Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen.
Prima, wie heeft haar nummer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
Hmm, best een aannemelijke theorie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef SisterB het volgende:
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
Zoals ik in een ander topic al zei: Jeroen's beste kandidaat vind ik nog minder dan de slechtste van team VanVelzen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Ik vind haar ook niet aantrekkelijk. Ik vind wel dat ze een mooi, zoetsappig gezichtje heeft met prachtige blauwe ogen maar aantrekkelijk is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."
Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden.
[..]
Ja precies! Is echt zonde. Jennifer zit wat dát betreft in een hele gunstige groep.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Dat moet haast wel ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Ik ook! Haar ultrasone tonen die dolfijnen uit koers brengenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Natuurlijk, klanten van deze meneer vinden het vast prima klinken;quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moet haast wel ja.
En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet
Daar heeft hij gelijk in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."
en ondertussen vernaggelt ze ongestraftquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |