Die YES dingessen zijn nog te koop bij de Aldi of de Lidl, alleen heten ze dan "Balconi Snack Cacao".quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:08 schreef gretchenfoxz het volgende:
Vroeger had je van die koeken het heette YES. Was een chocolade koek met cake erin en een laagje vanille geloof ik, lekkaaaaahhh.
O ja en Milkyway Safari. Die waren lekker, boh! en volgens mij knetterden die ook in je mond.als kind was dat helemaal cool
Knettertops! Woeeeequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:08 schreef gretchenfoxz het volgende:
Vroeger had je van die koeken het heette YES. Was een chocolade koek met cake erin en een laagje vanille geloof ik, lekkaaaaahhh.
O ja en Milkyway Safari. Die waren lekker, boh! en volgens mij knetterden die ook in je mond.als kind was dat helemaal cool
Lange jan is ook nog wel te koop hoor.. van volgens mij Look O Lookquote:
Inderdaad. Alleen de salmiaksmaak is al jaren niet meer te krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Lange jan is ook nog wel te koop hoor.. van volgens mij Look O Look
Vorig jaar hadden mijn ouders het nog voor Sint Maarten 11 november.
Dat is én niet lekker, én niet verdwenen.quote:
Hebben ze die serieus nog bij de AH? O.o heb me gek gezocht, maar niet gevondenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is én niet lekker, én niet verdwenen.
Bij ons in de AH verkopen ze die gewoon nog.
Ja bij de AH XL bij ons verkopen ze die nog gewoon hoor. Beter kijken dan de volgende keer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Hebben ze die serieus nog bij de AH? O.o heb me gek gezocht, maar niet gevondenmoet maar eens beter kijken
definitely de beste chips ever
Mijn moeder noemt M&M"s nog steeds treetsquote:
Lidlquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:38 schreef vulkaan het volgende:
Ik zag in een reclameblaadje van aldi of lidl (weet niet zeker welke van de 2) een Winner Taco "replica". Het proberen waard lijkt meziet er iig lekker uit.
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vroeger elke zaterdag een puddingbroodje, die mn ouders bij de NIeuwe Weme kochtenBestaan die nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |