Hebben ze die niet meer bij de Jamin dan? O_oquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van die jawbreakers. En dan de hete versie
Hebben ze die nog? Ik kom nooit bij de Jamin...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Gekkepizza het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer bij de Jamin dan? O_o
Wij noemde ze altijd lippenstift snoepquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
Wat is de bovenste eigenlijk? Ken dat niet zo 1,2,3.
Met de bekende tune, die meteen in je kop blijft zitten:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier verder.
We eindigden #3 met een 'rolletje rang', net zoals #4
Lange Jannen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Pap89 het volgende:
Weet iemand dit nog?
Minstens 10 jaar geleden.
Snoep in felle kleuren (blauw/rood/oranje/bruin,cola/etc)
Zelfde idee als Maoam Stripes, [ afbeelding ]
Alleen dus met felle kleuren/zachtere structuur.
Edit: Snoep zelf was dus fel gekleurd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Volgens mij is dat hemquote:
Ja klopt, je had ze ook van Carico ( met een mexicaans thema idd ).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Volgens mij is dat hemQua verpakking dan, volgens mij nog niet qua thema
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt, je had ze ook van Carico ( met een mexicaans thema idd ).
Je had toen ook Mexicaantjes als ijs, met een rode neus ( dat was een kauwgombal ).
Ik voel me oud
Wat een nostalgisch plaatjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef jpg97 het volgende:
Prikkebeen heette jouw ijsje:
kijk wat ik heb gevonden!!
[ afbeelding ]
Ik heb ook menig traantje weggepinkt bij het aanschouwen van dit plaatje.quote:
(hoewel al een wat oudere post)quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef blaspheria het volgende:
Is deze al eens langs geweest?:
[ afbeelding ]
Die kocht ik altijd rond mijn 9e (vond ik veel lekkerder dan de Magnums)
Er was ooit ook chips die ik heel lekker vond, maar geen flauw idee hoe het heette. Het was in ongeveer dezelfde tijd als "Bloopers" (daar was niet zoveel aan) een soort holle kruidige driehoekjes. Later van alles geprobeerd (zelfs de K-3 hartjes), maar niets wat net zo lekker was.
Die naamquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef blaspheria het volgende:
Is deze al eens langs geweest?:
[ afbeelding ]
Die kocht ik altijd rond mijn 9e (vond ik veel lekkerder dan de Magnums)
Er was ooit ook chips die ik heel lekker vond, maar geen flauw idee hoe het heette. Het was in ongeveer dezelfde tijd als "Bloopers" (daar was niet zoveel aan) een soort holle kruidige driehoekjes. Later van alles geprobeerd (zelfs de K-3 hartjes), maar niets wat net zo lekker was.
En kijk wat ik gevonden heb:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Volgens mij is dat hemQua verpakking dan, volgens mij nog niet qua thema
Fuck..Dik te laatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gomballen? Die kun je als het goed is in elke supermarkt halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En kijk wat ik gevonden heb:
[ afbeelding ]
Trouwens..is onderstaand snoep er nog?
[ afbeelding ]
Als je de smaak nog kan herinneren, toen ik bij de ola werkte vonden sommigen het bananenijs van de smaak "chunky monkey" van Ben & Jerrys er op lijken.quote:
Ik ben kneiterallergisch voor Ben & Jerry's, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je de smaak nog kan herinneren, toen ik bij de ola werkte vonden sommigen het bananenijs van de smaak "chunky monkey" van Ben & Jerrys er op lijken.
Allergisch? Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben kneiterallergisch voor Ben & Jerry's, ik zou het niet wetenMaar nu je het zegt, herinner ik me van vroeger ook die bananensmaak, al was-ie niet dominant aanwezig
Lactoseintolerantquote:
Ah sowieso dus. Nouja het is eigenlijk ook gewoon veel te duur spul die b&jquote:
Daar trakteerde ik altijd alle juffen en meesters op als ik jarig was. Nou ja, altijd... 3/8 keer ofzo. Had ook precies de juiste proportie, was lekker, zag er luxe uit, apart verpakt, etc. Genoeg argument voor een traktatie.quote:
Klopt, drie smaken, en als je de verpakking openmaakte zat er nog zo'n kartonnetje in. Kan me die reclame niet herinneren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:51 schreef WRH het volgende:
die Yes gebakjes waren echt lekker, in volgens mij 3 smaken.
zat ook een reclame bij van een Duitser die in vreselijk krom Engels 'happy birthday' zong voor zijn verdrietige vriendinnetje ergens op een verlaten stukje noordpool ofzo.
tuurlijk, geen taart maar wel een Yes ingepakt voor je survival trip.
maar lekker was het wel!
Wtf, de vlaggenstick? Een NL-vlag-ijsje? Dat zou nu nooit meer kunnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En kijk wat ik gevonden heb:
[ afbeelding ]
Trouwens..is onderstaand snoep er nog?
[ afbeelding ]
Schuddebuikjes vanille zijn hier in Vlaardingen nog te koop, bij de Boon (of hoe die tent heet) op de Van Hogendorplaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de tevens verdwenen schuddebuikjes vanille.
En ten slotte: Wasa knäckebröd muesli. Die ken ik uit een ver grijs verleden en is al heel lang weg in NL. (minstens 15 jaar denk ik)
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn terug geloof ik. Vanille/chocolade mix.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:07 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Schuddebuikjes vanille zijn hier in Vlaardingen nog te koop, bij de Boon (of hoe die tent heet) op de Van Hogendorplaan.
verrek jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Even dit topic eens flink omhoog schoppen.
Wie kent dit nog, dat zo rond 1989 tot 1992 in de schappen lag in de supermarkt.
Amsterdammertjes van Duyvis
[ afbeelding ]
Het was een soort van maissnack met hele kleine groene spikkels erop van kruiden.
Ik als jochie van 11-12 vond dit destijds het lekkerste chips dat op dat moment werd verkocht en kon in één keer zo'n hele zak leeg kanen.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Essentieel in dit bestaan.
De winner taco is terug
http://www.ola.nl/Product(...)sid=86743&pid=760699
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |