Nog steeds te koop hoor.quote:
komt omdat er geen veilige pinda's voor werden gebruikt. er werden pinda's gebruikt geschikt voor vogelvoer wat absoluut verboden is om voor menselijke consumptie te gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef _Loki het volgende:
Chitos Chipitos Pindasmaak.
[ afbeelding ]
En overstappen op wel veilige pinda's was onmogelijk ?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt omdat er geen veilige pinda's voor werden gebruikt. er werden pinda's gebruikt geschikt voor vogelvoer wat absoluut verboden is om voor menselijke consumptie te gebruiken
Jumbo dacht ikquote:
het was een schande toen dat bekend werd en verkoop zou dan toch niet meer komenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Curiosity het volgende:
[..]
En overstappen op wel veilige pinda's was onmogelijk ?
Die ligt hier gewoon in de voorraadkast.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Karina het volgende:
Euroshopper chips, die was tenminste niet zo zout als die van bijvoorbeeld Lays.
, had ze laatst gekocht maar zijn anders. Die holle van vroeger kan ik nergens meer vindenquote:
Daar moest ik ook aan denken toen ik dit topic gister zagquote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef Foeksia het volgende:
Dat dacht ik ook
[..]
, had ze laatst gekocht maar zijn anders. Die holle van vroeger kan ik nergens meer vinden
En regelmatig bij de C1000.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit ja. Schijnt trouwens in Duitsland nog wel te koop te zijn
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 18:17 schreef dralion13 het volgende:
peren taksi uit de tijd dat taksi nog dat jungle design had
sinds de nieuwe huisstijl van taksi is het hard achteruit gegaan, die sinaasappel is niet te drinken, vroeger was alle taksi lekker
Nog steeds te koop in Nederland bij verschillende import winkeltjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Duitsland nog wel. Haal regelmatig een voorraad daar.
de McRib is ook gewoon te krijgen in Duitslandquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Foeksia het volgende:
Lijkt wel alsof Duitsland alles verkoopt wat we in Nederland lekker vinden maar er hier uit is.
Pringels texas BBQ ,ook nergens meer te verkijgen hier. Wel in duitsland
Weet iemand of deze nog érgens te koop zijn?quote:
Ik heb Hubba Bubba nog niet in NL gezien.quote:
Even ge-edit voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb Hubba Bubba nog niet in NL gezien.
Met een kauwgombal onderin?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:17 schreef Fratz het volgende:
Donald Duck kauwgom!
En je had vroeger van dat yoghurt ijs in bekers, daar heb ik zo veel van verslonden.
Hoeveel onjuistheden kunnen er in 1 verhaal staan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef myara het volgende:
Jah
Die grote brokken jodevet of zo als ik het ken Massee
Ik kreeg het van mijn oma want die had een banketbakkerij en die gebruikten het voor hun kandijkoeken. heerlijk kon je uren mee doen
Tegenwoordig is er wel iets wat er op lijkt maar dat smaakt zo bitter en vies het lijkt er niet op.
heet nu borsthoning jakkie
en nog een ander soort die is vrij wit in de vorm van blokjes die worden gegoten.
ook niet echt lekker.
Massee oftewel jodenvet
Werd gemaakt in de aardappelzetmeelfabriek.(was gewoon maizena met suiker)
Maar is op een gegeven moment verboden omdat het zwavel bevatte.
De tegenwoordige is van maiszetmeel. Smaakt ook totaal anders en een andere samenstelling.
Ja, was vies. Het smaakte een beetje naar die fluoride dingen die je vroeger bij de tandarts kreeg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef morgane het volgende:
Het hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar toch eens proberen. Jaren terug was er een aflevering van Willem Wever over tandpasta. Daarin werd verteld dat er ook tandpasta met colasmaak bestond. Heeft iemand die wel eens gezien?
Seizoensvla van campina toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of je nog ergens bitterkoekjes VLA kan kopen?
die is er nu niet die bitterkoekjesquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Seizoensvla van campina toch?
[ afbeelding ]
OT: Dinochips. Zou niet eens meer weten hoe die smaaktEn miniyoghurtsolero-achtige ijsjes. En de caramelsnoepjes van fruitella.
Dat ding is zo ontiegelijk ranzig. Laatst in Duitsland geprobeerd. BAH!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef _Loki het volgende:
Oh trouwens
[ afbeelding ]
Voor iemand anders het doet
mmmm en krokodillen chipsquote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat ding is zo ontiegelijk ranzig. Laatst in Duitsland geprobeerd. BAH!
Ontopic: Dinosaurus chips!
quote:Ik at mijn negerzoen altijd op dezelfde manier: eerst voorzichtig het chocolade puntje eraf, dan de rest van de chocolade, vervolgens de vulling als een ijsje opeten en uiteindelijk het koekje.
ja in de superchips.. bij de betere supermarktquote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Heinz tomatenketchup chips hebben ze vaak wel bij AH.
Hebben ze eigenlijk ooit magnum mint gehad in NL? Heb ze in Finland gehad en die zijn zooo lekkerik weet dat er een magnum mini mint verpakking bestaat maar of deze ergens te koop zijn in NL weet ik niet. Wie helpt mij?
Volgens mij heeft elke drogisterij zequote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens die dubbel zoute drop verkopen? Dus niet die ronde neppe troep, maar die uhh 6 hoekige dingetjes met DZ erop.
Mocht je in de buurt van Weesp wonen, daar bakt een bakker nog pandabrood.quote:
Buckler is nooit lekker geweest. Het enige bijna drinkbare alcoholvrije pils is/was van Bavariaquote:
Ja daar kom ik dagelijks langs (woon in de Achterhoek lol)quote:Op maandag 15 november 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Weesp wonen, daar bakt een bakker nog pandabrood.
Als ik me ergens geen zorgen over maak is het wel wat voor soort pinda's ik eet, pfff... Pindaknabbels voor dertig cent bij de Spar, heerlijk! Alleen lijk ik de enige te zijn die ervan houdt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef Funkel het volgende:
De bitterkoekjesvla van Campina is de wintereditie, moet nog komen geloof ik.. De appelkaneelvla (erg lekker) is de hersfteditie..
En de cheetos pindakaasknabbels, ja dat vroeg ik me ook al tijden af.. Is dat waar van die onveilige pinda's? Want van de goedkopere merken zijn er nog pindakaasknabbels te vinden (millies, ah pindaflips e.d.)
jaaa die mis ik ook die waren echt superlekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef honeyblack het volgende:
Ik mis toch wel die ijsjes met echte stukjes aardbei erin.
Zijn ze er nog ?
Volgens mij al jaren niet meer gezien
Bij de aldi hebben ze tegenwoordig wereldtoetjes en een variatie is een perenyoghurt met stukjes chocolade. Deze is echt heerlijk weet alleen niet of die ook precies op de friesche vlag toet lijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Selyn het volgende:
Friesche vlag of zo (?) heeft ooit een straciatella - peer yoghurt uitgebracht. die was zo ongelofelijk lekker, maar was al snel uit de schappen.
en deze uiteraard:
[ afbeelding ]
Heerlijk!!
En deze mis ik ook weer iedere keer dat ik boodschappen ga doen:
[ afbeelding ]
Jivequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef honeyblack het volgende:
Ik mis toch wel die ijsjes met echte stukjes aardbei erin.
Zijn ze er nog ?
Volgens mij al jaren niet meer gezien
Uhm nee gelijk gegoogled maar mijn ijsje was 1 a 2 jaar maar te koop en was waterijs met echte hele aardbeien erin. Alleen weet die naam niet meerquote:
Bedoel je van die visstick-achtige dingen met chili-vulling? Dat heb ik volgens mij niet heel erg lang geleden (vorig jaar ofzo) eens bij de Jumbo gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef Grunge. het volgende:
Vegavingers. Ik kan er niet eens een plaatje van vinden. Ze zijn van de aardbodem verdwenen. En lekker, niet meer normaal.
En pastapotjes van Olvarit (de variant zonder vlees).
Meen je dat? Daar heb ik toevallig nog wel wat van gehad 4 week geleden (maar dat was dan ook vast afkomstig uit noorwegen of denemarkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Tanin het volgende:
Zure visjes (de gele variant van die droptoffee visjes)
Mijn god, meen je dat?! Als je dat spul kunt vinden en me een bankrekening nummer geeft, betaal ik de kostprijs, 50% extra (er vanuitgaand dat het een normale prijs van een zak snoep isquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meen je dat? Daar heb ik toevallig nog wel wat van gehad 4 week geleden (maar dat was dan ook vast afkomstig uit noorwegen of denemarken)
solero ice?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Uhm nee gelijk gegoogled maar mijn ijsje was 1 a 2 jaar maar te koop en was waterijs met echte hele aardbeien erin. Alleen weet die naam niet meer
Zijn dat deze? Die waren heerlijk! Zijn ze nog ergens te koop?quote:
Ja, die! Oh, dat geeft me hoop, ik kom nooit bij de Jumbo maar ik heb dus nog een kansquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Bedoel je van die visstick-achtige dingen met chili-vulling? Dat heb ik volgens mij niet heel erg lang geleden (vorig jaar ofzo) eens bij de Jumbo gekocht.
ben je te dom of te lelijk om zelf even een receptje te googlenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Selyn het volgende:
En deze mis ik ook weer iedere keer dat ik boodschappen ga doen:
[ afbeelding ]
mensen die andere mensen veroordelen om domme dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben je te dom of te lelijk om zelf even een receptje te googlen
mensen die uit die pakken koken
En ze drinken vast alleen maar water, want andere dingen zijn kant en klaar. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wat minder uit een pakje kook omdat zelf maken vaak wat gezonder is, maar het moet toch af en toe kunnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:03 schreef Selyn het volgende:
vraag ik me trouwens af of mensen als JoPiDo ook dingen als chips en zo gewoon zelf maken? dat komt immers ook uit een zakje.
Xenos heeft een grote partij op het moment.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef sweetco het volgende:
Chappati van Knorr
ZO vurrukelijk
Wees snel want ze halen hem weg
Vanilla Coke is in Duitsland nog wel te koop. Ik heb laatst een kratje gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:14 schreef ValHallen het volgende:
Er zijn maar 3 dingen die ik erg mis:
-Vanilla Coke
-Winner Taco
-Chesterballs
Duitsland is niet echt om de hoek als je geen rijbewijs hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vanilla Coke is in Duitsland nog wel te koop. Ik heb laatst een kratje gehaald
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duitsland is niet echt om de hoek als je geen rijbewijs hebt
Toch mijn ouders maar eens een keer overhalen om in Dld. te gaan bunkeren
Niemand lijkt dat meer te kennen. Is er hier IEMAND die de chips uberhaupt nog kan herinneren, lekker of niet??quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Croky Catalaans gekruide chips.
In een goudgele zak.
Al zeker sinds midden/eind jaren 90 niet meer te koop.
Ik kan er zelfs geen plaatjes op internet van vinden
jawel hoor, echt heerlijk waren diequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Niemand lijkt dat meer te kennen. Is er hier IEMAND die de chips uberhaupt nog kan herinneren, lekker of niet??
Te gek zeg, hahahaha.quote:De Garbage Pail Kids kauwgom als goede derde. Niet omdat de kauwgom zo lekker was (integendeel), maar vanwege de verzamelwoede die er heerste op het schoolplein. Bij elke kauwgom zat een leuk plaatje...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Ik kan er zelfs geen plaatjes op internet van vinden
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-61617/Schepsnoep-(tip).html?gclid=CKy0r632j6kCFQOGDgodLTOzjwquote:
Ook te koop bij Tum Tum in Den bosch, die importeren het vanuit het buitenlandquote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef rece het volgende:
[..]
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-61617/Schepsnoep-(tip).html?gclid=CKy0r632j6kCFQOGDgodLTOzjw
Helaas, niet de echte. Dit is een vieze namaakversie.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef rece het volgende:
[..]
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-61617/Schepsnoep-(tip).html?gclid=CKy0r632j6kCFQOGDgodLTOzjw
(mcrib)quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef _Loki het volgende:
Oh trouwens
[ afbeelding ]
Voor iemand anders het doet
Je weet dat een Raider hetzelfde is als een Twix?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Raider soms heb ik gewoon trek in een raider
Ohja en lekker kipburgers bij die muur bij de chinees op utrecht centraal ze zijn gewoon niet lekker meer.
En teo caramel smaak (er is nu alleen nog maar van die aardbeien troep)
Ja maar soms heb ik zin in een raiderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
Je weet dat een Raider hetzelfde is als een Twix?
Want door de naam smaakt het anders ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar soms heb ik zin in een raider
Neuh maar een raider is geen twix en vise versa en als ik zin heb in een raider kan ik geen raider krijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Want door de naam smaakt het anders ofzo?
En C1000.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Deze is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt.
MCD, AH, Bas van der Heijden
Hij is anders écht uit het assortiment, volgens de fabrikant. Die heb ik gebeld namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Deze is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt.
MCD, AH, Bas van der Heijden
Dit snap ik dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neuh maar een raider is geen twix en vise versa en als ik zin heb in een raider kan ik geen raider krijgen
Lijken de Spinners daar niet een beetje op?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:21 schreef Reflectionne het volgende:
Het enige wat ik echt mis zijn Cheetos Chesterballs, kan je vaak nog wel halen in het buitenland maar ik wil ze hier!
Tropico is gewoon nog te koop in Belgie.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Voornamelijk vakantienostalgie uit Frankrijk. Maar het is al een tijdje van de markt
Die hebben ze ook bij de Aldi liggen(geloof ik 4 smaken).quote:Op zondag 3 juli 2011 02:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij de Lidl zag ik een winnertacokloon liggen! Ik heb ze niet genomen dus ik weet niet hoe ze smaken, maar ze zagen er hetzelfde uit
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Die hebben ze ook bij de Aldi liggen(geloof ik 4 smaken).
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:33 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Tropico is gewoon nog te koop in Belgie.
Heerlijk spul is het.
http://www.sosdrinks.be/?CategoryID=577
Die van 'Herman'? Die waren ook superlekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef casper019 het volgende:
ik kon tot voorkort altijd grote bakken witte chocolade mousse kopen
zie ze nu helaas nergens meer...
Die kleine bakjes zijn in elk geval bij de Jumbo te koop en daar kan je aan de winkelmanager vragen of ze een bepaald product in het assortiment kunnen opnemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van 'Herman'? Die waren ook superlekkerMaar de grote bakken zie je idd niet meer, alleen nog kleine 1-persoons bakjes.
Volgens mij heb ik die mini's nog zien liggen in de winkel.....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)
Ik ook, zelfs in de lokale supermarkt waar ze alleen melk en brood hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die mini's nog zien liggen in de winkel.....
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:13 schreef Nelded het volgende:
Kan iemand zich nog de Mexicano chips van Smiths herinneren. Die waren echt goddelijk. Tot op de dag van vandaag baal ik dat deze er niet meer zijn.
Niet genoeg!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijken de Spinners daar niet een beetje op?
die zoek ik ook al een tijdjequote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)
Ohhhh die kaasijsjes waren zoooo lekkeequote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef Aleria het volgende:
• Kaasijsjes![]()
• Die kleine waterijsjes in een zakje
Die paarse croky hebben ze weer in het assortiment, heten "speciaal"quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaat
Maar ja, er zijn zoveel soorten chips/snoep/drinken wat ik lekker vond en wat niet meer bestaat:
- Lays Superchips Cool (Tzatiki)
- Lays cream & chives
- Lays sour cream & onion
- 7up ice cola
- Pepsi Blue
- Pepsi Twist
- Lila pauze
- Croky Milanese
- "paarse" chips van de Croky (kan me niet meer herinneren welke smaak het was, maar weet wel dat ik hem lekker vond)
- Cordon blue sticks van de AH (zonder kaas, gewoon gekruid)
En dan ben ik vast nog heeeeel veel vergeten!
Gebeurd zo vaak dat producten die ik of mijn man lekker vinden uit het assortiment worden gehaald. Dus vaak als we zien dat dat gaat gebeuren wordt er gelijk een grote voorraad ingeslagen
en waarom he ? WAAROM ???quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaat
Maar ja, er zijn zoveel soorten chips/snoep/drinken wat ik lekker vond en wat niet meer bestaat:
- Lays Superchips Cool (Tzatiki)
- Lays cream & chives
- Lays sour cream & onion
- 7up ice cola
- Pepsi Blue
- Pepsi Twist
- Lila pauze
- Croky Milanese
- "paarse" chips van de Croky (kan me niet meer herinneren welke smaak het was, maar weet wel dat ik hem lekker vond)
- Cordon blue sticks van de AH (zonder kaas, gewoon gekruid)
En dan ben ik vast nog heeeeel veel vergeten!
Gebeurd zo vaak dat producten die ik of mijn man lekker vinden uit het assortiment worden gehaald. Dus vaak als we zien dat dat gaat gebeuren wordt er gelijk een grote voorraad ingeslagen
dat is helaas niet dezelfdequote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die paarse croky hebben ze weer in het assortiment, heten "speciaal"
milanese hebben ze niet meer, wel pickles volgens www.croky.nl
De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".quote:Op maandag 4 juli 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is helaas niet dezelfde
Dit is croky's antwoord op lays' patatje joppie chips.
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvatquote:Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)![]()
Misschien je addblock uitzettenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
en de jumbo heeft dat soort dingen vaak ook wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smakenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".
En dat was de allerlekkerste chips ooit
Jaaa, die mis ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef Ferdii het volgende:
Hamkas chips met pizza kruiden
Waren van die ronde hamkas achtige dingen, erg lekker
Ze zijn terug in een nieuwe verpakking genaamd Spinnersquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Perenijsje het volgende:
Je had vroeger (eind jaren 80, begin jaren 90) snoepjes van het merk BonBon. De snoepjes hadden (voor die tijd..) catchy namen als Smultietjes, Vieze luiers, Snotapen, Meeuweflatsen, Mierezeikers.. en ze waren allemaal even lekker! De zakjes hadden de schappelijke prijs van 1 gulden.
Naast dit vleugje jeugdsentiment heb ik ook erg genoten van de Tengels van Smiths. Enig nadeel; Erg ranzige vingers..
[ afbeelding ]
jaaaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef myara het volgende:
OOOOOOOOW ja niet te vergeten
Japanse Pinda,s van duyvis en dan de Baconversie
Salt&pepper zijn in Belgie nog verkrijgbaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smaken
Ik mis nog steeds heel erg de Lays Pepper
Dat vind je nog hoor alleen niet meer in de winkelsquote:
neequote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn die er niet meer? jawel toch>?
Bestaan die niet meer nee? Die waren wel altijd heel lekker op brood ja, of op een beschuitje als je eigenlijk een beetje ziek wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Chocoladeknispers broodbeleg van de AH. Sommige taartenmerken hebben het nog als decoratie, maar niet in grote verpakkingen.
[ afbeelding ]
Nee, geen enkele Albert Heijn heeft ze meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bestaan die niet meer nee? Die waren wel altijd heel lekker op brood ja, of op een beschuitje als je eigenlijk een beetje ziek was
die zijn er nog wel;D! bij de lidl. alleen moet je ze zelf invriezen!`quote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef Aleria het volgende:
• Kaasijsjes![]()
• Die kleine waterijsjes in een zakje
Ja precies, die was echt lekker!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smaken
Ik mis nog steeds heel erg de Lays Pepper
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:06 schreef fotostarter het volgende:
Ja precies, die was echt lekker!
Croky heeft ze ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef foodlover het volgende:
Lays Pickles (wel gewoon in BE te koop) mogen ze van mij in iedere NL super verkopen. Wel te krijgen bij de Jumbo op verzoek maar daar kom ik bijna nooit.
Ohhh, kraakbeesten jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef md89 het volgende:
Vast wel eerder genoemd:
Croky Kraakbeesten
[ afbeelding ]
Bedoel je jodenvet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:24 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik mis die grote brokken druivensuiker. Niet die vierkante blokjes die je nu nog vind, maar de echte grote brokken. Heerlijk was dat altijd!
Wij aten dat vroeger altijd, ze noemden het borsthoning. Later nog wel eens gegeten, maar smaakte nooit meer als vroeger. Maargoed, zo zijn er wel meer dingen die je als kind heerlijk vond en nu absoluut niet meer zou eten.quote:
Hmmm misschien wel...het is dus weer te krijgen. Ik ga er eens achteraan. Thnxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je jodenvet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jodenvet
Bestaat nog hoor, loop maar eens binnen bij Jaminquote:
Don't crush the Pastrelli's!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heb er gister de hele dag over na moeten denken, hoe die stomme chips ook al weer heette.
Chips in de vorm van pasta, je had ze in oranje en in tricolore..
Het heet pastrelli's of niet? God, wat mis ik die.
Haha, dat je dat nog weet! Was wel grappige reclame altijd inderdaad.quote:
Ligt hier gewoon in de supermarkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zie je ook nergens meer. Gingen bij ons vroeger heel wat pakjes doorheen.....
Echt??? Toch nog maar eens zoeken dan.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt hier gewoon in de supermarkt.
Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt hier gewoon in de supermarkt.
Laatst gekeken maar was er niet. Ga jamin maar weer eens een bezoekje brengen. Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Bestaat nog hoor, loop maar eens binnen bij Jamin
Bij ons bij de plus hebben ze choba. En AH heeft het volgens mij ookquote:Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Zo'n beetje allemaal, 't is een vrij gangbaar product.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Maar jodenvet smaakt nu dan ook niet meer als vroeger omdat het vroeger een bijprodukt van de aardappelmeel industrie was en nu van maismeel uit Oost-Europa. Ik vind er nu zo'n vreemde nasmaak aanzitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:22 schreef kuukuh het volgende:
Wij aten dat vroeger altijd, ze noemden het borsthoning. Later nog wel eens gegeten, maar smaakte nooit meer als vroeger. Maargoed, zo zijn er wel meer dingen die je als kind heerlijk vond en nu absoluut niet meer zou eten.
Hier bij C1000 ligt het ook bij de boter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef kuukuh het volgende:
[..]
Bij ons bij de plus hebben ze choba. En AH heeft het volgens mij ook
Bij de coop gewoon nog te koop, zelfs bij de coop compact op vlieland heb ik deze nog gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik haalde nog wel eens van die kant en klare burritos, 2 in een pak, alleen even opwarmen in de oven. Geen super maaltijd, maar goed te eten, heb ze al een tijdje niet gezien.....
Zoiets...
[ afbeelding ]
En je had vroeger ook zo'n versie om met yoghurt te maken en dat vond ik echt heel lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Resistor het volgende:
Saroma toetjes, en dan vooral de pistache.
Nu is er enkel dit nog over van die vele smaken die er waren.
Mijn moeder maakte dat altijd vroeger! Ik lust geen pudding, maar dat lustte ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je had vroeger ook zo'n versie om met yoghurt te maken en dat vond ik echt heel lekkerIk heb het al in geen jaren meer gezien in de winkel.
Die ja! Zó jammer die nieuwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:35 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan ten eerste de pure variant en ten tweede maar nóg belangrijker, de oude variant!
Vroeger was het een soort chocoladestroop, alsof je pure chocola gesmolten had en dat op je brood smeerde.
Echt donkerbruin, bijna zwart van kleur en een geweldig volle chocoladesmaak, heerlijk!
Tegenwoordig is het een chocopasta zoals alle andere, een dof, lichtbruin van kleur en de smaak is ook niet bijzonder meer.
Die zit hier nergens in de buurt, zal nog eens verder zoeken....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bij de coop gewoon nog te koop, zelfs bij de coop compact op vlieland heb ik deze nog gezien
Lekker fris was dat ja! Vooral de bosvruchtenvariant vond ik erg lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte dat altijd vroeger! Ik lust geen pudding, maar dat lustte ik wel.
Bestaat dat niet meer?! Die mango/chilipeper variantquote:
Zoals boven aangegeven is het vrij algemeen verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Jeugdsentimentquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Resistor het volgende:
Saroma toetjes, en dan vooral de pistache.
Nu is er enkel dit nog over van die vele smaken die er waren.
C1000 heeft die welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik haalde nog wel eens van die kant en klare burritos, 2 in een pak, alleen even opwarmen in de oven. Geen super maaltijd, maar goed te eten, heb ze al een tijdje niet gezien.....
Zoiets...
[ afbeelding ]
Vandaag nog c1000 geweest, niet gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
C1000 heeft die wel
ook met vruchten en chocoladevulling enzo
ook kip enzo natuurlijk
Dat komt omdat Duitsers in alles zo'n 20 jaar achterlopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Foeksia het volgende:
Lijkt wel alsof Duitsland alles verkoopt wat we in Nederland lekker vinden maar er hier uit is.
Pringels texas BBQ ,ook nergens meer te verkijgen hier. Wel in duitsland
Yup! schijnt nu tijdelijk weer te koop te zijn in Duitsland http://www.milka.de/milka(...)616&pid=1512&cid=870 Caramel, Aardbei/Yoghurt en Nougat Creme. Paar weken geleden nog in Duitsland geweest maar er helaas niet aan gedacht terwijl ik altijd een fan was van de Lila Pause Aardbei/Yoghurtquote:
2 jaar geleden nog in de supercoop gevonden. Bomvol actierek, ik dacht 'Wat de fuck is ditquote:
Vorige week even festivalvoer ingeslagen bij de Kaufland (Duits festival, je kent het welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Duitsers in alles zo'n 20 jaar achterlopen.![]()
(met uitzondering van autotechniek natuurlijk)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
je had dat lichtblauwe/turquoise lays vroeger cream & onion geloof ik. heb ze iig al jaren niet gezien.
ligt bij ons in de weer in de winkel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Lcoholico het volgende:
[ afbeelding ]
met caramel bolletjes lekka lekka
Die waren toch semi doorzichtig als het zegmaar verdunde drop was maar dan wel hard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Van die harde honingbeertjes (drop). Waren een beetje pisgeel, ondoorzichtig en hard. Maar zoooo lekker. Ik kocht ze altijd bij de Jamin en de apotheek.
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Dat valt me op van Albert Heijn ja, de a-merken gaan eruit en dan komen ze met een eigen merk product wat vaak duurder is en minder lekker.
Zodra ze een eigen variant van in de schappen hebben liggen dan zal Kettle er vast wel uitgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterd.
Die bordjes staan er ook wel eens als een product verandert. Een tijdje terug hingen ze ook bij het wasmiddel dat ik altijd koop, en toen ik een paar weken later weer keek stond daar precies hetzelfde wasmiddel in een iets andere verpakking, en het was duurder geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterd.
Dat is wel schraalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Die bordjes staan er ook wel eens als een product verandert. Een tijdje terug hingen ze ook bij het wasmiddel dat ik altijd koop, en toen ik een paar weken later weer keek stond daar precies hetzelfde wasmiddel in een iets andere verpakking, en het was duurder geworden.
In het geval van Kettle chips kan ik me overigens wel voorstellen dat het gewoon verdwijnt vanwege gebrek aan succes. Wat een kneiterharde meuk is dat
Timon & Pumba ijsjes? Daar zaten gummi-insectjes in. Die waren super inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef DubbleDJ het volgende:
Een ijsje van ola geloof ik .. de vorm van zo'n stoplicht ijsje .. maar dan met gummy dingen er in .. Super lekker .. Als kind vreselijk verslaafd aan geweest.
de c1000 verkoopt datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef Lyriella het volgende:
Het vegetarische gehakt waarmee je echte vegetarische gehaktballetjes kon maken. Was van Tivall, dacht ik.
Is dat niet dat droge, rulle gehakt? Anders heb je net iemand zeer gelukkig gemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de c1000 verkoopt dateigen merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |