Fixed.quote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden...
Inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden...
Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
Hoezo? Net alsof Nigel en Shemsi het goed hebben gedaan. Die stonden volkomen terecht in de sing-off.quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
Dat hij al zegt "het blijft voor de liefhebber", daar bedoelt hij eigenlijk mee "het was zwaar klote", maar hij laat het wat aardiger klinken door dat eerste te zeggenquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepen
quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:
Jennifer heeft geluk, want:
- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
je hebt helemaal gelijk. En waarschijnlijk krijgt ze nog iets meer stemmen, omdat ze zoveel commotie oproept. De andere kandidaten uit het team van Nick en Simon vallen daardoor misschien minder op..quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:
Jennifer heeft geluk, want:
- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
Yup, zo werkt het gewoon. Het gaat om in the picture staan, en dan zijn er altijd liefhebbers en haters.quote:Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Wat Nick & Simon vanmiddag in Life4You zeiden is ook wel zo.
Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
Ja helaas wel....quote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Er wordt over haar gepraat en dus over het programma... Ook negatieve publiciteit is publiciteit
Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Wat Nick & Simon vanmiddag in Life4You zeiden is ook wel zo.
Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
Als je dan je TV op mute zou zetten zou ik je gelijk geven.quote:Op maandag 29 november 2010 06:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik kijk niet naar dit soort programma's, maar deze chick is reden genoeg...
Niet dat ik nou ga kijken, maar ik zeg alleen dat het de moeite waard zou zijn
Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.
Ze hadden die vergelijking dus beter op zichzelf kunnen betrekken dan op Jennifer.
maar toch zou ik niet graag vergeleken willen worden met Gordonquote:Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
Nee, de vergelijking is krom omdat ze gedrag ( irritant vs leuk) vergelijken met prestatie (goed vs slecht)quote:Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:
Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
Ze is ook niet irritant, vind ik, maar ze moet gewoon niet zingen, zo simpel is het.quote:Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden?
quote:'Jennifer Ewbank zong verschrikkelijk vals'
Voor Gordon en Giel Beelen is het een raadsel waarom Jennifer Ewbank nog in de The Voice of Holland zit.
Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals vertelt Gordon in de ochtendshow van Giel Beelen. De topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in TVOH.
Ook verbaast de zanger zich over de jury. Mijn collega's Angela Groothuizen en Nick & Simon zeiden dat ze als enige zuiver zong. Die hebben haar misschien niet goed gehoord, maar ze hebben koptelefoons."
Giel zegt om die reden ook inmiddels te zijn afgehaakt. "Ik kan niet wachten totdat het alleen maar gaat om kwaliteit."
(Telegraaf)
Ok. Goede graadmeterquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
misschien moet je de verwarming eens wat hoger zettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
Ben ik het niet mee eens... Nick zong valser dan Jennifer dat nummer. En sowieso vond ik Jennifer voor het eerst een beetje klinkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
Heb je niet gekeken Redux? Of ga je opnieuw?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
Intiem..hmm ja het klonk inderdaad intiem. Maar dat gekir en gehijg liever ergens anders, niet op teevee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
Precies. Dat hoor ik dus van veel meer mensen. Op dat duet is ze ook door. Zo leg ik het dan maar uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Nou ze noemen bij heel veel kandidaten de achternaam, niet alleen bij Jennifer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......
Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |