abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89420927
Jennifer was net bij Koffietijd en ze speelden het radiofragment van Gordon/Giel Beelen af, haar reactie was dat ze een positief mens is en hier niks mee kan.

Nick zei nog dat ze niet elk week hetzelfde kan doen achter de piano en dingen moet proberen.
Roel als je meeleest... goeie tip voor Lenny ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89421031
Jennifer... op Bart na de beste van The Voice ^O^

:')
pi_89421100
Ik kan haar niet uitstaan.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_89421135
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
Jennifer... op Bart na de beste van The Voice ^O^

Nee, wacht... dat meen ik niet.

Zelfs het nummer op iTunes vond ik niet mooi klinken.
pi_89421142
Ze hadden nog een vergelijking met een zangeres van vroegah, die ontzettend op haar lijkt qua stem en het minimimimiieuw zingen, maar ik ben de naam vergeten...
pi_89421446
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden nog een vergelijking met een zangeres van vroegah, die ontzettend op haar lijkt qua stem en het minimimimiieuw zingen, maar ik ben de naam vergeten...
Kate Bush ;) Maar als miss mieuwwwwwwbank wil vergelijken met Kate Bush ga je toch echt 50 stappen te ver ;) Als miss mieuwwwwwbank echt talent had gehad, had broederlief wel een plaatje met haar gemaakt.. Maar ze is zelfs een nummertje maken nog niet waard (niet omdat ze niet lekker is maar haar gekrijs hoor je drie straten verderop nog en we willen geen klagende buren)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_89421497
wtf, Kate Bush? dat is nogal een gedurfde uitspraak! :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_89421505
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:04 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Kate Bush ;) Maar als miss mieuwwwwwwbank wil vergelijken met Kate Bush ga je toch echt 50 stappen te ver ;) Als miss mieuwwwwwbank echt talent had gehad, had broederlief wel een plaatje met haar gemaakt.. Maar ze is zelfs een nummertje maken nog niet waard (niet omdat ze niet lekker is maar haar gekrijs hoor je drie straten verderop nog en we willen geen klagende buren)
Welnee geen Kate Bush :N Ik liep de gang in dus heb het half meegekregen maar dat was toch geen Kate Bush? :D
Jennifer kende de vrouw niet, alsof ze Kate Bush niet zou kennen _O- Geloof ik niks van.
pi_89421566
Ze mag er van mij volgende week uit :Y
pi_89421686
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Van mij mag ze al morgen :o
pi_89421867
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

vorige week :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_89421947
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel _O-
pi_89423110
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, te vroeg. *O*
That's all folks!
pi_89424027
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee, te vroeg. *O*
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOL

Vaduz ik had van jou wel verwacht dat je onderscheidt kon maken tussen goed en slecht. Valt me tegen van je _O-
pi_89424573
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

_O-
pi_89425121
oh my god, wordt ze vergeleken met Kate Bush?!?!?! Mocht ze willen!!!!!!!!!!!
pi_89425383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef Miam het volgende:
Ik kan haar niet uitstaan.
hehe }) omdat ze op grond van haar achternaam zo ver komt of omdat ze als persoon gewoon irritant overkomt :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89425431
Nog maar eens een topic geopend om haar af te zeiken.

Laat haar toch met rust, stelletje kutpubertjes :r
pi_89425754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:01 schreef PierreBetfair het volgende:
Nog maar eens een topic geopend om haar af te zeiken.

Laat haar toch met rust, stelletje kutpubertjes :r
:?

Dit is gewoon het derde deel hoor... Je mag hier positief en negatief reageren ;)
pi_89425772
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh my god, wordt ze vergeleken met Kate Bush?!?!?! Mocht ze willen!!!!!!!!!!!
WTFoks..... WAAR?????
pi_89425950
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef rubje het volgende:

[..]

hehe }) omdat ze op grond van haar achternaam zo ver komt of omdat ze als persoon gewoon irritant overkomt :?
both. :)
Volgens mij doet ze zich tijdens the voice ook heel anders voor dan dat ze in werkelijkheid is. en ook daar heb ik een stinkende hekel aan. blijf gewoon bij jezelf.
pi_89428351
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:

:?

Dit is gewoon het derde deel hoor... Je mag hier positief en negatief reageren ;)
Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
pi_89428753
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Klopt, en het is al 3 topics lang gezeik. Begint een beetje vervelend en kinderachtig te worden.
Volledig mee eens (eerste keer ooit bij iets wat jij schrijft geloof ik ;) ). Kansloos gedrag hier.
Je krijgt serieus het idee dat iedereen hier ernstig persoonlijk leed is aangedaan door Jennifer. Volgens mij hebben zelfs de verschillende dictators door de eeuwen heen niet zoveel shit over zich heen gekregen. Leve het internet....

En dan ook weer precies dezelfde topictitel als bij deeltje 2. Originaliteit is ook nog eens ver te zoeken. Respectloos, dat is het.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89428962
quote:

[..]

Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komen ;) Dit is een forum en er word nou eenmaal vaak gereageerd op iemand die het slecht doet ;)

Maak je niet zo druk.... ga een sneeuwpop maken ofzo O+
pi_89429198
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Aw stel je niet zo aan.... als je niet tegen negatieve reacties kan, dan moet je hier niet komen ;) Dit is een forum en er word nou eenmaal vaak gereageerd op iemand die het slecht doet ;)

Ik zie nog geen procent van deze zooi in het topic over Bart...
Klassenjustitie, wil je dat Jennifer eerlijk beoordeeld wordt t.o.v. de overige kandidaten, doe het dan zelf ook.
Bovendien is het verschuilen achter 'dit is een forum, hier gebeurd dat nu eenmaal' erg slap. Net alsof je op internet opeens al je normen en waarden kunt laten varen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89429373
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik zie nog geen procent van deze zooi in het topic over Bart...
Klassenjustitie, wil je dat Jennifer eerlijk beoordeeld wordt t.o.v. de overige kandidaten, doe het dan zelf ook.
Bovendien is het verschuilen achter 'dit is een forum, hier gebeurd dat nu eenmaal' erg slap. Net alsof je op internet opeens al je normen en waarden kunt laten varen.
Nou ja ik vond Bart beter dan Jennifer. Dus ik ga daar niet over zeiken in dat topic.

Ik vind Joan ook verschrikkelijk. En ze stond afgelopen vrijdag op het podium als een bang hert. Dus ook daar geef ik kritiek op. En als sommigen mensen daar niet tegen kunnen, dan jammer dan ;)

Zolang je niet op de users gaat lopen schelden, bedreigen of beledigen dan vind ik het best. De kandidaten doen zelf mee aan een programma, en dan moeten ze kunnen verwachten dat er negatief en soms beledigend op hun gereageerd worden ;)

Ik heb 2 weken geleden ook gepost dat ik Ben slechter vond dan de auditie ;) Terwijl het wel mijn favoriet is.

Dus wie doet er hier nu kinderachtig :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2010 14:45:48 ]
pi_89429820
quote:

[..]

en het zijn voornamelijk vrouwen die hier liepen te zieken, jaloersie ? c_/ het begin iig zielig te worden idd :O
pi_89429824
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou ja ik vond Bart beter dan Jennifer. Dus ik ga daar niet over zeiken in dat topic.

Ik vind Joan ook verschrikkelijk. En ze stond afgelopen vrijdag op het podium als een bang hert. Dus ook daar geef ik kritiek op. En als sommigen mensen daar niet tegen kunnen, dan jammer dan ;)

Zolang je niet op de users gaat lopen schelden, bedreigen of beledigen dan vind ik het best. De kandidaten doen zelf mee aan een programma, en dan moeten ze kunnen verwachten dat er negatief en soms beledigend op hun gereageerd worden ;)

Ik heb 2 weken geleden ook gepost dat ik Ben slechter vond dan de auditie ;) Terwijl het wel mijn favoriet is.

Dus wie doet er hier nu kinderachtig :?
Het gaat natuurlijk niet alleen over jou.
Het gaat over het feit dat Jennifer de eerste kandidaat is voor wie een 3e topic opengaat, en de vorige 2 topics zijn voor 92% gevuld met gezeik over haar. Veelal door mensen die er maar niet over kunnen ophouden. Je ziet het ook weer in dit nieuwe topic. Topic gaat open en gelijk komen de bekende mensen uit de vorige topics weer ff hun op de persoon gerichte bagger in het nieuwe topic storten.
Dat is zo heel veel meer dan bij de andere zwakkere kandidaten. De enige denkbare reden daarvoor is dat de pijlen op haar worden gericht vanwege haar bekende naam en leuke koppie. Twee dingen die volledig buiten haar invloedssfeer liggen. En dat is het kansloze en kinderachtige eraan.
pi_89429928
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

en het zijn voornamelijk vrouwen die hier liepen te zieken, jaloersie ? c_/ het begin iig zielig te worden idd :O
Ow nee hoor ik ben totaal niet jaloers hoor _O-
Ik zou zo niet willen klinken :') Stel je voor, dan zing ik zo vals als een kraai :o

En nee ik ben niet jaloers op de uiterlijk. Ik vind het zelfs een hele mooie vrouw :Y
pi_89429951
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet alleen over jou.
Het gaat over het feit dat Jennifer de eerste kandidaat is voor wie een 3e topic opengaat, en de vorige 2 topics zijn voor 92% gevuld met gezeik over haar. Veelal door mensen die er maar niet over kunnen ophouden. Je ziet het ook weer in dit nieuwe topic. Topic gaat open en gelijk komen de bekende mensen uit de vorige topics weer ff hun op de persoon gerichte bagger in het nieuwe topic storten.
Dat is zo heel veel meer dan bij de andere zwakkere kandidaten. De enige denkbare reden daarvoor is dat de pijlen op haar worden gericht vanwege haar bekende naam en leuke koppie. Twee dingen die volledig buiten haar invloedssfeer liggen. En dat is het kansloze en kinderachtige eraan.
Kom op hoelang zit je nou al op Fok???

Maak je niet ze druk 8)7
pi_89430334
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maak je niet ze druk 8)7
True, true.
Maar ik ben altijd blij dat FOK geen 1 op 1 weergave is van de samenleving. Ik heb daar verder niet veel problemen mee, het is tenslotte best gezellig. :)
Echter, zo nu en dan vind ik het echt wat te ver gaan. Zoals nu met Jennifer. Het lijkt me een lief meisje, en ik vind oprecht dat ze het onverdiend zwaar te verduren krijgt.
Dat spreek ik dan even uit.

Ik kan me werkelijk geen eerdere kandidaat uit een talentenjacht voor de geest halen die deze hoeveelheid kritiek te verwerken heeft gekregen. Not even close. Terwijl er toch echt heel veel slechtere kandidaten voorbij zijn gekomen in de loop der jaren.
En ja, juist omdat ik geen greintje arrogantie, of welke andere vervelende karaktereigenschap dan ook, bij haar kan ontdekken vind ik dat zielig voor haar.
Bij een Bart, of Eva, al ligt ze er al uit, zou ik er minder problemen mee hebben omdat die twee 6 tot 12 meter naast hun schoenen liepen/lopen.
pi_89430449
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef UltraR het volgende:

Ik kan me werkelijk geen eerdere kandidaat uit een talentenjacht voor de geest halen die deze hoeveelheid kritiek te verwerken heeft gekregen. Not even close.
Sumera en Romy hadden het vorig jaar ook zwaar te verduren ;)

Eigenlijk is er bij elke talentenjacht, behalve popstars, iemand de dupe.
Ik herinner me nog Alice van Idols ;) Wow wat die allemaal over zich heen kreeg _O-
pi_89430457
quote:
Op donderdag 2 december 2010 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

1 iemand kan haar niet uitstaan, dat is er 1, waar zie jij er meer? :D
Maar ik zal mezelf herhalen uit het vorige deel: ze lijkt me erg sympathiek, een lief meisje en het is een poppetje om te zien, maar ze moet niet zingen ;)

En het waren mannen die dikke Joan aantrekkelijker vonden dan Jennifer, dus lees eens wat beter _O-
pi_89430459
@UltraR:

ze doet zelf mee met die talentenjacht
ze zingt zelf zo vals

de jury blijft maar zeggen dat ze zo mooi zingt terwijl de rest van nederland die niet in die zaal zit het duidelijk anders beleefd.

waarom zouden we daar niet onze verbazing over mogen uiten? (alsof jij dat bepaald :') )

over die vage gast uit Idols (Herman!) is ook al aardig wat gezegt op dit forum in het verleden :P en nog steeds duikt die af en toe op ;)
pi_89430533
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef UltraR het volgende:

[..]

True, true.
Maar ik ben altijd blij dat FOK geen 1 op 1 weergave is van de samenleving. Ik heb daar verder niet veel problemen mee, het is tenslotte best gezellig. :)
Echter, zo nu en dan vind ik het echt wat te ver gaan. Zoals nu met Jennifer. Het lijkt me een lief meisje, en ik vind oprecht dat ze het onverdiend zwaar te verduren krijgt.
Dat spreek ik dan even uit.

Ik kan me werkelijk geen eerdere kandidaat uit een talentenjacht voor de geest halen die deze hoeveelheid kritiek te verwerken heeft gekregen. Not even close. Terwijl er toch echt heel veel slechtere kandidaten voorbij zijn gekomen in de loop der jaren.
En ja, juist omdat ik geen greintje arrogantie, of welke andere vervelende karaktereigenschap dan ook, bij haar kan ontdekken vind ik dat zielig voor haar.
Bij een Bart, of Eva, al ligt ze er al uit, zou ik er minder problemen mee hebben omdat die twee 6 tot 12 meter naast hun schoenen liepen/lopen.
Jennifer krijgt heel veel extra stemmen van mensen die JUIST nu wat laten horen door de kritiek dus doe maar rustig ;)
pi_89430576
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:

Maak je niet ze druk 8)7
Wij maken ons niet druk, degenen die hier 20 keer hetzelfde zeikverhaal over Jennifer ophanger maken zich druk (over haar - in hun ogen - slechte optreden).

Ik zou denken dat je dat na 2 of hooguit 3 posts wel duidelijk hebt gemaakt. Drie topics lang wordt echt 2 boring.............en wat Ultra zegt: Respectloos.

Ik zag Jennifer vanochtend bij Koffietijd (WTF kijk jij koffietijd? Ja ik zapte er toevallig langs :) ) samen met Nen Simon....is gewoon hartstikke leuk volk.

Beter heb je bewondering voor iemand die ondanks alles wat ze te verduren krijgt, zichzelf niet verlaagt tot praktijken van hetzelfde soort, maar gewoon vriendelijk blijft en probeert het beste uit zichzelf te halen tijdens de VOH

Pierre ^)
pi_89430901
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef PierreBetfair het volgende:

Beter heb je bewondering voor iemand die ondanks alles wat ze te verduren krijgt, zichzelf niet verlaagt tot praktijken van hetzelfde soort, maar gewoon vriendelijk blijft en probeert het beste uit zichzelf te halen tijdens de VOH

Kolere, wat kun jij selectief lezen _O-

Post nummer 2(!) in dit topic:

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jennifer was net bij Koffietijd en ze speelden het radiofragment van Gordon/Giel Beelen af, haar reactie was dat ze een positief mens is en hier niks mee kan.

Waar lees je hier kritiek of gebash of gezeur? _O-
Zo nu klaar met je geneuzel? ^O^
pi_89431146
Ik ga er nog geen eens meer op reageren.... :')

Ik vind haar mooi en lief en respect dat ze zo positief blijft!
Maar ze zong zo vals als een kraai en mag er van mij part zo snel mogelijk uit :Y)
  donderdag 2 december 2010 @ 15:31:24 #40
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89431339
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

_O- C_A _O-
With the stars as her umbrella
pi_89431477
volgens mij is fok 1 van de drukstbezochte forums in dit kikkerland, iedereen leest hier mee, ze krijgt al genoeg gezeik aan dr hoofd, we zouden op zn minst het goede voorbeeld geven door te stoppen met dat bashen, dan verdwijnt ze vanzelf volgende week als jullie haar zo graag zien vertrekken.
ik denk dat al het getrol hier er juist voor zorgt dat mensen op haar blijven stemmen
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
pi_89431525
stoppen met bashen en haar dan het idee geven dat ze WEl kan zingen? :N :{w
pi_89431599
Ik vond haar auditie wel goed. De rest heb ik niet gezien moet ik zeggen. En zoals martijn al zei, lelijk is ze niet!!!
pi_89431665
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:

Waar lees je hier kritiek of gebash of gezeur? _O-

Cynisch bedoeld mag ik hopen, of heb je echt zo'n plaat voor je kop?
pi_89431781
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Cynisch bedoeld mag ik hopen, of heb je echt zo'n plaat voor je kop?
Lees de quote nog eens een keer, waar ik op reageerde, denk dat jij een plaatje hebt vandaag ^O^
pi_89431819
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij is fok 1 van de drukstbezochte forums in dit kikkerland, iedereen leest hier mee, ze krijgt al genoeg gezeik aan dr hoofd, we zouden op zn minst het goede voorbeeld geven door te stoppen met dat bashen, dan verdwijnt ze vanzelf volgende week als jullie haar zo graag zien vertrekken.
Jaaaa daaaaaaaag :o Ik blijf gewoon me mening geven hoor :')
pi_89431860
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond haar auditie wel goed. De rest heb ik niet gezien moet ik zeggen. En zoals martijn al zei, lelijk is ze niet!!!
Waar zeggen we dat ze lelijk is dan :')

Ik vind haar juist heel erg knap.... damn jullie hebben echt een bord voor je kop |:(
pi_89432000
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:

Ik vind haar juist heel erg knap....
Maakt niet uit, je bent en blijft jaloers! :(
  donderdag 2 december 2010 @ 15:51:42 #49
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89432184
quote:
ik denk dat al het getrol hier er juist voor zorgt dat mensen op haar blijven stemmen
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
Ik ben het met je eens dat hier gebashed wordt hier en daar, door Jennifer haters én liefhebbers. Maar ik voel me niet verantwoordelijk voor al het andere 'gezeik' dat ze naar haar hoofd geslingerd krijgt. Ze kiest er zelf voor om mee te doen met zo'n programma en tja je bent gewoon publiek bezit.
pi_89432242
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:

Lees de quote nog eens een keer, waar ik op reageerde, denk dat jij een plaatje hebt vandaag ^O^
Wat ben jij voor een uiterst zielig mens :{ Je quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.

Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.

Veel plezier met je verdere bash carriere.
pi_89432274
quote:
waar denk je dat een forum voor is?

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89432398
quote:

Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.

En om nog even op de zangkwaliteiten van Jennifer in te gaan. Als ze een cd uitbrengt met kleine nummers die ze zingt achter de piano dan koop ik hem. Absoluut. Al hoop ik dat ze dan wel iets meer kracht in haar stem legt, die ze getuige haar auditie en de youtube filmpjes wel heeft. Bij het duet ging het overigens ook al aardig.
pi_89433290
fo·rum het; o -s, fora : website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

dis·cus·sie de; v -s : uitwisseling van gedachten, meningen

kri·tiek de; v -en : 1 aanmerking op iems optreden of daden 2 beoordeling, m.n. van kunstwerken

censuur de -woord (vrouwelijk): controle op verboden dingen in publicaties of films en die weghalen `censuur op beledigende websites`
pi_89433625
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind. Als er een verschil van mening met iemand anders is, ben ik beleefd genoeg om daarop terug te reageren. Maar als ik bijvoorbeeld lees hier op Fok dat ze in Koffietijd met Kate Bush wordt vergeleken, geloof ik mijn eigen oren niet. Of een opmerking van Angela 'je zingt het zuiverst van alle kandidaten'.. Net als Gordon (ongelofelijk dat ik het met die man eens ben), vroeg ik ook aan anderen: He????? Hebben jullie dat ook gehoord?!?! Zijn mijn oren nou niet goed?!

Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
pi_89435619
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
Ze is in beide liveshows in de top twee van de stemmen van haar team geëindigd. Dan zit je dus terecht in de liveshows.
pi_89436427
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een uiterst zielig mens :{ Je quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.

Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.

OMG Jij bent pas een zielig mens...
Damn maak je niet zo druk _O-

Het is maar een forum :{w
pi_89436587
quote:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind. Als er een verschil van mening met iemand anders is, ben ik beleefd genoeg om daarop terug te reageren. Maar als ik bijvoorbeeld lees hier op Fok dat ze in Koffietijd met Kate Bush wordt vergeleken, geloof ik mijn eigen oren niet. Of een opmerking van Angela 'je zingt het zuiverst van alle kandidaten'.. Net als Gordon (ongelofelijk dat ik het met die man eens ben), vroeg ik ook aan anderen: He????? Hebben jullie dat ook gehoord?!?! Zijn mijn oren nou niet goed?!

^O^
  donderdag 2 december 2010 @ 16:59:25 #58
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_89436660
OMG gaan we janken omdat er kritiek is op die lege doos zonder enige emotie ook :o

Ze zingt eentonig en moet het hebben van haar naam en ogen, that's it :r
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_89436680
Boeiend. Lekker wijf, en zodra ze met een liedje van bijv. Maria Mena achter d'r vleugel zit, is het prima te doen O+
Het nummer van Kylie Minogue wat ze afgelopen week deed, klonk echter verschrikkelijk.
pi_89436693
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?
Veel succes met je tere zieltje op een forum als Fok! :*
  donderdag 2 december 2010 @ 17:04:03 #61
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_89436889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Brawler het volgende:
Boeiend. Lekker wijf, en zodra ze met een liedje van bijv. Maria Mena achter d'r vleugel zit, is het prima te doen O+
Het nummer van Kylie Minogue wat ze afgelopen week deed, klonk echter verschrikkelijk.
Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijk :')

Ze had er qua zang uitgemoeten afgelopen week, het was idd. verschrikkelijk
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_89437052
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijk :')
O rly? :') Ik heb al te veel gefapt. Grappig trouwens, ik durf te wedden dat je zo hypocriet bent dat je er zo niet over zou denken in het geval van een aantrekkelijke man die niet goed kan zingen :')

Verder heeft ze af en toe d'r momenten, maar zit er totaal geen pit in. Vorige week was niet om aan te horen. En tjah, feit blijft dat ze natuurlijk d'r naam mee heeft. Anders had ze er hoogstwaarschijnlijk al lang uit gelegen.
pi_89437311
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:

Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?

Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.

Snappie?
  donderdag 2 december 2010 @ 17:53:26 #64
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_89438849
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Brawler het volgende:

[..]

O rly? :') Ik heb al te veel gefapt. Grappig trouwens, ik durf te wedden dat je zo hypocriet bent dat je er zo niet over zou denken in het geval van een aantrekkelijke man die niet goed kan zingen :')

Verder heeft ze af en toe d'r momenten, maar zit er totaal geen pit in. Vorige week was niet om aan te horen. En tjah, feit blijft dat ze natuurlijk d'r naam mee heeft. Anders had ze er hoogstwaarschijnlijk al lang uit gelegen.
Pssstt, ik ga niet voor knap maar voor karakter (uitstraling) ;)

En nee ik luister echt naar zang en hoe die persoon eruit ziet zal mij worst wezen, ik luister ernaar en hoef er niet per defenitie naar te kijken. (mijn TMF/MTV dagen liggen ver achter me :P )

Verder volledig met je eens :Y

Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik de joetoepjes van Jennifer ook goed vond, maar ik vind iedereen overall tegenvallen.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:53:42 #65
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_89438858
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.

Snappie?
Nee dat is de waarheid.
pi_89438898
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vaduz ik had van jou wel verwacht dat je onderscheidt kon maken tussen goed en slecht. Valt me tegen van je _O-
:D Het is meer het feit dat zoveel mensen haar niet uit kunnen staan.
That's all folks!
pi_89440580
quote:
Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

:D Het is meer het feit dat zoveel mensen haar niet uit kunnen staan.
pi_89441466
Begint RTL binnenkort ook weer met de X-factor trouwens?

Zoja: KAP GDJDFHBJER EENS MET DIE TALENTENJACHTEN RTL EN SBS!!! DE ENIGE REDEN DAT MEN ER NAAR KIJKT IS OMDAT ER GEEN FUCK OP TV IS VERDER EN MEN HET BIJ GEBREK AAN BETER EROP ZET :r |:(

Paar weken doen alsof er nieuwe pop/zang sterren gevonden zijn bij personen waar je na 1,5 maand niks meer van hoort en alleen 1 of ander kut covertje uitbrengen. :')

Zo, dat moest er even uit :)
pi_89442082
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef UltraR het volgende:

[..]

Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.

dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.
pi_89442162
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

waar denk je dat een forum voor is?

dan snap je misschien ook waarom jennifer er nog in zit, met al dat geklaag creeer je alleen maar een nog grotere gunfactor, voorlopig blijft ze nog wel zingen bij the voice op deze manier
  donderdag 2 december 2010 @ 19:37:48 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89443271
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.
Ja, goed punt ^O^
pi_89443945
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar zeggen we dat ze lelijk is dan :')

Ik vind haar juist heel erg knap.... damn jullie hebben echt een bord voor je kop |:(
Waar staat dat ik zeg dat iedereen dat hier bekritiseert???

Ik zeg gewoon als extra mening erbij dat ze er erg goed uit ziet.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:11:29 #73
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89445098
Zit Jennifer nu NOG in The Voice?

heitieh
  donderdag 2 december 2010 @ 20:16:26 #74
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89445358
quote:

[..]

Snappie?
:'(
heitieh
pi_89445541
quote:

[..]

Snappie?
We zitten in TAL, niet in KLB, dus we beoordelen ELKE 2 weken wat we vinden. ^O^

Net als deze user:

quote:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind.
^O^
pi_89445783
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Zit Jennifer nu NOG in The Voice?

Ja. Volgens mij zelfs 2 keer door, door de publieksstemmen. Onbegrijpelijk. Vooral de eerste keer. Ik hoorde pas nadien dat ze Imagine coverde. Kon dat niet uit het liedje halen :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 2 december 2010 @ 20:25:25 #77
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89445892
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja. Volgens mij zelfs 2 keer door, door de publieksstemmen. Onbegrijpelijk. Vooral de eerste keer. Ik hoorde pas nadien dat ze Imagine coverde. Kon dat niet uit het liedje halen :')
Ja, wist ik, maar toch :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 02-12-2010 21:34:42 ]
heitieh
pi_89448917
quote:
Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ja, wist, maar toch :|W
_O-
pi_89463894
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:

We zitten in TAL, niet in KLB

Dank, ik zou het bijna vergeten als ik dit topic lees

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:

dus we beoordelen ELKE 2 weken wat we vinden. ^O^

elke 2 weken :') ............je bedoelt dat je 2 weken lang doorzanikt tot ze weer haar volgende optreden heeft. Ga je schamen voor je baby gedrag.
pi_89465298
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef PierreBetfair het volgende:

elke 2 weken :') ............je bedoelt dat je 2 weken lang doorzanikt tot ze weer haar volgende optreden heeft. Ga je schamen voor je baby gedrag.
Ga jij nou gewoon users zitten bashen hier? :o
pi_89465699
quote:

zolang ze in TVOH zit en in de media verschijnt zal ze onderwerp van gesprek zijn :Y

en zolang ze vals blijft zingen zal ze kritiek over haar heen krijgen :Y

live with it :{w
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:13:13 #82
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89465811
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ga jij nou gewoon users zitten bashen hier? :o
Ja, en dat voor een mooi blond meisje dat niet kan zingen :')
heitieh
pi_89467289
quote:

[..]

Dank, ik zou het bijna vergeten als ik dit topic lees

[..]

Wie moet zich nou gaan schamen _O-

Wat een zielig kindje ben je....
Zolang ze vals blijft zingen enzolang ze nog in The Voice zit kan je kritiek verwachten... Anders moet je maar lid worden van haar FANsite ;)

:W
pi_89468776
zielig kindje , degene die hier juist de energie en tijd op kunnen brengen om smorgens vroeg al op fok in te loggen en haar daarna bijna 24/7 te lopen bashen vind ik pas zielig :')
get a life/job/go to school people, tis maar een tv programma
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:58:42 #85
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89469317
Valt me wel op dat vrouwen altijd heel heftig reageren op mooie/lekkere andere vrouwen. Alsof ze elkaar niets gunnen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:59:31 #86
pi_89469340
Ik ben ook een vrouw en dat bashen valt me inderdaad ook wel op. Waarom telkens één bepaalde kanditaat blijven bashen? Alsof er een soort obsessie mee is. En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.

[ Bericht 21% gewijzigd door YouCanLeaveYourHeadOn op 03-12-2010 12:05:20 ]
pi_89469800
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Valt me wel op dat vrouwen altijd heel heftig reageren op mooie/lekkere andere vrouwen. Alsof ze elkaar niets gunnen.
Ze zong gewoon vals.... klaar! Iedereen heeft het kunnen horen... En waarom mogen wij dan onze mening niet geven? omdat we vrouwen zijn?

Doe alsjeblieft normaal zeg... Jennifer is een mooie lieve vrouw, maar zong gewoon vals ;) En mag er daarom van mij uit :)

Normaal ben ik elke talentjacht wel voor een vrouw.... alleen dit jaar niet.... BEN O+ Die is toch ook niet knap??? Maar wel een geweldige stem ;)
pi_89469933
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Denk idd dat dat bij velen de reden is. Van die ontevreden grieten die zelf nauwelijks iets bereikt hebben en daarom een ander ook geen succes gunnen............al zullen ze dat nooit toegeven.
pi_89469935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben ook een vrouw en dat bashen valt me inderdaad ook wel op. Waarom telkens één bepaalde kanditaat blijven bashen? Alsof er een soort obsessie mee is. En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
Mwah, als het een lekkere vent was die vals zong, zou hij het ook wel te horen krijgen. Bart is bijv. best leuk om te zien, maar ik hoef hem echt niet te horen zingen.
pi_89469958
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Denk idd dat dat bij velen de reden is. Van die ontevreden grieten die zelf nauwelijks iets bereikt hebben en daarom een ander ook geen succes gunnen............al zullen ze dat nooit toegeven.
Sorry, nu maak je jezelf echt belachelijk.

Ze zijn heul jaloers enzulks! Tuurlijk...
pi_89469989
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
_O-
pi_89470042
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:

Doe alsjeblieft normaal zeg... Jennifer is een mooie lieve vrouw, maar zong gewoon vals ;)
Je hoeft niet meer te zeggen dat je haar mooi vindt, want dat lezen ze niet hier :D
Als je zegt dat je haar sympathiek en lief vindt, lezen ze dat ook niet. :D
Als je enkel zegt dat ze vals zingt en veel te zacht, dan is dat bashen. _O-
pi_89470143
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer te zeggen dat je haar mooi vindt, want dat lezen ze niet hier :D
Als je zegt dat je haar sympathiek en lief vindt, lezen ze dat ook niet. :D
Als je enkel zegt dat ze vals zingt en veel te zacht, dan is dat bashen. _O-
Ow ja dat is waar :')
pi_89470186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ow ik heb genoeg bereikt in me leven....
En Jennifer gun ik zeker geen succes, maar dat komt vooral omdat haar stem gewoon niet goed genoeg is ;)

Als ze nou heel mooi en goed had kunnen zingen, dan had ik het haar zeker wel gegund!
pi_89470474
Overigens zie ik hier ook mensen posten over de hoeveelheid kritiek op Jennifer, maar bij andere deelnemers "bashen" ( :') ) ze wel in andere naamtopics, hoe apart _O-
pi_89470655
Jullie moeten eens gezellig bij elkaar op de koffie gaan. Zal me een positief onderonsje worden.
pi_89470830
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef PierreBetfair het volgende:
Jullie moeten eens gezellig bij elkaar op de koffie gaan. Zal me een positief onderonsje worden.
Aangezien een boel kandidaten wel heel goed zijn zal het inderdaad overwegend positief zijn ^O^
pi_89471228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef PierreBetfair het volgende:
ow dat lijkt me gezellig jah :Y
pi_89474379
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
Mijn haat is groot naar haar toe! Snap dit niet!
Billy Maluw :(
pi_89477051
Ach, ik denk dat zowel de voor als tegenstanders het er wel over eens kunnen zijn dat ze een aparte stem heeft.
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:30:38 #101
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89481375
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef mozilla het volgende:
Ach, ik denk dat zowel de voor als tegenstanders het er wel over eens kunnen zijn dat ze een aparte stem heeft.
heitieh
pi_89483348
schreef Pisces29 het volgende:
[quote]

De bedoelde zangeres was de Engelse zangeres uit de 70er jaren Lynsey de Paul. Haar grootste hits waren "Sugar me" en "Won't somebody dance with me".

Was in die tijd ook een mooie vrouw met een hoge stem die veel valse lucht uitblies
Maar naar mijn mening ook te hoog gegrepen voor Jennifer.
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:09:02 #103
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89487580
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
I'm with you :(
Billy Maluw O+
pi_89487689
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Nekkenbreker het volgende:

De bedoelde zangeres was de Engelse zangeres uit de 70er jaren Lynsey de Paul. Haar grootste hits waren "Sugar me" en "Won't somebody dance with me".

Was in die tijd ook een mooie vrouw met een hoge stem die veel valse lucht uitblies
Maar naar mijn mening ook te hoog gegrepen voor Jennifer.
Dankjewel ^O^ , eindelijk de oplossing van de puzzel ;) Ik wist dat het geen Kate Bush was zoals iemand hier zei.
pi_89487705
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

I'm with you :(
Billy Maluw O+
Ik las vanmiddag Bijt Miauw O+ Prrrrrr O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:15:23 #106
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89487834
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik las vanmiddag Bijt Miauw O+ Prrrrrr O+
:D Billie mag mij bijten O+ ook al is hij 12
pi_89489125
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten?? :{
pi_89489837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten?? :{
Geslacht: MAN

Zo zijn we ook weer klaar met die onzin O+
pi_89490832
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geslacht: MAN

Zo zijn we ook weer klaar met die onzin O+
Ik heb nooit deelgenomen aan de man/vrouw discussie. Maar dat terzijde. :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:34:36 #110
pi_89498772
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zie ik hier ook mensen posten over de hoeveelheid kritiek op Jennifer, maar bij andere deelnemers "bashen" ( :') ) ze wel in andere naamtopics, hoe apart _O-
Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurl
pi_89501146
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurl
lekker boeiend :')
pi_89511192
quote:
Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houden _O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:37:00 #113
pi_89521123
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

lekker boeiend :')
Blijkbaar wel want je reageert.
Hap hap hap.
Wijf.
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:38:00 #114
pi_89521156
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houden _O-
Als een vent zo piept als Jennifer is hij waarschijnlijk gecastreerd.
pi_89530597
Ik heb een mooie foto van Jennifer gemaakt om haar te steunen in alle kritiek
pi_89531263
pi_89531279
_O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:30:09 #118
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89531287
:D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Designer zaterdag 4 december 2010 @ 21:31:50 #119
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_89531358
_O-
🐙
pi_89532231
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want je reageert.
Hap hap hap.
Wijf.
pi_89539082
Mensen, echt serieus.... Al een 3e topic over haar? Doe normaal, zelfs publieksfavo Ben loopt nu een heel topic achter. :O
pi_89543455
quote:
Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mensen, echt serieus.... Al een 3e topic over haar? Doe normaal, zelfs publieksfavo Ben loopt nu een heel topic achter. :O
dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?
pi_89628979
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:17 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?
Ik kan me niet herinneren dat ik iets boeiends heb gelezen de afgelopen tijd. Bovendien denk ik niet dat het helpt bij de mensen die op haar stemmen of bij N&S. Volgens mij zijn die echt kritiekdoof. Net als Sherry bijv. Mensen die meer gaan voor de andere voices hebben vat dat betreft ook betere oren.
Daarom denk ik dat we een andere aanvalstechniek nodig hebben als we haar eruit willen hebben. Stilte is ook killing.

En dit zal even mijn laatste post zijn in haar topic tot na haar volgende optreden. Dan heb ik vast weer nieuw voer om over te klagen. :P
pi_89629251
Ik las gisteren het woord 'eiwitten' als Ewwitten. Het is een virus.
That's all folks!
pi_89642806
ewwwwwwwwwwww.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_89684735
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.

100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd

Pluim voor de zeikwijffies ^O^
pi_89685829
Iedereen slijpt de messen voor vrijdag.
That's all folks!
pi_89685934
quote:
Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.

Je bent zelf een zeikwijf :r
pi_89687359
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:

Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
  Designer woensdag 8 december 2010 @ 18:51:03 #130
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_89687519
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigen
🐙
pi_89688472
quote:

[..]

_O-
pi_89688534
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigen
dat zal het zijn, nee ik ben ook blij met de rust want zoveel modder verdiende die jennifer nu ook weer niet.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:15:38 #133
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89688610
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen :')
pi_89688646
Katie Melua ownt Jennifer Ewbank natuurlijk hard.
That's all folks!
pi_89688710
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
en das ook niet erg
pi_89692019
quote:

[..]

Je zit er ongeveer 100% naast.

Lets zeik *O*
pi_89692244
quote:
Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Je zit er ongeveer 100% naast.

Lets zeik *O*
Je wilt dat we gaan zeiken :')

Omg triest _O-
pi_89692481
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:30:19 #139
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89692611
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
:*
pi_89692752
quote:
Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
pi_89718017
quote:
Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen slijpt de messen voor vrijdag.
*)
pi_89722324
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he? :P
  donderdag 9 december 2010 @ 15:40:55 #143
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89722382
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he? :P
Zolang je niet met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd worden :o
  donderdag 9 december 2010 @ 18:28:36 #144
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89728990
Ze zal wel weer doorgaan. Ze moet het opnemen tegen Pearl :{, Nigel :r en Johnny :')
heitieh
  donderdag 9 december 2010 @ 18:36:44 #145
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89729269
Best shit, dat in het ene team iemand moet blijven die niemand goed vindt (Jennifer), terwijl in het andere team beslist iemand moet vertrekken die iedereen wel kan waarderen (Joan, Lenny of Esther).

Een zwak punt in het hele concept :{
heitieh
pi_89731806
HET zwakke punt in het hele concept. -O-
pi_89733152
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zal wel weer doorgaan. Ze moet het opnemen tegen Pearl :{, Nigel :r en Johnny :')
Nigel zal er wel uitvliegen. Zonde.
pi_89750502
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zolang je niet 2 weken lang als hersenloze lemmings met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd worden dat riekt eerder naar totaal geen leven hebben :o
pi_89750503
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef UltraR het volgende:
HET zwakke punt in het hele concept. -O-
dat roep ik al sinds sarina moest vertrekken :N
pi_89752282

Vanavond weer *G*
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:35:34 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89752343
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer *G*
_O- _O-
pi_89752595
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer *G*
_O-
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:49:14 #153
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_89752696
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen :r
Wat doe ik hier?
pi_89752737
als dat al gebeurt dan is het ECHT doorgestoken kaart, iedreen klaagt over haar
pi_89752794
Dit moet ook haast wel doorgestoken kaart zijn. Ik kan gewoon niet naar haar luisteren. Wat een verschrikking!
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:32:12 #156
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89754031
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
als dat al gebeurt dan is het ECHT doorgestoken kaart, iedreen klaagt over haar
Maar dan wel goed uitgedachte doorgestoken kaart. Ze zit namelijk in een relatief zwak team.

Jennifer blijft erin, terwijl een van Van Velzen: Joan, Lenny, Esther (of Ben) eruit moet.
heitieh
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:35:14 #157
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89754116
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen :r
Ja, als hij niet gelooft in degene die de meeste stemmen krijgt in zijn team komt het ook een beetje raar over _O-
pi_89754761
Wie denkt dat ze vanavond met een piano optreedt? *steekt hand op
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:54:17 #159
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89754798
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wie denkt dat ze vanavond met een piano optreedt? *steekt hand op
Ik denk dat de piano met haar optreedt :D
pi_89758948
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Robar het volgende:
Dit moet ook haast wel doorgestoken kaart zijn. Ik kan gewoon niet naar haar luisteren. Wat een verschrikking!
Niet zo overdrijven!
That's all folks!
pi_89759984
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk dat de piano met haar optreedt :D
_O-
pi_89765535
quote:
Jennifer Ewbank is nog steeds niet geliefd bij onze lezers, terwijl ze elke week door het tv-publiek direct wordt doorgestuurd. 39 procent vindt dat het engelachtige halfzusje van John Ewbank zo snel mogelijk het programma moet verlaten.
bron
pi_89766095
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

bron
En 61% vindt dus van niet.
pi_89766399
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef UltraR het volgende:

[..]

dat dacht ik nou net ook :Y
pi_89766407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef UltraR het volgende:

[..]

Die 61% is verdeeld over de overige 7 kandidaten. Kortom; Jennifer is veruit #1 qua aantal Telegraaf lezers die vinden dat ze op moet zouten.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:07:56 #166
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_89767313
Denk toch niet dat ze het nog veel verder gaat schoppen alleen het publiek laat haar steeds door, dat is het probleem.

80% van nederland heeft geen flauw idee hoe zangtechniek in elkaar zit helaas.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_89770042
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Roadster het volgende:
Denk toch niet dat ze het nog veel verder gaat schoppen alleen het publiek laat haar steeds door, dat is het probleem.

80% van nederland heeft geen flauw idee hoe zangtechniek in elkaar zit helaas.
En daar hebben onze helden van fok natuurlijk allemaal wel verstand van.....
pi_89771189
oh ik gok inderdaad ook Hennifer weer door en Pearl ook, misschien Johnny, maar Nigel ligt er denk ik nu uit.. jammer want hem gun ik het dan weer wel..

edit: oh oeps Hennifer... Jennifer... nouja ze heel wel een kipsound... ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:20:20 #169
pi_89774732
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
Nick denk alleen met zijn pick.
pi_89775722
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

:D _O-
pi_89780402
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

_O-
pi_89781592
Jenny gaat knallen zometeen !! Go girl !!
pi_89782901
Stuk beter dan de laatste 6 weken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:00:39 #174
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89782917
T - E - N - E - N - K - R - O - M - M - E - N - D . . . :{w :X
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89783092
FAN - TAS - TI - CO

_O_

Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:04:46 #176
pi_89783158
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO

_O_

PIE-MEL
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:05:28 #177
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89783201
quote:

Op dr sloffen ronde verder.
Tuurlijk, de zus van...
Het is en blijft een ons kent ons wereldje.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89783211
quote:
FAN - TAS - TI - CO

_O_

OMG Dat meen je niet _O-

Het was weer superslecht :r

Trouwens wel hele mooie ogen O+
Maar die stem! Ik kan het niet meer aanhoren! Ze mag nu wel verdwijnen :Y
pi_89783464
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!! :P

Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb ;) ) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger :') )Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
pi_89785526
T was weer niks inderdaad, en die piano heel de tijd :') het was sowieso stukken beter als ze NIET achter dat ding zit :D
pi_89785762
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven!
Na vanavond vind ik het nog steeds niet overdreven. Ik vind het helemaal niets. Ik heb de laatste 30 seconden het geluid uitgezet en pas toen kon ik haar waarderen.

Het is gewoon niet goed.
pi_89786592
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!! :P

Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb ;) ) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger :') )Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
zie wat ik hierboven al zei: ze is daarom dus gewoon weer door... blegh..
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:25:49 #183
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89786958
Niet te geloven, alweer door. Niemand kan mij wijsmaken dat dit geen vriendjes politiek is. Laat ze maar eens al die stemmen zien om het te bewijzen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:27:46 #184
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89787037
Net zoals Jennifer zelf begrijp ik er ook geen snars van 8)7 ... Mijn vriend zag echter wel het voordeel van dit nadeel... "nu hoeven we haar vanavond niet nog een keer te horen schat!" ;-).
pi_89787122
Terecht door, Die chocolul zal er wel uitvliegen.
pi_89787231
Och die sneuvelt nog wel voor de finale. Zo niet maakt The Voice zich wel totaal belachelijk, zeker als ze nu al anderen aan het afserveren zijn omdat ze 'het toch niet helemaal zijn'. Als iemand een schoolvoorbeeld is van wél een leuk koppie en aardig kunnen zingen maar gewoon NIET het totaalpakket hebben is het Jennifer wel :')

Maarja, als je broer zo'n beetje de machtigste tekstschrijver van NL is, en niet zo lang geleden nog met je coaches in 'De Zomer Voorbij...' zat, dan zal 't wel loslopen hé :)
pi_89787845
:')! Mooi testbeeld
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89788351
Ik snap er niks van :? Jennifer was slecht.....
pi_89788412
Kan ze er niet gewoon mee stoppen? Het is mooi geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89788497
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.

Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
pi_89788535
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap er niks van :? Jennifer was slecht.....
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
pi_89788541
Mijn hemel.... jennifer door en dan kiezen ze ook nog eens voor Nigel :')
pi_89788582
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:56:28 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89788605
Dacht ik dat Jennifer zat te zingen, was het de KPN testbeeld...
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:56:54 #195
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89788630
Vanavond weer een dieptepunt...

:r
heitieh
pi_89788688
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef UltraR het volgende:
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.

Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
pi_89788709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.

Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoon :') Kortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief :D
pi_89788721
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:00:04 #199
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89788767
Ik vond het wel positief meevallen vandaag. Ik kreeg geen kippenvel, mijn oog begon wel te twitchen op een gegeven moment maar mijn glazuur liet ze met rust deze week.
Maar oh oh oh wat komt het er toch slapje suit, Geen power, niets. Heel jammer,
pi_89788791
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.

Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoon :') Kortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief :D
Dus? :')
Er is toch geen sprake van tegenstemmen? Enkel van voorstemmen.
Is toch -totaal- niet vreemd dat een opvallend type als Jennifer meer stemmen binnen sleept dan Johnny en Nigel? Alsof die zo goed zijn, en die vallen ook nog eens nauwelijks op.
  ESF Reporter zaterdag 11 december 2010 @ 00:00:43 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_89788796
Ik snap er nu zo weinig van dat ik gewoon maar ervan uit ga dat het aan mij ligt.
pi_89788854
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond het wel positief meevallen vandaag. Ik kreeg geen kippenvel, mijn oog begon wel te twitchen op een gegeven moment maar mijn glazuur liet ze met rust deze week.
Maar oh oh oh wat komt het er toch slapje suit, Geen power, niets. Heel jammer,
Ik snap dat hele piano-imago ook niet zo _O- ze klinkt zonder piano veel beter vind ik :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dus? :')
Er is toch geen sprake van tegenstemmen? Enkel van voorstemmen.
Is toch -totaal- niet vreemd dat een opvallend type als Jennifer meer stemmen binnen sleept dan Johnny en Nigel? Alsof die zo goed zijn, en die vallen ook nog eens nauwelijks op.
Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen dan :9 alles op de concurrenten van Jennifer _O_
pi_89788886
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef UltraR het volgende:

[..]

Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.
Das ook precies wat ik ermee bedoelde ;)
pi_89788915
quote:

en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Dan haak ik af voor de finale ^O^
pi_89788942
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik snap dat hele piano-imago ook niet zo _O- ze klinkt zonder piano veel beter vind ik :D

[..]

Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen dan :9 alles op de concurrenten van Jennifer _O_
Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.
pi_89788976
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan haak ik af voor de finale ^O^
Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die show _O- dat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
pi_89789016
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die show _O- dat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
Lenny in de finale, alsjeblieft zeg _O-
pi_89789028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef UltraR het volgende:

[..]

Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.
Mwah, dat er een levendige scene aan Jennifer-'haters' is dat is ondertussen wel duidelijk, toch? :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:06 #209
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89789029
quote:

[..]

Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearl :'(
pi_89789056
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearl :'(
Heb je ze vanavond over Johnnifer gehoord dan? :') Volgens mij zat bij beide het bloed ergens anders, want er kwam weinig zinnigs meer uit :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:43 #211
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89789060
quote:

[..]

Ja. echt kansloos
pi_89789071
Wat ik me ook af zit te vragen, trekt Nick geen stemmen door te brullen dat Jennifer het wel kan winnen?
Volgens mij zei Angela dat ooit in X-factor, dat mensen ook luisteren naar wat een coach zegt.
Dus als je wilt sturen... :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:06:49 #213
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89789110
Ik zie het al voor me.. de finale is tussen Jennifer en Lenny !!
pi_89789111
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
pi_89789175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
Joh :+ Maar gelukkig is dit dan ook geen Poepstars en zoeken ze hier geen TMF-zangeresje ^O^
pi_89789205
quote:

Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.
Alleen al de jury met de kontlikkerij. Vreselijk :D
En die stoelen, boeiend, 1 ronde. De battles waren om te janken zo slecht.
Nee niks meer dan een hype, hype en hype :Y
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:09:19 #217
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89789254
De audities waren wel goed, maar daarna werd het echt slecht en ongeloofwaardig.
pi_89789279
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Joh :+ Maar gelukkig is dit dan ook geen Poepstars en zoeken ze hier geen TMF-zangeresje ^O^
NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoert
pi_89789361
Zoals hierboven al wordt gezegd is de hele opzet van dit programma verkeerd. Goede talenten uit de ene groep moeten worden weggestemd, terwijl veel slechteren uit een andere groep door mogen gaan. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
pi_89789819
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.
Alleen al de jury met de kontlikkerij. Vreselijk :D
En die stoelen, boeiend, 1 ronde. De battles waren om te janken zo slecht.
Nee niks meer dan een hype, hype en hype :Y
Ik vond het in de audities wel veelbelovend, battles waren zóóó voorspelbaar, en Live werd al snel een domper doordat iedereen alleen binnen zn eigen team concurrenten zijn... Maar goed, dit hoort meer thuis in;

[VOH] Het "format" van de show. Wat is goed, wat kan anders?

Misschien leest John wel mee :7
pi_89789852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef super-gabber het volgende:

[..]

NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoert
Kerel, lul niet dom :') Als er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel _O- En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden :')
pi_89789867
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zoals hierboven al wordt gezegd is de hele opzet van dit programma verkeerd. Goede talenten uit de ene groep moeten worden weggestemd, terwijl veel slechteren uit een andere groep door mogen gaan. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
dat alle coaches een even aantal aan talenten moeten hebben zulllen ze wel bij x-factor en gordon's gedrag bij het wegvallen van zn team afgekeken hebben, bedankt gordon!

het format nu is echt ruk
pi_89789971
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Loveless85 het volgende:

Misschien leest John wel mee :7
Ik denk dat John weer moe is van z'n 2-wekelijkse sms-vinger :Y

En morgen OT in je topic ja ;)
pi_89790122
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kerel, lul niet dom :') Als er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel _O- En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden :')
Onzin, ze heeft dit nu twee keer gedaan, en haar vorige liveshow deed ze iets totaal anders, goed dat was gelijk ruk, maar wel iets totaal anders.
Vriend Lenny doet elke show exact hetzelfde trucje, en het domme gepeupel trapt er met open ogen in.
pi_89790175
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!
pi_89790245
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!
Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podium :Y
pi_89790328
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podium :Y
We kunnen hier nog tijden over door discussieren maar er komt toch geen einde aan aangezien iedereen ze eigen mening heeft, ik heb mijne gegeven en die is idd anders dan die van het gros van de mensen die nog geen eigen mening heeft gevormd en met de hype mee loopt !
pi_89791349
:') @ alle mensen die over complotten en doorgestoken kaart zitten te zeuren.

Zoveel haat, zoveel naďviteit.
Het veiligstellen van Jennifer door het publiek is -zo- makkelijk te verklaren. Wat in dit topic ook al meerdere keren is gebeurd. Maar door de enorme haat jegens haar dringt het gewoon niet tot jullie door of weigeren jullie het te accepteren.

Nog 1 keer:
Ze heeft een enorme hoeveelheid, zeer actieve, haters. Daardoor staat ze enorm in de picture, vergelijkbaar met Ben, misschien zelfs nog wel meer, hier op FOK wel iig.
Dat levert automatisch een actievere groep liefhebbers op (geloof het of niet, smaken verschillen) die haar willen steunen in al het geweld. Die groep liefhebbers hoeft bij lange na niet van de grootte van de hatersgroep te zijn om haar veilig te stemmen, aangezien ze nu niet bepaald in een team zit met zware concurrentie.
Er bestaat geen negatieve aandacht. Al dat gezeik zorgt ervoor dat de mensen die haar stem mooi vinden extra gemotiveerd worden om op haar te stemmen. En matige, grijze, zangers als Johnny en Nigel zijn dan zo voorbij gestreefd in stem-aantal.

Ja, duidelijk? :|W
pi_89791720
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef UltraR het volgende:
:') @ alle mensen die over complotten en doorgestoken kaart zitten te zeuren.

Zoveel haat, zoveel naďviteit.
Het veiligstellen van Jennifer door het publiek is -zo- makkelijk te verklaren. Wat in dit topic ook al meerdere keren is gebeurd. Maar door de enorme haat jegens haar dringt het gewoon niet tot jullie door of weigeren jullie het te accepteren.

Nog 1 keer:
Ze heeft een enorme hoeveelheid, zeer actieve, haters. Daardoor staat ze enorm in de picture, vergelijkbaar met Ben, misschien zelfs nog wel meer, hier op FOK wel iig.
Dat levert automatisch een actievere groep liefhebbers op (geloof het of niet, smaken verschillen) die haar willen steunen in al het geweld. Die groep liefhebbers hoeft bij lange na niet van de grootte van de hatersgroep te zijn om haar veilig te stemmen, aangezien ze nu niet bepaald in een team zit met zware concurrentie.
Er bestaat geen negatieve aandacht. Al dat gezeik zorgt ervoor dat de mensen die haar stem mooi vinden extra gemotiveerd worden om op haar te stemmen. En matige, grijze, zangers als Johnny en Nigel zijn dan zo voorbij gestreefd in stem-aantal.

Ja, duidelijk? :|W
Nee leg nog eens anders uit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89792020
Dat dit piepende pijpbekkie er nog in zit is wel een beetje een fiasco voor het concept... op basis van de stem had ze de liveshows niet eens mogen halen... niet dat team Nick&Simon behalve Pearl nou veel te bieden heeft verder maar goed....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89792112
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
En jij als enige positievo die ik ook maar ergens heb gezien beweert dat? :')
dag
pi_89792146
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
oh dan was ik helemaal abuis... bedankt voor de opheldering :')
pi_89792580
Slecht gezongen. Onverdiend door.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89792603
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Voerman het volgende:

[..]

Wat beweer ik? Ik beweer niets, maar noem gewoon enkele feiten. Wel erbij blijven hč.
De jury vindt haar goed, ze wordt iedere week door het publiek veilig gestemd en haar nummers worden vrij goed gedownload op itunes.
Ik zie geen enkel bewijs voor dat veiligstemmen. Dat wordt geroepen jah. En de jury is gewoon doof vanwege het vaak in lawaai zitten :P
dag
pi_89794909
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.

Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:17:13 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89794942
Je houdt van haar of niet. In het begin vond ik haar veel beter dan afgelopen weken, gisteren vond ik haar wel ok! Ik vind dat ze terecht door is omdat op Pearl na, de rest van dat team ERG SLECHT is. Dus wat mij betreft mag ze de volgende ronde ook gewoon door. Winnares is ze in mijn ogen niet, dat dan weer wel.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89795311
Hoe kan zij nou weer door zijn? :')
pi_89795328
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:

Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staan ;)
pi_89796963
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:

[..]

Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja :Y :|W
pi_89797249
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O-
pi_89797259
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staan ;)
en het halve gooi ;)
pi_89797482
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en het halve gooi ;)
Ook dat :Y
En alle sympathie stemmers :Y
pi_89797618
En alle broeksms'ers. En nee, dan bedoel ik nu niet dat je per ongeluk vanuit je broekzak iemand belt/smst als de toetsvergrendeling niet aanstaat.
pi_89797672
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 weken uit gaan :Y
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:08:23 #245
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89797674
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook dat :Y
En alle sympathie stemmers :Y
Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.
Boohoo.
pi_89797688
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
En alle broeksms'ers. En nee, dan bedoel ik nu niet dat je per ongeluk vanuit je broekzak iemand belt/smst als de toetsvergrendeling niet aanstaat.
Ook die :Y
En de smsvinger van John zelf natuurlijk :Y
pi_89797755
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.
Boohoo.
Ja echt bullshit idd, je doet vrijwillig met zo'n show mee, dan moet je er toch mee kunnen leven dat IEDEREEN een mening over je heeft, of die mening je nu aanstaat of niet.

Net als van die mensen die gaan janken als ze te horen krijgen dat ze niet kunnen zingen... Ja ehh, je doet toch mee om te horen wat een jury er van vindt :|W
pi_89797823
zit ik me op youtube en hoor ik dit:

dan snap ik dus werkelijk niet waarom ze haar strot in de liveshows niet opentrekt want zingen kan ze blijkbaar wel die muis.....
pi_89798999
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Toky het volgende:
zit ik me op youtube en hoor ik dit:

dan snap ik dus werkelijk niet waarom ze haar strot in de liveshows niet opentrekt want zingen kan ze blijkbaar wel die muis.....
Tjah, weet jij veel... misschien is dat wel bewerkt? Dit 'excuus' hoor je al zolang, ze moet het ook gewoon live kunnen, dat kan ze gewoon niet. Maar tóch er iedere keer in blijven :')
pi_89799213
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
Ahhh daarom klinkt het zo iel en klein :') Het komt uit dr f@cking pink _O-

Edit: het klinkt voor geen meter :')

[ Bericht 5% gewijzigd door OpperTokkie op 11-12-2010 13:00:09 (aanvulling noodzakelijk) ]
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_89799306
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ten Brink zijn invloed is inmiddels uitgeput.. De invloed van John gaat verder blijkbaar ;)

Dan nog wat.. Als die hamster met muizenstem echt zo'n groot talent was, had Johny the brother wel een plaatje met dr gemaakt ;)
pi_89799731
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
Ik vind het niets ;) al die piepende riedeltjes van dr :') Misschien moet ze eens country proberen.. Maar ben bang dat ze gewoon het volume mist en altijd is dat peiperige irritante vervalt. Ik vind het niet klinken ;)

En wat is dat voor onzin over medelijden als ik het niet goed vind :') Er zijn zat mensen die zweren bij deathmetal.. Vink ook geen gehoor ;) Zijn ook zat mensen die niets hebben met housemuziek en ga zo maar door ;) Ik heb medelijden met jou dat jij niet wil accepteren dat mensen een andere muzieksmaak hebben dan jij :')
pi_89799913
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in ;)
pi_89799984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in ;)
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...

En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
pi_89800001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
pi_89800327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
JIJ vind haar blowing in the wind fantastisch.. Ik vind het bagger met al dr piepjes en techniekjes.. Je vergist je een beetje in de mensheid ;) Wat de een mooi vind, vind de ander afschuwelijk ;) En gezien de vele negatieve uitlatingen over Iewwbank zijn veel mensen het met mij eens dat wat zij uit dr strot voortbrengt afschuwelijk is ;)
pi_89800367
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...

En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
pi_89800379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
Ik heb 'm zeker niet gezien :D
pi_89800402
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 4 weken uit gaan :Y
6 januari is pas weer de eerste live show
pi_89800595
Het ljkt me duidelijk dat Jennifer gewoon niet met de druk kan omgaan, en daardoor live stukken minder goed zingt dan wanneer ze zingt zonder publiek er bij. In het voorstukje waar je zag hoe de kandidaten hun iTunes nummer inzongen klonk het kleine stukje wat ze van haar lieten horen ook veel beter. Zou bijna dat iTunes-nummer downloaden om te luisteren hoe dat klinkt, volgens mij veel beter dan wat ze live deed. En wat eerder gezegd is, ze heeft geluk dat ze in een zwak team zit, want Nigel en Johnny zijn ook geen hoogvliegers. Dan vind ik de stem van Jennifer tenminste nog wel iets bijzonders hebben. Maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak. TVOH zal ze niet winnen, zou ik ook niet terecht vinden, maar ze was naar mijn mening gisteren wel terecht door aangezien Johnny en Nigel ook niet goed waren.
All life's answers are on TV. - Bart Simpson
pi_89800725
volgens mij kan ze best tegen druk maar de hoeveelheid bagger die ze al over zich heen krijgt maakt dat ze live slecht en nog slechter performt, ookal zegt ze dat ze zich nix van aantrekt, tijdens de liveshows merk je echt wel dat het haar wat doet, haar enige goede live optreden vond ik tot nu toe samen met nick
pi_89801859
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
Ik beoordeel haar op haar youtube filmpjes.
In de liveshows is tot dusver idd veel minder goed. Maar het gaat mij erom of ik een cd van een kandidaat wil, ja of nee. Dan gaat het dus om nummers inzingen, en dat kan Jennifer wel, zie idd ook dat kleine filmpje waarin ze een stuk van haar nummer gisteren aan het inzingen was in de studio. Klonk top!
Er zijn twee kandidaten van wie ik de cd zal aanschaffen: Joan en Jennifer.
pi_89803732
Oh een apart topic! :W Al corruptie genoemd?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89803826
quote:
Zelfs de BN'ers horen het _O-
pi_89805187
Ik vind deze nog beter:
pi_89805518
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef UltraR het volgende:
Ik vind deze nog beter:
Minder slecht bedoel je? :7
pi_89805691
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Minder slecht bedoel je? :7
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:{ :{w
pi_89806760
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Voerman het volgende:

[..]

Niet beter, maar ook erg goed inderdaad. Wat een prachtige uitvoering ook.
Eeuwig zonde dat ze blijkbaar onder zoveel druk niet tot eenzelfde prestatie kan komen, hoewel ik het me kan voorstellen als je zo afgemaakt wordt in de media. Omdat zij het zushe van is, zal er ook wel extra kritisch naar haar gekeken worden.
Haar auditie was prima, toen werd ze ook nog niet afgebrand. Daarna ging ze gewoon slechter presteren.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:18:35 #270
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89807154
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
pi_89807252
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef jcdragon het volgende:
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
minder ? mensen waren haar dan al lang geleden vergeten
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:25:54 #272
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89807320
Ja, precies. Ze is van "Engel" in de auditie getransformeerd naar "Piepmuis" na die battle.
pi_89808598
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef UltraR het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:{ :{w
Jij bent ook niet meer serieus te nemen :')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89809094
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef UltraR het volgende:
Ik vind deze nog beter:
Die vind ik niet om aan te horen.

Die andere die gaat wel ;)
pi_89810027
Jennifer heeft wel wat.... namelijk de gave om mij mijn nagels uit mijn tenen te laten trekken zonder verdoving als compensatie voor de valse noten die ze richting mijn oren kweelt
pi_89810045
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Jij bent ook niet meer serieus te nemen :')
Ben je dat ooit als je serieus denkt dat Jennifer Ewbank een goede performer is _O-
pi_89811209
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben je dat ooit als je serieus denkt dat Jennifer Ewbank een goede performer is _O-
Waar heb je mij dat ooit zien zeggen?
Ik zeg ook dat ze me elke keer flink tegenvalt in de liveshows. De enige reden dat ik toch hoop dat ze de finale haalt is omdat ik er alle vertrouwen in heb dat ze wel een briljante cd zal kunnen produceren. Er daar gaat het mij om.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:58:52 #278
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89812091
Was deze al geplaatst?
quote:
Jennifer Ewbank weer het pispaaltje

van onze redactie
The Voice of Holland-kandidate Jennifer Ewbank krijgt er op internet weer flink van langs, maar coach Angela Groothuizen neemt het voor haar op.

De reacties op Jennifer's optreden in The Voice of Holland liegen er niet om. Zo schrijft iemand op Twitter: "Hoe kan Joan eruit gaan en zo'n valse parkiet als die Ewbank er nog in zitten? Mijn god." Iemand anders laat weten: "Hebben alle muizen in Nederland een mobieltje gekocht en massaal voor soortgenoot Jennifer Ewbank gestemd?"
Ook Bekend Nederland laat van zich horen. Zo twittert rapper Ali B: "Nigel en Jennifer door... Heb ik iets gemist of corruptie?" Jamie Westland, de drummer van Di-rect, schrijft: "Is Jennifer Ewbank er al uit? Hoogste tijd!"
The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het voor de zangeres op. "Jennifer Ewbank bashing is helaas een hobby geworden op vrijdagavond. Ondertussen stemt Nederland massaal voor haar. Hou je taai Jennifer!"
Vorige week werd de blondine neergesabeld door zanger Gordon. De Topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in het programma. "Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals", vertelde hij in de ochtendshow van Giel Beelen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aaltje__.html?p=22,1
heitieh
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:44:43 #279
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89813611
quote:
OMG :')
  zondag 12 december 2010 @ 00:12:58 #280
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89820560
pi_89835568
Waarom blijven mensen die oude filmpjes posten?

Ik ben nu alweer vergeten wat Jennifer gezongen heeft. Ik moest even het filmpje openen. :Z Wat een mierzoete saaiheid. Bah.

Voor mij moet the Voice of Holland 3x in een concert een power ballad netjes kunnen zingen.
Jennifer =

Had in de sing off en naar huis gemoeten.
pi_89839955
Toch is logisch dat Jennifer er nog inzit.
Ze is populair bij de doelgroep die erg houden van smsen
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zondag 12 december 2010 @ 18:53:18 #283
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89842247
Oh die eeuwige filmpjes :')
deed ze het live ook maar zo goed....
pi_89842260
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh die eeuwige filmpjes :')