Nee, wacht... dat meen ik niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
Jennifer... op Bart na de beste van The Voice
Kate Bushquote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden nog een vergelijking met een zangeres van vroegah, die ontzettend op haar lijkt qua stem en het minimimimiieuw zingen, maar ik ben de naam vergeten...
Welnee geen Kate Bushquote:Op donderdag 2 december 2010 11:04 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Kate BushMaar als miss mieuwwwwwwbank wil vergelijken met Kate Bush ga je toch echt 50 stappen te ver
Als miss mieuwwwwwbank echt talent had gehad, had broederlief wel een plaatje met haar gemaakt.. Maar ze is zelfs een nummertje maken nog niet waard (niet omdat ze niet lekker is maar haar gekrijs hoor je drie straten verderop nog en we willen geen klagende buren)
Van mij mag ze al morgenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze mag er van mij volgende week uit
Nee, te vroeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze mag er van mij volgende week uit
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOLquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOL
hehequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef PierreBetfair het volgende:
Nog maar eens een topic geopend om haar af te zeiken.
Laat haar toch met rust, stelletje kutpubertjes
WTFoks..... WAAR?????quote:Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh my god, wordt ze vergeleken met Kate Bush?!?!?! Mocht ze willen!!!!!!!!!!!
both.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
[..]
heheomdat ze op grond van haar achternaam zo ver komt of omdat ze als persoon gewoon irritant overkomt
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is gewoon het derde deel hoor... Je mag hier positief en negatief reageren
Volledig mee eens (eerste keer ooit bij iets wat jij schrijft geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
Ik zie nog geen procent van deze zooi in het topic over Bart...quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komenDit is een forum en er word nou eenmaal vaak gereageerd op iemand die het slecht doet
Maak je niet zo druk.... ga een sneeuwpop maken ofzo
Nou ja ik vond Bart beter dan Jennifer. Dus ik ga daar niet over zeiken in dat topic.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zie nog geen procent van deze zooi in het topic over Bart...
Klassenjustitie, wil je dat Jennifer eerlijk beoordeeld wordt t.o.v. de overige kandidaten, doe het dan zelf ook.
Bovendien is het verschuilen achter 'dit is een forum, hier gebeurd dat nu eenmaal' erg slap. Net alsof je op internet opeens al je normen en waarden kunt laten varen.
en het zijn voornamelijk vrouwen die hier liepen te zieken, jaloersie ?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen over jou.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja ik vond Bart beter dan Jennifer. Dus ik ga daar niet over zeiken in dat topic.
Ik vind Joan ook verschrikkelijk. En ze stond afgelopen vrijdag op het podium als een bang hert. Dus ook daar geef ik kritiek op. En als sommigen mensen daar niet tegen kunnen, dan jammer dan
Zolang je niet op de users gaat lopen schelden, bedreigen of beledigen dan vind ik het best. De kandidaten doen zelf mee aan een programma, en dan moeten ze kunnen verwachten dat er negatief en soms beledigend op hun gereageerd worden
Ik heb 2 weken geleden ook gepost dat ik Ben slechter vond dan de auditieTerwijl het wel mijn favoriet is.
Dus wie doet er hier nu kinderachtig
Ow nee hoor ik ben totaal niet jaloers hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en het zijn voornamelijk vrouwen die hier liepen te zieken, jaloersie ?het begin iig zielig te worden idd
Kom op hoelang zit je nou al op Fok???quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen over jou.
Het gaat over het feit dat Jennifer de eerste kandidaat is voor wie een 3e topic opengaat, en de vorige 2 topics zijn voor 92% gevuld met gezeik over haar. Veelal door mensen die er maar niet over kunnen ophouden. Je ziet het ook weer in dit nieuwe topic. Topic gaat open en gelijk komen de bekende mensen uit de vorige topics weer ff hun op de persoon gerichte bagger in het nieuwe topic storten.
Dat is zo heel veel meer dan bij de andere zwakkere kandidaten. De enige denkbare reden daarvoor is dat de pijlen op haar worden gericht vanwege haar bekende naam en leuke koppie. Twee dingen die volledig buiten haar invloedssfeer liggen. En dat is het kansloze en kinderachtige eraan.
True, true.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom op hoelang zit je nou al op Fok???
Maak je niet ze druk
Sumera en Romy hadden het vorig jaar ook zwaar te verdurenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef UltraR het volgende:
Ik kan me werkelijk geen eerdere kandidaat uit een talentenjacht voor de geest halen die deze hoeveelheid kritiek te verwerken heeft gekregen. Not even close.
1 iemand kan haar niet uitstaan, dat is er 1, waar zie jij er meer?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en het zijn voornamelijk vrouwen die hier liepen te zieken, jaloersie ?het begin iig zielig te worden idd
Jennifer krijgt heel veel extra stemmen van mensen die JUIST nu wat laten horen door de kritiek dus doe maar rustigquote:Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
True, true.
Maar ik ben altijd blij dat FOK geen 1 op 1 weergave is van de samenleving. Ik heb daar verder niet veel problemen mee, het is tenslotte best gezellig.![]()
Echter, zo nu en dan vind ik het echt wat te ver gaan. Zoals nu met Jennifer. Het lijkt me een lief meisje, en ik vind oprecht dat ze het onverdiend zwaar te verduren krijgt.
Dat spreek ik dan even uit.
Ik kan me werkelijk geen eerdere kandidaat uit een talentenjacht voor de geest halen die deze hoeveelheid kritiek te verwerken heeft gekregen. Not even close. Terwijl er toch echt heel veel slechtere kandidaten voorbij zijn gekomen in de loop der jaren.
En ja, juist omdat ik geen greintje arrogantie, of welke andere vervelende karaktereigenschap dan ook, bij haar kan ontdekken vind ik dat zielig voor haar.
Bij een Bart, of Eva, al ligt ze er al uit, zou ik er minder problemen mee hebben omdat die twee 6 tot 12 meter naast hun schoenen liepen/lopen.
Wij maken ons niet druk, degenen die hier 20 keer hetzelfde zeikverhaal over Jennifer ophanger maken zich druk (over haar - in hun ogen - slechte optreden).quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kom op hoelang zit je nou al op Fok???
Maak je niet ze druk
Kolere, wat kun jij selectief lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Beter heb je bewondering voor iemand die ondanks alles wat ze te verduren krijgt, zichzelf niet verlaagt tot praktijken van hetzelfde soort, maar gewoon vriendelijk blijft en probeert het beste uit zichzelf te halen tijdens de VOH
Waar lees je hier kritiek of gebash of gezeur?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jennifer was net bij Koffietijd en ze speelden het radiofragment van Gordon/Giel Beelen af, haar reactie was dat ze een positief mens is en hier niks mee kan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komenDit is een forum en er word nou eenmaal vaak gereageerd op iemand die het slecht doet
Maak je niet zo druk.... ga een sneeuwpop maken ofzo
Cynisch bedoeld mag ik hopen, of heb je echt zo'n plaat voor je kop?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waar lees je hier kritiek of gebash of gezeur?
Lees de quote nog eens een keer, waar ik op reageerde, denk dat jij een plaatje hebt vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Cynisch bedoeld mag ik hopen, of heb je echt zo'n plaat voor je kop?
Jaaaa daaaaaaaagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij is fok 1 van de drukstbezochte forums in dit kikkerland, iedereen leest hier mee, ze krijgt al genoeg gezeik aan dr hoofd, we zouden op zn minst het goede voorbeeld geven door te stoppen met dat bashen, dan verdwijnt ze vanzelf volgende week als jullie haar zo graag zien vertrekken.
Waar zeggen we dat ze lelijk is danquote:Op donderdag 2 december 2010 15:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond haar auditie wel goed. De rest heb ik niet gezien moet ik zeggen. En zoals martijn al zei, lelijk is ze niet!!!
Maakt niet uit, je bent en blijft jaloers!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar juist heel erg knap....
Ik ben het met je eens dat hier gebashed wordt hier en daar, door Jennifer haters én liefhebbers. Maar ik voel me niet verantwoordelijk voor al het andere 'gezeik' dat ze naar haar hoofd geslingerd krijgt. Ze kiest er zelf voor om mee te doen met zo'n programma en tja je bent gewoon publiek bezit.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij is fok 1 van de drukstbezochte forums in dit kikkerland, iedereen leest hier mee, ze krijgt al genoeg gezeik aan dr hoofd, we zouden op zn minst het goede voorbeeld geven door te stoppen met dat bashen, dan verdwijnt ze vanzelf volgende week als jullie haar zo graag zien vertrekken.
ik denk dat al het getrol hier er juist voor zorgt dat mensen op haar blijven stemmen
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
Wat ben jij voor een uiterst zielig mensquote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Lees de quote nog eens een keer, waar ik op reageerde, denk dat jij een plaatje hebt vandaag
waar denk je dat een forum voor is?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat al het getrol hier er juist voor zorgt dat mensen op haar blijven stemmen
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ze is in beide liveshows in de top twee van de stemmen van haar team geëindigd. Dan zit je dus terecht in de liveshows.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
OMG Jij bent pas een zielig mens...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een uiterst zielig mensJe quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.
Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.
Veel plezier met je verdere bash carriere.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind. Als er een verschil van mening met iemand anders is, ben ik beleefd genoeg om daarop terug te reageren. Maar als ik bijvoorbeeld lees hier op Fok dat ze in Koffietijd met Kate Bush wordt vergeleken, geloof ik mijn eigen oren niet. Of een opmerking van Angela 'je zingt het zuiverst van alle kandidaten'.. Net als Gordon (ongelofelijk dat ik het met die man eens ben), vroeg ik ook aan anderen: He????? Hebben jullie dat ook gehoord?!?! Zijn mijn oren nou niet goed?!
Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een uiterst zielig mensJe quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.
Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.
Veel plezier met je verdere bash carriere.
Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Brawler het volgende:
Boeiend. Lekker wijf, en zodra ze met een liedje van bijv. Maria Mena achter d'r vleugel zit, is het prima te doen
Het nummer van Kylie Minogue wat ze afgelopen week deed, klonk echter verschrikkelijk.
O rly?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijk
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?
Pssstt, ik ga niet voor knap maar voor karakter (uitstraling)quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
O rly?Ik heb al te veel gefapt. Grappig trouwens, ik durf te wedden dat je zo hypocriet bent dat je er zo niet over zou denken in het geval van een aantrekkelijke man die niet goed kan zingen
Verder heeft ze af en toe d'r momenten, maar zit er totaal geen pit in. Vorige week was niet om aan te horen. En tjah, feit blijft dat ze natuurlijk d'r naam mee heeft. Anders had ze er hoogstwaarschijnlijk al lang uit gelegen.
Nee dat is de waarheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.
Snappie?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOL
Vaduz ik had van jou wel verwacht dat je onderscheidt kon maken tussen goed en slecht. Valt me tegen van je
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Het is meer het feit dat zoveel mensen haar niet uit kunnen staan.
dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.
dan snap je misschien ook waarom jennifer er nog in zit, met al dat geklaag creeer je alleen maar een nog grotere gunfactor, voorlopig blijft ze nog wel zingen bij the voice op deze manierquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar denk je dat een forum voor is?
Ja, goed puntquote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.
Waar staat dat ik zeg dat iedereen dat hier bekritiseert???quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat ze lelijk is dan
Ik vind haar juist heel erg knap.... damn jullie hebben echt een bord voor je kop
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.
Snappie?
We zitten in TAL, niet in KLB, dus we beoordelen ELKE 2 weken wat we vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Snappie?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind.
Ja. Volgens mij zelfs 2 keer door, door de publieksstemmen. Onbegrijpelijk. Vooral de eerste keer. Ik hoorde pas nadien dat ze Imagine coverde. Kon dat niet uit het liedje halenquote:
Ja, wist ik, maar tochquote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij zelfs 2 keer door, door de publieksstemmen. Onbegrijpelijk. Vooral de eerste keer. Ik hoorde pas nadien dat ze Imagine coverde. Kon dat niet uit het liedje halen
Dank, ik zou het bijna vergeten als ik dit topic leesquote:
elke 2 wekenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
dus we beoordelen ELKE 2 weken wat we vinden.![]()
Ga jij nou gewoon users zitten bashen hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef PierreBetfair het volgende:
elke 2 weken............je bedoelt dat je 2 weken lang doorzanikt tot ze weer haar volgende optreden heeft. Ga je schamen voor je baby gedrag.
zolang ze in TVOH zit en in de media verschijnt zal ze onderwerp van gesprek zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef PierreBetfair het volgende:
elke 2 weken............je bedoelt dat je 2 weken lang doorzanikt tot ze weer haar volgende optreden heeft. Ga je schamen voor je baby gedrag.
Ja, en dat voor een mooi blond meisje dat niet kan zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga jij nou gewoon users zitten bashen hier?
Wie moet zich nou gaan schamenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dank, ik zou het bijna vergeten als ik dit topic lees
[..]
Ze zong gewoon vals.... klaar! Iedereen heeft het kunnen horen... En waarom mogen wij dan onze mening niet geven? omdat we vrouwen zijn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Valt me wel op dat vrouwen altijd heel heftig reageren op mooie/lekkere andere vrouwen. Alsof ze elkaar niets gunnen.
Denk idd dat dat bij velen de reden is. Van die ontevreden grieten die zelf nauwelijks iets bereikt hebben en daarom een ander ook geen succes gunnen............al zullen ze dat nooit toegeven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Valt me wel op dat vrouwen altijd heel heftig reageren op mooie/lekkere andere vrouwen. Alsof ze elkaar niets gunnen.
Mwah, als het een lekkere vent was die vals zong, zou hij het ook wel te horen krijgen. Bart is bijv. best leuk om te zien, maar ik hoef hem echt niet te horen zingen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben ook een vrouw en dat bashen valt me inderdaad ook wel op. Waarom telkens één bepaalde kanditaat blijven bashen? Alsof er een soort obsessie mee is. En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
Sorry, nu maak je jezelf echt belachelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Denk idd dat dat bij velen de reden is. Van die ontevreden grieten die zelf nauwelijks iets bereikt hebben en daarom een ander ook geen succes gunnen............al zullen ze dat nooit toegeven.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
Je hoeft niet meer te zeggen dat je haar mooi vindt, want dat lezen ze niet hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Doe alsjeblieft normaal zeg... Jennifer is een mooie lieve vrouw, maar zong gewoon vals![]()
Ow ja dat is waarquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te zeggen dat je haar mooi vindt, want dat lezen ze niet hier![]()
Als je zegt dat je haar sympathiek en lief vindt, lezen ze dat ook niet.![]()
Als je enkel zegt dat ze vals zingt en veel te zacht, dan is dat bashen.
Ow ik heb genoeg bereikt in me leven....quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Denk idd dat dat bij velen de reden is. Van die ontevreden grieten die zelf nauwelijks iets bereikt hebben en daarom een ander ook geen succes gunnen............al zullen ze dat nooit toegeven.
Aangezien een boel kandidaten wel heel goed zijn zal het inderdaad overwegend positief zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef PierreBetfair het volgende:
Jullie moeten eens gezellig bij elkaar op de koffie gaan. Zal me een positief onderonsje worden.
ow dat lijkt me gezellig jahquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef PierreBetfair het volgende:
Jullie moeten eens gezellig bij elkaar op de koffie gaan. Zal me een positief onderonsje worden.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef mozilla het volgende:
Ach, ik denk dat zowel de voor als tegenstanders het er wel over eens kunnen zijn dat ze een aparte stem heeft.
I'm with youquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
Mijn haat is groot naar haar toe! Snap dit niet!
Billy Maluw
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Nekkenbreker het volgende:
De bedoelde zangeres was de Engelse zangeres uit de 70er jaren Lynsey de Paul. Haar grootste hits waren "Sugar me" en "Won't somebody dance with me".
Was in die tijd ook een mooie vrouw met een hoge stem die veel valse lucht uitblies
Maar naar mijn mening ook te hoog gegrepen voor Jennifer.
Ik las vanmiddag Bijt Miauwquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag Bijt MiauwPrrrrrr
Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten??quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
Mijn haat is groot naar haar toe! Snap dit niet!
Billy Maluw
Geslacht: MANquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten??
Ik heb nooit deelgenomen aan de man/vrouw discussie. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geslacht: MAN
Zo zijn we ook weer klaar met die onzin
Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurlquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zie ik hier ook mensen posten over de hoeveelheid kritiek op Jennifer, maar bij andere deelnemers "bashen" () ze wel in andere naamtopics, hoe apart
lekker boeiendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurl
Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben ook een vrouw en dat bashen valt me inderdaad ook wel op. Waarom telkens één bepaalde kanditaat blijven bashen? Alsof er een soort obsessie mee is. En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
Blijkbaar wel want je reageert.quote:
Als een vent zo piept als Jennifer is hij waarschijnlijk gecastreerd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je reageert.
Hap hap hap.
Wijf.
dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mensen, echt serieus.... Al een 3e topic over haar? Doe normaal, zelfs publieksfavo Ben loopt nu een heel topic achter.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets boeiends heb gelezen de afgelopen tijd. Bovendien denk ik niet dat het helpt bij de mensen die op haar stemmen of bij N&S. Volgens mij zijn die echt kritiekdoof. Net als Sherry bijv. Mensen die meer gaan voor de andere voices hebben vat dat betreft ook betere oren.quote:Op zondag 5 december 2010 10:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?
Je bent zelf een zeikwijfquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
dat zal het zijn, nee ik ben ook blij met de rust want zoveel modder verdiende die jennifer nu ook weer niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigen
en das ook niet ergquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Je zit er ongeveer 100% naast.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je wilt dat we gaan zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je zit er ongeveer 100% naast.
Lets zeik
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen slijpt de messen voor vrijdag.
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Zolang je niet met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?
Nigel zal er wel uitvliegen. Zonde.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zal wel weer doorgaan. Ze moet het opnemen tegen Pearl, Nigel
en Johnny
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang je niet 2 weken lang als hersenloze lemmings met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd worden dat riekt eerder naar totaal geen leven hebben
Maar dan wel goed uitgedachte doorgestoken kaart. Ze zit namelijk in een relatief zwak team.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
als dat al gebeurt dan is het ECHT doorgestoken kaart, iedreen klaagt over haar
Ja, als hij niet gelooft in degene die de meeste stemmen krijgt in zijn team komt het ook een beetje raar overquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen
Ik denk dat de piano met haar optreedtquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wie denkt dat ze vanavond met een piano optreedt? *steekt hand op
Niet zo overdrijven!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Robar het volgende:
Dit moet ook haast wel doorgestoken kaart zijn. Ik kan gewoon niet naar haar luisteren. Wat een verschrikking!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat de piano met haar optreedt
bronquote:Jennifer Ewbank is nog steeds niet geliefd bij onze lezers, terwijl ze elke week door het tv-publiek direct wordt doorgestuurd. 39 procent vindt dat het engelachtige halfzusje van John Ewbank zo snel mogelijk het programma moet verlaten.
En 61% vindt dus van niet.quote:
Die 61% is verdeeld over de overige 7 kandidaten. Kortom; Jennifer is veruit #1 qua aantal Telegraaf lezers die vinden dat ze op moet zouten.quote:
En daar hebben onze helden van fok natuurlijk allemaal wel verstand van.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Roadster het volgende:
Denk toch niet dat ze het nog veel verder gaat schoppen alleen het publiek laat haar steeds door, dat is het probleem.
80% van nederland heeft geen flauw idee hoe zangtechniek in elkaar zit helaas.
Nick denk alleen met zijn pick.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nick denk alleen met zijn pick.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nick denk alleen met zijn pick.
PIE-MELquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO
Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
Tuurlijk, de zus van...quote:
OMG Dat meen je nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO
Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
Na vanavond vind ik het nog steeds niet overdreven. Ik vind het helemaal niets. Ik heb de laatste 30 seconden het geluid uitgezet en pas toen kon ik haar waarderen.quote:
zie wat ik hierboven al zei: ze is daarom dus gewoon weer door... blegh..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!!
Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger
)Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap er niks vanJennifer was slecht.....
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef UltraR het volgende:
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.
Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
Dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.
Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoonKortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief
Ik snap dat hele piano-imago ook niet zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond het wel positief meevallen vandaag. Ik kreeg geen kippenvel, mijn oog begon wel te twitchen op een gegeven moment maar mijn glazuur liet ze met rust deze week.
Maar oh oh oh wat komt het er toch slapje suit, Geen power, niets. Heel jammer,
Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen danquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dus?![]()
Er is toch geen sprake van tegenstemmen? Enkel van voorstemmen.
Is toch -totaal- niet vreemd dat een opvallend type als Jennifer meer stemmen binnen sleept dan Johnny en Nigel? Alsof die zo goed zijn, en die vallen ook nog eens nauwelijks op.
Das ook precies wat ik ermee bedoeldequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.
Dan haak ik af voor de finalequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap dat hele piano-imago ook niet zoze klinkt zonder piano veel beter vind ik
[..]
Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen danalles op de concurrenten van Jennifer
Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die showquote:
Lenny in de finale, alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die showdat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format
Mwah, dat er een levendige scene aan Jennifer-'haters' is dat is ondertussen wel duidelijk, toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.
Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearlquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Heb je ze vanavond over Johnnifer gehoord dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearl
Ja. echt kansloosquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die showdat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format
Johquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format
NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoertquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JohMaar gelukkig is dit dan ook geen Poepstars en zoeken ze hier geen TMF-zangeresje
Ik vond het in de audities wel veelbelovend, battles waren zóóó voorspelbaar, en Live werd al snel een domper doordat iedereen alleen binnen zn eigen team concurrenten zijn... Maar goed, dit hoort meer thuis in;quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.
Alleen al de jury met de kontlikkerij. Vreselijk![]()
En die stoelen, boeiend, 1 ronde. De battles waren om te janken zo slecht.
Nee niks meer dan een hype, hype en hype
Kerel, lul niet domquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef super-gabber het volgende:
[..]
NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoert
dat alle coaches een even aantal aan talenten moeten hebben zulllen ze wel bij x-factor en gordon's gedrag bij het wegvallen van zn team afgekeken hebben, bedankt gordon!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zoals hierboven al wordt gezegd is de hele opzet van dit programma verkeerd. Goede talenten uit de ene groep moeten worden weggestemd, terwijl veel slechteren uit een andere groep door mogen gaan. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
Ik denk dat John weer moe is van z'n 2-wekelijkse sms-vingerquote:
Onzin, ze heeft dit nu twee keer gedaan, en haar vorige liveshow deed ze iets totaal anders, goed dat was gelijk ruk, maar wel iets totaal anders.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, lul niet domAls er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel
En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden
Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, lul niet domAls er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel
En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden
Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podiumquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!
We kunnen hier nog tijden over door discussieren maar er komt toch geen einde aan aangezien iedereen ze eigen mening heeft, ik heb mijne gegeven en die is idd anders dan die van het gros van de mensen die nog geen eigen mening heeft gevormd en met de hype mee loopt !quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podium
Nee leg nog eens anders uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef UltraR het volgende:
@ alle mensen die over complotten en doorgestoken kaart zitten te zeuren.
Zoveel haat, zoveel naďviteit.
Het veiligstellen van Jennifer door het publiek is -zo- makkelijk te verklaren. Wat in dit topic ook al meerdere keren is gebeurd. Maar door de enorme haat jegens haar dringt het gewoon niet tot jullie door of weigeren jullie het te accepteren.
Nog 1 keer:
Ze heeft een enorme hoeveelheid, zeer actieve, haters. Daardoor staat ze enorm in de picture, vergelijkbaar met Ben, misschien zelfs nog wel meer, hier op FOK wel iig.
Dat levert automatisch een actievere groep liefhebbers op (geloof het of niet, smaken verschillen) die haar willen steunen in al het geweld. Die groep liefhebbers hoeft bij lange na niet van de grootte van de hatersgroep te zijn om haar veilig te stemmen, aangezien ze nu niet bepaald in een team zit met zware concurrentie.
Er bestaat geen negatieve aandacht. Al dat gezeik zorgt ervoor dat de mensen die haar stem mooi vinden extra gemotiveerd worden om op haar te stemmen. En matige, grijze, zangers als Johnny en Nigel zijn dan zo voorbij gestreefd in stem-aantal.
Ja, duidelijk?
En jij als enige positievo die ik ook maar ergens heb gezien beweert dat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
oh dan was ik helemaal abuis... bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
Ik zie geen enkel bewijs voor dat veiligstemmen. Dat wordt geroepen jah. En de jury is gewoon doof vanwege het vaak in lawaai zittenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Voerman het volgende:
[..]
Wat beweer ik? Ik beweer niets, maar noem gewoon enkele feiten. Wel erbij blijven hč.
De jury vindt haar goed, ze wordt iedere week door het publiek veilig gestemd en haar nummers worden vrij goed gedownload op itunes.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.
Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:
Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:
[..]
Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja![]()
en het halve gooiquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staan
Ook datquote:
Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat
En alle sympathie stemmers
Ook diequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
En alle broeksms'ers. En nee, dan bedoel ik nu niet dat je per ongeluk vanuit je broekzak iemand belt/smst als de toetsvergrendeling niet aanstaat.
Ja echt bullshit idd, je doet vrijwillig met zo'n show mee, dan moet je er toch mee kunnen leven dat IEDEREEN een mening over je heeft, of die mening je nu aanstaat of niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.
Boohoo.
Tjah, weet jij veel... misschien is dat wel bewerkt? Dit 'excuus' hoor je al zolang, ze moet het ook gewoon live kunnen, dat kan ze gewoon niet. Maar tóch er iedere keer in blijvenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Toky het volgende:
zit ik me op youtube en hoor ik dit:
dan snap ik dus werkelijk niet waarom ze haar strot in de liveshows niet opentrekt want zingen kan ze blijkbaar wel die muis.....
Ahhh daarom klinkt het zo iel en kleinquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
Ten Brink zijn invloed is inmiddels uitgeput.. De invloed van John gaat verder blijkbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja![]()
Ik vind het nietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets inquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
JIJ vind haar blowing in the wind fantastisch.. Ik vind het bagger met al dr piepjes en techniekjes.. Je vergist je een beetje in de mensheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gisterquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...
En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
Ik heb 'm zeker niet gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
6 januari is pas weer de eerste live showquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 4 weken uit gaan
Ik beoordeel haar op haar youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
Zelfs de BN'ers horen hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die Jennifer Ewbank bashen
Minder slecht bedoel je?quote:
quote:
Haar auditie was prima, toen werd ze ook nog niet afgebrand. Daarna ging ze gewoon slechter presteren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Voerman het volgende:
[..]
Niet beter, maar ook erg goed inderdaad. Wat een prachtige uitvoering ook.
Eeuwig zonde dat ze blijkbaar onder zoveel druk niet tot eenzelfde prestatie kan komen, hoewel ik het me kan voorstellen als je zo afgemaakt wordt in de media. Omdat zij het zushe van is, zal er ook wel extra kritisch naar haar gekeken worden.
minder ? mensen waren haar dan al lang geleden vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef jcdragon het volgende:
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
Jij bent ook niet meer serieus te nemenquote:
Die vind ik niet om aan te horen.quote:
Ben je dat ooit als je serieus denkt dat Jennifer Ewbank een goede performer isquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer serieus te nemen
Waar heb je mij dat ooit zien zeggen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je dat ooit als je serieus denkt dat Jennifer Ewbank een goede performer is
http://www.telegraaf.nl/p(...)aaltje__.html?p=22,1quote:Jennifer Ewbank weer het pispaaltje
van onze redactie
The Voice of Holland-kandidate Jennifer Ewbank krijgt er op internet weer flink van langs, maar coach Angela Groothuizen neemt het voor haar op.
De reacties op Jennifer's optreden in The Voice of Holland liegen er niet om. Zo schrijft iemand op Twitter: "Hoe kan Joan eruit gaan en zo'n valse parkiet als die Ewbank er nog in zitten? Mijn god." Iemand anders laat weten: "Hebben alle muizen in Nederland een mobieltje gekocht en massaal voor soortgenoot Jennifer Ewbank gestemd?"
Ook Bekend Nederland laat van zich horen. Zo twittert rapper Ali B: "Nigel en Jennifer door... Heb ik iets gemist of corruptie?" Jamie Westland, de drummer van Di-rect, schrijft: "Is Jennifer Ewbank er al uit? Hoogste tijd!"
The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het voor de zangeres op. "Jennifer Ewbank bashing is helaas een hobby geworden op vrijdagavond. Ondertussen stemt Nederland massaal voor haar. Hou je taai Jennifer!"
Vorige week werd de blondine neergesabeld door zanger Gordon. De Topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in het programma. "Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals", vertelde hij in de ochtendshow van Giel Beelen.
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die Jennifer Ewbank bashen
inderdaad!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh die eeuwige filmpjes![]()
deed ze het live ook maar zo goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |