abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89803406
Zo makkelijk om iemand zo verschrikkelijk af te zeiken... :( :N
Dat meisje stond gisteravond met tranen in haar ogen. Ik hou niet van haar stijl van zingen, maar smaken verschillen, helemaal in muziek. Kennelijk zijn er veel mensen die het wel heel mooi vinden. Er word immers volop op haar gestemd. Muzikaal is ze zeker.

Dat bekende Nederlanders als Ali B. en Jamie van Direct haar publiekelijk zo afzeiken vind ik echt teleurstellend. Roepen dat het doorgestoken kaart is, come on! Alsof de platenmaatschappij er belang bij heeft dat een impopulaire artiest een plaat uitbrengt. |:(

Kritiek is natuurlijk prima, maar onderbouw het een breng het op een nette manier.

quote:
Jennifer Ewbank weer het pispaaltje
van onze redactie
The Voice of Holland-kandidate Jennifer Ewbank krijgt er op internet weer flink van langs, maar coach Angela Groothuizen neemt het voor haar op.

De reacties op Jennifer's optreden in The Voice of Holland liegen er niet om. Zo schrijft iemand op Twitter: "Hoe kan Joan eruit gaan en zo'n valse parkiet als die Ewbank er nog in zitten? Mijn god." Iemand anders laat weten: "Hebben alle muizen in Nederland een mobieltje gekocht en massaal voor soortgenoot Jennifer Ewbank gestemd?"

Ook Bekend Nederland laat van zich horen. Zo twittert rapper Ali B: "Nigel en Jennifer door... Heb ik iets gemist of corruptie?" Jamie Westland, de drummer van Di-rect, schrijft: "Is Jennifer Ewbank er al uit? Hoogste tijd!"

The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het voor de zangeres op. "Jennifer Ewbank bashing is helaas een hobby geworden op vrijdagavond. Ondertussen stemt Nederland massaal voor haar. Hou je taai Jennifer!"

Vorige week werd de blondine neergesabeld door zanger Gordon. De Topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in het programma. "Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals", vertelde hij in de ochtendshow van Giel Beelen.
pi_89803460
Ze zuigt gewoon en het is een wonder dat ze er nog zolang in zit.
pi_89803472
Jamaar ze ziet er lekker uit en heet Ewbank dus wat wil je.
pi_89803486
Het is dan toch ook niet mooi? :{
pi_89803489
Zijn er serieus nog mensen die naar talentenjachten kijken?
pi_89803500
Ze onderbouwen het toch ook?

Ze zingt gewoon ontzettend vals :{
Noot noot.
pi_89803508
Wie?
pi_89803513
Mensen die zich zo hard de kritiek van anderen aantrekken dat ze er om moeten janken. Wat de hell maakt het uit dat iemand als Ali-B zegt dat je niet kan zingen. :') !!!!!!!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:06:18 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_89803521
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef Franneh het volgende:
Jamaar ze ziet er lekker uit en heet Ewbank dus wat wil je.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_89803528
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef Rectum het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die naar talentenjachten kijken?
Mensen die er niet naar kijken :')
pi_89803544
ALI B die zulk commentaar durft te geven...

KEn die hele jennifer niet maar zo erg als zijn muziek kan het echt niet zijn..

Je hebt rap en rap en toch weet ali er nog crap bij te verzinnen...
pi_89803608
Corruptie zeg ik je. Werkelijk waar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89803628
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Corruptie zeg ik je. Werkelijk waar.
Het gaat er zo ondertussen wel op lijken _O-
pi_89803635
Ik volg het verder niet maar heb gisteren toevallig wel haar optreden gezien in gezelschap van anderen. Het was toch een algmene opmerking dat dit echt zo vals was als het maar kan zijn.

Lees ik achteraf dat ze door is en dat dit al weken zo gaat... Sorry maar dit verhaal stinkt als een mesthoop natuurlijk en als je denkt dat er echt zoveel mensen op haar stemmen dan ben je gewon echt naief. Er was ergens op een andere website een poll (metro ofzo?) waar ze met overmaat weg gestemd werd. ..
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:10:28 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_89803646
Het is geen radio maar tv. En het is nou eenmaal een plaatje O+

al ga ik d'r niet door kijken :{
pi_89803678
Die kanker Gordon moet niet klagen, en Ali B al helemaal niet. Alsof zij zo getalenteerd zijn :')
¯_(ツ)_/¯
pi_89803684
Mensen die Jennifer Ewbank ballen was een betere TT geweest.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_89803792
Ik hoor altijd dit als ik naar haar kijk;

pi_89803807
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:

[ afbeelding ]
:').
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_89803830
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:

[ afbeelding ]
:').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:18:58 #22
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89803877
hier is ze best aan te horen hoor:

maar iedereen hier kan natuurlijk veel beter. :Y :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89803941
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:

Moraalridder.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89803954
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:

Ja want je mag alleen commentaar op iemand hebben als je het beter kan :') :') Ze doet met een talentenjacht mee FFS :') Natuurlijk krijg je dan commentaar
pi_89803985
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die zich zo hard de kritiek van anderen aantrekken dat ze er om moeten janken. Wat de hell maakt het uit dat iemand als Ali-B zegt dat je niet kan zingen. :') !!!!!!!
Als het afzeiken op jouw gericht is kan ik mij voorstellen dat het je iets doet, zeker icm de spanning van het programma zelf. Als buitenstaander zeg ik ook, laat ze maar lullen. Enne, heb je de krabbels op haar Hyves wel eens gelezen? Veel zijn gewoon haatdragend. Ik schrok daar echt van.

Dat van Ali B. heb je dan wel weer gelijk in. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')