abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:38:16 #1
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:41:13 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_88666101
TT _O-
heitieh
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:42:41 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88666135
:D, die TT.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88666179
_O_ Miauw

En die faler dan in het vorige topic die vind dat je niet mag klagen als je het zelf niet beter kan :|W
Dan kan je alle talentenjachten e.d. wel afschaffen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:44:51 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88666185
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Je moeder is een hamster
pi_88666272
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:50:42 #7
118585 Crutch
pi_88666328
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
Prima, wie heeft haar nummer?
Je moeder is een hamster
pi_88666488
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
  ESF Reporter zaterdag 13 november 2010 @ 11:58:47 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_88666594
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef SisterB het volgende:
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
Hmm, best een aannemelijke theorie. :)
pi_88666634
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
pi_88666671
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+

quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Zoals ik in een ander topic al zei: Jeroen's beste kandidaat vind ik nog minder dan de slechtste van team VanVelzen...

(Dus er moet onterecht het een en ander geofferd worden.)

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2010 12:03:34 ]
pi_88666842
Ik wilde luisteren hoe een studioopname klinkt... maar ze staat er niet bij ;(
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland/
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:09:56 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88666954
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+
[..]

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk. Ik vind wel dat ze een mooi, zoetsappig gezichtje heeft met prachtige blauwe ogen maar aantrekkelijk is weer een ander verhaal.
With the stars as her umbrella
pi_88667041
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies! Is echt zonde. Jennifer zit wat dát betreft in een hele gunstige groep.
pi_88667288
Whehehehe die TT is _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668206
Ik ben nog steeds geschokt dat ze zoveel stemmen gekregen heeft.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668290
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
pi_88668361
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668380
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:56:49 #20
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Ik ook! Haar ultrasone tonen die dolfijnen uit koers brengen :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:57:52 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668455
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
pi_88668467
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Natuurlijk, klanten van deze meneer vinden het vast prima klinken;
pi_88668566
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Daar heeft hij gelijk in.
pi_88668568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
en ondertussen vernaggelt ze ongestraft

Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668608
Toen ze achter de piano zat verbaasde ze me echt positief, het was niet ineens m'n ding, maar veel meer dynamiek en krachtiger. Maar zodra ze opstond was het echt *pfoef* weg. Echt een meisje met maar 1 kunstje. Vooral achter die piano met d'r blauwe kijkers heel zielig kijken en kleine liedjes zingen.
pi_88669852
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
pi_88670393
Erg blij dat ze door is.
Ze heeft me sinds haar auditie, die ik echt briljant vond, niet meer echt overtuigd. Maar hopelijk gaat dat de komende tijd wel weer gebeuren.

Gooi de power, die je echt hebt(!), in die stem meid!

[ Bericht 15% gewijzigd door UltraR op 13-11-2010 14:22:25 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88672448
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 07:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare ( :') ) maar haar lichaamstaal, haar manier van zingen, haar manier van doen plus dat gepiep van dr, alsof ze van zichzelf weet dat ze heel speciaal en breekbaar is, zo zingt en doet ze. Ik krijg er de rillingen van brrrrrrr :r
Al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst door op haar te stemmen gelukkig niet :D
pi_88672462
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?
pi_88672770
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
pi_88673414
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe :D Dat kind moet normaal zingen en normaal articuleren.
Maar ja, het was ook met uitspreken miniminimimimimi :'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
Erg apart dat het gros op Fok haar muziek niet kan pruimen en dat ze toch de meeste stemmen wegkaapt bij het grote publiek.
Vond haar een van de beste gisteren, een bijzonder meisje is het ook, so fragile..
Wat denk je wat een aanhang die Ewbank alleen al heeft via de Marco Borsato hoek. Die stemmen zich rot, want haar broer schrijft muziek voor hun favoriete zanger.
En omdat er zoveel kritiek komt stemmen de liefhebbers misschien nog meer. Het zielige meisje...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:19:18 #32
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88674841
Ze probeerde dit te evenaren, denk ik

Zo hoor je een klein nummer te zingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88675485
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:43:16 #34
118585 Crutch
pi_88675510
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef dolfg het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
Helemaal mee eens, maar haar auditie was daarentegen wel heel goed.
Je moeder is een hamster
pi_88677332
quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik weet wel zeker ik zal nooit een cd van haar kopen.
pi_88677425
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
pi_88677508
Inderdaad, die Marco Borsato fans natuurlijk ook! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik dacht ook aan sympathy-votes, en het feit dat Van Velzen een veel betere groep heeft zal er ook mee te maken hebben. Daarnaast denk ik, zoals ik in het vorige topic al zei, dat sommige mannen in de war waren met de late night tv 'bellen voor een blonde babe met fluister/piepstem, bel dan....' :P

Ik moet er in elk geval niet aan denken haar stem een uur lang op een cd te horen. Er zijn zoveel betere zangeressen, die op eenzelfde manier (piano met stem of akoestische gitaar met stem) veel beter kunnen zingen.

En over dat wijvennijd commentaar: daar begrijp ik nou helemaal niks van. Als je als vrouw commentaar hebt, ben je gelijk jaloers? Er zijn heel veel knappe presentatrices op tv, waar mensen helemaal geen commentaar op hebben. Die hebben ook niet de ambitie om te zingen. Zij zingt niet goed, en dan is het gelijk jaloersheid?

En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it. Ze weet zichzelf wel als een lief klein engeltje te profileren achter de piano, maar daar ben je ook wel snel klaar mee. Vandaag liep ik op straat, meer dan genoeg blonde vrouwen met blauwe ogen gezien. Als we dan toch beginnen: wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.
pi_88677946
ze zouden echt de ANTI stem functie moeten invoeren. Dat je kan stemmen op wie er uit moet (dit tegelijkertijd geïntegreerd met de normale stem functie), dan hebben haters ook wat te stemmen.
pi_88678995
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit.
_O- :')
quote:
wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88692267
quote:
laat er dat in d'r eigen tijd doen, ik probeer te genieten van een leuke show
pi_88692439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it.
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2010 09:14:59 ]
  zondag 14 november 2010 @ 09:34:33 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88692591
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:

[..]

...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)
Maar ze mist pit. Het is zo zacht en pastel en bloemetjes en wolkjes.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88692695
en dan dat spastische handje :o
pi_88697523
Toch denk ik dat zij de meeste kans maakt van alle deelnemers om het te gaan maken als artiest.

The VOH zal ze niet winnen idd.
pi_88697568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
pi_88697908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef Balisto het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
Nee hoor, ieder zn ding. Ik moet er alleen om lachen.
pi_88727227
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
Ach, luister eens naar Smells like teen spirit.... of naar Alanis Morrisette nummers, om maar wat te noemen.
pi_88752807
Het was echt niet om aan te horen, sorry hoor
pi_88752812
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88754841
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef marcodej het volgende:
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.

Jennifer _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')