het was een schande toen dat bekend werd en verkoop zou dan toch niet meer komenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Curiosity het volgende:
[..]
En overstappen op wel veilige pinda's was onmogelijk ?
Die ligt hier gewoon in de voorraadkast.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Karina het volgende:
Euroshopper chips, die was tenminste niet zo zout als die van bijvoorbeeld Lays.
, had ze laatst gekocht maar zijn anders. Die holle van vroeger kan ik nergens meer vindenquote:
Daar moest ik ook aan denken toen ik dit topic gister zagquote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef Foeksia het volgende:
Dat dacht ik ook
[..]
, had ze laatst gekocht maar zijn anders. Die holle van vroeger kan ik nergens meer vinden
En regelmatig bij de C1000.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit ja. Schijnt trouwens in Duitsland nog wel te koop te zijn
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 18:17 schreef dralion13 het volgende:
peren taksi uit de tijd dat taksi nog dat jungle design had
sinds de nieuwe huisstijl van taksi is het hard achteruit gegaan, die sinaasappel is niet te drinken, vroeger was alle taksi lekker
Nog steeds te koop in Nederland bij verschillende import winkeltjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Duitsland nog wel. Haal regelmatig een voorraad daar.
de McRib is ook gewoon te krijgen in Duitslandquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Foeksia het volgende:
Lijkt wel alsof Duitsland alles verkoopt wat we in Nederland lekker vinden maar er hier uit is.
Pringels texas BBQ ,ook nergens meer te verkijgen hier. Wel in duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |