Als ik me ergens geen zorgen over maak is het wel wat voor soort pinda's ik eet, pfff... Pindaknabbels voor dertig cent bij de Spar, heerlijk! Alleen lijk ik de enige te zijn die ervan houdt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef Funkel het volgende:
De bitterkoekjesvla van Campina is de wintereditie, moet nog komen geloof ik.. De appelkaneelvla (erg lekker) is de hersfteditie..
En de cheetos pindakaasknabbels, ja dat vroeg ik me ook al tijden af.. Is dat waar van die onveilige pinda's? Want van de goedkopere merken zijn er nog pindakaasknabbels te vinden (millies, ah pindaflips e.d.)
jaaa die mis ik ook die waren echt superlekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef honeyblack het volgende:
Ik mis toch wel die ijsjes met echte stukjes aardbei erin.
Zijn ze er nog ?
Volgens mij al jaren niet meer gezien
Bij de aldi hebben ze tegenwoordig wereldtoetjes en een variatie is een perenyoghurt met stukjes chocolade. Deze is echt heerlijk weet alleen niet of die ook precies op de friesche vlag toet lijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Selyn het volgende:
Friesche vlag of zo (?) heeft ooit een straciatella - peer yoghurt uitgebracht. die was zo ongelofelijk lekker, maar was al snel uit de schappen.
en deze uiteraard:
[ afbeelding ]
Heerlijk!!
En deze mis ik ook weer iedere keer dat ik boodschappen ga doen:
[ afbeelding ]
Jivequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef honeyblack het volgende:
Ik mis toch wel die ijsjes met echte stukjes aardbei erin.
Zijn ze er nog ?
Volgens mij al jaren niet meer gezien
Uhm nee gelijk gegoogled maar mijn ijsje was 1 a 2 jaar maar te koop en was waterijs met echte hele aardbeien erin. Alleen weet die naam niet meerquote:
Bedoel je van die visstick-achtige dingen met chili-vulling? Dat heb ik volgens mij niet heel erg lang geleden (vorig jaar ofzo) eens bij de Jumbo gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef Grunge. het volgende:
Vegavingers. Ik kan er niet eens een plaatje van vinden. Ze zijn van de aardbodem verdwenen. En lekker, niet meer normaal.
En pastapotjes van Olvarit (de variant zonder vlees).
Meen je dat? Daar heb ik toevallig nog wel wat van gehad 4 week geleden (maar dat was dan ook vast afkomstig uit noorwegen of denemarkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Tanin het volgende:
Zure visjes (de gele variant van die droptoffee visjes)
Mijn god, meen je dat?! Als je dat spul kunt vinden en me een bankrekening nummer geeft, betaal ik de kostprijs, 50% extra (er vanuitgaand dat het een normale prijs van een zak snoep isquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meen je dat? Daar heb ik toevallig nog wel wat van gehad 4 week geleden (maar dat was dan ook vast afkomstig uit noorwegen of denemarken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |