Nick zong inderdaad minder sterk, maar Jennifer was enorm goed. Dat kan zo op singlequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
Het duet was slecht door die Sick of Niemand met wie ze zong.
Fokkers zoals jij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dan heeft die ook jouw toondoof genen. Het duet was perfect. Jennifer was zelfs beter dan Nick.
Het is wel grappig dat sommige fokkers het echt beter menen te weten dan professionals
Damn, jij bent triest. Ik heb wel oren ja, net als veel professionals dus. Ik heb zo een flauw idee dat jij - zoals zo velen - vantevoren al weet dat je Jennifer gaat afzeiken. Zo gaat dat tegenwoordig op fok. Gelukkig zijn er nog mensen die echt kunnen luisteren naar een optreden en die mensen hebben gehoord dat het solo optreden van Jennifer inderdaad niet goed was, maar het duet met Nick geweldig was!quote:
Vind je? Ik vond het magertjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:36 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nick zong inderdaad minder sterk, maar Jennifer was enorm goed. Dat kan zo op single
Rustig rustig, John. Het is maar een forumpje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:01 schreef Zehra het volgende:
[..]
Damn, jij bent triest. Ik heb wel oren ja, net als veel professionals dus. Ik heb zo een flauw idee dat jij - zoals zo velen - vantevoren al weet dat je Jennifer gaat afzeiken. Zo gaat dat tegenwoordig op fok. Gelukkig zijn er nog mensen die echt kunnen luisteren naar een optreden en die mensen hebben gehoord dat het solo optreden van Jennifer inderdaad niet goed was, maar het duet met Nick geweldig was!
Ik stel voor dat we in de toekomst 2 hitlijsten samen stellen: 1 gebaseerd op verkopen voor het gewone, onprofessionele volk; 1 gebaseerd op verkopen voor de professionals. En dat we laatstgenoemde als de Waarheid beschouwen. Want die weten het beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat sommige fokkers het echt beter menen te weten dan professionals
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Rustig rustig, John. Het is maar een forumpje.
Zei iemand dat hier niet? Je hoeft geen bakker te zijn om brood lekker of vies te vinden...?quote:[b] Op zaterdag 27 november 2010 02:34
Meisjes van 14 die haar een mooi poppetje vinden en zelf ook houden van zoete Katie Melua kwijlmuziekquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp:
Op bijna elk forum, twitter, facebook, krantensites, ga zo maar door: negatieve reacties over Jennifer.
Kan IEMAND mij vertellen wie dan in godsnaam op haar stemt???????
het is een groot complotquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja maar dan nog iets raars: haar nummers zijn geen eens populair op I-tunes!
http://www.shownu.nl/verh(...)-populair-op-i-tunes
En het gooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
en pedo's
en de kinderen die ze lesgeeft
Dat is helemaal niet gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja maar dan nog iets raars: haar nummers zijn geen eens populair op I-tunes!
http://www.shownu.nl/verh(...)-populair-op-i-tunes
En die populariteit van haar binnen het team van Nick en Simon begrijpen we dus niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek.
Je hebt vanzelfsprekend -veel- minder stemmen nodig om hoog te eindigen in team N&S dan in team Van Velzen.
De uitslagen van Jennifer zeggen alleen iets over haar populariteit ten opzichte van de andere kandidaten in team N&S, maar helemaal niets over haar populariteit ten opzichte van kandidaten in de andere teams.
Duh.
Katie Melua is zéér populair en zeker niet vooral onder 14 jarigen. Vooral de wat ouderen kunnen de melodieuze muziek van Melua erg waarderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meisjes van 14 die haar een mooi poppetje vinden en zelf ook houden van zoete Katie Melua kwijlmuziek![]()
Die willen net als Miniminimi zijn; in een roze tutu op de bank zitten
Maar dat verhaal over i-tunes is dus geen bewijs van een complot. Heel team N&S is blijkbaar gewoon niet zo populair. Niet zo gek natuurlijk als je moet opboksen tegen team Van Velzen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die populariteit van haar binnen het team van Nick en Simon begrijpen we dus niet.
Duh.
Johquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Katie Melua is zéér populair en zeker niet vooral onder 14 jarigen. Vooral de wat ouderen kunnen de melodieuze muziek van Melua erg waarderen.
Ik heb exact dezelfde meningquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld. Ik vind haar stem gewoon verschrikkelijk, de manier waarop ze zingt vind ik ook verschrikkelijk. En ik vind niet alles wat ze doet slecht, haar allereerste optreden vond ik erg bijzonder maar sindsdien...down hill wat mij betreft.
Omdat dat totaal niet bij haar past. Jennifer moet gewoon achter de piano en melodieuze nummers zingen. Daar ligt haar kracht. Als ze dat doen, kan ze TVOH maar zo winnen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind haar dus echt 3x niks
En ik snap niet dat die jury steeds zo positief is.
Ze ziet er danwel uit als een barby, qua zang heeft ze totaaal geen volume
Allemaal van die breekbare liedjes.
Zelfs zon liedje van kylie minogue weet ze te verneuken.
Als je het 37 keer herhaalt, wordt het niet automatisch waar.quote:Op zondag 28 november 2010 04:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Omdat dat totaal niet bij haar past. Jennifer moet gewoon achter de piano en melodieuze nummers zingen. Daar ligt haar kracht. Als ze dat doen, kan ze TVOH maar zo winnen!
JenniferEen groot talent, maar ze moeten haar wel de juiste nummers geven. Het duet met Nick was meteen het beste van de hele avond.
zie je het voor je, naar allerlei shows na afloop van zo'n programma voor de promotie van de winnares, moet er OVERAL een piano mee. Dat gaat logistiek nog leuk wordenquote:Op zondag 28 november 2010 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze kan maar 1 kunstje (inderdaad: achter de piano zitten en Katie Melua-achtige kwijl-liedjes zingen), dat is nog te doen. Maar als je haar uit deze 'comfort zone' haalt gaat het mis.
Van de toekomstige winnaar van dit programma mag je meer verwachten. Lijkt me wel handig als je ook nog een beetje toon kunt houden zodra je achter de piano vandaan kruipt, en opeens moet gaan bewégen (help!).
Dat is toch ook het principe van de Jennifer-haters.quote:Op zondag 28 november 2010 06:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het 37 keer herhaalt, wordt het niet automatisch waar.
Haal Lenny eens uit zijn comfort-reggae zone.quote:Op zondag 28 november 2010 06:34 schreef female81 het volgende:
Ze kan maar 1 kunstje (inderdaad: achter de piano zitten en Katie Melua-achtige kwijl-liedjes zingen), dat is nog te doen. Maar als je haar uit deze 'comfort zone' haalt gaat het mis.
Helemaal mee eens. En daarom kan ik niet wachten tot de samensmelting.quote:Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Vreselijk zeg, dat gepiep en gelispel van dat meisje Ewbank.
Echt onbegrijpelijk dat iemand met een strot als Sarina eruit moet, en dit trutje er gewoon nog in mag blijven
Dat mag eveneens gebeuren van mij, en snel ook.quote:Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef Zehra het volgende:
[..]
Haal Lenny eens uit zijn comfort-reggae zone.
Niet alleen uit zijn comfort-zone, maar uit de show. Mag dat ook? Pretty please?quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat mag eveneens gebeuren van mij, en snel ook.
Compleet mee eens.quote:Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Vreselijk zeg, dat gepiep en gelispel van dat meisje Ewbank.
Echt onbegrijpelijk dat iemand met een strot als Sarina eruit moet, en dit trutje er gewoon nog in mag blijven
Het programma heet dan ook The LOOKS ipv The Voice, dat blijkt wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 12:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.quote:Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Op zich wel zielig voor zo'n meisje om zoveel kritiek over zich heen te krijgen. Dat zal niet fijn voor haar zijn.
Dat niemand uit haar omgeving haar heeft gewaarschuwd en de waarheid heeft verteld over dat ze bij lange na niet goed genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |