quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hmm.. Ik heb het laatst ook geprobeerd, maar ik vond het maar slapjes. Het is dat ze zeggen dat er peper in zit, maar anders was het me echt niet opgevallen.
Dat vind ik de lekkerste van de drie smaken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
Is toch wel lekkerhad het niet verwacht. Zeker een keer het proberen waard, het brand zelf een beetje in je keel
Zeker doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:00 schreef Penis_Koker het volgende:
Mh, die moet ik eens meebrengen.
Ik vind hem lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er iemand die Citrus Mint al op?
En hoe was die?
In die citurs Mint zit geen rode peper. Die versie met rode peper ga ik de volgende keer proberen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek als je best veel hebt gedronken ervan denk je, tis best slap .... maar die lekkere pittigheid van die rode peper
Hahaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In die citurs Mint zit geen rode peper. Die versie met rode peper ga ik de volgende keer proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |