Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt hier gewoon in de supermarkt.
Laatst gekeken maar was er niet. Ga jamin maar weer eens een bezoekje brengen. Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Bestaat nog hoor, loop maar eens binnen bij Jamin
Bij ons bij de plus hebben ze choba. En AH heeft het volgens mij ookquote:Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Zo'n beetje allemaal, 't is een vrij gangbaar product.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Maar jodenvet smaakt nu dan ook niet meer als vroeger omdat het vroeger een bijprodukt van de aardappelmeel industrie was en nu van maismeel uit Oost-Europa. Ik vind er nu zo'n vreemde nasmaak aanzitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:22 schreef kuukuh het volgende:
Wij aten dat vroeger altijd, ze noemden het borsthoning. Later nog wel eens gegeten, maar smaakte nooit meer als vroeger. Maargoed, zo zijn er wel meer dingen die je als kind heerlijk vond en nu absoluut niet meer zou eten.
Hier bij C1000 ligt het ook bij de boter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef kuukuh het volgende:
[..]
Bij ons bij de plus hebben ze choba. En AH heeft het volgens mij ook
Bij de coop gewoon nog te koop, zelfs bij de coop compact op vlieland heb ik deze nog gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik haalde nog wel eens van die kant en klare burritos, 2 in een pak, alleen even opwarmen in de oven. Geen super maaltijd, maar goed te eten, heb ze al een tijdje niet gezien.....
Zoiets...
[ afbeelding ]
En je had vroeger ook zo'n versie om met yoghurt te maken en dat vond ik echt heel lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Resistor het volgende:
Saroma toetjes, en dan vooral de pistache.
Nu is er enkel dit nog over van die vele smaken die er waren.
Mijn moeder maakte dat altijd vroeger! Ik lust geen pudding, maar dat lustte ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je had vroeger ook zo'n versie om met yoghurt te maken en dat vond ik echt heel lekkerIk heb het al in geen jaren meer gezien in de winkel.
Die ja! Zó jammer die nieuwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:35 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan ten eerste de pure variant en ten tweede maar nóg belangrijker, de oude variant!
Vroeger was het een soort chocoladestroop, alsof je pure chocola gesmolten had en dat op je brood smeerde.
Echt donkerbruin, bijna zwart van kleur en een geweldig volle chocoladesmaak, heerlijk!
Tegenwoordig is het een chocopasta zoals alle andere, een dof, lichtbruin van kleur en de smaak is ook niet bijzonder meer.
Die zit hier nergens in de buurt, zal nog eens verder zoeken....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bij de coop gewoon nog te koop, zelfs bij de coop compact op vlieland heb ik deze nog gezien
Lekker fris was dat ja! Vooral de bosvruchtenvariant vond ik erg lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte dat altijd vroeger! Ik lust geen pudding, maar dat lustte ik wel.
Bestaat dat niet meer?! Die mango/chilipeper variantquote:
Zoals boven aangegeven is het vrij algemeen verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Welke supermarkt is ''de'' supermarkt?
Jeugdsentimentquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Resistor het volgende:
Saroma toetjes, en dan vooral de pistache.
Nu is er enkel dit nog over van die vele smaken die er waren.
C1000 heeft die welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef soapie het volgende:
Ik haalde nog wel eens van die kant en klare burritos, 2 in een pak, alleen even opwarmen in de oven. Geen super maaltijd, maar goed te eten, heb ze al een tijdje niet gezien.....
Zoiets...
[ afbeelding ]
Vandaag nog c1000 geweest, niet gevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
C1000 heeft die wel
ook met vruchten en chocoladevulling enzo
ook kip enzo natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |