abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:04:46 #176
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89783158
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO

_O_

Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
PIE-MEL
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:05:28 #177
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89783201
quote:

Op dr sloffen ronde verder.
Tuurlijk, de zus van...
Het is en blijft een ons kent ons wereldje.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89783211
quote:
FAN - TAS - TI - CO

_O_

Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
OMG Dat meen je niet _O-

Het was weer superslecht :r

Trouwens wel hele mooie ogen O+
Maar die stem! Ik kan het niet meer aanhoren! Ze mag nu wel verdwijnen :Y
pi_89783464
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!! :P

Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb ;) ) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger :') )Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
pi_89785526
T was weer niks inderdaad, en die piano heel de tijd :') het was sowieso stukken beter als ze NIET achter dat ding zit :D
pi_89785762
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven!
Na vanavond vind ik het nog steeds niet overdreven. Ik vind het helemaal niets. Ik heb de laatste 30 seconden het geluid uitgezet en pas toen kon ik haar waarderen.

Het is gewoon niet goed.
pi_89786592
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!! :P

Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb ;) ) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger :') )Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
zie wat ik hierboven al zei: ze is daarom dus gewoon weer door... blegh..
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:25:49 #183
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_89786958
Niet te geloven, alweer door. Niemand kan mij wijsmaken dat dit geen vriendjes politiek is. Laat ze maar eens al die stemmen zien om het te bewijzen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:27:46 #184
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89787037
Net zoals Jennifer zelf begrijp ik er ook geen snars van 8)7 ... Mijn vriend zag echter wel het voordeel van dit nadeel... "nu hoeven we haar vanavond niet nog een keer te horen schat!" ;-).
pi_89787122
Terecht door, Die chocolul zal er wel uitvliegen.
pi_89787231
Och die sneuvelt nog wel voor de finale. Zo niet maakt The Voice zich wel totaal belachelijk, zeker als ze nu al anderen aan het afserveren zijn omdat ze 'het toch niet helemaal zijn'. Als iemand een schoolvoorbeeld is van wél een leuk koppie en aardig kunnen zingen maar gewoon NIET het totaalpakket hebben is het Jennifer wel :')

Maarja, als je broer zo'n beetje de machtigste tekstschrijver van NL is, en niet zo lang geleden nog met je coaches in 'De Zomer Voorbij...' zat, dan zal 't wel loslopen hé :)
pi_89787845
:')! Mooi testbeeld
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89788351
Ik snap er niks van :? Jennifer was slecht.....
pi_89788412
Kan ze er niet gewoon mee stoppen? Het is mooi geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89788497
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.

Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89788535
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap er niks van :? Jennifer was slecht.....
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
pi_89788541
Mijn hemel.... jennifer door en dan kiezen ze ook nog eens voor Nigel :')
pi_89788582
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:56:28 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89788605
Dacht ik dat Jennifer zat te zingen, was het de KPN testbeeld...
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:56:54 #195
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_89788630
Vanavond weer een dieptepunt...

:r
heitieh
pi_89788688
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef UltraR het volgende:
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.

Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
pi_89788709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.

Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoon :') Kortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief :D
pi_89788721
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:00:04 #199
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89788767
Ik vond het wel positief meevallen vandaag. Ik kreeg geen kippenvel, mijn oog begon wel te twitchen op een gegeven moment maar mijn glazuur liet ze met rust deze week.
Maar oh oh oh wat komt het er toch slapje suit, Geen power, niets. Heel jammer,
With the stars as her umbrella
pi_89788791
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.

Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoon :') Kortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief :D
Dus? :')
Er is toch geen sprake van tegenstemmen? Enkel van voorstemmen.
Is toch -totaal- niet vreemd dat een opvallend type als Jennifer meer stemmen binnen sleept dan Johnny en Nigel? Alsof die zo goed zijn, en die vallen ook nog eens nauwelijks op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')