Wtf, de vlaggenstick? Een NL-vlag-ijsje? Dat zou nu nooit meer kunnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En kijk wat ik gevonden heb:
[ afbeelding ]
Trouwens..is onderstaand snoep er nog?
[ afbeelding ]
Schuddebuikjes vanille zijn hier in Vlaardingen nog te koop, bij de Boon (of hoe die tent heet) op de Van Hogendorplaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de tevens verdwenen schuddebuikjes vanille.
En ten slotte: Wasa knäckebröd muesli. Die ken ik uit een ver grijs verleden en is al heel lang weg in NL. (minstens 15 jaar denk ik)
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn terug geloof ik. Vanille/chocolade mix.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:07 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Schuddebuikjes vanille zijn hier in Vlaardingen nog te koop, bij de Boon (of hoe die tent heet) op de Van Hogendorplaan.
verrek jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Even dit topic eens flink omhoog schoppen.
Wie kent dit nog, dat zo rond 1989 tot 1992 in de schappen lag in de supermarkt.
Amsterdammertjes van Duyvis
[ afbeelding ]
Het was een soort van maissnack met hele kleine groene spikkels erop van kruiden.
Ik als jochie van 11-12 vond dit destijds het lekkerste chips dat op dat moment werd verkocht en kon in één keer zo'n hele zak leeg kanen.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Essentieel in dit bestaan.
De winner taco is terug
http://www.ola.nl/Product(...)sid=86743&pid=760699
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |