Nee, het duet was echt supergoed. Jij bent gewoon bevooroordeeld en vindt alles wat ze doet slecht. Hier zitten Ewbank haters in de kamer, maar die gaven wel toe dat het duet erg goed was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het duet was ook slecht.
oja, ik haat jou.
Ik ben niet bevooroordeeld. Ik vind haar stem gewoon verschrikkelijk, de manier waarop ze zingt vind ik ook verschrikkelijk. En ik vind niet alles wat ze doet slecht, haar allereerste optreden vond ik erg bijzonder maar sindsdien...down hill wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, het duet was echt supergoed. Jij bent gewoon bevooroordeeld en vindt alles wat ze doet slecht. Hier zitten Ewbank haters in de kamer, maar die gaven wel toe dat het duet erg goed was.
Sumera is wel beter dan ditquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben om mij te treiteren een nieuwe Sumera in de show gestopt belichaamd door Jennifer
quote:
Dan vind ik Jennifer tenminste nog wel een leuke sympathieke meid buiten het zingen om. Sumera was met alles kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben om mij te treiteren een nieuwe Sumera in de show gestopt belichaamd door Jennifer
Oke, daar valt misschien nog wel iets voor te zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vind ik Jennifer tenminste nog wel een leuke sympathieke meid buiten het zingen om. Sumera was met alles kut
Ik vind Sumera beter zinger dan Jenniferquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vind ik Jennifer tenminste nog wel een leuke sympathieke meid buiten het zingen om. Sumera was met alles kut
Ik moest echt lachenquote:
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar over Sumera is vast wel een ander topic te vinden![]()
Ja maar dat kan ze dan weer niet doseren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jawel, sumera kan met power zingen
Als jij denkt dat ze in dat duet vals zong, dan mankeert er echt iets aan je oren. Angela zei geloof ik ook al dat ze altijd spatzuiver zingt. Tijdens dat duet was dat niet anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nick had gewoon moeite niet vals mee te gaan zingen met haar, later redde hij het duet en zong zij zachtjes mee (ze kan ook niet anders)
Onterecht dat ze meteen door is, maar ook het stemsysteem begint nu oneerlijk te worden. Het team van Van Velzen is vele malen beter dan dat van Nick en Simon, dus nu moeten er mensen afvallen die beter zijn dan de beste in het team van Nick en Simon, dat klopt toch niet?
Angela haar oren zijn serieus stukquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:41 schreef Zehra het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze in dat duet vals zong, dan mankeert er echt iets aan je oren. Angela zei geloof ik ook al dat ze altijd spatzuiver zingt. Tijdens dat duet was dat niet anders.
Dat ontbrak er juist aan vond ik. Al had ze wel meer power, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jawel, sumera kan met power zingen
Dan heeft die ook jouw toondoof genen. Het duet was perfect. Jennifer was zelfs beter dan Nick.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Angela haar oren zijn serieus stuk
Haar solo optreden was echt ongelofelijk vals
Het duet was beter, maar ook daar raakte ze een keer de toon kwijt, en je zag de paniek in haar ogen.
Zelfs mijn dochter van 10 zag het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |