Tropico is gewoon nog te koop in Belgie.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Voornamelijk vakantienostalgie uit Frankrijk. Maar het is al een tijdje van de markt
Die hebben ze ook bij de Aldi liggen(geloof ik 4 smaken).quote:Op zondag 3 juli 2011 02:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij de Lidl zag ik een winnertacokloon liggen! Ik heb ze niet genomen dus ik weet niet hoe ze smaken, maar ze zagen er hetzelfde uit
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:34 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Die hebben ze ook bij de Aldi liggen(geloof ik 4 smaken).
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:33 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Tropico is gewoon nog te koop in Belgie.
Heerlijk spul is het.
http://www.sosdrinks.be/?CategoryID=577
Die van 'Herman'? Die waren ook superlekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef casper019 het volgende:
ik kon tot voorkort altijd grote bakken witte chocolade mousse kopen
zie ze nu helaas nergens meer...
Die kleine bakjes zijn in elk geval bij de Jumbo te koop en daar kan je aan de winkelmanager vragen of ze een bepaald product in het assortiment kunnen opnemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van 'Herman'? Die waren ook superlekkerMaar de grote bakken zie je idd niet meer, alleen nog kleine 1-persoons bakjes.
Volgens mij heb ik die mini's nog zien liggen in de winkel.....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)
Ik ook, zelfs in de lokale supermarkt waar ze alleen melk en brood hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die mini's nog zien liggen in de winkel.....
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:13 schreef Nelded het volgende:
Kan iemand zich nog de Mexicano chips van Smiths herinneren. Die waren echt goddelijk. Tot op de dag van vandaag baal ik dat deze er niet meer zijn.
Niet genoeg!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijken de Spinners daar niet een beetje op?
die zoek ik ook al een tijdjequote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)
Ohhhh die kaasijsjes waren zoooo lekkeequote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef Aleria het volgende:
• Kaasijsjes![]()
• Die kleine waterijsjes in een zakje
Die paarse croky hebben ze weer in het assortiment, heten "speciaal"quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaat
Maar ja, er zijn zoveel soorten chips/snoep/drinken wat ik lekker vond en wat niet meer bestaat:
- Lays Superchips Cool (Tzatiki)
- Lays cream & chives
- Lays sour cream & onion
- 7up ice cola
- Pepsi Blue
- Pepsi Twist
- Lila pauze
- Croky Milanese
- "paarse" chips van de Croky (kan me niet meer herinneren welke smaak het was, maar weet wel dat ik hem lekker vond)
- Cordon blue sticks van de AH (zonder kaas, gewoon gekruid)
En dan ben ik vast nog heeeeel veel vergeten!
Gebeurd zo vaak dat producten die ik of mijn man lekker vinden uit het assortiment worden gehaald. Dus vaak als we zien dat dat gaat gebeuren wordt er gelijk een grote voorraad ingeslagen
en waarom he ? WAAROM ???quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik me heeeeel goed herinneren! Waren superchips, oranje zak. Heerlijk! Ik vond ze zo lekker dat ik zelf een keer toen ik echt ontzettend ziek was nog een halve zak heb leeggegeten. Baal er ook van dat het niet meer bestaat
Maar ja, er zijn zoveel soorten chips/snoep/drinken wat ik lekker vond en wat niet meer bestaat:
- Lays Superchips Cool (Tzatiki)
- Lays cream & chives
- Lays sour cream & onion
- 7up ice cola
- Pepsi Blue
- Pepsi Twist
- Lila pauze
- Croky Milanese
- "paarse" chips van de Croky (kan me niet meer herinneren welke smaak het was, maar weet wel dat ik hem lekker vond)
- Cordon blue sticks van de AH (zonder kaas, gewoon gekruid)
En dan ben ik vast nog heeeeel veel vergeten!
Gebeurd zo vaak dat producten die ik of mijn man lekker vinden uit het assortiment worden gehaald. Dus vaak als we zien dat dat gaat gebeuren wordt er gelijk een grote voorraad ingeslagen
dat is helaas niet dezelfdequote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die paarse croky hebben ze weer in het assortiment, heten "speciaal"
milanese hebben ze niet meer, wel pickles volgens www.croky.nl
De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".quote:Op maandag 4 juli 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is helaas niet dezelfde
Dit is croky's antwoord op lays' patatje joppie chips.
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvatquote:Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)![]()
Misschien je addblock uitzettenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
en de jumbo heeft dat soort dingen vaak ook wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smakenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".
En dat was de allerlekkerste chips ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |