Dat komt omdat Duitsers in alles zo'n 20 jaar achterlopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Foeksia het volgende:
Lijkt wel alsof Duitsland alles verkoopt wat we in Nederland lekker vinden maar er hier uit is.
Pringels texas BBQ ,ook nergens meer te verkijgen hier. Wel in duitsland
Yup! schijnt nu tijdelijk weer te koop te zijn in Duitsland http://www.milka.de/milka(...)616&pid=1512&cid=870 Caramel, Aardbei/Yoghurt en Nougat Creme. Paar weken geleden nog in Duitsland geweest maar er helaas niet aan gedacht terwijl ik altijd een fan was van de Lila Pause Aardbei/Yoghurtquote:
2 jaar geleden nog in de supercoop gevonden. Bomvol actierek, ik dacht 'Wat de fuck is ditquote:
Vorige week even festivalvoer ingeslagen bij de Kaufland (Duits festival, je kent het welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Duitsers in alles zo'n 20 jaar achterlopen.![]()
(met uitzondering van autotechniek natuurlijk)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
je had dat lichtblauwe/turquoise lays vroeger cream & onion geloof ik. heb ze iig al jaren niet gezien.
ligt bij ons in de weer in de winkel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Lcoholico het volgende:
[ afbeelding ]
met caramel bolletjes lekka lekka
Die waren toch semi doorzichtig als het zegmaar verdunde drop was maar dan wel hard.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Van die harde honingbeertjes (drop). Waren een beetje pisgeel, ondoorzichtig en hard. Maar zoooo lekker. Ik kocht ze altijd bij de Jamin en de apotheek.
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Dat valt me op van Albert Heijn ja, de a-merken gaan eruit en dan komen ze met een eigen merk product wat vaak duurder is en minder lekker.
Zodra ze een eigen variant van in de schappen hebben liggen dan zal Kettle er vast wel uitgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterd.
Die bordjes staan er ook wel eens als een product verandert. Een tijdje terug hingen ze ook bij het wasmiddel dat ik altijd koop, en toen ik een paar weken later weer keek stond daar precies hetzelfde wasmiddel in een iets andere verpakking, en het was duurder geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Lichtelijk off-topic, maar gaat dat ook gebeuren met de Kettle chips? Ik was er net (AH) en bij alle Kettle chips stond een ''binnenkort uit het assortiment'' bordje. Zijn ze helemaal betoeterd.
Dat is wel schraalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Die bordjes staan er ook wel eens als een product verandert. Een tijdje terug hingen ze ook bij het wasmiddel dat ik altijd koop, en toen ik een paar weken later weer keek stond daar precies hetzelfde wasmiddel in een iets andere verpakking, en het was duurder geworden.
In het geval van Kettle chips kan ik me overigens wel voorstellen dat het gewoon verdwijnt vanwege gebrek aan succes. Wat een kneiterharde meuk is dat
Timon & Pumba ijsjes? Daar zaten gummi-insectjes in. Die waren super inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef DubbleDJ het volgende:
Een ijsje van ola geloof ik .. de vorm van zo'n stoplicht ijsje .. maar dan met gummy dingen er in .. Super lekker .. Als kind vreselijk verslaafd aan geweest.
de c1000 verkoopt datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef Lyriella het volgende:
Het vegetarische gehakt waarmee je echte vegetarische gehaktballetjes kon maken. Was van Tivall, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |