Maar dan wel goed uitgedachte doorgestoken kaart. Ze zit namelijk in een relatief zwak team.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
als dat al gebeurt dan is het ECHT doorgestoken kaart, iedreen klaagt over haar
Ja, als hij niet gelooft in degene die de meeste stemmen krijgt in zijn team komt het ook een beetje raar overquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen
Ik denk dat de piano met haar optreedtquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wie denkt dat ze vanavond met een piano optreedt? *steekt hand op
Niet zo overdrijven!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Robar het volgende:
Dit moet ook haast wel doorgestoken kaart zijn. Ik kan gewoon niet naar haar luisteren. Wat een verschrikking!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat de piano met haar optreedt
bronquote:Jennifer Ewbank is nog steeds niet geliefd bij onze lezers, terwijl ze elke week door het tv-publiek direct wordt doorgestuurd. 39 procent vindt dat het engelachtige halfzusje van John Ewbank zo snel mogelijk het programma moet verlaten.
En 61% vindt dus van niet.quote:
Die 61% is verdeeld over de overige 7 kandidaten. Kortom; Jennifer is veruit #1 qua aantal Telegraaf lezers die vinden dat ze op moet zouten.quote:
En daar hebben onze helden van fok natuurlijk allemaal wel verstand van.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Roadster het volgende:
Denk toch niet dat ze het nog veel verder gaat schoppen alleen het publiek laat haar steeds door, dat is het probleem.
80% van nederland heeft geen flauw idee hoe zangtechniek in elkaar zit helaas.
Nick denk alleen met zijn pick.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef tdrone het volgende:
stond vandaag een heel stuk in de spits waarin staat dat nick denkt dat ze gaat winnen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nick denk alleen met zijn pick.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nick denk alleen met zijn pick.
PIE-MELquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO
Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
Tuurlijk, de zus van...quote:
OMG Dat meen je nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef PierreBetfair het volgende:
FAN - TAS - TI - CO
Op dr sloffen ronde verder. Chapeau !!
Na vanavond vind ik het nog steeds niet overdreven. Ik vind het helemaal niets. Ik heb de laatste 30 seconden het geluid uitgezet en pas toen kon ik haar waarderen.quote:
zie wat ik hierboven al zei: ze is daarom dus gewoon weer door... blegh..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik had gelijk: ER WAS EEN PIANO!!!!!!!!!!!!!!
Verder herkende ik tot het refrein het nummer niet (terwijl ik het nummer toch ECHT al heel vaak gehoord heb) en vond ik het echt niet goed. Wel beter dan het Kylie nummer van vorige week (maar dat kon ook niet erger
)Maar ik durf te wedden dat ze weer op haar sloffen door is, al is het maar omdat ze 100x roepen dat ze zoveel kritiek over dr heen krijgt. Daarnaast hebben Nigel en Johnny rotnummers gekregen, zodat er een grotere kans is dat ze niet rechtstreeks door zijn. Ik ben wel blij dat de jury eens een keer wat eerlijkere kritiek gaf en haar niet gelijk de hemel inprees.
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap er niks vanJennifer was slecht.....
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef UltraR het volgende:
Naar aanleiding van haar zang in dat filmpje over het inzingen van de single waren verwachtingen voor Jennifer haar optreden vanavond echt torenhoog.
Ze zong daar zoals op haar youtube filmpjes.
Op het podium is echt gewoon aanzienlijk minder.
Toch weer erg blij dat ze door is. A: omdat de mannen in dat team niet veel voorstellen. B: omdat ik er alle vertrouwen in heb dat een cd van Jennifer het aanschaffen meer dan waard zal zijn.
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het publiek gaat er dan over wie doorgaat, Pearl of Jennifer.
Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Datzelfde zou je kunnen zeggen over Johny Rosenberg. Op het podium komt het er misschien niet helemaal uit, maar van iemand met zo een stemgeluid zou ik wel een CD kopen. Of zijn we nu opeens zijn briljante auditie vergeten?
Dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop. Al geloof ik ondertussen echt geen flikker meer van de stemmen van 'het publiek' terwijl ze in alle andere polls die je ziet altijd onwijs hoog scoort over wie er uit moet.
Zoals dus bij De Telegraaf, in d'r eentje pakt ze 39%, de andere 7 mogen de overige 61% verdelen, wat neer komt op 8,7% per persoonKortom... veruit favoriet om op te rotten daar. En wat je verder her en der van haar leest is ook verre van positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |