Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er iig wel wat volume in willen pompen.
Prima, wie heeft haar nummer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als dat helpt, zou ik zeggen: ga je gang. Misschien jubelt ze dan wel van geluk.
Hmm, best een aannemelijke theorie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:55 schreef SisterB het volgende:
Misschien is het niet verwonderlijk dat Jennifer de meeste stemmen heeft gekregen.
Dat zij de meeste stemmen heeft gekregen, zegt misschien meer iets over hoe weinig stemmen de andere kandidaten van N. en S. hebben gekregen.
Ik denk nl. dat het gros van nederland gesmst heeft voor iemand uit de groep van Roel. Dáár zitten de meest spraakmakende figuren in.
Zoals ik in een ander topic al zei: Jeroen's beste kandidaat vind ik nog minder dan de slechtste van team VanVelzen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Ik vind haar ook niet aantrekkelijk. Ik vind wel dat ze een mooi, zoetsappig gezichtje heeft met prachtige blauwe ogen maar aantrekkelijk is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."
Gelukkig is er niet al te ver weg een goede opticiën te vinden.
[..]
Ja precies! Is echt zonde. Jennifer zit wat dát betreft in een hele gunstige groep.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook wel, vind het ook wel redelijk apart dat ze alleen een kandidaat van hun eigen team weg kunnen doen. Zo kan je dus een enorme scheefgroei in talent krijgen, want je kan wel het beste zijn van het team vd een coach, maar nog in het niet vallen bij de andere teams. Krijg je straks Ieuwbank vs. Ben ofzo
Dat moet haast wel ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Ik ook! Haar ultrasone tonen die dolfijnen uit koers brengenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen om de dolfijnen opmerking in het live topic
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
sympathy-votes? Het arme lieve kleine blondje meisje wat zoveel shit over zich heen kreeg?
Natuurlijk, klanten van deze meneer vinden het vast prima klinken;quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moet haast wel ja.
En er zijn natuurlijk ook mensen die het daadwerkelijk mooi vinden wat ze doet
Daar heeft hij gelijk in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen heb gevonden die Jennifer qua uiterlijk onaantrekkelijk vindt: M'n pa. "Daar is toch helemaal niks bijzonders aan, als ik over straat loop zie ik er zoveel voorbij lopen. En ze heeft zo'n rood gezicht, en lelijke wangen."
en ondertussen vernaggelt ze ongestraftquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze ziet er goed uit, komt lief en leuk over, ze pingelt op een piano, ze kweelt wat, dat is genoeg voor veel mensen.
Al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst door op haar te stemmen gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 07:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare () maar haar lichaamstaal, haar manier van zingen, haar manier van doen plus dat gepiep van dr, alsof ze van zichzelf weet dat ze heel speciaal en breekbaar is, zo zingt en doet ze. Ik krijg er de rillingen van brrrrrrr
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?
Dat doet er toch niet toequote:Op zaterdag 13 november 2010 15:39 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ken jij de tekst van Imagine niet uit je hoofd dan?
Wat denk je wat een aanhang die Ewbank alleen al heeft via de Marco Borsato hoek. Die stemmen zich rot, want haar broer schrijft muziek voor hun favoriete zanger.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
Erg apart dat het gros op Fok haar muziek niet kan pruimen en dat ze toch de meeste stemmen wegkaapt bij het grote publiek.
Vond haar een van de beste gisteren, een bijzonder meisje is het ook, so fragile..
Helemaal mee eens, maar haar auditie was daarentegen wel heel goed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef dolfg het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een te grote galm op de stem zitten, dat voelt waarschijnlijk lekker safe, want een uitglijer valt niet heel erg op, maar de stemmen worden wel minder verstaanbaar en verzuipen sneller in de muziek.
Te veel galm maakt een stem hol, en bij Jennifer was dat erg duidelijk te horen.
Haar stem en volume is al minimaal, en daar die galm bovenop maakt het bijkans niet om aan te horen.
In tegenstelling tot die versie hierboven van smoke city. WAUW!!!
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik weet wel zeker ik zal nooit een cd van haar kopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best fascinerend om naar te luisteren, maar ook niet meer dan één of twee nummers. Maar tegelijkertijd erger ik me ook, want ik heb geen enkel woord verstaan van wat ze zong. Daar moet ze absoluut nog aan werken, die articulatie.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit.
quote:wat dat betreft vind ik persoonlijk de dochter van Robbert ten Brink knapper.
laat er dat in d'r eigen tijd doen, ik probeer te genieten van een leuke showquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En wat iemand hier ook zei. Eigenlijk ziet ze er geen eens zo bijzonder uit. Blond, blauwe ogen.. that's it.
Maar ze mist pit. Het is zo zacht en pastel en bloemetjes en wolkjes.quote:Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:
[..]
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.
(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)
Nee hoor, ieder zn ding. Ik moet er alleen om lachen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zijn we hier verplicht om haar superaantrekkelijk te vinden ofzo?
Ach, luister eens naar Smells like teen spirit.... of naar Alanis Morrisette nummers, om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een beetje, niet helemaal, maar al kende ik 'm van voren naar achter: je moet toch gewoon kunnen horen wat iemand zingt?
Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef marcodej het volgende:
Ze kan alleen maar 'kleine' liedjes heel breekbaar zingen. Op een gegeven moment word je dat ook wel zat.
Daar hebben we er inderdaad al meer dan genoeg van.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Zehra het volgende:
[..]
Daar zijn er veel meer van, zoals Melua enzo.
Jennifer
Ik vind haar maar gemiddeld. Wel een schatje hoor. Vind de dochter van Ten Brink mooierquote:Op zondag 14 november 2010 09:13 schreef female81 het volgende:
[..]
...maar dan in de best gelukte versie die je jezelf zou kunnen voorstellen. Zoals ik in het vorige topic omschreef: T'is net die fee uit je sprookjesboeken van vroeger die opeens tot leven lijkt te zijn gekomen.
(En dat heb ik ook tegen m'n pa gezegd, die bleef volharden in 'op straat zie je zoveel van zulke meisjes rondlopen'.)
ik had even je post gemist, maar was jij live in de studio? Stond iedereen soms in de studio beter afgesteld? Want ook al werd er soms flink vals gezongen, de coaches waren doorlopend positief.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Horen jullie thuis het zoveel anders dan daar live?
Want om eerlijk te zijn vond ik Jennifer ook wel echt een van de beste van N&S, terwijl ik er van tevoren echt tegenop zag om haar live aan te horen, vond ik dat ze het erg goed deed!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn haar hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
Dat was mijn eerste vermoeden en reactie al op het forum, of ze zongen allemaal zo slecht of het geluid kwam er niet helemaal lekker door. Het verschil was zo groot met de battles ook, het was nogal schel tijdens de liveshows.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ja ik was daar live, en in de studio klonk een groot gedeelte veel beter dan op TV!
Ik snapte eerst ook niks van iedereens commentaar, en toen keek ik het terug en snapte ik het ergens toch wel, het kwam veel minder over op TV, jammer.
Valse noten heb ik daar in de studio trouwens beslist niet gehoord!
Nee hoor. Ze is helemaal geweldig. Uniek stemgeluid, bijzonder knap... een echte babe. Die meiden met een grote bek doen het voor mij niet. Jennifer is een lieverd en dat scoort 1000% !quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja dat verbaast me dus ook, ook al vind ik haar geen bijzondere blonde: ik heb mannen in mijn omgeving die haar niet leuk vinden, terwijl ik dacht: dat scoort toch vast bij de mannen! Ik denk dat ze teveel een poppetje is, en geen 'sex' uitstraalt. Normaal ben je gewend: blonde lekkere babe met blauwe ogen. Zij is te lief en te saai denk ik.
Tja, dan moet ze dat niet doen. Het is ook gewoon de realiteit natuurlijk, sommigen vinden haar geweldig en sommigen niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 02:44 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jennifer komt me de strot uit, helemaal omdat ik begrepen heb dat ze die onzin/afzeik berichtjes van die eenzame mannetjes vanachter hun computertje nog leest ook.
Ik zou echt super bang zijn om iets te breken bij d`r. Nee sorry, ze doet me vrij weinig.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
"een echte babe"
Come ontis een bang eendje wat kijkt alsof ze recht in de koplampen van een naderende tientonner staart
En daarom oogt het 'wel schattig'. Maar zeker geen babe, want sex-appeal is echt nul komma nul. Gewoon een knap koppie, en daardoor aandoenlijk. Maar meer op een 'Aaah koetsjie koetsjie' manier dan 'die zou ik weleens gruwelijk hard....
'.
Die vind ik veel meer een preuts popje waar ik enorm de kriebels van krijg.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:42 schreef Leipo666 het volgende:
Die dochter van ten Brink vind ik idd ook aantrekkelijker: die straalt tenminste!
volgensmij is het op FOK 90/10, en dan niet in haar voordeelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gefascineerd naar haar gekeken. Het kan door het goede camerawerk komen, maar ik was op de een of andere manier geboeid. Ik hoor het iele, maar vind het merendeel van het nummer eigenlijk best wel mooi om te horen. (komt door mijn aanleg voor zoet)
Ik merk dat de 50/50 voor/tegen, wat Nick suggereerde, hier op Fok niet zo van toepassing is.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar een van de zwakkeren, haar stem is te iel en dun voor mijn smaak... ik krijg er Katie Melua-associaties bij en daar krijg ik altijd neiging bij om mijn hoofd door een muur te ketsen om de zoetsappigheid te compenseren
Waarom zingt ze dat niet in een live uitzending dan???quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het dit keer ook helemaal niets.
Precies wat werd gezegd, gooi die strot nu eens open! Veel te veel valse lucht nu.
Ik blijf het voorbeeld van haar versie van Halleluja op youtube aanhalen waarin ze wel met kracht zingt en ik haar echt zeldzaam briljant vind. Ik snap niet waarom ze die manier van zingen niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Zehra het volgende:
Ik ben Jennifer fan, maar dit was belachelijk. Dat nummer past absoluut niet bij haar en het werkte dus ook voor geen meter. Enorme fout van de personen die het nummer voor de kandidaten kiezen.
Miauw, ze zit er nog weken inquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een afschuwelijkheid. Ze gaat hoe dan ook naar huis vandaag, dat kan toch gewoon niet anders
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima, maak de vernedering completer.
Kleine liedjes. Als in liedjes die 5 seconden duren hoop ik dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Was echt drie keer niks. Ze moet gewoon kleine liedjes blijven zingen want iets anders kan ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |