abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:38:16 #1
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:41:13 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_88666101
TT _O-
heitieh
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:42:41 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88666135
:D, die TT.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88666179
_O_ Miauw

En die faler dan in het vorige topic die vind dat je niet mag klagen als je het zelf niet beter kan :|W
Dan kan je alle talentenjachten e.d. wel afschaffen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:44:51 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88666185
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Je moeder is een hamster
pi_88666272
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen. :7
Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:50:42 #7
118585 Crutch
pi_88666328
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
Prima, wie heeft haar nummer?
Je moeder is een hamster
pi_88666488
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
  ESF Reporter zaterdag 13 november 2010 @ 11:58:47 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_88666594
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef SisterB het volgende:
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
Hmm, best een aannemelijke theorie. :)
pi_88666634
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
pi_88666671
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+

quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Zoals ik in een ander topic al zei: Jeroen's beste kandidaat vind ik nog minder dan de slechtste van team VanVelzen...

(Dus er moet onterecht het een en ander geofferd worden.)

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2010 12:03:34 ]
pi_88666842
Ik wilde luisteren hoe een studioopname klinkt... maar ze staat er niet bij ;(
http://www.downloadmusic.nl/acties/thevoiceofholland/
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:09:56 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88666954
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."

Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden. :+
[..]

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk. Ik vind wel dat ze een mooi, zoetsappig gezichtje heeft met prachtige blauwe ogen maar aantrekkelijk is weer een ander verhaal.
With the stars as her umbrella
pi_88667041
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies! Is echt zonde. Jennifer zit wat dát betreft in een hele gunstige groep.
pi_88667288
Whehehehe die TT is _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668206
Ik ben nog steeds geschokt dat ze zoveel stemmen gekregen heeft.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668290
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
pi_88668361
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88668380
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:56:49 #20
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic :D
Ik ook! Haar ultrasone tonen die dolfijnen uit koers brengen :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:57:52 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88668455
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
pi_88668467
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat moet haast wel ja.

En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet :')
Natuurlijk, klanten van deze meneer vinden het vast prima klinken;
pi_88668566
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Daar heeft hij gelijk in.
pi_88668568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
en ondertussen vernaggelt ze ongestraft

Juin uit Eigen Tuin!
pi_88668608
Toen ze achter de piano zat verbaasde ze me echt positief, het was niet ineens m'n ding, maar veel meer dynamiek en krachtiger. Maar zodra ze opstond was het echt *pfoef* weg. Echt een meisje met maar 1 kunstje. Vooral achter die piano met d'r blauwe kijkers heel zielig kijken en kleine liedjes zingen.
pi_88669852
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
pi_88670393
Erg blij dat ze door is.
Ze heeft me sinds haar auditie, die ik echt briljant vond, niet meer echt overtuigd. Maar hopelijk gaat dat de komende tijd wel weer gebeuren.

Gooi de power, die je echt hebt(!), in die stem meid!

[ Bericht 15% gewijzigd door UltraR op 13-11-2010 14:22:25 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88672448
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 07:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare ( :') ) maar haar lichaamstaal, haar manier van zingen, haar manier van doen plus dat gepiep van dr, alsof ze van zichzelf weet dat ze heel speciaal en breekbaar is, zo zingt en doet ze. Ik krijg er de rillingen van brrrrrrr :r
Al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst door op haar te stemmen gelukkig niet :D
pi_88672462
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?
pi_88672770
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
pi_88673414
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe :D Dat kind moet normaal zingen en normaal articuleren.
Maar ja, het was ook met uitspreken miniminimimimimi :'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
Erg apart dat het gros op Fok haar muziek niet kan pruimen en dat ze toch de meeste stemmen wegkaapt bij het grote publiek.
Vond haar een van de beste gisteren, een bijzonder meisje is het ook, so fragile..
Wat denk je wat een aanhang die Ewbank alleen al heeft via de Marco Borsato hoek. Die stemmen zich rot, want haar broer schrijft muziek voor hun favoriete zanger.
En omdat er zoveel kritiek komt stemmen de liefhebbers misschien nog meer. Het zielige meisje...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:19:18 #32
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88674841
Ze probeerde dit te evenaren, denk ik

Zo hoor je een klein nummer te zingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88675485
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:43:16 #34
118585 Crutch
pi_88675510
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef dolfg het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.

In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
Helemaal mee eens, maar haar auditie was daarentegen wel heel goed.
Je moeder is een hamster
pi_88677332
quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik weet wel zeker ik zal nooit een cd van haar kopen.
pi_88677425
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
pi_88677508
Inderdaad, die Marco Borsato fans natuurlijk ook! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik dacht ook aan sympathy-votes, en het feit dat Van Velzen een veel betere groep heeft zal er ook mee te maken hebben. Daarnaast denk ik, zoals ik in het vorige topic al zei, dat sommige mannen in de war waren met de late night tv 'bellen voor een blonde babe met fluister/piepstem, bel dan....' :P

Ik moet er in elk geval niet aan denken haar stem een uur lang op een cd te horen. Er zijn zoveel betere zangeressen, die op eenzelfde manier (piano met stem of akoestische gitaar met stem) veel beter kunnen zingen.

En over dat wijvennijd commentaar: daar begrijp ik nou helemaal niks van. Als je als vrouw commentaar hebt, ben je gelijk jaloers? Er zijn heel veel knappe presentatrices op tv, waar mensen helemaal geen commentaar op hebben. Die hebben ook niet de ambitie om te zingen. Zij zingt niet goed, en dan is het gelijk jaloersheid?

En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it. Ze weet zichzelf wel als een lief klein engeltje te profileren achter de piano, maar daar ben je ook wel snel klaar mee. Vandaag liep ik op straat, meer dan genoeg blonde vrouwen met blauwe ogen gezien. Als we dan toch beginnen: wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.
pi_88677946
ze zouden echt de ANTI stem functie moeten invoeren. Dat je kan stemmen op wie er uit moet (dit tegelijkertijd geïntegreerd met de normale stem functie), dan hebben haters ook wat te stemmen.
pi_88678995
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit.
_O- :')
quote:
wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88692267
quote:
laat er dat in d'r eigen tijd doen, ik probeer te genieten van een leuke show
pi_88692439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it.
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2010 09:14:59 ]
  zondag 14 november 2010 @ 09:34:33 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88692591
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:

[..]

...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.

(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)
Maar ze mist pit. Het is zo zacht en pastel en bloemetjes en wolkjes.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88692695
en dan dat spastische handje :o
pi_88697523
Toch denk ik dat zij de meeste kans maakt van alle deelnemers om het te gaan maken als artiest.

The VOH zal ze niet winnen idd.
pi_88697568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
pi_88697908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef Balisto het volgende:

[..]

Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo? :')
Nee hoor, ieder zn ding. Ik moet er alleen om lachen.
pi_88727227
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
Ach, luister eens naar Smells like teen spirit.... of naar Alanis Morrisette nummers, om maar wat te noemen.
pi_88752807
Het was echt niet om aan te horen, sorry hoor
pi_88752812
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88754841
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef marcodej het volgende:
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.

Jennifer _O_
pi_88759237
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Zehra het volgende:

[..]

Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.

Jennifer _O_
Daar hebben we er inderdaad al meer dan genoeg van. ^O^
  maandag 15 november 2010 @ 23:21:10 #52
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88762886
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik vind haar maar gemiddeld. Wel een schatje hoor. Vind de dochter van Ten Brink mooier
Maar Jennifer heeft wel heeeel mooi gezongen. Begrijp niet waarom iedereen zo over haar heen valt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_88764894
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88770286
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
ik had even je post gemist, maar was jij live in de studio? Stond iedereen soms in de studio beter afgesteld? Want ook al werd er soms flink vals gezongen, de coaches waren doorlopend positief.
pi_88788150
Ja ik was daar live, en in de studio klonk een groot gedeelte veel beter dan op TV!
Ik snapte eerst ook niks van iedereens commentaar, en toen keek ik het terug en snapte ik het ergens toch wel, het kwam veel minder over op TV, jammer.
Valse noten heb ik daar in de studio trouwens beslist niet gehoord!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:48:48 #56
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_88792010
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn haar hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
:P

Ik vind Jennifurry maar niks, veel te zoetsappig en dan ook nog op een gekunstelde manier. Hoe ze haar mondje zo zoetsappig en zedig pruimt als ze jurycommentaar krijgt, brrr.

Ik dacht dat mijn vriend helemaal weg van haar zou zijn, die houdt normaal wel van dat soort poppetjes, maar zelfs hij vindt het niks :? .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_88793278
ja dat verbaast me dus ook, ook al vind ik haar geen bijzondere blonde: ik heb mannen in mijn omgeving die haar niet leuk vinden, terwijl ik dacht: dat scoort toch vast bij de mannen! Ik denk dat ze teveel een poppetje is, en geen 'sex' uitstraalt. Normaal ben je gewend: blonde lekkere babe met blauwe ogen. Zij is te lief en te saai denk ik.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:16:09 #58
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_88796343
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ja ik was daar live, en in de studio klonk een groot gedeelte veel beter dan op TV!
Ik snapte eerst ook niks van iedereens commentaar, en toen keek ik het terug en snapte ik het ergens toch wel, het kwam veel minder over op TV, jammer.
Valse noten heb ik daar in de studio trouwens beslist niet gehoord!
Dat was mijn eerste vermoeden en reactie al op het forum, of ze zongen allemaal zo slecht of het geluid kwam er niet helemaal lekker door. Het verschil was zo groot met de battles ook, het was nogal schel tijdens de liveshows.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_88807731
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja dat verbaast me dus ook, ook al vind ik haar geen bijzondere blonde: ik heb mannen in mijn omgeving die haar niet leuk vinden, terwijl ik dacht: dat scoort toch vast bij de mannen! Ik denk dat ze teveel een poppetje is, en geen 'sex' uitstraalt. Normaal ben je gewend: blonde lekkere babe met blauwe ogen. Zij is te lief en te saai denk ik.
Nee hoor. Ze is helemaal geweldig. Uniek stemgeluid, bijzonder knap... een echte babe. Die meiden met een grote bek doen het voor mij niet. Jennifer is een lieverd en dat scoort 1000% !
Dat gezeik over Jennifer komt me de strot uit, helemaal omdat ik begrepen heb dat ze die onzin/afzeik berichtjes van die eenzame mannetjes vanachter hun computertje nog leest ook.
pi_88807736
Jennifer _O_
pi_88808491
Jennifer :r
  woensdag 17 november 2010 @ 08:34:19 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88808677
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 02:44 schreef Zehra het volgende:

[..]

Dat gezeik over Jennifer komt me de strot uit, helemaal omdat ik begrepen heb dat ze die onzin/afzeik berichtjes van die eenzame mannetjes vanachter hun computertje nog leest ook.
Tja, dan moet ze dat niet doen. Het is ook gewoon de realiteit natuurlijk, sommigen vinden haar geweldig en sommigen niet.
pi_88808701
Ze is fake, daarom vinden de mannen haar niks.
pi_88808786
normaal val ik juist op blond, maar zij doet me op de een of andere manier helemaal niets :?

Die dochter van ten Brink vind ik idd ook aantrekkelijker: die straalt tenminste!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_88813152
"een echte babe"

Come on :') tis een bang eendje wat kijkt alsof ze recht in de koplampen van een naderende tientonner staart :D En daarom oogt het 'wel schattig'. Maar zeker geen babe, want sex-appeal is echt nul komma nul. Gewoon een knap koppie, en daardoor aandoenlijk. Maar meer op een 'Aaah koetsjie koetsjie' manier dan 'die zou ik weleens gruwelijk hard.... :9 '.
pi_88813251
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
"een echte babe"

Come on :') tis een bang eendje wat kijkt alsof ze recht in de koplampen van een naderende tientonner staart :D En daarom oogt het 'wel schattig'. Maar zeker geen babe, want sex-appeal is echt nul komma nul. Gewoon een knap koppie, en daardoor aandoenlijk. Maar meer op een 'Aaah koetsjie koetsjie' manier dan 'die zou ik weleens gruwelijk hard.... :9 '.
Ik zou echt super bang zijn om iets te breken bij d`r. Nee sorry, ze doet me vrij weinig.
pi_88813336
Same here. Ik zie echt wel dat het een knap grietje is, maar toch... doet me verder weinig. En zeker niet van 'Goh wat een babe :9 '
  woensdag 17 november 2010 @ 11:34:32 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88813358
maar had ik nou begrepen dat ze helemaal is #kapotgetwitterd?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88813498
Ik heb gefascineerd naar haar gekeken. Het kan door het goede camerawerk komen, maar ik was op de een of andere manier geboeid. Ik hoor het iele, maar vind het merendeel van het nummer eigenlijk best wel mooi om te horen. (komt door mijn aanleg voor zoet)

Ik merk dat de 50/50 voor/tegen, wat Nick suggereerde, hier op Fok niet zo van toepassing is.
That's all folks!
pi_88816316
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:42 schreef Leipo666 het volgende:

Die dochter van ten Brink vind ik idd ook aantrekkelijker: die straalt tenminste!
Die vind ik veel meer een preuts popje waar ik enorm de kriebels van krijg. :{

Jennifer daarentegen :)
pi_88816690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gefascineerd naar haar gekeken. Het kan door het goede camerawerk komen, maar ik was op de een of andere manier geboeid. Ik hoor het iele, maar vind het merendeel van het nummer eigenlijk best wel mooi om te horen. (komt door mijn aanleg voor zoet)

Ik merk dat de 50/50 voor/tegen, wat Nick suggereerde, hier op Fok niet zo van toepassing is.
volgensmij is het op FOK 90/10, en dan niet in haar voordeel :')

Natuurlijk is het sneu dat ze zo is afgebrand, maar aan de andere kant: je doet zelf mee.. je kan zelf dit soort reacties verwachten. Ik snap niet dat iemand in haar omgeving haar meer qua stem/zangtechniek heeft geholpen, of heeft gezegd... moet je dat nou wel doen, dat zingen? John Ewbank is ook niet voor niets zelf die nummers niet gaan zingen, maar laat het Marco doen :P
pi_88824924
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
O+ ^)
Go hard or go home
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:50 #73
324612 Zandorro
drs. kipkachelfantje
pi_88841278
Zij valt inderdaad in de categorie 'hate or love her'...
Helaas... ik vind haar 3x niks..
pi_88859010
join the club zou ik zeggen die het nooit wat gevonden hebben :D })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89116426
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_89198332
Vre-se-lijk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 21:02:40 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89198415
Sick & Niemand :')
Topjury :r
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_89198866
twas weer slecht, jammer hoor, ik mis kracht in haar stem
pi_89198899
Geen MIMIMIMI, maar gehijg deze keer, wel weer op het PIEPtoontje :r

Meid je kan niet zingen, je hijgt en piept :W
pi_89199004
Nog erger als vorige week. Ik miste echt kracht in haar stem.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:20 #81
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89199136
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders :N
pi_89199224
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.

Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
pi_89199343
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
pi_89199388
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.

Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
Waarom zingt ze dat niet in een live uitzending dan???
pi_89200042
De jury m.u.v. Boom zingt nog valser dan Jen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:30:23 #86
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89200513
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Zehra het volgende:
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
:')
pi_89200587
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders :N
Miauw, ze zit er nog weken in ;(
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:37:47 #88
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89201126
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Miauw, ze zit er nog weken in ;(
Maar ik vertrouw op de smaak van Nederland :'(
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:39:37 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_89201251
quote:
Wat een vooruitziende blik :D
Lekker douchen!
pi_89201501
Kill the bitch
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:07:51 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_89203293
Wat mij betreft blijft ze tot in de eeuwigheid in het programma. Ik lach me kapot.
pi_89203315
Ik vind het heerlijk, ze moet door. :Y
That's all folks!
pi_89203329
Ze gaat zo met Nick zingen :o.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:10:06 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_89203435
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaat zo met Nick zingen :o.
Prima, maak de vernedering completer. _O_
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:10:20 #95
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89203454
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Prima, maak de vernedering completer. _O_
*O*
pi_89203702
Oh, wat een anti reclame. wat een gejank
pi_89203777
MINIMIMIMIMIMIMI :{
pi_89203828
brrrrrrrrrrrrrrr
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:06 #99
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89205209
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  ESF Reporter vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:42 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_89205244
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
Kleine liedjes. Als in liedjes die 5 seconden duren hoop ik dan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')