Nee, wacht... dat meen ik niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
Jennifer... op Bart na de beste van The Voice
Kate Bushquote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden nog een vergelijking met een zangeres van vroegah, die ontzettend op haar lijkt qua stem en het minimimimiieuw zingen, maar ik ben de naam vergeten...
Welnee geen Kate Bushquote:Op donderdag 2 december 2010 11:04 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Kate BushMaar als miss mieuwwwwwwbank wil vergelijken met Kate Bush ga je toch echt 50 stappen te ver
Als miss mieuwwwwwbank echt talent had gehad, had broederlief wel een plaatje met haar gemaakt.. Maar ze is zelfs een nummertje maken nog niet waard (niet omdat ze niet lekker is maar haar gekrijs hoor je drie straten verderop nog en we willen geen klagende buren)
Van mij mag ze al morgenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze mag er van mij volgende week uit
Nee, te vroeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze mag er van mij volgende week uit
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOLquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOL
hehequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef PierreBetfair het volgende:
Nog maar eens een topic geopend om haar af te zeiken.
Laat haar toch met rust, stelletje kutpubertjes
WTFoks..... WAAR?????quote:Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh my god, wordt ze vergeleken met Kate Bush?!?!?! Mocht ze willen!!!!!!!!!!!
both.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
[..]
heheomdat ze op grond van haar achternaam zo ver komt of omdat ze als persoon gewoon irritant overkomt
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is gewoon het derde deel hoor... Je mag hier positief en negatief reageren
Volledig mee eens (eerste keer ooit bij iets wat jij schrijft geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |