Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 in deel 4 schreef Lamon. het volgende:
Het gaat wel over iemand die een voorbeeldfunctie hoort te geven en de maatschappij te sturen.
Je vergelijking raakt kant noch wal.
Wat mij betreft mag de man alle banen krijgen waar hij gekwalificeerd voor is, alleen is volksvertegenwoordiger daar niet 1 van....
Kan niet. Hij kan de zetel opgeven of als lijst Lucassen verder gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zal inmiddels toch wel ontslagen zijn ?
Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
Deel 5 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 4
Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.
[..]
Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?
Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
Deel 5 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 4
Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.
[..]
Heb / had jij die mening ook over Jack de Vries van het CDA ?
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Arglist het volgende:
Naar mijn weten is de Vries ook niet meer in functie, dus wat is je punt eigenlijk?
Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus !
Sorry hoor bekenden, hij smeekt er bijna om : Heb je je wel eens in de pvda verdiept? minimaal 2 keer vaker en erger dan welke partij ook, incl de pvv.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb die mening over iedere politicus die dergelijk gedrag vertoont.
Alleen zijn ze bij de PVV wat talrijker.
Toen en nu weg ermee zeker als je lid bent van de zogenaamde normen en waarden partij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet af- en wegleiden aub. Wat was je mening toen? mocht ie blijven of zei je toen ook 'weg er mee' ? Ik bedoel Cda en dan vreemdgaan, met iemand die staatsgeheimen zo kan verkopen, een zwakke schakel is. Onprofessioneel , onbetrouwbaar enz.
Die lucassen kan een nare buurman zijn, maar misschien wel een geweldig politicus !
Wel binnen het cda en de kerk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Vreemdgaan op zich is overigens geen strafbaar feit, al keur ik het wel af.
Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
Net zo erg. die mensen hebben niets in de politiek te zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gewetensvraag: is lucassen erger of niet dan een kamerlid/minister/senator etc. die : met slok op rijdt, vaak, de rechterlijke uitspraak negeert eb verder illegaal de hoernalisten aftapt, ambtenaren in elkaar rost, winkelchef bewust aanrijd, vrouw dumpt in marokko en paspoort afpakt, kinderen slaat, veroordeelt pedo is enz... ?
Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat wel wat verder dan 'een nare buurman zijn'. Het is gewoon tuig
Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Pfff deeltje 5 alweer... Het moet niet gekker worden met die mediageile PVV'ers
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Laten we elkaar niet voor de gek houden. Het gaat om een idioot die niet in de Kamer thuishoort. Dit is juist het soort Kamerlid waar Wilders vooraf voor vreesde. Ik hoop van harte dat hij inziet dat opstappen de enige juiste oplossing is.
Alleen ik heb geen eigen bobo's, van mij mogen ze als ze dergelijk gedrag vertonen allemaal oprotten, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, privé wel. Maar zo riepen velen in andere gevallen in het verleden, 'dat wil niet zeggen dat hij geen goed politicus is'. We kunnen nu afspreken dat op FOK! nooit meer te roepen, of iets dergelijks, maar die lieden doen het dan toch, niet over de eigen bobo's uiteraard, hypocrisie is hen niet onbekend namelijk.
'Nieuw bedrijf', aanloop moeilijkheden, voorspelbaar gezien de stevige standpunten ook.(Qua wie dat zoal aantrekken kan)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
Kun je nooit lief tegen me doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met dit soort te vele 1 regelige non-reacties gaat het snel!
Huh? dat gegeven is een argument in jouw ogen? ik snap je 'verwijt' niet, da's duidelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Lamon. het volgende:
Hoe kan je nou als tegenargument geven dat "er mensen zijn" die daar niet consequent in zijn?
Dat kan wel, maar ik ben gewoon zoals ik ben en leg mijn woorden niet op een weegschaaltje.quote:
Het is helemaal geen af- en wegleiden, de enige die daar mee bezig is ben jijzelf. De Vries heeft hier 0,0 mee te maken en door de Vries niet te veroordelen maakt je er niet zwakker op als je Lucassen wel veroordeelt, waarom? Omdat de zaken niets met elkaar te maken hebben, de argumenten los van elkaar staan, de zaken niet identiek aan elkaar zijn etc. Jij houdt je alleen maar bezig met drogredeneringen, je 'vergelijkingen' die helemaal geen vergelijkingen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hier nog geen PVV'er gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Pfff deeltje 5 alweer... Het moet niet gekker worden met die mediageile PVV'ers
Hij heeft natuurlijk geen partij apparaat hè. Normaliter heb je al een politiek actief leven achter de rug binnen de partij wanneer je op de lijst komt voor de Tweede Kamer. Bij Wilders loop je eigenlijk gewoon naar binnen en kan je solliciteren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als hij daar daadwerkelijk voor vreesde, had hij beter vooronderzoek moeten doen.Dit is alweer de zoveelste die in opspraak raakt. Liegen ze niet over records, hebben ze wel een strafblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |