Eens en eens. Ze is eigenlijk best leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef UltraR het volgende:
Inderdaad erg sneu dat ze nog geen topic had, maar dat spreekt natuurlijk wel boekdelen.
Het programma heet The Voice en het gaat om de stem, dus tja...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat ze een rare kop heeft (en die lippenstift) verder vind ik haar niet speciaal ofzo
Oei, Aukje deed het echt stukken slechterquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het een vrij zwakke vertolking als je in gedachten Dusty Springfield hoort. En ik heb het nummer ook wel eens beter horen zingen in zo'n andere show, ik meen door die Maaike uit Tukkerland en het zusje van Aukje van Ginneken.
Ze heeft een veel te lelijk gebit, dat springt er dan helemaal uit met die rode lippenstift.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze ziet er met die rode lippenstift zo raar uit, het accentueert haar mond op een niet zo mooie manier.
Dat is allemaal een act om zich te kunnen onderscheiden van de rest,begrijp dat dan...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat ze een rare kop heeft (en die lippenstift) verder vind ik haar niet speciaal ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |