abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:38:16 #1
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:41:13 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_88666101
TT _O-
heitieh
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:42:41 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88666135
:D, die TT.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88666179
_O_ Miauw

En die faler dan in het vorige topic die vind dat je niet mag klagen als je het zelf niet beter kan :|W
Dan kan je alle talentenjachten e.d. wel afschaffen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:44:51 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88666185
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Je moeder is een hamster
pi_88666272
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:50:42 #7
118585 Crutch
pi_88666328
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
Prima, wie heeft haar nummer?
Je moeder is een hamster
pi_88666488
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
  ESF Reporter zaterdag 13 november 2010 @ 11:58:47 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_88666594
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef SisterB het volgende:
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
Hmm, best een aannemelijke theorie. :)
pi_88666634
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
pi_88666671
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+

quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Zoals ik in een ander topic al zei: Jeroen's beste kandidaat vind ik nog minder dan de slechtste van team VanVelzen...

(Dus er moet onterecht het een en ander geofferd worden.)

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2010 12:03:34 ]
pi_88666842
Ik wilde luisteren hoe een studioopname klinkt... maar ze staat er niet bij ;(
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland/
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:09:56 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88666954
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+
[..]

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk. Ik vind wel dat ze een mooi, zoetsappig gezichtje heeft met prachtige blauwe ogen maar aantrekkelijk is weer een ander verhaal.
With the stars as her umbrella
pi_88667041
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies! Is echt zonde. Jennifer zit wat dát betreft in een hele gunstige groep.
pi_88667288
Whehehehe die TT is _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668206
Ik ben nog steeds geschokt dat ze zoveel stemmen gekregen heeft.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668290
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
pi_88668361
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668380
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:56:49 #20
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Ik ook! Haar ultrasone tonen die dolfijnen uit koers brengen :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:57:52 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668455
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
pi_88668467
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Natuurlijk, klanten van deze meneer vinden het vast prima klinken;
pi_88668566
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Daar heeft hij gelijk in.
pi_88668568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
en ondertussen vernaggelt ze ongestraft

Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668608
Toen ze achter de piano zat verbaasde ze me echt positief, het was niet ineens m'n ding, maar veel meer dynamiek en krachtiger. Maar zodra ze opstond was het echt *pfoef* weg. Echt een meisje met maar 1 kunstje. Vooral achter die piano met d'r blauwe kijkers heel zielig kijken en kleine liedjes zingen.
pi_88669852
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
pi_88670393
Erg blij dat ze door is.
Ze heeft me sinds haar auditie, die ik echt briljant vond, niet meer echt overtuigd. Maar hopelijk gaat dat de komende tijd wel weer gebeuren.

Gooi de power, die je echt hebt(!), in die stem meid!

[ Bericht 15% gewijzigd door UltraR op 13-11-2010 14:22:25 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88672448
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 07:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare ( :') ) maar haar lichaamstaal, haar manier van zingen, haar manier van doen plus dat gepiep van dr, alsof ze van zichzelf weet dat ze heel speciaal en breekbaar is, zo zingt en doet ze. Ik krijg er de rillingen van brrrrrrr :r
Al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst door op haar te stemmen gelukkig niet :D
pi_88672462
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?
pi_88672770
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
pi_88673414
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe :D Dat kind moet normaal zingen en normaal articuleren.
Maar ja, het was ook met uitspreken miniminimimimimi :'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
Erg apart dat het gros op Fok haar muziek niet kan pruimen en dat ze toch de meeste stemmen wegkaapt bij het grote publiek.
Vond haar een van de beste gisteren, een bijzonder meisje is het ook, so fragile..
Wat denk je wat een aanhang die Ewbank alleen al heeft via de Marco Borsato hoek. Die stemmen zich rot, want haar broer schrijft muziek voor hun favoriete zanger.
En omdat er zoveel kritiek komt stemmen de liefhebbers misschien nog meer. Het zielige meisje...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:19:18 #32
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88674841
Ze probeerde dit te evenaren, denk ik

Zo hoor je een klein nummer te zingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88675485
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:43:16 #34
118585 Crutch
pi_88675510
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef dolfg het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
Helemaal mee eens, maar haar auditie was daarentegen wel heel goed.
Je moeder is een hamster
pi_88677332
quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik weet wel zeker ik zal nooit een cd van haar kopen.
pi_88677425
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
pi_88677508
Inderdaad, die Marco Borsato fans natuurlijk ook! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik dacht ook aan sympathy-votes, en het feit dat Van Velzen een veel betere groep heeft zal er ook mee te maken hebben. Daarnaast denk ik, zoals ik in het vorige topic al zei, dat sommige mannen in de war waren met de late night tv 'bellen voor een blonde babe met fluister/piepstem, bel dan....' :P

Ik moet er in elk geval niet aan denken haar stem een uur lang op een cd te horen. Er zijn zoveel betere zangeressen, die op eenzelfde manier (piano met stem of akoestische gitaar met stem) veel beter kunnen zingen.

En over dat wijvennijd commentaar: daar begrijp ik nou helemaal niks van. Als je als vrouw commentaar hebt, ben je gelijk jaloers? Er zijn heel veel knappe presentatrices op tv, waar mensen helemaal geen commentaar op hebben. Die hebben ook niet de ambitie om te zingen. Zij zingt niet goed, en dan is het gelijk jaloersheid?

En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it. Ze weet zichzelf wel als een lief klein engeltje te profileren achter de piano, maar daar ben je ook wel snel klaar mee. Vandaag liep ik op straat, meer dan genoeg blonde vrouwen met blauwe ogen gezien. Als we dan toch beginnen: wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.
pi_88677946
ze zouden echt de ANTI stem functie moeten invoeren. Dat je kan stemmen op wie er uit moet (dit tegelijkertijd geďntegreerd met de normale stem functie), dan hebben haters ook wat te stemmen.
pi_88678995
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit.
_O- :')
quote:
wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88692267
quote:
laat er dat in d'r eigen tijd doen, ik probeer te genieten van een leuke show
pi_88692439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it.
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2010 09:14:59 ]
  zondag 14 november 2010 @ 09:34:33 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88692591
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:

[..]

...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)
Maar ze mist pit. Het is zo zacht en pastel en bloemetjes en wolkjes.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88692695
en dan dat spastische handje :o
pi_88697523
Toch denk ik dat zij de meeste kans maakt van alle deelnemers om het te gaan maken als artiest.

The VOH zal ze niet winnen idd.
pi_88697568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
pi_88697908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef Balisto het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
Nee hoor, ieder zn ding. Ik moet er alleen om lachen.
pi_88727227
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
Ach, luister eens naar Smells like teen spirit.... of naar Alanis Morrisette nummers, om maar wat te noemen.
pi_88752807
Het was echt niet om aan te horen, sorry hoor
pi_88752812
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88754841
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef marcodej het volgende:
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.

Jennifer _O_
pi_88759237
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Zehra het volgende:

[..]

Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.

Jennifer _O_
Daar hebben we er inderdaad al meer dan genoeg van. ^O^
  maandag 15 november 2010 @ 23:21:10 #52
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88762886
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik vind haar maar gemiddeld. Wel een schatje hoor. Vind de dochter van Ten Brink mooier
Maar Jennifer heeft wel heeeel mooi gezongen. Begrijp niet waarom iedereen zo over haar heen valt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_88764894
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88770286
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
ik had even je post gemist, maar was jij live in de studio? Stond iedereen soms in de studio beter afgesteld? Want ook al werd er soms flink vals gezongen, de coaches waren doorlopend positief.
pi_88788150
Ja ik was daar live, en in de studio klonk een groot gedeelte veel beter dan op TV!
Ik snapte eerst ook niks van iedereens commentaar, en toen keek ik het terug en snapte ik het ergens toch wel, het kwam veel minder over op TV, jammer.
Valse noten heb ik daar in de studio trouwens beslist niet gehoord!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:48:48 #56
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_88792010
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn haar hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
:P

Ik vind Jennifurry maar niks, veel te zoetsappig en dan ook nog op een gekunstelde manier. Hoe ze haar mondje zo zoetsappig en zedig pruimt als ze jurycommentaar krijgt, brrr.

Ik dacht dat mijn vriend helemaal weg van haar zou zijn, die houdt normaal wel van dat soort poppetjes, maar zelfs hij vindt het niks :? .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_88793278
ja dat verbaast me dus ook, ook al vind ik haar geen bijzondere blonde: ik heb mannen in mijn omgeving die haar niet leuk vinden, terwijl ik dacht: dat scoort toch vast bij de mannen! Ik denk dat ze teveel een poppetje is, en geen 'sex' uitstraalt. Normaal ben je gewend: blonde lekkere babe met blauwe ogen. Zij is te lief en te saai denk ik.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:16:09 #58
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_88796343
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ja ik was daar live, en in de studio klonk een groot gedeelte veel beter dan op TV!
Ik snapte eerst ook niks van iedereens commentaar, en toen keek ik het terug en snapte ik het ergens toch wel, het kwam veel minder over op TV, jammer.
Valse noten heb ik daar in de studio trouwens beslist niet gehoord!
Dat was mijn eerste vermoeden en reactie al op het forum, of ze zongen allemaal zo slecht of het geluid kwam er niet helemaal lekker door. Het verschil was zo groot met de battles ook, het was nogal schel tijdens de liveshows.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_88807731
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja dat verbaast me dus ook, ook al vind ik haar geen bijzondere blonde: ik heb mannen in mijn omgeving die haar niet leuk vinden, terwijl ik dacht: dat scoort toch vast bij de mannen! Ik denk dat ze teveel een poppetje is, en geen 'sex' uitstraalt. Normaal ben je gewend: blonde lekkere babe met blauwe ogen. Zij is te lief en te saai denk ik.
Nee hoor. Ze is helemaal geweldig. Uniek stemgeluid, bijzonder knap... een echte babe. Die meiden met een grote bek doen het voor mij niet. Jennifer is een lieverd en dat scoort 1000% !
Dat gezeik over Jennifer komt me de strot uit, helemaal omdat ik begrepen heb dat ze die onzin/afzeik berichtjes van die eenzame mannetjes vanachter hun computertje nog leest ook.
pi_88807736
Jennifer _O_
pi_88808491
Jennifer :r
  woensdag 17 november 2010 @ 08:34:19 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88808677
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 02:44 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat gezeik over Jennifer komt me de strot uit, helemaal omdat ik begrepen heb dat ze die onzin/afzeik berichtjes van die eenzame mannetjes vanachter hun computertje nog leest ook.
Tja, dan moet ze dat niet doen. Het is ook gewoon de realiteit natuurlijk, sommigen vinden haar geweldig en sommigen niet.
pi_88808701
Ze is fake, daarom vinden de mannen haar niks.
pi_88808786
normaal val ik juist op blond, maar zij doet me op de een of andere manier helemaal niets :?

Die dochter van ten Brink vind ik idd ook aantrekkelijker: die straalt tenminste!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_88813152
"een echte babe"

Come on :') tis een bang eendje wat kijkt alsof ze recht in de koplampen van een naderende tientonner staart :D En daarom oogt het 'wel schattig'. Maar zeker geen babe, want sex-appeal is echt nul komma nul. Gewoon een knap koppie, en daardoor aandoenlijk. Maar meer op een 'Aaah koetsjie koetsjie' manier dan 'die zou ik weleens gruwelijk hard.... :9 '.
pi_88813251
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
"een echte babe"

Come on :') tis een bang eendje wat kijkt alsof ze recht in de koplampen van een naderende tientonner staart :D En daarom oogt het 'wel schattig'. Maar zeker geen babe, want sex-appeal is echt nul komma nul. Gewoon een knap koppie, en daardoor aandoenlijk. Maar meer op een 'Aaah koetsjie koetsjie' manier dan 'die zou ik weleens gruwelijk hard.... :9 '.
Ik zou echt super bang zijn om iets te breken bij d`r. Nee sorry, ze doet me vrij weinig.
pi_88813336
Same here. Ik zie echt wel dat het een knap grietje is, maar toch... doet me verder weinig. En zeker niet van 'Goh wat een babe :9 '
  woensdag 17 november 2010 @ 11:34:32 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88813358
maar had ik nou begrepen dat ze helemaal is #kapotgetwitterd?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88813498
Ik heb gefascineerd naar haar gekeken. Het kan door het goede camerawerk komen, maar ik was op de een of andere manier geboeid. Ik hoor het iele, maar vind het merendeel van het nummer eigenlijk best wel mooi om te horen. (komt door mijn aanleg voor zoet)

Ik merk dat de 50/50 voor/tegen, wat Nick suggereerde, hier op Fok niet zo van toepassing is.
That's all folks!
pi_88816316
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:42 schreef Leipo666 het volgende:

Die dochter van ten Brink vind ik idd ook aantrekkelijker: die straalt tenminste!
Die vind ik veel meer een preuts popje waar ik enorm de kriebels van krijg. :{

Jennifer daarentegen :)
pi_88816690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gefascineerd naar haar gekeken. Het kan door het goede camerawerk komen, maar ik was op de een of andere manier geboeid. Ik hoor het iele, maar vind het merendeel van het nummer eigenlijk best wel mooi om te horen. (komt door mijn aanleg voor zoet)

Ik merk dat de 50/50 voor/tegen, wat Nick suggereerde, hier op Fok niet zo van toepassing is.
volgensmij is het op FOK 90/10, en dan niet in haar voordeel :')

Natuurlijk is het sneu dat ze zo is afgebrand, maar aan de andere kant: je doet zelf mee.. je kan zelf dit soort reacties verwachten. Ik snap niet dat iemand in haar omgeving haar meer qua stem/zangtechniek heeft geholpen, of heeft gezegd... moet je dat nou wel doen, dat zingen? John Ewbank is ook niet voor niets zelf die nummers niet gaan zingen, maar laat het Marco doen :P
pi_88824924
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
O+ ^)
Go hard or go home
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:50 #73
324612 Zandorro
drs. kipkachelfantje
pi_88841278
Zij valt inderdaad in de categorie 'hate or love her'...
Helaas... ik vind haar 3x niks..
pi_88859010
join the club zou ik zeggen die het nooit wat gevonden hebben :D })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89116426
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89198332
Vre-se-lijk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 21:02:40 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89198415
Sick & Niemand :')
Topjury :r
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_89198866
twas weer slecht, jammer hoor, ik mis kracht in haar stem
pi_89198899
Geen MIMIMIMI, maar gehijg deze keer, wel weer op het PIEPtoontje :r

Meid je kan niet zingen, je hijgt en piept :W
pi_89199004
Nog erger als vorige week. Ik miste echt kracht in haar stem.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:20 #81
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89199136
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders :N
pi_89199224
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.

Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
pi_89199343
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
pi_89199388
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.

Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
Waarom zingt ze dat niet in een live uitzending dan???
pi_89200042
De jury m.u.v. Boom zingt nog valser dan Jen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:30:23 #86
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89200513
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Zehra het volgende:
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
:')
pi_89200587
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders :N
Miauw, ze zit er nog weken in ;(
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:37:47 #88
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89201126
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Miauw, ze zit er nog weken in ;(
Maar ik vertrouw op de smaak van Nederland :'(
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:39:37 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_89201251
quote:
Wat een vooruitziende blik :D
Lekker douchen!
pi_89201501
Kill the bitch
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:07:51 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_89203293
Wat mij betreft blijft ze tot in de eeuwigheid in het programma. Ik lach me kapot.
pi_89203315
Ik vind het heerlijk, ze moet door. :Y
That's all folks!
pi_89203329
Ze gaat zo met Nick zingen :o.
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:10:06 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_89203435
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaat zo met Nick zingen :o.
Prima, maak de vernedering completer. _O_
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:10:20 #95
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89203454
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Prima, maak de vernedering completer. _O_
*O*
pi_89203702
Oh, wat een anti reclame. wat een gejank
pi_89203777
MINIMIMIMIMIMIMI :{
pi_89203828
brrrrrrrrrrrrrrr
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:06 #99
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89205209
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:42 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_89205244
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
Kleine liedjes. Als in liedjes die 5 seconden duren hoop ik dan. :)
pi_89205346
Eigen optreden: kut
Duet: super!
pi_89205550
Duet: ook kut (Nick zong wel mooi)
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:41:58 #103
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89205587
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik bedoel meer zoiets als dit.
Da's echt kilometers beter dan haar optreden van vanavond en ze laat horen dat ze best wel kracht in haar stem heeft. Waarom klinkt dit zo geweldig en wat ze in tvoh doet zo slecht?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_89205673
niet veilig: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:44:42 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89205779
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Cee het volgende:

[..]

_O- _O-

'I'm easyyyy, easyyy like su..'

k thnx bai Jennifer
pi_89205867
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik bedoel meer zoiets als dit.
Da's echt kilometers beter dan haar optreden van vanavond en ze laat horen dat ze best wel kracht in haar stem heeft. Waarom klinkt dit zo geweldig en wat ze in tvoh doet zo slecht?
Jep.
Is ook totaal anders.
pi_89205949
Duetnummer is veel beter voor haar. Eerste nummer kon ze niets mee.
That's all folks!
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:48:07 #108
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89205964
Idd, niks van dat pieperige maar gewoon een hele mooie stem. Waarom maakt ze daar in godsnaam geen gebruik van op tv?
pi_89206115
Door dat eerste nummer lacht iedereen haar weer uit.
That's all folks!
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:51:18 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89206148
Maar mensen we kunnen niet eeuwig blijven teren op die youtubefilmpjes :{ Op tv doet ze het gewoon bar slecht...
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:55:05 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_89206372
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jep.
Is ook totaal anders.
Die 'Blowing in the wind' clip, waarom zingt die trut niet zoals ze daar doet?
Hallelujah doet me echter weer de nekharen overeind staan. Die uitspraak ook. Dat luie tongetje. Jiieewwwwggg.
pi_89206425
Je moet aan haar wennen.
That's all folks!
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:56:39 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89206462
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet aan haar wennen.
Ik moet van haar geluid wenen :'(
pi_89206484
Nope... dit was echt he-le-maal niks :')
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:58:01 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_89206538
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet aan haar wennen.
Tsja. Gevalletje "wijn moet je leren drinken." Ik vind 't smerig. Denk dat ik na te veel wijn alleen maar ga kotsen.
pi_89206862
Na haar optreden zie je in het programma geen tweets meer of het zijn dezelfde. Op alle forums wordt Jen voor 90% afgemaakt
pi_89206924
Kom op Jen, niet eruit. *O*
That's all folks!
pi_89207443
Tsja, op die webcamfilmpjes is ze vrij briljant, op dit podium mislukt het op een of andere manier. Ben haar wel zat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89207617
lachen in deze grappenmakerij
pi_89208049
Door. :)
That's all folks!
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:55:29 #121
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89209887
Jennifer ;( Te triest voor woorden gewoon dat ze weer door is :N
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_89209992
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef UltraR het volgende:
Duet: super!
Idd. Jennifer _O_
pi_89210040
Normaal gesproken worden notarissen altijd in beeld gebracht bij programma's waar wordt gesmst.
Hier nog geen enkele keer. Typical.
pi_89210060
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
Maar mensen we kunnen niet eeuwig blijven teren op die youtubefilmpjes :{ Op tv doet ze het gewoon bar slecht...
Nee hoor. Dat Kylie nummer was gewoon heel fout gekozen. Het duet was geweldig!
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:09:17 #125
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89210630
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Zehra het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat Kylie nummer was gewoon heel fout gekozen. Het duet was geweldig!
Het duet was ook slecht.

oja, ik haat jou.
pi_89210710
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het duet was ook slecht.

oja, ik haat jou.
Nee, het duet was echt supergoed. Jij bent gewoon bevooroordeeld en vindt alles wat ze doet slecht. Hier zitten Ewbank haters in de kamer, maar die gaven wel toe dat het duet erg goed was.
pi_89210770
niet veilig: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:12:59 #128
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89210822
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Zehra het volgende:

[..]

Nee, het duet was echt supergoed. Jij bent gewoon bevooroordeeld en vindt alles wat ze doet slecht. Hier zitten Ewbank haters in de kamer, maar die gaven wel toe dat het duet erg goed was.
Ik ben niet bevooroordeeld. Ik vind haar stem gewoon verschrikkelijk, de manier waarop ze zingt vind ik ook verschrikkelijk. En ik vind niet alles wat ze doet slecht, haar allereerste optreden vond ik erg bijzonder maar sindsdien...down hill wat mij betreft.
pi_89210902
Barslecht optreden, sorry, dat was echt verre van zuiver. Denk dat ze in de studio iets anders horen...
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 00:22:16 #130
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89211254
Het duet was slecht door die Sick of Niemand met wie ze zong.
pi_89211836
Nick had gewoon moeite niet vals mee te gaan zingen met haar, later redde hij het duet en zong zij zachtjes mee (ze kan ook niet anders ;) )

Onterecht dat ze meteen door is, maar ook het stemsysteem begint nu oneerlijk te worden. Het team van Van Velzen is vele malen beter dan dat van Nick en Simon, dus nu moeten er mensen afvallen die beter zijn dan de beste in het team van Nick en Simon, dat klopt toch niet?
pi_89211972
Jennifer isgewoon kut
Gastslotje
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89212102
Ze hebben om mij te treiteren een nieuwe Sumera in de show gestopt belichaamd door Jennifer :'(
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:44:06 #134
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89212140
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben om mij te treiteren een nieuwe Sumera in de show gestopt belichaamd door Jennifer :'(
Sumera is wel beter dan dit _O-
pi_89212199
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Jennifer isgewoon kut
Gastslotje
_O-
pi_89212296
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Dan vind ik Jennifer tenminste nog wel een leuke sympathieke meid buiten het zingen om. Sumera was met alles kut :')
pi_89212330
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-
Ik kon het niet laten :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89212343
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan vind ik Jennifer tenminste nog wel een leuke sympathieke meid buiten het zingen om. Sumera was met alles kut :')
Oke, daar valt misschien nog wel iets voor te zeggen
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:49:05 #139
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89212371
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind Sumera beter zinger dan Jennifer :Y
Maar over Sumera is vast wel een ander topic te vinden :)
pi_89212381
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten :D
Ik moest echt lachen _O-
pi_89212523
Ok ik ga nu googelen, ik lees zoveel over Sumera hier, maar ik kan me er niks van herinneren!

Ah die! Met dat rare clipje in het spaans oid.
pi_89212724
haar 2de optreden met nick vond ik 10x beter dan wat ze eerst liet horen
pi_89213483
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Sumera is wel beter dan dit _O-
Nee.
That's all folks!
pi_89213541
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Maar over Sumera is vast wel een ander topic te vinden :)
ik hoop het niet :N
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89213562
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee.
jawel, sumera kan met power zingen
pi_89213632
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ze dan weer niet doseren.
En misschien klinkt het stom, dan hoor ik liever de kleine liedjes van Jennifer
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89213964
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nick had gewoon moeite niet vals mee te gaan zingen met haar, later redde hij het duet en zong zij zachtjes mee (ze kan ook niet anders ;) )

Onterecht dat ze meteen door is, maar ook het stemsysteem begint nu oneerlijk te worden. Het team van Van Velzen is vele malen beter dan dat van Nick en Simon, dus nu moeten er mensen afvallen die beter zijn dan de beste in het team van Nick en Simon, dat klopt toch niet?
Als jij denkt dat ze in dat duet vals zong, dan mankeert er echt iets aan je oren. Angela zei geloof ik ook al dat ze altijd spatzuiver zingt. Tijdens dat duet was dat niet anders.
pi_89214008
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:41 schreef Zehra het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ze in dat duet vals zong, dan mankeert er echt iets aan je oren. Angela zei geloof ik ook al dat ze altijd spatzuiver zingt. Tijdens dat duet was dat niet anders.
Angela haar oren zijn serieus stuk :Y
Haar solo optreden was echt ongelofelijk vals :Y
Het duet was beter, maar ook daar raakte ze een keer de toon kwijt, en je zag de paniek in haar ogen.
Zelfs mijn dochter van 10 zag het.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89214387
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Dat ontbrak er juist aan vond ik. Al had ze wel meer power, natuurlijk.
That's all folks!
pi_89214940
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Angela haar oren zijn serieus stuk :Y
Haar solo optreden was echt ongelofelijk vals :Y
Het duet was beter, maar ook daar raakte ze een keer de toon kwijt, en je zag de paniek in haar ogen.
Zelfs mijn dochter van 10 zag het.
Dan heeft die ook jouw toondoof genen. Het duet was perfect. Jennifer was zelfs beter dan Nick.

Het is wel grappig dat sommige fokkers het echt beter menen te weten dan professionals _O-
pi_89214978
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
Het duet was slecht door die Sick of Niemand met wie ze zong.
Nick zong inderdaad minder sterk, maar Jennifer was enorm goed. Dat kan zo op single :Y
  zaterdag 27 november 2010 @ 02:58:13 #152
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89215300
Argh.
Ziggy played guitar
  zaterdag 27 november 2010 @ 03:06:25 #153
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89215404
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:34 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dan heeft die ook jouw toondoof genen. Het duet was perfect. Jennifer was zelfs beter dan Nick.

Het is wel grappig dat sommige fokkers het echt beter menen te weten dan professionals _O-
Fokkers zoals jij?
pi_89215569
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:06 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Fokkers zoals jij?
Nee stupid. Ik ben het dus eens met de professionals.
Damn, ben je nog wel wakker?
  zaterdag 27 november 2010 @ 03:59:19 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89215864
Damn, heb jij wel oren ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_89215868
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Damn, heb jij wel oren ;)
Damn, jij bent triest. Ik heb wel oren ja, net als veel professionals dus. Ik heb zo een flauw idee dat jij - zoals zo velen - vantevoren al weet dat je Jennifer gaat afzeiken. Zo gaat dat tegenwoordig op fok. Gelukkig zijn er nog mensen die echt kunnen luisteren naar een optreden en die mensen hebben gehoord dat het solo optreden van Jennifer inderdaad niet goed was, maar het duet met Nick geweldig was! _O_
pi_89217331
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 02:36 schreef Zehra het volgende:

[..]

Nick zong inderdaad minder sterk, maar Jennifer was enorm goed. Dat kan zo op single :Y
Vind je? Ik vond het magertjes ;)
pi_89217658
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:01 schreef Zehra het volgende:

[..]

Damn, jij bent triest. Ik heb wel oren ja, net als veel professionals dus. Ik heb zo een flauw idee dat jij - zoals zo velen - vantevoren al weet dat je Jennifer gaat afzeiken. Zo gaat dat tegenwoordig op fok. Gelukkig zijn er nog mensen die echt kunnen luisteren naar een optreden en die mensen hebben gehoord dat het solo optreden van Jennifer inderdaad niet goed was, maar het duet met Nick geweldig was! _O_
Rustig rustig, John. Het is maar een forumpje.
Go hard or go home
  ESF Reporter zaterdag 27 november 2010 @ 10:46:16 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_89217907
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:34 schreef Zehra het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we in de toekomst 2 hitlijsten samen stellen: 1 gebaseerd op verkopen voor het gewone, onprofessionele volk; 1 gebaseerd op verkopen voor de professionals. En dat we laatstgenoemde als de Waarheid beschouwen. Want die weten het beter. :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:50:05 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89217988
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef Noek het volgende:

[..]

Rustig rustig, John. Het is maar een forumpje.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_89219608
Binnenkort zet Jennifer die Engelsman aan de kant voor Nick. Dat ziet een blind paard nog aankomen.
pi_89224513
quote:
1s.gif[b] Op zaterdag 27 november 2010 02:34
Zei iemand dat hier niet? Je hoeft geen bakker te zijn om brood lekker of vies te vinden...?
pi_89226554
Had naar de sing off gemoeten.

Leuk dat ze eens iets anders probeert, maar ik vond het erg zwakjes. Ik kreeg er slaap van.
In het duetje zaten wel wat momenten van o.k., dat gaat nog wel. Maar verder nog steeds niet top. Shemsi en Pearl hadden dit ook kunnen zingen. Maar goed, Pearl was al geweest.
pi_89227108
Wat ik dus niet begrijp:

Op bijna elk forum, twitter, facebook, krantensites, ga zo maar door: negatieve reacties over Jennifer.

Kan IEMAND mij vertellen wie dan in godsnaam op haar stemt???????
pi_89227208
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp:

Op bijna elk forum, twitter, facebook, krantensites, ga zo maar door: negatieve reacties over Jennifer.

Kan IEMAND mij vertellen wie dan in godsnaam op haar stemt???????
Meisjes van 14 die haar een mooi poppetje vinden en zelf ook houden van zoete Katie Melua kwijlmuziek :Y
Die willen net als Miniminimi zijn; in een roze tutu op de bank zitten *O*
pi_89227301
en bejaarden
pi_89227417
en pedo's

en de kinderen die ze lesgeeft
pi_89227434
ja maar dan nog iets raars: haar nummers zijn geen eens populair op I-tunes!

http://www.shownu.nl/verh(...)-populair-op-i-tunes
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:38:16 #169
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89227620
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:

het is een groot complot :o
heitieh
pi_89230009
een potentiële platenmaatschappij heeft daarom misschien al geen eens interesse in haar: als haar platen, met bijna 3 miljoen kijkers, al niet scoren, hoe moet het dan ná het programma??
pi_89230214
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
en pedo's

en de kinderen die ze lesgeeft
En het gooi ;)
pi_89230441
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:

Dat is helemaal niet gek.

Wat ik uit dat artikel begrijp staan van The Voice nummers op I-tunes alleen Ben en Esther boven Jennifer. En laat die nu in een ander team dan Jennifer zitten.

Je hebt vanzelfsprekend -veel- minder stemmen nodig om hoog te eindigen in team N&S dan in team Van Velzen.
De uitslagen van Jennifer zeggen alleen iets over haar populariteit ten opzichte van de andere kandidaten in team N&S, maar helemaal niets over haar populariteit ten opzichte van kandidaten in de andere teams.
Duh.
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:17:57 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89231007
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet gek.

Je hebt vanzelfsprekend -veel- minder stemmen nodig om hoog te eindigen in team N&S dan in team Van Velzen.
De uitslagen van Jennifer zeggen alleen iets over haar populariteit ten opzichte van de andere kandidaten in team N&S, maar helemaal niets over haar populariteit ten opzichte van kandidaten in de andere teams.
Duh.
En die populariteit van haar binnen het team van Nick en Simon begrijpen we dus niet.
Duh.
pi_89231188
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Meisjes van 14 die haar een mooi poppetje vinden en zelf ook houden van zoete Katie Melua kwijlmuziek :Y
Die willen net als Miniminimi zijn; in een roze tutu op de bank zitten *O*
Katie Melua is zéér populair en zeker niet vooral onder 14 jarigen. Vooral de wat ouderen kunnen de melodieuze muziek van Melua erg waarderen.
pi_89232634
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En die populariteit van haar binnen het team van Nick en Simon begrijpen we dus niet.
Duh.
Maar dat verhaal over i-tunes is dus geen bewijs van een complot. Heel team N&S is blijkbaar gewoon niet zo populair. Niet zo gek natuurlijk als je moet opboksen tegen team Van Velzen.
Dat was mijn punt.
pi_89233230
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:24 schreef Zehra het volgende:

[..]

Katie Melua is zéér populair en zeker niet vooral onder 14 jarigen. Vooral de wat ouderen kunnen de melodieuze muziek van Melua erg waarderen.
Joh :D

Ik heb het erover wélke meisjes van 14 van haar houden ;) Die van die zoete kwijlmeuk houden.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:25:01 #177
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89235122
Ik vind haar dus echt 3x niks

En ik snap niet dat die jury steeds zo positief is.

Ze ziet er danwel uit als een barby, qua zang heeft ze totaaal geen volume

Allemaal van die breekbare liedjes.
Zelfs zon liedje van kylie minogue weet ze te verneuken.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89235584
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En het gooi ;)
dacht het niet :{w
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:40:08 #179
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89235641
En daarom is het ook zo'n kutprogramma.
pi_89237687
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef -Miauw- het volgende:

Ik ben niet bevooroordeeld. Ik vind haar stem gewoon verschrikkelijk, de manier waarop ze zingt vind ik ook verschrikkelijk. En ik vind niet alles wat ze doet slecht, haar allereerste optreden vond ik erg bijzonder maar sindsdien...down hill wat mij betreft.
Ik heb exact dezelfde mening :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_89238002
Ik vind haar stem juist geweldig, maar verkeerd gebruikt.
Zo herkenbaar, zo zuiver, zo dom ingezet.

De perfecte stem om de Nederlandse versie van te doen.

Die 2 lijken echt. Haar stem was bekend, maar het zoeken duurde even.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89243847
Ik hoop dat die konijnenbek snel eruit geflikkerd wordt. Vreselijke piepgeluiden produceren en dat zingen noemen.. schandalig. ;(
pi_89248271
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind haar dus echt 3x niks

En ik snap niet dat die jury steeds zo positief is.

Ze ziet er danwel uit als een barby, qua zang heeft ze totaaal geen volume

Allemaal van die breekbare liedjes.
Zelfs zon liedje van kylie minogue weet ze te verneuken.
Omdat dat totaal niet bij haar past. Jennifer moet gewoon achter de piano en melodieuze nummers zingen. Daar ligt haar kracht. Als ze dat doen, kan ze TVOH maar zo winnen!

Jennifer _O_ Een groot talent, maar ze moeten haar wel de juiste nummers geven. Het duet met Nick was meteen het beste van de hele avond.
pi_89248560
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 04:37 schreef Zehra het volgende:

[..]

Omdat dat totaal niet bij haar past. Jennifer moet gewoon achter de piano en melodieuze nummers zingen. Daar ligt haar kracht. Als ze dat doen, kan ze TVOH maar zo winnen!

Jennifer _O_ Een groot talent, maar ze moeten haar wel de juiste nummers geven. Het duet met Nick was meteen het beste van de hele avond.
Als je het 37 keer herhaalt, wordt het niet automatisch waar. :N
pi_89248576
Ze kan maar 1 kunstje (inderdaad: achter de piano zitten en Katie Melua-achtige kwijl-liedjes zingen), dat is nog te doen. Maar als je haar uit deze 'comfort zone' haalt gaat het mis. :{

Van de toekomstige winnaar van dit programma mag je meer verwachten. Lijkt me wel handig als je ook nog een beetje toon kunt houden zodra je achter de piano vandaan kruipt, en opeens moet gaan bewégen (help!).
  zondag 28 november 2010 @ 11:32:29 #186
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89250681
Op zich wel zielig voor zo'n meisje om zoveel kritiek over zich heen te krijgen. Dat zal niet fijn voor haar zijn.

Dat niemand uit haar omgeving haar heeft gewaarschuwd en de waarheid heeft verteld over dat ze bij lange na niet goed genoeg is :{
heitieh
pi_89251270
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze kan maar 1 kunstje (inderdaad: achter de piano zitten en Katie Melua-achtige kwijl-liedjes zingen), dat is nog te doen. Maar als je haar uit deze 'comfort zone' haalt gaat het mis. :{

Van de toekomstige winnaar van dit programma mag je meer verwachten. Lijkt me wel handig als je ook nog een beetje toon kunt houden zodra je achter de piano vandaan kruipt, en opeens moet gaan bewégen (help!).
zie je het voor je, naar allerlei shows na afloop van zo'n programma voor de promotie van de winnares, moet er OVERAL een piano mee. Dat gaat logistiek nog leuk worden _O-
  zondag 28 november 2010 @ 12:00:40 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89251305
Elektrische piano kan gewoon in de kofferbak.
Hoogachtend,
Erik.
pi_89251780
Of anders een simpel Casio-keyboardje, zoëen met een paar honderd voorgeprogrammeerde geluiden (waaronder een klassieke piano). :+
pi_89252195
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 06:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je het 37 keer herhaalt, wordt het niet automatisch waar. :N
Dat is toch ook het principe van de Jennifer-haters.

Jennifer _O_
pi_89252281
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze kan maar 1 kunstje (inderdaad: achter de piano zitten en Katie Melua-achtige kwijl-liedjes zingen), dat is nog te doen. Maar als je haar uit deze 'comfort zone' haalt gaat het mis.
Haal Lenny eens uit zijn comfort-reggae zone.
  zondag 28 november 2010 @ 12:36:21 #192
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89252301
Ik snap de jurycommentaar echt gewoon niet. Wat was ze slecht. Tenenkrommend slecht.
En ze liet zo veel moois zien tijdens haar auditie... sodeju wat een enorme tegenvaller.

Ik heb telkens het gevoel dat ze HEEEEL HARD moet gaan niezen. EN dat ze dan opeens mooi gaat zingen. Maar ik snap dat ze een eigen stijl heeft, alleen doe daar iets mee en ga niet nummers lopen verneuken en jezelf verpesten. Een goed voorbeeld van een eigen stijl en toch goed en prachtig zingen is Joan.
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 28 november 2010 @ 12:46:41 #193
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_89252632
Vreselijk zeg, dat gepiep en gelispel van dat meisje Ewbank.

Echt onbegrijpelijk dat iemand met een strot als Sarina eruit moet, en dit trutje er gewoon nog in mag blijven :(
  zondag 28 november 2010 @ 12:48:07 #194
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89252672
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:

Echt onbegrijpelijk dat iemand met een strot als Sarina eruit moet, en dit trutje er gewoon nog in mag blijven :(
Helemaal mee eens. En daarom kan ik niet wachten tot de samensmelting.
Of is dat een ander programma :P :')

Nee ik hoop al snel dat ze allemaal op 1 avond moeten en niet meer per TEAM iemand laten afvallen!!
pi_89252684
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef Zehra het volgende:

[..]

Haal Lenny eens uit zijn comfort-reggae zone.
Dat mag eveneens gebeuren van mij, en snel ook.
  zondag 28 november 2010 @ 12:50:38 #196
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89252757
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef female81 het volgende:

[..]

Dat mag eveneens gebeuren van mij, en snel ook.
Niet alleen uit zijn comfort-zone, maar uit de show. Mag dat ook? Pretty please? :')
pi_89252965
quote:

Compleet mee eens.
Komt gewoon omdat ze Ewbank van haar achternaam heet denk ik :{w
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_89253280
quote:

Het programma heet dan ook The LOOKS ipv The Voice, dat blijkt wel weer :')
pi_89254710
Die samensmelting (was dat niet Expeditie Robinson :P ) had al veel eerder moeten plaatsvinden. Het team van Van Velzen is veeeeeeeeeel sterker met aparte characters dan sommige andere teams bij elkaar. Zonde dat goed talent naar huis wordt gestuurd door de vorm van dit programma.
pi_89255687
quote:
99s.gif Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Op zich wel zielig voor zo'n meisje om zoveel kritiek over zich heen te krijgen. Dat zal niet fijn voor haar zijn.

Dat niemand uit haar omgeving haar heeft gewaarschuwd en de waarheid heeft verteld over dat ze bij lange na niet goed genoeg is :{
Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden... :')
  zondag 28 november 2010 @ 14:25:18 #201
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89256068
quote:
Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:

[..]

Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden... :')
Fixed. :Y
heitieh
pi_89256181
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:

[..]

Inderdaad ^O^
pi_89260788
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
pi_89260921
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepen :Y)
pi_89261863
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Hoezo? Net alsof Nigel en Shemsi het goed hebben gedaan. Die stonden volkomen terecht in de sing-off.
Ze zit gewoon in een zwak team en heeft dus niet zo heel veel stemmen nodig om in de top 2 te komen.
pi_89261955
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepen :Y)
Dat hij al zegt "het blijft voor de liefhebber", daar bedoelt hij eigenlijk mee "het was zwaar klote", maar hij laat het wat aardiger klinken door dat eerste te zeggen :')
pi_89267012
Het is net een geitje, waar iemand bij op de tenen heeft getrapt.

Het klinkt voor geen meter als je t mij vraagt.
pi_89268930
Jennifer heeft geluk, want:

- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
  zondag 28 november 2010 @ 20:43:11 #209
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89270761
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:

- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
;(
heitieh
pi_89275045
quote:
99s.gif Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

;(
Tja, ik vind het ook niet terecht hoor.
pi_89281426
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:

je hebt helemaal gelijk. En waarschijnlijk krijgt ze nog iets meer stemmen, omdat ze zoveel commotie oproept. De andere kandidaten uit het team van Nick en Simon vallen daardoor misschien minder op..
pi_89281504
Wat Nick & Simon vanmiddag in Life4You zeiden is ook wel zo.

Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
pi_89283004
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:

Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
Yup, zo werkt het gewoon. Het gaat om in the picture staan, en dan zijn er altijd liefhebbers en haters.
Zo werden de afgelopen jaren Balkenende en Bos in willekeurige volgorde altijd eerste en tweede in zowel de verkiezing voor beste als die voor slechtste politicus van het jaar.

Wat dat betreft zit Jennifer dus goed. Beter veel haters en veel liefhebbers dan onopvallend.
pi_89283047
Er wordt over haar gepraat en dus over het programma... Ook negatieve publiciteit is publiciteit :P
pi_89283139
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Er wordt over haar gepraat en dus over het programma... Ook negatieve publiciteit is publiciteit :P
Ja helaas wel....
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89283560
dus eigenlijk is het het beste haar te negeren, dan gaat ze vanzelf weg..........? :P
pi_89285752
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:

Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.

Ze hadden die vergelijking dus beter op zichzelf kunnen betrekken dan op Jennifer.
pi_89285758
Ik kijk niet naar dit soort programma's, maar deze chick is reden genoeg...
Niet dat ik nou ga kijken, maar ik zeg alleen dat het de moeite waard zou zijn :')
pi_89286032
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik kijk niet naar dit soort programma's, maar deze chick is reden genoeg...
Niet dat ik nou ga kijken, maar ik zeg alleen dat het de moeite waard zou zijn :')
Als je dan je TV op mute zou zetten zou ik je gelijk geven.
pi_89287227
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.

Ze hadden die vergelijking dus beter op zichzelf kunnen betrekken dan op Jennifer.
Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
pi_89287335
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
maar toch zou ik niet graag vergeleken willen worden met Gordon :')
pi_89288561
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:

Nee, de vergelijking is krom omdat ze gedrag ( irritant vs leuk) vergelijken met prestatie (goed vs slecht)

Dat eerste is van toepassing op figuren als Gordon, P de Leeuw, dat tweede op het optreden van een zanger, voetballer etc.
pi_89290028
Ik moet nog lachen om Kailie Mieno, dat is zeker Goois? _O-
pi_89290211
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:

Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden?

Ze is ook niet irritant, vind ik, maar ze moet gewoon niet zingen, zo simpel is het. :Y
En van het geluid dat ze maakt krijg ik braakneigingen, maar ik heb niks tegen haar, ze lijkt me aardig, niks mis mee.
  maandag 29 november 2010 @ 17:33:28 #225
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_89305477
quote:
'Jennifer Ewbank zong verschrikkelijk vals'

Voor Gordon en Giel Beelen is het een raadsel waarom Jennifer Ewbank nog in de The Voice of Holland zit.

Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals vertelt Gordon in de ochtendshow van Giel Beelen. De topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in TVOH.

Ook verbaast de zanger zich over de jury. Mijn collega's Angela Groothuizen en Nick & Simon zeiden dat ze als enige zuiver zong. Die hebben haar misschien niet goed gehoord, maar ze hebben koptelefoons."

Giel zegt om die reden ook inmiddels te zijn afgehaakt. "Ik kan niet wachten totdat het alleen maar gaat om kwaliteit."

(Telegraaf)
pi_89307561
Ik ben het zowaar eens met Gordon.
pi_89307681
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Terecht.
pi_89309482
Ben het nu aan het luisteren en ben echt behoorlijk onder de indruk. Wat de neuk was dat?!
Go hard or go home
pi_89318792
Giel en Gordon ^O^
pi_89322404
Ik vind haar net een zingende Kim Feenstra.
pi_89329615
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
  dinsdag 30 november 2010 @ 06:48:36 #232
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89330592
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Giel en Gordon ^O^
Voor het eerst eens met beiden denk ik :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 06:48:55 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89330593
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
Ok. Goede graadmeter :)
pi_89330846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
misschien moet je de verwarming eens wat hoger zetten ;)

enige kippenvel dat ik kreeg was van dat gehijg en die valse noten die ze eruit liet lopen.....
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:26:09 #235
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_89333607
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Wat doe ik hier?
pi_89333866
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
pi_89333904
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe.
Oh! O+
Go hard or go home
pi_89333929
quote:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
Ben ik het niet mee eens... Nick zong valser dan Jennifer dat nummer. En sowieso vond ik Jennifer voor het eerst een beetje klinken
pi_89335015
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
pi_89337382
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
ja
pi_89337780
waarrrr?
pi_89338743
rtl4 punt nl
pi_89339000
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
Heb je niet gekeken Redux? Of ga je opnieuw? :9
pi_89339847
quote:
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
That's all folks!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:16:25 #245
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89340059
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
Intiem..hmm ja het klonk inderdaad intiem. Maar dat gekir en gehijg liever ergens anders, niet op teevee.
pi_89343222
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Precies. Dat hoor ik dus van veel meer mensen. Op dat duet is ze ook door. Zo leg ik het dan maar uit.
pi_89347250
Ik vond haar auditie erg goed, en daarna viel het eigenlijk alleen maar tegen op haar duet na. Een duet wat je eigenlijk niet mee mag tellen omdat niet iedereen dezelfde kans heeft gekregen als zij.

Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......

Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:56:02 #248
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89348540
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......

Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
Nou ze noemen bij heel veel kandidaten de achternaam, niet alleen bij Jennifer.
pi_89350181
Ze is door Nick en Simon richting Kylie gepusht, kan niet anders. Dat is zuur voor haar, zeker omdat ze nu weer een bak kritiek over haar heen krijgt.
That's all folks!
pi_89351344
dat duet vond ik ook er goed, maar idd verkeerde liedjeskeuze
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:42:22 #251
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89352313
Ik blijf erbij dat ze een keer een musical / disney liedje zou moeten zingen.
Ik heb het al eerder gepost, maar zou denk ik perfect bij haar stem passen.

Een duet als Elephant love zou ik haar ook nog wel zien halen, maar daar is de male vocal te belangrijk. One day i fly away (uit de zelfde musical) zou dan qua vocals beter passen, maar hoe dan ook nu bij het life gebeuren heeft het publiek weer de stem en dan zijn zulke keuzes zeer waarschijnlijk desastreus.

Ik kan m'n vinger er niet opleggen, maar iets in haar stem grijpt me gewoon. De liedjes zijn niet goed gekozen imho, maar ik ben ook maar een nub.

Bijvoorbeeld zie ik haar nog niet doen, heel veel kracht en erg hoog. Terwijl ik haar meer in het kleine, zachte, maar anderse zie.

Maar dan past wel weer bij haar. (waar het "power"deel wel een risico is, want dat is wel heel massive hier).

Puur op gevoel, want ik heb haar dit niet horen zingen, maar ik heb een zwak voor haar.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89359289
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is door Nick en Simon richting Kylie gepusht, kan niet anders. Dat is zuur voor haar, zeker omdat ze nu weer een bak kritiek over haar heen krijgt.
die bak kritiek kreeg ze de eerste liveshow ook ;)
pi_89362432
Paul de Leeuw die een fragment afspeelt van Ewbank als hij vertelt dat Angela Groothuizen op bezoek komt zo... inclusief vingers in de oren en "wát een talent :{ "

_O-
pi_89365911
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die bak kritiek kreeg ze de eerste liveshow ook ;)
Maar enkel na die Kylie song was het terecht.
pi_89370400
Dan ben je kort van herinnering. Jennifer zong tijdens de battle het liedje van Maria Mena mogelijk nog hijgeriger en valser dan de parodie op het liedje van Kylie. Na de battle probeerde ze vergeefs Katie Melua te imiteren tijdens een poging de nagedachtenis aan John Lennon te vernielen.
pi_89371923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef Nekkenbreker het volgende:
Dan ben je kort van herinnering. Jennifer zong tijdens de battle het liedje van Maria Mena mogelijk nog hijgeriger en valser dan de parodie op het liedje van Kylie. Na de battle probeerde ze vergeefs Katie Melua te imiteren tijdens een poging de nagedachtenis aan John Lennon te vernielen.
Imagine was geweldig _O_
pi_89372240
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:56 schreef Zehra het volgende:

[..]

Imagine was geweldig _O_
Nee
pi_89372283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
Jawel. Briljant ^O^
pi_89372706
quote:
Op woensdag 1 december 2010 03:12 schreef Zehra het volgende:

[..]

Jawel. Briljant ^O^
Blijkbaar heb jij een ander hoorgebied dan de rest van nederland :') je zal wel enig gewin hebben bij een eventuele winst van deze valse luchtzak (vriend, familie of pr-coach?)
pi_89372825
Wacht even hoor, er zijn serieus mensen die vinden dat ze kan zingen?
Kijk dat je op haar geilt omdat ze eruit ziet als een blonde porno-snol kan ik goed begrijpen, maar dat je het vervolgens ook nog eens leuk vind dat gezang aan te horen gaat me toch een stap te ver :D
pi_89373017
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 07:48 schreef Scorpie het volgende:
Kijk dat je op haar geilt omdat ze eruit ziet als een blonde porno-snol kan ik goed begrijpen, maar dat je het vervolgens ook nog eens leuk vind dat gezang aan te horen gaat me toch een stap te ver :D
_O-
pi_89376790
Van alle reacties hier zijn er volgensmij 2 die vinden dat ze kan zingen.. Misschien zijn dat haar broer en haar vriendje????? :P

Ik in elk geval niet!!!!!!
pi_89377137
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Van alle reacties hier zijn er volgensmij 2 die vinden dat ze kan zingen.. Misschien zijn dat haar broer en haar vriendje????? :P

Ik in elk geval niet!!!!!!
goed opgemerkt! Misschien is dat wel zo...

Hoewel Vaduz vind haar ook wel goed zingen... maar die denkt op dit moment met zijn piemol :')
pi_89378193
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 07:48 schreef Scorpie het volgende:

Jep... net als Angela Groothuizen bijvoorbeeld. En de rest van de jury.
pi_89379556
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Zehra het volgende:

[..]

Nee
pi_89379612
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik der in de eerste liveshow WEL heel goed vond, en ik was nou niet bepaald fan van der stem. In de tweede liveshow vond ik het optreden helemaal niks... Viel me tegen dat ze echt geen power leek te hebben. Het duet was wel weer iets beter.
pi_89379681
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op. Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.

Nederland vindt haar blijkbaar een van de besten, want ze rolt moeiteloos door de live shows.

N&S moeten haar eens een wat stoerder nummer laten zingen. Iets van Meatloaf ofzo, dan kan ze best aan.

Lets Rock & Roll Jenny *O*
  woensdag 1 december 2010 @ 12:22:51 #268
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89379942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op.
De auditie was naar mijn mening, hooguit redelijk te noemen.
quote:
Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.
Dat is misschien jouw mening, maar ik vond Ben ook in de battle vele malen beter. Leuk meisje hoor, zijn tegenstandster en ze zong ook goed. Maar gewoon goed zingen kunnen veel mensen. Ben is een echte artiest met geweldig talent en dito muzikaliteit.

quote:
Nederland vindt haar blijkbaar een van de besten, want ze rolt moeiteloos door de live shows.
Dat hoeft helemaal niet, zie de redenering boven over de verdeling van de stemmen. Ze hoeft niet veel stemmen om toch door te gaan, ivm Ben als topfavoriet en de matige concurrentie in haar team.

quote:
N&S moeten haar eens een wat stoerder nummer laten zingen. Iets van Meatloaf ofzo, dan kan ze best aan.

heitieh
pi_89380748
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
Jawel ^O^
pi_89380858
quote:
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op. Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.

Haar auditie was inderdaad geweldig _O_ en ja, Ben viel zwaar tegen in de battle.
Jennifer moet absoluut niets stoerders gaan zingen volgens mij. Ze moet het lekker houden bij kleine liedjes. Daar ligt haar kracht en daar moet ze echt niet van af willen wijken.
pi_89381522
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:

Dat is misschien jouw mening, maar ik vond Ben ook in de battle vele malen beter. Leuk meisje hoor, zijn tegenstandster en ze zong ook goed. Maar gewoon goed zingen kunnen veel mensen. Ben is een echte artiest met geweldig talent en dito muzikaliteit.

ben gaf zelf ook toe dat hij werd weggezongen door die meid tijdens de battle.
eerlijk gezegt denk ik dat we van ben net zo weinig gaan horen als van jaap en boris en hind zodra the voice is afgelopen.
zeker als x-factor erna begint; iedereen zal zich weer op de nieuwe deelnemers focussen.
pi_89381982
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

eerlijk gezegt denk ik dat we van ben net zo weinig gaan horen als van jaap en boris en hind zodra the voice is afgelopen.
zeker als x-factor erna begint; iedereen zal zich weer op de nieuwe deelnemers focussen.
Dat Boris geen hitparadeplaatjes zingt wil niet zeggen dat hij niet succesvol is hoor. Dat is hij namelijk wel, op zijn soul gebied. Maar hitjes scoort hij (opzettelijk) niet nee.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:12:02 #273
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89381985
quote:

[..]

Ik zou niet weten wanneer hij dat heeft gezegd :X

quote:
Ja, dat denk ik ook. Zo gaat het toch meestal.
heitieh
pi_89382191
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zou niet weten wanneer hij dat heeft gezegd :X
heeftie in 1 van die reallife afleveringen gezegt :P
pi_89382584
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat Boris geen hitparadeplaatjes zingt wil niet zeggen dat hij niet succesvol is hoor. Dat is hij namelijk wel, op zijn soul gebied. Maar hitjes scoort hij (opzettelijk) niet nee.
Lol, nee, je moet er toch niet aan denken dat je een hit scoort. Ik zou er ook alles aan doen om dat te vermijden. :')
pi_89382912
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef Zehra het volgende:

[..]

je bent dacht ik succesvol voor de rest van het land wanneer iedereen jou en je muziek kent, ik heb nooit meer echt iets van hem gehoort, maar blijkbaar kan hij leven van zn muziek, dan is hij op persoonlijke vlak idd succesvol.
pi_89383461
quote:
Daarom is hij ook nieuw binnengekomen op nummer 16 :')

Wat nog nooit is gebeurd :9
pi_89384815
Angela zegt gisteren bij een kritische Paul de Leeuw dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio. Ze vindt het echter een groot (valszingend) talent. Nee, ze had moeten zeggen, omdat de programmaleiding en de jury Jennifer via haar broer John van kleins af kennen hebben wij van TVOH afgesproken om Jennifer tot groot talent (de gunfactor) te bombarderen. Dit, terwijl 90% thuiskijkers op de diverse forums laat merken dat Jennifer afschuwelijk zingt. Daarmee zet ze zonder het te beseffen alle mensen die positief reageren (smsen en bellen) op Jennifer verschrikkelijk in hun hemd. Het wordt een steeds grotere wirwar van leugens en contra-leugens door de diverse betrokkenen om de zaak te maskeren, die uiteindelijk het kiezersbedrog zal aan gaan aantonen. TVOH is de meest doorgestoken talentenjacht die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. En dan vooral pretenderen dat ze origineel zijn t.o.v. de rest. Ja, origineel in keihard liegen en bedriegen.
pi_89385332
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef Nekkenbreker het volgende:
Angela zegt gisteren bij een kritische Paul de Leeuw dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio. Ze vindt het echter een groot (valszingend) talent. Nee, ze had moeten zeggen, omdat de programmaleiding en de jury Jennifer via haar broer John van kleins af kennen hebben wij van TVOH afgesproken om Jennifer tot groot talent (de gunfactor) te bombarderen. Dit, terwijl 90% thuiskijkers op de diverse forums laat merken dat Jennifer afschuwelijk zingt. Daarmee zet ze zonder het te beseffen alle mensen die positief reageren (smsen en bellen) op Jennifer verschrikkelijk in hun hemd. Het wordt een steeds grotere wirwar van leugens en contra-leugens door de diverse betrokkenen om de zaak te maskeren, die uiteindelijk het kiezersbedrog zal aan gaan aantonen. TVOH is de meest doorgestoken talentenjacht die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. En dan vooral pretenderen dat ze origineel zijn t.o.v. de rest. Ja, origineel in keihard liegen en bedriegen.
:')
Wat een frustraties zeg. Je zou bijna denken dat Jennifer je vroeger iets ernstigs heeft aangedaan.
pi_89385473
quote:
B U L L S H I T
pi_89385582
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef UltraR het volgende:

[..]

Lol, nee, je moet er toch niet aan denken dat je een hit scoort. Ik zou er ook alles aan doen om dat te vermijden. :')
Het is voor Boris heel simpel om enorm commerciele meuk te gaan zingen. Hij kiest echter opzettelijk zijn eigen weg en de wat minder commerciele songs.

(zo beter?)
pi_89386203
De waarheid is hard.
pi_89387770
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Nekkenbreker het volgende:
De waarheid is hard.
Als jij ech denkt dat TVOH doorgestoken kaart is, dan ben je een naief kereltje. Ten eerste gaat John de Mol dat risico niet lopen, aangezien zoiets altijd een keer uitlekt en dan heb je een schandaal van hier tot tokyo. Ten tweede heeft hij er geen zak aan. Het is voor de kijkcijfers veel beter dat de mensen naar de volgende ronde gaan die goed liggen bij het publiek. Laat je mensen door waar het publiek de pest aan heeft en laat je goeien eruit vliegen, dan haken er steeds meer mensen af. Het is dus volkómen zinloos om de boel te gaan neppen.
Maar ja, met dit soort programma's is het mode en stoer om te roepen dat het toch allemaal nep is zodra het even niet zo gaat als sommige mensen willen. Zo os het altijd al geweest.
pi_89388270
zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:12

:W Hoi Zehra :W Broertje van jennifer :o
pi_89388759
quote:

Hoeft niet persé. Lisa van X-factor (vorig jaar) stond in de top 5 (ik twijfel of ze ook op 1 stond) met haar album :) ^O^
pi_89388905
quote:

dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio.
Dat vind ik overigens bij alle kandidaten ook weer zoiets, in de studio klinkt alles mooi en vooral overweldigend (aldus Angela bij Carlo en Irene afgelopen Zondag), thuis op de tv klinkt het stukken minder.
Daarom roepen wij bij elk nummer "horen zij in de studio soms iets anders" :D Beetje jammer wel ;)
Maar de juryleden weten er dus wel vanaf, alleen oordelen in de studio...
pi_89389641
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat vind ik overigens bij alle kandidaten ook weer zoiets, in de studio klinkt alles mooi en vooral overweldigend (aldus Angela bij Carlo en Irene afgelopen Zondag), thuis op de tv klinkt het stukken minder.
Daarom roepen wij bij elk nummer "horen zij in de studio soms iets anders" :D Beetje jammer wel ;)
Maar de juryleden weten er dus wel vanaf, alleen oordelen in de studio...
Moet je nagaan hoe geweldig degenen moeten zijn die wij als kijker wel goed vinden klinken :X
pi_89390344
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoeft niet persé. Lisa van X-factor (vorig jaar) stond in de top 5 (ik twijfel of ze ook op 1 stond) met haar album :) ^O^
oh ja, vergeten, maar daarna ?
net als niki, 1 of 2 hitjes en daarna ?
pi_89390447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

oh ja, vergeten, maar daarna ?
net als niki, 1 of 2 hitjes en daarna ?
_O-
Geen vergelijking, Lisa heeft een cd in top 5 gehad, Niki niet (voor zover ik weet).
.
En geen enkele artiest staat elke week in de top40 hoor :D Of denk je dat Madonna 52 weken per jaar, jaar in jaar uit, bezig is?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:43:21 #290
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89390946
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:27 schreef Zehra het volgende:

[..]

Als jij ech denkt dat TVOH doorgestoken kaart is, dan ben je een naief kereltje. Ten eerste gaat John de Mol dat risico niet lopen, aangezien zoiets altijd een keer uitlekt en dan heb je een schandaal van hier tot tokyo.
Onzin. Btw, ik denk niet aan doorgestoken kaart. Ik denk alleen dat er subjectief naar Jennifer als kandidaat wordt gekeken, ivm haar broer. Een aantal mensen (jury e.d.) vonden haar van te voren al goed en zien haar graag door gaan naar de volgende rondes.

quote:
Ten tweede heeft hij er geen zak aan. Het is voor de kijkcijfers veel beter dat de mensen naar de volgende ronde gaan die goed liggen bij het publiek. Laat je mensen door waar het publiek de pest aan heeft en laat je goeien eruit vliegen, dan haken er steeds meer mensen af. Het is dus volkómen zinloos om de boel te gaan neppen.
Ze hopen/denken dat het nog wel verbetert met Jennifer natuurlijk. Dat heb je als je subjectief gaat kijken. Ze kijken niet meer objectief naar Jennifer, dat is het hele punt.

quote:
Maar ja, met dit soort programma's is het mode en stoer om te roepen dat het toch allemaal nep is zodra het even niet zo gaat als sommige mensen willen. Zo is het altijd al geweest.
Dat maakt het ook zo leuk om naar te kijken ;)
heitieh
pi_89391049
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-
Geen vergelijking, Lisa heeft een cd in top 5 gehad, Niki niet (voor zover ik weet).
.
En geen enkele artiest staat elke week in de top40 hoor :D Of denk je dat Madonna 52 weken per jaar, jaar in jaar uit, bezig is?
hoeft ook niet maar je hebt iconen en 1dagsvliegjes.
pi_89391168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

hoeft ook niet maar je hebt iconen en 1dagsvliegjes.
Nou Hind en Lisa vind ik echt geen vergelijking :D Hind heeft nog nooit iets verkocht :')

Kelly Clarkson won ooit een talentenjacht (Idols?) en heeft tal van hits gehad. En nu is het stil...
En een Nederlandse winnaar zal nooit buiten Nederland komen, dat hoeft toch ook niet? Marco Borsato verdient ook miljoenen in 1 land.
pi_89392213
kelly clarkson zit gelukkig voor haar dan ook niet in nederland, het is nu stil rondom haar maar zelfs in nederland kennen we haar. had ze de show hier gewonnen dan was het na een paar maanden voor haar al afgelopen, met misschien 1 hit
maar nederland vergelijken met america heeft geen zin
daar in america maken ze echt werk van een beginnende artiest terwijl het hier al heel snel inkakt.
ben saunders in amerika heeft veel meer kans van slagen
pi_89403204
Ik kijk TVOH pas sinds kort via wat youtube filmpjes dus echt een mening kan ik er niet over geven, maar ik doe het toch maar ;)

Tijdens haar auditie vond ik haar erg goed. Daarna idd wat minder, beetje te hijgerig, te zacht.

Ik snap niet waarom ze niet gewoon zo zingt, gewoon met wat meer volume en uithalen...

woensdag 1 december 2010 @ 20:55:55 #295
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89403333
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou Hind en Lisa vind ik echt geen vergelijking :D Hind heeft nog nooit iets verkocht :')

Kelly Clarkson won ooit een talentenjacht (Idols?) en heeft tal van hits gehad. En nu is het stil...
En een Nederlandse winnaar zal nooit buiten Nederland komen, dat hoeft toch ook niet? Marco Borsato verdient ook miljoenen in 1 land.
Ben laatst nog naar een concert van Kelly Clarkson geweest O-)
heitieh
  woensdag 1 december 2010 @ 20:55:58 #296
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89403340
quote:

:X
  woensdag 1 december 2010 @ 23:15:36 #297
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89411579
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Zehra het volgende:

[..]

Jij bent weer zo'n man die alleen met z'n piemel denkt?
Eerste liveshow van Jennifer was hartstikke goed, prachtige stem en mooi gedaan. Tweede liveshow vond ik minder. Niet heel slecht, maar haalde bij lange na niet het niveau van de andere kanditaten qua zang. Jennifer moet het ENORM maar dan ook ENORM hebben van haar lieve lach en commerciele looks. Want wees eerlijk; als ze er niet zo uitzag had zou ze sowieso nooit een grote ster worden. Niet heel slecht, maar wat mij betreft niet goed genoeg om te worden verkozen boven Pearl. Dat kan ik dan weer niet begrijpen. Want die zong overduidelijk beter, en ook een betere performance.

Ben benieuwd wat het volgende keer wordt. Zingen kan ze binnen haar genre overigens wel heel goed hoor. Dus zeker wel een talentje. Maar of dat genoeg is om the voice te winnen? Nee, dan moet je toch iets meer allround zijn. En bovendien zijn er beter kandidaten.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89414631
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Niet heel slecht, maar wat mij betreft niet goed genoeg om te worden verkozen boven Pearl. Dat kan ik dan weer niet begrijpen. Want die zong overduidelijk beter, en ook een betere performance.

Pearl was toch ook meteen door? Dan weet je niet wie van die groep de meeste stemmen kreeg dus je weet niet of men Jennifer boven Pearl verkoos.
pi_89420398
bij koffietijd nu ..
Ik vind haar echt 100000x niks.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 2 december 2010 @ 10:37:37 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89420594
Ze krijgt wel een hoop aandacht zeg...
pi_89420658
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:31 schreef Miam het volgende:
bij koffietijd nu ..
Ik vind haar echt 100000x niks.
Nick zegt het mooi, ze kan niet elke week hetzelfde doen. :D
Als Roel dat bij Lenny ook hanteert, dan zou dat fijn zijn _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')