solero ice?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Uhm nee gelijk gegoogled maar mijn ijsje was 1 a 2 jaar maar te koop en was waterijs met echte hele aardbeien erin. Alleen weet die naam niet meer
Zijn dat deze? Die waren heerlijk! Zijn ze nog ergens te koop?quote:
Ja, die! Oh, dat geeft me hoop, ik kom nooit bij de Jumbo maar ik heb dus nog een kansquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Bedoel je van die visstick-achtige dingen met chili-vulling? Dat heb ik volgens mij niet heel erg lang geleden (vorig jaar ofzo) eens bij de Jumbo gekocht.
ben je te dom of te lelijk om zelf even een receptje te googlenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Selyn het volgende:
En deze mis ik ook weer iedere keer dat ik boodschappen ga doen:
[ afbeelding ]
mensen die andere mensen veroordelen om domme dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben je te dom of te lelijk om zelf even een receptje te googlen
mensen die uit die pakken koken
En ze drinken vast alleen maar water, want andere dingen zijn kant en klaar. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wat minder uit een pakje kook omdat zelf maken vaak wat gezonder is, maar het moet toch af en toe kunnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:03 schreef Selyn het volgende:
vraag ik me trouwens af of mensen als JoPiDo ook dingen als chips en zo gewoon zelf maken? dat komt immers ook uit een zakje.
Xenos heeft een grote partij op het moment.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef sweetco het volgende:
Chappati van Knorr
ZO vurrukelijk
Wees snel want ze halen hem weg
Vanilla Coke is in Duitsland nog wel te koop. Ik heb laatst een kratje gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:14 schreef ValHallen het volgende:
Er zijn maar 3 dingen die ik erg mis:
-Vanilla Coke
-Winner Taco
-Chesterballs
Duitsland is niet echt om de hoek als je geen rijbewijs hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vanilla Coke is in Duitsland nog wel te koop. Ik heb laatst een kratje gehaald
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duitsland is niet echt om de hoek als je geen rijbewijs hebt
Toch mijn ouders maar eens een keer overhalen om in Dld. te gaan bunkeren
Niemand lijkt dat meer te kennen. Is er hier IEMAND die de chips uberhaupt nog kan herinneren, lekker of niet??quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Croky Catalaans gekruide chips.
In een goudgele zak.
Al zeker sinds midden/eind jaren 90 niet meer te koop.
Ik kan er zelfs geen plaatjes op internet van vinden
jawel hoor, echt heerlijk waren diequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Niemand lijkt dat meer te kennen. Is er hier IEMAND die de chips uberhaupt nog kan herinneren, lekker of niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |