt niet meer over iets anders.
I'm not a number! Frontiers only exist in your head
pi_88640622
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De dag dat ik in 'debatteren en omdraaien 101' tuinde is al zeker 20 jaar geleden.
Amsterdam, pvda, mee eens?
mislukt experiment : straat etters van toen (die sindsdien erger en erger werden) bombarderen tot 'straat politie' om de kleineren af te remmen in verkeerd gedrag e.d.

Natuurlijk moet die eikel weg, de de vriessen van de partijen, de elatiks, echter, dream on, dat gebeurt niet voorlopig, zelfs de aivd hoeft 150 potentieel staatsgeheim kennenden niet te screenen..
Als politicus heb je bescherming al om, 1 en al airbags voor van alles en nog wat.
Als je nou gewoon eens een keertje normaal inhoudelijk reageert ipv altijd terug te vallen op je anti-pvda riedel. Die plaat heb je nu al 4x stuk gedraaid.
pi_88640674
Dit wordt, als Lucassen zijn zetel opgeeft, de nieuwe aanwinst in de kamer!

quote:
25. Ino van den Besselaar

thumb_DSC_7715Naam:
I.H.C. van den Besselaar

Geboortedatum:
14-11-1948

Bio:
Specialist op het gebied van sociaal beleid. Hij werkte 11 jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en 20 jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken. "De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Opkomen voor mensen die extra steun verdienen is wat ik wil."
Fokthesystem, waarom screen hem niet alvast even. Dan hoeft de AIVD het niet meer te doen en kost het de belastingbetaler minder geld.
pi_88640688
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef fokthesystem het volgende:

Dan zeg ik keihard, TE LAAT! politiek is bijna per definitie ons kent ons en rugdekking, handen op 1 buik e.d.

Dat is wat anders dan ontucht en intimidatie en agressie.

Je lult steeds wel makkelijk over spiegels enzo en andere partijen maar lees je ook de antwoorden daar op? Veel posts hebben niets op met de andere partijen of veroordelen die partijen ook wanneer hetzelfde gedrag wordt vertoond. Maar het gaat hier om die fokker van de PVV en die zit fout dus die moet weg.

Dus wat is je punt nu eigenlijk........... }:|
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:03:35 #100
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88640799
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:55 schreef Lamon. het volgende:

Zet ze allemaal op een rijtje, en gooi het op twitter.
Past niet! :)
quote:
Iedere volksvertegenwoordiger die nu (want aan het verleden valt niets meer te veranderen) bekend staat om dergelijk asociaal en strafbaar gedrag, mag dan meteen vertrekken, als het aan mij, en een heleboel anderen ligt.
Dat zei k al, ook op fok, diverse malen bij 'incidenten'.
Het zit er niet in. Politici en elkaar de hand boven het hoofd houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')