Waarom zingt ze dat niet in een live uitzending dan???quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.
Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Zehra het volgende:
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
Miauw, ze zit er nog weken inquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima, maak de vernedering completer.
Kleine liedjes. Als in liedjes die 5 seconden duren hoop ik dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |