De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".quote:Op maandag 4 juli 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is helaas niet dezelfde
Dit is croky's antwoord op lays' patatje joppie chips.
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvatquote:Ik kan deze nergens meer vinden, ze hadden ze af en toe bij het tankstation waar ik altijd tank, maar de dame vertelde me vorige week dat ze niet liepen en nu uit het assortiment waren gehaald (bij dat tankstation in ieder geval)![]()
Misschien je addblock uitzettenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
en de jumbo heeft dat soort dingen vaak ook wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef Lizan het volgende:
[..]
[ over de Bros Puur, de balk met quoten enzo is verdwenen hier -.- ] Kijk eens bij het Kruidvat
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smakenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
De originel paarse Croky chips van vroeger was de "Smoky Bacon".
En dat was de allerlekkerste chips ooit
Jaaa, die mis ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef Ferdii het volgende:
Hamkas chips met pizza kruiden
Waren van die ronde hamkas achtige dingen, erg lekker
Ze zijn terug in een nieuwe verpakking genaamd Spinnersquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Perenijsje het volgende:
Je had vroeger (eind jaren 80, begin jaren 90) snoepjes van het merk BonBon. De snoepjes hadden (voor die tijd..) catchy namen als Smultietjes, Vieze luiers, Snotapen, Meeuweflatsen, Mierezeikers.. en ze waren allemaal even lekker! De zakjes hadden de schappelijke prijs van 1 gulden.
Naast dit vleugje jeugdsentiment heb ik ook erg genoten van de Tengels van Smiths. Enig nadeel; Erg ranzige vingers..
[ afbeelding ]
jaaaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef myara het volgende:
OOOOOOOOW ja niet te vergeten
Japanse Pinda,s van duyvis en dan de Baconversie
Salt&pepper zijn in Belgie nog verkrijgbaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal chipstrauma's van uit de handel gehaalde smaken
Ik mis nog steeds heel erg de Lays Pepper
Dat vind je nog hoor alleen niet meer in de winkelsquote:
neequote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn die er niet meer? jawel toch>?
Bestaan die niet meer nee? Die waren wel altijd heel lekker op brood ja, of op een beschuitje als je eigenlijk een beetje ziek wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Chocoladeknispers broodbeleg van de AH. Sommige taartenmerken hebben het nog als decoratie, maar niet in grote verpakkingen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |