SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik elke week meedoen?
Niks moet, het mag. Alleen ben je wel enigszins in het voordeel als je elke week meedoet, want op die manier heb je ook meer kans op meer punten. Voor de duidelijkheid... het is dus niet erg als je een ronde (of meerdere) mist.Tot hoe laat kan ik inzenden?
Inzenden kan tot een kwartier voor het begin van de uitzending. Inzendingen hierna tellen niet mee.En wat moet ik dan voorspellen?
Vooral wie je denkt dat er afvalt en wie de winnaar zal zijn. In de eerste weken zul je ook aangeven wat de top 3(de laatste 3 overgebleven) per team zal zijn.Waar kan ik een overzicht vinden van alle kandidaten?
Hierzo....:quote:Team Angela Groothuizen
Kim de Boer
Charlotte ten Brink
Wiep Laurenssen
Shary-an Nivilac
Bart van Overbeek
Nyssina Swerissen
Team Jeroen van der Boom
Anne Hoogendoorn
Ray Klaassen
Leonie Meijer
Kevin Okkema
Raffaëla Paton
Meike van der Veer
Team Nick en Simon
Nigel Brown
Davy en Joshua
Jennifer Ewbank(2)(3)
Pearl Jozefzoon
Shemsi Mushkolaj
Johnny Rosenberg
Team Roel van Velzen(VanVelzen)
Joan Franka
Lenny Keylard
Ester Nijhove
Ben Saunders (2)
Kiki Vermeulen
Sarina VoornKan ik wat winnen?
Eer, dat is wat je kunt winnen. want als winnaar kun jij (en niemand anders) zeggen dat je de winnaar bent van de enige echte The Voice prono! Maar dat is nog niet alles... want de winnaar wint ook het enige echte FOK! t-shirtIk heb een vraag...
Vragen kunnen gerust gesteld worden in het topic, maar maak er geen slowchat van en houd het ontopic!
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 04-12-2010 16:26:06 ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | 1. 2. 3. [b]Wie worden de nummers 1, 2 en 3 uit het team van VanVelzen?:[/b] 1. 2. 3. [b]Welke kandidaten van Nick & Simon staan er in de gevarenzone?:[/b] - - [b]Welke kandidaat van Nick & Simon valt deze liveshow af?:[/b] - [b]Welke kandidaten van VanVelzen staan er in de gevarenzone?:[/b] - - [b]Welke kandidaat van VanVelzen valt deze liveshow af?:[/b] - [b]Wie wordt the Voice of Holland!?:[/b] - |
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:09 schreef livelink het volgende:
Wie wordt the Voice of Holland!?:
- Kevin Okkema
Ach ja, Ben Saunders of Joan is zo afgezaagd. Je moet het in een prono ook van de stiekeme gelukjes hebben. En ik vind hem wel een hele lekkere stem hebben, dat wel.quote:
Vind ik eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef ranja het volgende:
Ha, mooi.
Zoals ik al eens eerder zei zie ik het niet zitten met de huidige opzet van 4x7 en elke 2 weken 1 afvaller per groep een topic van favorietenlijstjes bij te houden, misschien als er wat minder over zijn ofzo, maar dat zien we dan wel weer.
God forbid...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Thermo18 het volgende:
Wie wordt the Voice of Holland!?:
- Shary-An Nivillac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |