abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2010 @ 14:25:18 #201
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89256068
quote:
Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:

[..]

Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden... :')
Fixed. :Y
heitieh
pi_89256181
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:

[..]

Lol, ze is tot nu toe beide keren in de top 2 van haar team geëindigd. Bij de Blind auditie drukten 3 coaches voor haar.
Nee, inderdaad echt belachelijk dat haar omgeving haar niet heeft tegengehouden... :')
Inderdaad ^O^
pi_89260788
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_89260921
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Ik vond der auditie goed, maar wat ze nu 'zong' was echt bagger. Niet te begrijpen dat ze er niet uitligt. Dat jurycommentaar ook: horen ze het zo anders in de zaal dan wij op tv?
Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepen :Y)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89261863
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Leipo666 het volgende:
Hoezo? Net alsof Nigel en Shemsi het goed hebben gedaan. Die stonden volkomen terecht in de sing-off.
Ze zit gewoon in een zwak team en heeft dus niet zo heel veel stemmen nodig om in de top 2 te komen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89261955
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nick begint elke 2 weken het commentaar met "het blijft voor de liefhebber", net alsof hij zich elke keer excuseert voor het dolfijnen oproepen :Y)
Dat hij al zegt "het blijft voor de liefhebber", daar bedoelt hij eigenlijk mee "het was zwaar klote", maar hij laat het wat aardiger klinken door dat eerste te zeggen :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_89267012
Het is net een geitje, waar iemand bij op de tenen heeft getrapt.

Het klinkt voor geen meter als je t mij vraagt.
pi_89268930
Jennifer heeft geluk, want:

- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
  zondag 28 november 2010 @ 20:43:11 #209
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89270761
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:

- Haar concurrenten binnen team Nick & Simon zijn, met uitzondering van Pearl, erg matig. Zo zit ze al gauw bij de top 2.
- Team Nick & Simon staat steeds in dezelfde uitzending als team Roel. Het publiek zal over het algemeen maar op één kandidaat per uitzending stemmen. Het gros van de stemmen zal dan naar team Roel gaan, waardoor de marges binnen team Nick & Simon klein zijn. Daardoor is het nog makkelijker om bij de top 2 te komen.
- Mocht het zover komen dat ze in de sing-off staat, dan zullen Nick & Simon vanwege grote broer John ongetwijfeld huiverig zijn om haar weg te sturen.
;(
heitieh
pi_89275045
quote:
99s.gif Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

;(
Tja, ik vind het ook niet terecht hoor.
pi_89281426
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Balisto het volgende:

je hebt helemaal gelijk. En waarschijnlijk krijgt ze nog iets meer stemmen, omdat ze zoveel commotie oproept. De andere kandidaten uit het team van Nick en Simon vallen daardoor misschien minder op..
pi_89281504
Wat Nick & Simon vanmiddag in Life4You zeiden is ook wel zo.

Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
pi_89283004
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:

Een tijd geleden werd Gordon ergens tot irritantste én leukste BN-er verkozen. Dat is hier ook wel mee te vergelijken.
Yup, zo werkt het gewoon. Het gaat om in the picture staan, en dan zijn er altijd liefhebbers en haters.
Zo werden de afgelopen jaren Balkenende en Bos in willekeurige volgorde altijd eerste en tweede in zowel de verkiezing voor beste als die voor slechtste politicus van het jaar.

Wat dat betreft zit Jennifer dus goed. Beter veel haters en veel liefhebbers dan onopvallend.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89283047
Er wordt over haar gepraat en dus over het programma... Ook negatieve publiciteit is publiciteit :P
  maandag 29 november 2010 @ 00:25:00 #215
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_89283139
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Er wordt over haar gepraat en dus over het programma... Ook negatieve publiciteit is publiciteit :P
Ja helaas wel....
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_89283560
dus eigenlijk is het het beste haar te negeren, dan gaat ze vanzelf weg..........? :P
pi_89285752
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:

Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.

Ze hadden die vergelijking dus beter op zichzelf kunnen betrekken dan op Jennifer.
pi_89285758
Ik kijk niet naar dit soort programma's, maar deze chick is reden genoeg...
Niet dat ik nou ga kijken, maar ik zeg alleen dat het de moeite waard zou zijn :')
pi_89286032
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik kijk niet naar dit soort programma's, maar deze chick is reden genoeg...
Niet dat ik nou ga kijken, maar ik zeg alleen dat het de moeite waard zou zijn :')
Als je dan je TV op mute zou zetten zou ik je gelijk geven.
pi_89287227
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Zeiden ze dat echt? Vind het een belachelijke vergelijking. Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden? Als je haar optredens niet goed vindt, kun je het hooguit irritant vinden dat N&S haar telkens door laten gaan.

Ze hadden die vergelijking dus beter op zichzelf kunnen betrekken dan op Jennifer.
Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
pi_89287335
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het punt met die vergelijking. Het gaat er (volgens mij om) dat iemand zowel het 1 als het ander kan zijn.
maar toch zou ik niet graag vergeleken willen worden met Gordon :')
pi_89288561
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef Redux het volgende:

Nee, de vergelijking is krom omdat ze gedrag ( irritant vs leuk) vergelijken met prestatie (goed vs slecht)

Dat eerste is van toepassing op figuren als Gordon, P de Leeuw, dat tweede op het optreden van een zanger, voetballer etc.
pi_89290028
Ik moet nog lachen om Kailie Mieno, dat is zeker Goois? _O-
pi_89290211
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:08 schreef PierreBetfair het volgende:

Jennifer heeft niet 1 verkeerd woord gezegd op TV, komt bescheiden en sympathiek over en doet gewoon haar ding. Hoe kun je zo iemand irritant vinden?

Ze is ook niet irritant, vind ik, maar ze moet gewoon niet zingen, zo simpel is het. :Y
En van het geluid dat ze maakt krijg ik braakneigingen, maar ik heb niks tegen haar, ze lijkt me aardig, niks mis mee.
  maandag 29 november 2010 @ 17:33:28 #225
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_89305477
quote:
'Jennifer Ewbank zong verschrikkelijk vals'

Voor Gordon en Giel Beelen is het een raadsel waarom Jennifer Ewbank nog in de The Voice of Holland zit.

Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals vertelt Gordon in de ochtendshow van Giel Beelen. De topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in TVOH.

Ook verbaast de zanger zich over de jury. Mijn collega's Angela Groothuizen en Nick & Simon zeiden dat ze als enige zuiver zong. Die hebben haar misschien niet goed gehoord, maar ze hebben koptelefoons."

Giel zegt om die reden ook inmiddels te zijn afgehaakt. "Ik kan niet wachten totdat het alleen maar gaat om kwaliteit."

(Telegraaf)
pi_89307561
Ik ben het zowaar eens met Gordon.
pi_89307681
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Terecht.
pi_89309482
Ben het nu aan het luisteren en ben echt behoorlijk onder de indruk. Wat de neuk was dat?!
Go hard or go home
pi_89318792
Giel en Gordon ^O^
pi_89322404
Ik vind haar net een zingende Kim Feenstra.
pi_89329615
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
  dinsdag 30 november 2010 @ 06:48:36 #232
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89330592
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Giel en Gordon ^O^
Voor het eerst eens met beiden denk ik :D
With the stars as her umbrella
  dinsdag 30 november 2010 @ 06:48:55 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89330593
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
Ok. Goede graadmeter :)
pi_89330846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
misschien moet je de verwarming eens wat hoger zetten ;)

enige kippenvel dat ik kreeg was van dat gehijg en die valse noten die ze eruit liet lopen.....
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:26:09 #235
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_89333607
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Wat doe ik hier?
pi_89333866
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
pi_89333904
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe.
Oh! O+
Go hard or go home
pi_89333929
quote:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
Ben ik het niet mee eens... Nick zong valser dan Jennifer dat nummer. En sowieso vond ik Jennifer voor het eerst een beetje klinken
pi_89335015
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
pi_89337382
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
ja
pi_89337780
waarrrr?
pi_89338743
rtl4 punt nl
pi_89339000
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
Heb je niet gekeken Redux? Of ga je opnieuw? :9
pi_89339847
quote:
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
That's all folks!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:16:25 #245
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89340059
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
Intiem..hmm ja het klonk inderdaad intiem. Maar dat gekir en gehijg liever ergens anders, niet op teevee.
pi_89343222
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Precies. Dat hoor ik dus van veel meer mensen. Op dat duet is ze ook door. Zo leg ik het dan maar uit.
pi_89347250
Ik vond haar auditie erg goed, en daarna viel het eigenlijk alleen maar tegen op haar duet na. Een duet wat je eigenlijk niet mee mag tellen omdat niet iedereen dezelfde kans heeft gekregen als zij.

Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......

Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:56:02 #248
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89348540
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......

Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
Nou ze noemen bij heel veel kandidaten de achternaam, niet alleen bij Jennifer.
pi_89350181
Ze is door Nick en Simon richting Kylie gepusht, kan niet anders. Dat is zuur voor haar, zeker omdat ze nu weer een bak kritiek over haar heen krijgt.
That's all folks!
pi_89351344
dat duet vond ik ook er goed, maar idd verkeerde liedjeskeuze
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:42:22 #251
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89352313
Ik blijf erbij dat ze een keer een musical / disney liedje zou moeten zingen.
Ik heb het al eerder gepost, maar zou denk ik perfect bij haar stem passen.

Een duet als Elephant love zou ik haar ook nog wel zien halen, maar daar is de male vocal te belangrijk. One day i fly away (uit de zelfde musical) zou dan qua vocals beter passen, maar hoe dan ook nu bij het life gebeuren heeft het publiek weer de stem en dan zijn zulke keuzes zeer waarschijnlijk desastreus.

Ik kan m'n vinger er niet opleggen, maar iets in haar stem grijpt me gewoon. De liedjes zijn niet goed gekozen imho, maar ik ben ook maar een nub.

Bijvoorbeeld zie ik haar nog niet doen, heel veel kracht en erg hoog. Terwijl ik haar meer in het kleine, zachte, maar anderse zie.

Maar dan past wel weer bij haar. (waar het "power"deel wel een risico is, want dat is wel heel massive hier).

Puur op gevoel, want ik heb haar dit niet horen zingen, maar ik heb een zwak voor haar.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89359289
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is door Nick en Simon richting Kylie gepusht, kan niet anders. Dat is zuur voor haar, zeker omdat ze nu weer een bak kritiek over haar heen krijgt.
die bak kritiek kreeg ze de eerste liveshow ook ;)
pi_89362432
Paul de Leeuw die een fragment afspeelt van Ewbank als hij vertelt dat Angela Groothuizen op bezoek komt zo... inclusief vingers in de oren en "wát een talent :{ "

_O-
pi_89365911
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die bak kritiek kreeg ze de eerste liveshow ook ;)
Maar enkel na die Kylie song was het terecht.
pi_89370400
Dan ben je kort van herinnering. Jennifer zong tijdens de battle het liedje van Maria Mena mogelijk nog hijgeriger en valser dan de parodie op het liedje van Kylie. Na de battle probeerde ze vergeefs Katie Melua te imiteren tijdens een poging de nagedachtenis aan John Lennon te vernielen.
pi_89371923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:44 schreef Nekkenbreker het volgende:
Dan ben je kort van herinnering. Jennifer zong tijdens de battle het liedje van Maria Mena mogelijk nog hijgeriger en valser dan de parodie op het liedje van Kylie. Na de battle probeerde ze vergeefs Katie Melua te imiteren tijdens een poging de nagedachtenis aan John Lennon te vernielen.
Imagine was geweldig _O_
pi_89372240
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:56 schreef Zehra het volgende:

[..]

Imagine was geweldig _O_
Nee
pi_89372283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
Jawel. Briljant ^O^
pi_89372706
quote:
Op woensdag 1 december 2010 03:12 schreef Zehra het volgende:

[..]

Jawel. Briljant ^O^
Blijkbaar heb jij een ander hoorgebied dan de rest van nederland :') je zal wel enig gewin hebben bij een eventuele winst van deze valse luchtzak (vriend, familie of pr-coach?)
pi_89372825
Wacht even hoor, er zijn serieus mensen die vinden dat ze kan zingen?
Kijk dat je op haar geilt omdat ze eruit ziet als een blonde porno-snol kan ik goed begrijpen, maar dat je het vervolgens ook nog eens leuk vind dat gezang aan te horen gaat me toch een stap te ver :D
pi_89373017
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 07:48 schreef Scorpie het volgende:
Kijk dat je op haar geilt omdat ze eruit ziet als een blonde porno-snol kan ik goed begrijpen, maar dat je het vervolgens ook nog eens leuk vind dat gezang aan te horen gaat me toch een stap te ver :D
_O-
pi_89376790
Van alle reacties hier zijn er volgensmij 2 die vinden dat ze kan zingen.. Misschien zijn dat haar broer en haar vriendje????? :P

Ik in elk geval niet!!!!!!
pi_89377137
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Van alle reacties hier zijn er volgensmij 2 die vinden dat ze kan zingen.. Misschien zijn dat haar broer en haar vriendje????? :P

Ik in elk geval niet!!!!!!
goed opgemerkt! Misschien is dat wel zo...

Hoewel Vaduz vind haar ook wel goed zingen... maar die denkt op dit moment met zijn piemol :')
pi_89378193
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 07:48 schreef Scorpie het volgende:

Jep... net als Angela Groothuizen bijvoorbeeld. En de rest van de jury.
pi_89379556
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Zehra het volgende:

[..]

Nee
pi_89379612
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik der in de eerste liveshow WEL heel goed vond, en ik was nou niet bepaald fan van der stem. In de tweede liveshow vond ik het optreden helemaal niks... Viel me tegen dat ze echt geen power leek te hebben. Het duet was wel weer iets beter.
pi_89379681
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op. Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.

Nederland vindt haar blijkbaar een van de besten, want ze rolt moeiteloos door de live shows.

N&S moeten haar eens een wat stoerder nummer laten zingen. Iets van Meatloaf ofzo, dan kan ze best aan.

Lets Rock & Roll Jenny *O*
  woensdag 1 december 2010 @ 12:22:51 #268
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89379942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op.
De auditie was naar mijn mening, hooguit redelijk te noemen.
quote:
Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.
Dat is misschien jouw mening, maar ik vond Ben ook in de battle vele malen beter. Leuk meisje hoor, zijn tegenstandster en ze zong ook goed. Maar gewoon goed zingen kunnen veel mensen. Ben is een echte artiest met geweldig talent en dito muzikaliteit.

quote:
Nederland vindt haar blijkbaar een van de besten, want ze rolt moeiteloos door de live shows.
Dat hoeft helemaal niet, zie de redenering boven over de verdeling van de stemmen. Ze hoeft niet veel stemmen om toch door te gaan, ivm Ben als topfavoriet en de matige concurrentie in haar team.

quote:
N&S moeten haar eens een wat stoerder nummer laten zingen. Iets van Meatloaf ofzo, dan kan ze best aan.

heitieh
pi_89380748
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee
Jawel ^O^
pi_89380858
quote:
Jennifer is verreweg de leukste van alle kandidaten. Haar auditie was top, daar leunt ze nog een beetje op. Deed Ben ook tijdens de battle want zijn tegenstandster was daar duidelijk beter. Toch ginbg hij door.

Haar auditie was inderdaad geweldig _O_ en ja, Ben viel zwaar tegen in de battle.
Jennifer moet absoluut niets stoerders gaan zingen volgens mij. Ze moet het lekker houden bij kleine liedjes. Daar ligt haar kracht en daar moet ze echt niet van af willen wijken.
pi_89381522
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:

Dat is misschien jouw mening, maar ik vond Ben ook in de battle vele malen beter. Leuk meisje hoor, zijn tegenstandster en ze zong ook goed. Maar gewoon goed zingen kunnen veel mensen. Ben is een echte artiest met geweldig talent en dito muzikaliteit.

ben gaf zelf ook toe dat hij werd weggezongen door die meid tijdens de battle.
eerlijk gezegt denk ik dat we van ben net zo weinig gaan horen als van jaap en boris en hind zodra the voice is afgelopen.
zeker als x-factor erna begint; iedereen zal zich weer op de nieuwe deelnemers focussen.
pi_89381982
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

eerlijk gezegt denk ik dat we van ben net zo weinig gaan horen als van jaap en boris en hind zodra the voice is afgelopen.
zeker als x-factor erna begint; iedereen zal zich weer op de nieuwe deelnemers focussen.
Dat Boris geen hitparadeplaatjes zingt wil niet zeggen dat hij niet succesvol is hoor. Dat is hij namelijk wel, op zijn soul gebied. Maar hitjes scoort hij (opzettelijk) niet nee.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:12:02 #273
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89381985
quote:

[..]

Ik zou niet weten wanneer hij dat heeft gezegd :X

quote:
Ja, dat denk ik ook. Zo gaat het toch meestal.
heitieh
pi_89382191
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zou niet weten wanneer hij dat heeft gezegd :X
heeftie in 1 van die reallife afleveringen gezegt :P
pi_89382584
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat Boris geen hitparadeplaatjes zingt wil niet zeggen dat hij niet succesvol is hoor. Dat is hij namelijk wel, op zijn soul gebied. Maar hitjes scoort hij (opzettelijk) niet nee.
Lol, nee, je moet er toch niet aan denken dat je een hit scoort. Ik zou er ook alles aan doen om dat te vermijden. :')
pi_89382912
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef Zehra het volgende:

[..]

je bent dacht ik succesvol voor de rest van het land wanneer iedereen jou en je muziek kent, ik heb nooit meer echt iets van hem gehoort, maar blijkbaar kan hij leven van zn muziek, dan is hij op persoonlijke vlak idd succesvol.
pi_89383461
quote:
Daarom is hij ook nieuw binnengekomen op nummer 16 :')

Wat nog nooit is gebeurd :9
pi_89384815
Angela zegt gisteren bij een kritische Paul de Leeuw dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio. Ze vindt het echter een groot (valszingend) talent. Nee, ze had moeten zeggen, omdat de programmaleiding en de jury Jennifer via haar broer John van kleins af kennen hebben wij van TVOH afgesproken om Jennifer tot groot talent (de gunfactor) te bombarderen. Dit, terwijl 90% thuiskijkers op de diverse forums laat merken dat Jennifer afschuwelijk zingt. Daarmee zet ze zonder het te beseffen alle mensen die positief reageren (smsen en bellen) op Jennifer verschrikkelijk in hun hemd. Het wordt een steeds grotere wirwar van leugens en contra-leugens door de diverse betrokkenen om de zaak te maskeren, die uiteindelijk het kiezersbedrog zal aan gaan aantonen. TVOH is de meest doorgestoken talentenjacht die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. En dan vooral pretenderen dat ze origineel zijn t.o.v. de rest. Ja, origineel in keihard liegen en bedriegen.
pi_89385332
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef Nekkenbreker het volgende:
Angela zegt gisteren bij een kritische Paul de Leeuw dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio. Ze vindt het echter een groot (valszingend) talent. Nee, ze had moeten zeggen, omdat de programmaleiding en de jury Jennifer via haar broer John van kleins af kennen hebben wij van TVOH afgesproken om Jennifer tot groot talent (de gunfactor) te bombarderen. Dit, terwijl 90% thuiskijkers op de diverse forums laat merken dat Jennifer afschuwelijk zingt. Daarmee zet ze zonder het te beseffen alle mensen die positief reageren (smsen en bellen) op Jennifer verschrikkelijk in hun hemd. Het wordt een steeds grotere wirwar van leugens en contra-leugens door de diverse betrokkenen om de zaak te maskeren, die uiteindelijk het kiezersbedrog zal aan gaan aantonen. TVOH is de meest doorgestoken talentenjacht die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. En dan vooral pretenderen dat ze origineel zijn t.o.v. de rest. Ja, origineel in keihard liegen en bedriegen.
:')
Wat een frustraties zeg. Je zou bijna denken dat Jennifer je vroeger iets ernstigs heeft aangedaan.
pi_89385473
quote:
B U L L S H I T
pi_89385582
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef UltraR het volgende:

[..]

Lol, nee, je moet er toch niet aan denken dat je een hit scoort. Ik zou er ook alles aan doen om dat te vermijden. :')
Het is voor Boris heel simpel om enorm commerciele meuk te gaan zingen. Hij kiest echter opzettelijk zijn eigen weg en de wat minder commerciele songs.

(zo beter?)
pi_89386203
De waarheid is hard.
pi_89387770
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Nekkenbreker het volgende:
De waarheid is hard.
Als jij ech denkt dat TVOH doorgestoken kaart is, dan ben je een naief kereltje. Ten eerste gaat John de Mol dat risico niet lopen, aangezien zoiets altijd een keer uitlekt en dan heb je een schandaal van hier tot tokyo. Ten tweede heeft hij er geen zak aan. Het is voor de kijkcijfers veel beter dat de mensen naar de volgende ronde gaan die goed liggen bij het publiek. Laat je mensen door waar het publiek de pest aan heeft en laat je goeien eruit vliegen, dan haken er steeds meer mensen af. Het is dus volkómen zinloos om de boel te gaan neppen.
Maar ja, met dit soort programma's is het mode en stoer om te roepen dat het toch allemaal nep is zodra het even niet zo gaat als sommige mensen willen. Zo os het altijd al geweest.
pi_89388270
zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:12

:W Hoi Zehra :W Broertje van jennifer :o
pi_89388759
quote:

Hoeft niet persé. Lisa van X-factor (vorig jaar) stond in de top 5 (ik twijfel of ze ook op 1 stond) met haar album :) ^O^
pi_89388905
quote:

dat Jennifer thuis voor haar ook anders (niet zo mooi) klinkt als live in de studio.
Dat vind ik overigens bij alle kandidaten ook weer zoiets, in de studio klinkt alles mooi en vooral overweldigend (aldus Angela bij Carlo en Irene afgelopen Zondag), thuis op de tv klinkt het stukken minder.
Daarom roepen wij bij elk nummer "horen zij in de studio soms iets anders" :D Beetje jammer wel ;)
Maar de juryleden weten er dus wel vanaf, alleen oordelen in de studio...
pi_89389641
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat vind ik overigens bij alle kandidaten ook weer zoiets, in de studio klinkt alles mooi en vooral overweldigend (aldus Angela bij Carlo en Irene afgelopen Zondag), thuis op de tv klinkt het stukken minder.
Daarom roepen wij bij elk nummer "horen zij in de studio soms iets anders" :D Beetje jammer wel ;)
Maar de juryleden weten er dus wel vanaf, alleen oordelen in de studio...
Moet je nagaan hoe geweldig degenen moeten zijn die wij als kijker wel goed vinden klinken :X
pi_89390344
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoeft niet persé. Lisa van X-factor (vorig jaar) stond in de top 5 (ik twijfel of ze ook op 1 stond) met haar album :) ^O^
oh ja, vergeten, maar daarna ?
net als niki, 1 of 2 hitjes en daarna ?
pi_89390447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

oh ja, vergeten, maar daarna ?
net als niki, 1 of 2 hitjes en daarna ?
_O-
Geen vergelijking, Lisa heeft een cd in top 5 gehad, Niki niet (voor zover ik weet).
.
En geen enkele artiest staat elke week in de top40 hoor :D Of denk je dat Madonna 52 weken per jaar, jaar in jaar uit, bezig is?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:43:21 #290
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89390946
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:27 schreef Zehra het volgende:

[..]

Als jij ech denkt dat TVOH doorgestoken kaart is, dan ben je een naief kereltje. Ten eerste gaat John de Mol dat risico niet lopen, aangezien zoiets altijd een keer uitlekt en dan heb je een schandaal van hier tot tokyo.
Onzin. Btw, ik denk niet aan doorgestoken kaart. Ik denk alleen dat er subjectief naar Jennifer als kandidaat wordt gekeken, ivm haar broer. Een aantal mensen (jury e.d.) vonden haar van te voren al goed en zien haar graag door gaan naar de volgende rondes.

quote:
Ten tweede heeft hij er geen zak aan. Het is voor de kijkcijfers veel beter dat de mensen naar de volgende ronde gaan die goed liggen bij het publiek. Laat je mensen door waar het publiek de pest aan heeft en laat je goeien eruit vliegen, dan haken er steeds meer mensen af. Het is dus volkómen zinloos om de boel te gaan neppen.
Ze hopen/denken dat het nog wel verbetert met Jennifer natuurlijk. Dat heb je als je subjectief gaat kijken. Ze kijken niet meer objectief naar Jennifer, dat is het hele punt.

quote:
Maar ja, met dit soort programma's is het mode en stoer om te roepen dat het toch allemaal nep is zodra het even niet zo gaat als sommige mensen willen. Zo is het altijd al geweest.
Dat maakt het ook zo leuk om naar te kijken ;)
heitieh
pi_89391049
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-
Geen vergelijking, Lisa heeft een cd in top 5 gehad, Niki niet (voor zover ik weet).
.
En geen enkele artiest staat elke week in de top40 hoor :D Of denk je dat Madonna 52 weken per jaar, jaar in jaar uit, bezig is?
hoeft ook niet maar je hebt iconen en 1dagsvliegjes.
pi_89391168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

hoeft ook niet maar je hebt iconen en 1dagsvliegjes.
Nou Hind en Lisa vind ik echt geen vergelijking :D Hind heeft nog nooit iets verkocht :')

Kelly Clarkson won ooit een talentenjacht (Idols?) en heeft tal van hits gehad. En nu is het stil...
En een Nederlandse winnaar zal nooit buiten Nederland komen, dat hoeft toch ook niet? Marco Borsato verdient ook miljoenen in 1 land.
pi_89392213
kelly clarkson zit gelukkig voor haar dan ook niet in nederland, het is nu stil rondom haar maar zelfs in nederland kennen we haar. had ze de show hier gewonnen dan was het na een paar maanden voor haar al afgelopen, met misschien 1 hit
maar nederland vergelijken met america heeft geen zin
daar in america maken ze echt werk van een beginnende artiest terwijl het hier al heel snel inkakt.
ben saunders in amerika heeft veel meer kans van slagen
pi_89403204
Ik kijk TVOH pas sinds kort via wat youtube filmpjes dus echt een mening kan ik er niet over geven, maar ik doe het toch maar ;)

Tijdens haar auditie vond ik haar erg goed. Daarna idd wat minder, beetje te hijgerig, te zacht.

Ik snap niet waarom ze niet gewoon zo zingt, gewoon met wat meer volume en uithalen...

woensdag 1 december 2010 @ 20:55:55 #295
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89403333
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou Hind en Lisa vind ik echt geen vergelijking :D Hind heeft nog nooit iets verkocht :')

Kelly Clarkson won ooit een talentenjacht (Idols?) en heeft tal van hits gehad. En nu is het stil...
En een Nederlandse winnaar zal nooit buiten Nederland komen, dat hoeft toch ook niet? Marco Borsato verdient ook miljoenen in 1 land.
Ben laatst nog naar een concert van Kelly Clarkson geweest O-)
heitieh
  woensdag 1 december 2010 @ 20:55:58 #296
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89403340
quote:

:X
  woensdag 1 december 2010 @ 23:15:36 #297
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89411579
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef Zehra het volgende:

[..]

Jij bent weer zo'n man die alleen met z'n piemel denkt?
Eerste liveshow van Jennifer was hartstikke goed, prachtige stem en mooi gedaan. Tweede liveshow vond ik minder. Niet heel slecht, maar haalde bij lange na niet het niveau van de andere kanditaten qua zang. Jennifer moet het ENORM maar dan ook ENORM hebben van haar lieve lach en commerciele looks. Want wees eerlijk; als ze er niet zo uitzag had zou ze sowieso nooit een grote ster worden. Niet heel slecht, maar wat mij betreft niet goed genoeg om te worden verkozen boven Pearl. Dat kan ik dan weer niet begrijpen. Want die zong overduidelijk beter, en ook een betere performance.

Ben benieuwd wat het volgende keer wordt. Zingen kan ze binnen haar genre overigens wel heel goed hoor. Dus zeker wel een talentje. Maar of dat genoeg is om the voice te winnen? Nee, dan moet je toch iets meer allround zijn. En bovendien zijn er beter kandidaten.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89414631
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Niet heel slecht, maar wat mij betreft niet goed genoeg om te worden verkozen boven Pearl. Dat kan ik dan weer niet begrijpen. Want die zong overduidelijk beter, en ook een betere performance.

Pearl was toch ook meteen door? Dan weet je niet wie van die groep de meeste stemmen kreeg dus je weet niet of men Jennifer boven Pearl verkoos.
pi_89420398
bij koffietijd nu ..
Ik vind haar echt 100000x niks.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 2 december 2010 @ 10:37:37 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89420594
Ze krijgt wel een hoop aandacht zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')