Weet iemand of deze nog érgens te koop zijn?quote:
Ik heb Hubba Bubba nog niet in NL gezien.quote:
Even ge-edit voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb Hubba Bubba nog niet in NL gezien.
Met een kauwgombal onderin?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:17 schreef Fratz het volgende:
Donald Duck kauwgom!
En je had vroeger van dat yoghurt ijs in bekers, daar heb ik zo veel van verslonden.
Hoeveel onjuistheden kunnen er in 1 verhaal staan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef myara het volgende:
Jah
Die grote brokken jodevet of zo als ik het ken Massee
Ik kreeg het van mijn oma want die had een banketbakkerij en die gebruikten het voor hun kandijkoeken. heerlijk kon je uren mee doen
Tegenwoordig is er wel iets wat er op lijkt maar dat smaakt zo bitter en vies het lijkt er niet op.
heet nu borsthoning jakkie
en nog een ander soort die is vrij wit in de vorm van blokjes die worden gegoten.
ook niet echt lekker.
Massee oftewel jodenvet
Werd gemaakt in de aardappelzetmeelfabriek.(was gewoon maizena met suiker)
Maar is op een gegeven moment verboden omdat het zwavel bevatte.
De tegenwoordige is van maiszetmeel. Smaakt ook totaal anders en een andere samenstelling.
Ja, was vies. Het smaakte een beetje naar die fluoride dingen die je vroeger bij de tandarts kreeg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef morgane het volgende:
Het hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar toch eens proberen. Jaren terug was er een aflevering van Willem Wever over tandpasta. Daarin werd verteld dat er ook tandpasta met colasmaak bestond. Heeft iemand die wel eens gezien?
Seizoensvla van campina toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of je nog ergens bitterkoekjes VLA kan kopen?
die is er nu niet die bitterkoekjesquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Seizoensvla van campina toch?
[ afbeelding ]
OT: Dinochips. Zou niet eens meer weten hoe die smaaktEn miniyoghurtsolero-achtige ijsjes. En de caramelsnoepjes van fruitella.
Dat ding is zo ontiegelijk ranzig. Laatst in Duitsland geprobeerd. BAH!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef _Loki het volgende:
Oh trouwens
[ afbeelding ]
Voor iemand anders het doet
mmmm en krokodillen chipsquote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat ding is zo ontiegelijk ranzig. Laatst in Duitsland geprobeerd. BAH!
Ontopic: Dinosaurus chips!
quote:Ik at mijn negerzoen altijd op dezelfde manier: eerst voorzichtig het chocolade puntje eraf, dan de rest van de chocolade, vervolgens de vulling als een ijsje opeten en uiteindelijk het koekje.
ja in de superchips.. bij de betere supermarktquote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Heinz tomatenketchup chips hebben ze vaak wel bij AH.
Hebben ze eigenlijk ooit magnum mint gehad in NL? Heb ze in Finland gehad en die zijn zooo lekkerik weet dat er een magnum mini mint verpakking bestaat maar of deze ergens te koop zijn in NL weet ik niet. Wie helpt mij?
Volgens mij heeft elke drogisterij zequote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens die dubbel zoute drop verkopen? Dus niet die ronde neppe troep, maar die uhh 6 hoekige dingetjes met DZ erop.
Mocht je in de buurt van Weesp wonen, daar bakt een bakker nog pandabrood.quote:
Buckler is nooit lekker geweest. Het enige bijna drinkbare alcoholvrije pils is/was van Bavariaquote:
Ja daar kom ik dagelijks langs (woon in de Achterhoek lol)quote:Op maandag 15 november 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Weesp wonen, daar bakt een bakker nog pandabrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |