Zo makkelijk om iemand
zo verschrikkelijk af te zeiken...
Dat meisje stond gisteravond met tranen in haar ogen. Ik hou niet van haar stijl van zingen, maar smaken verschillen, helemaal in muziek. Kennelijk zijn er veel mensen die het wel heel mooi vinden. Er word immers volop op haar gestemd. Muzikaal is ze zeker.
Dat bekende Nederlanders als Ali B. en Jamie van Direct haar publiekelijk zo afzeiken vind ik echt teleurstellend. Roepen dat het doorgestoken kaart is, come on! Alsof de platenmaatschappij er belang bij heeft dat een impopulaire artiest een plaat uitbrengt.
Kritiek is natuurlijk prima, maar onderbouw het een breng het op een nette manier.
quote:
Jennifer Ewbank weer het pispaaltje
van onze redactie
The Voice of Holland-kandidate Jennifer Ewbank krijgt er op internet weer flink van langs, maar coach Angela Groothuizen neemt het voor haar op.
De reacties op Jennifer's optreden in The Voice of Holland liegen er niet om. Zo schrijft iemand op Twitter: "Hoe kan Joan eruit gaan en zo'n valse parkiet als die Ewbank er nog in zitten? Mijn god." Iemand anders laat weten: "Hebben alle muizen in Nederland een mobieltje gekocht en massaal voor soortgenoot Jennifer Ewbank gestemd?"
Ook Bekend Nederland laat van zich horen. Zo twittert rapper Ali B: "Nigel en Jennifer door... Heb ik iets gemist of corruptie?" Jamie Westland, de drummer van Di-rect, schrijft: "Is Jennifer Ewbank er al uit? Hoogste tijd!"
The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het voor de zangeres op. "Jennifer Ewbank bashing is helaas een hobby geworden op vrijdagavond. Ondertussen stemt Nederland massaal voor haar. Hou je taai Jennifer!"
Vorige week werd de blondine neergesabeld door zanger Gordon. De Topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in het programma. "Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals", vertelde hij in de ochtendshow van Giel Beelen.