Ok. Goede graadmeterquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
misschien moet je de verwarming eens wat hoger zettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:55 schreef Zehra het volgende:
Dat Kylie nummer was gewoon door haar ploeg totaal verkeerd gekozen. Het duet daarentegen was 100x beter en bezorgde hier in huis zelfs de anti-jennifer personen kippenvel.
Ben ik het niet mee eens... Nick zong valser dan Jennifer dat nummer. En sowieso vond ik Jennifer voor het eerst een beetje klinkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
Heb je niet gekeken Redux? Of ga je opnieuw?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Redux het volgende:
zijn de optredens (van afgelopen vrijdag) eigenlijk ergens nog terug te kijken?
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Nekkenbreker het volgende:
Jongens nog aan toe. De stem van Jennifer was in dat duet ook zwaar onder de maat. Het was Nick die het liedje gehalte gaf. Haal hem weg en je hoort gewoon de valse lucht uitblazende Kylie weer een poging doen om een liedje te verkrachten. Elke andere deelnemer aan TVOH had dat lied in samenzang met Nick 100% meer inhoud gegeven.
Intiem..hmm ja het klonk inderdaad intiem. Maar dat gekir en gehijg liever ergens anders, niet op teevee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker niet eens bij het duet. Ze gaf het nummer een intieme sfeer mee, dat kunnen niet veel meer deelnemers die nu over zijn.
Precies. Dat hoor ik dus van veel meer mensen. Op dat duet is ze ook door. Zo leg ik het dan maar uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
ik vond het duet van jennifer ook goed terwijl ik normaal niet zo weg van haar ben
Nou ze noemen bij heel veel kandidaten de achternaam, niet alleen bij Jennifer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat ik ook vreemd blijf vinden, als het niet gaat om haar achternaam gaat, waarom steeds haar achternaam noemen?
Ben, Lenny, Shemsi, Jennifer Ewbank......
Het lijkt me een hardstikke lief meisje, knap is ze zeker en d'r auditie en duet klonk erg mooi maar heb toch sterk het vermoeden dat haar achternaam een grotere rol speelt dan de VOH je wil doen laten geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |