quote:Jennifer Ewbank weer het pispaaltje
van onze redactie
The Voice of Holland-kandidate Jennifer Ewbank krijgt er op internet weer flink van langs, maar coach Angela Groothuizen neemt het voor haar op.
De reacties op Jennifer's optreden in The Voice of Holland liegen er niet om. Zo schrijft iemand op Twitter: "Hoe kan Joan eruit gaan en zo'n valse parkiet als die Ewbank er nog in zitten? Mijn god." Iemand anders laat weten: "Hebben alle muizen in Nederland een mobieltje gekocht en massaal voor soortgenoot Jennifer Ewbank gestemd?"
Ook Bekend Nederland laat van zich horen. Zo twittert rapper Ali B: "Nigel en Jennifer door... Heb ik iets gemist of corruptie?" Jamie Westland, de drummer van Di-rect, schrijft: "Is Jennifer Ewbank er al uit? Hoogste tijd!"
The Voice-coach Angela Groothuizen neemt het voor de zangeres op. "Jennifer Ewbank bashing is helaas een hobby geworden op vrijdagavond. Ondertussen stemt Nederland massaal voor haar. Hou je taai Jennifer!"
Vorige week werd de blondine neergesabeld door zanger Gordon. De Topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in het programma. "Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals", vertelde hij in de ochtendshow van Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef Franneh het volgende:
Jamaar ze ziet er lekker uit en heet Ewbank dus wat wil je.
Mensen die er niet naar kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef Rectum het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die naar talentenjachten kijken?
Het gaat er zo ondertussen wel op lijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Corruptie zeg ik je. Werkelijk waar.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoor altijd dit als ik naar haar kijk;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoor altijd dit als ik naar haar kijk;
[ afbeelding ]
Moraalridder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
hier is ze best aan te horen hoor:
maar iedereen hier kan natuurlijk veel beter.![]()
Ja want je mag alleen commentaar op iemand hebben als je het beter kanquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
Als het afzeiken op jouw gericht is kan ik mij voorstellen dat het je iets doet, zeker icm de spanning van het programma zelf. Als buitenstaander zeg ik ook, laat ze maar lullen. Enne, heb je de krabbels op haar Hyves wel eens gelezen? Veel zijn gewoon haatdragend. Ik schrok daar echt van.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die zich zo hard de kritiek van anderen aantrekken dat ze er om moeten janken. Wat de hell maakt het uit dat iemand als Ali-B zegt dat je niet kan zingen.!!!!!!!
Niemand zegt dat kneus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
Hallelujah coveren, heeft ze toevallig ook nog een cover van Yesterday?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
ja want de moraal van het verhaal was?quote:
true, maar ik doe het nog niet na hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallelujah coveren, heeft ze toevallig ook nog een cover van Yesterday?
Altijd dezelfde liedjes.
Wat een stom phoney mens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
wat heb ik gemist, wat heb ik niet gelezen?quote:
Mijn stem is bagger, maar ik heb wel een prima gehoor. Dan mag ik gewoon kritiek geven hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
serieus? kan het niet geloven nee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef Rectum het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die naar talentenjachten kijken?
Dat ook jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Bananenman het volgende:
Mensen die naar The Voice of Holland kijken![]()
Misschien toch tijd om dan even naar het vlakke gepiep van Jennifer te luisteren. Even maar, aan 5 seconden heb je genoeg. De rest klinkt namelijk net zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
ALI B die zulk commentaar durft te geven...
KEn die hele jennifer niet maar zo erg als zijn muziek kan het echt niet zijn..
Je hebt rap en rap en toch weet ali er nog crap bij te verzinnen...
tuurlijk dat mag iedereenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef L.no het volgende:
Mijn stem is bagger, maar ik heb wel een prima gehoor. Dan mag ik gewoon kritiek geven hoor.
Ja dus? Je lult nog steeds oeverloos dom uit je muil. Als je van Lady Gaga houdt heb je ineens geen gehoor meer? Als je zelf niet kan zingen heb je niet meer de mogelijkheid om iets wel/niet mooi te vinden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef opastokvis het volgende:
[..]
tuurlijk dat mag iedereen.
het is vaak wel vermakelijk in het echte leven dat mensen die totaal niet kunnen zingen iemand zo finaal af kunnen branden, om vervolgens weer met lady krakra mee te janken.
dat zal op fok niet anders zijn.
Ach, het is waar jij vermaak in ziet. Ik vind dat je gewoon kritiek mag geven zelfs als je niet kan zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef opastokvis het volgende:
[..]
tuurlijk dat mag iedereen.
het is vaak wel vermakelijk in het echte leven dat mensen die totaal niet kunnen zingen iemand zo finaal af kunnen branden, om vervolgens weer met lady krakra mee te janken.
dat zal op fok niet anders zijn.
Mensen die zich verheven voelen boven anderen die toevallig een tv programma leuk vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Bananenman het volgende:
Krijg er spontaan de pestkanker van.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Voerman het volgende:
Beste uitvoering van Blowing in the wind ooit
opgefokte standjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus? Je lult nog steeds oeverloos dom uit je muil. Als je van Lady Gaga houdt heb je ineens geen gehoor meer? Als je zelf niet kan zingen heb je niet meer de mogelijkheid om iets wel/niet mooi te vinden?
nee godverdomme als fans haar gaan nazingen, dan heb je geen gehoor meer.quote:Als je van Lady Gaga houdt heb je ineens geen gehoor meer?
helemaal prima wijffiequote:Nogmaals, dat wijf doet vrijwillig met een talentshow mee, lijkt me nogal logisch dat mensen er een mening over vormen. Als je dat alleen mocht als je het zelf beter kon dan denk ik dat Johnnie het aantal kijkers in z'n kantoor kwijt kon.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Talentenjachten. Are you kidding me?
katie melua doet hem beterquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Krijg er spontaan de pestkanker van.
OMG hoe hard kun je een nummer verkrachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Voerman het volgende:
Beste uitvoering van Blowing in the wind ooit
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:15 schreef Deckard het volgende:
Ik hoop dat ze aan de hoogste boom wordt opgehangen. Sorry dat ik me een beetje zacht uitdruk maar het is tenslotte bijna kerst.
Best een leuk programma hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Bananenman het volgende:
misschien bedoelde hij te zeggen wat hij op dat moment zo kunstig niet zei.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef JApieman het volgende:
Heb net dat filmpje gezien van haar auditie en die kerel die dat zegmaar presenteert zegt: "lelijk is ze niet". Tegen haar familie. Dat had er gewoon toen ook ff niks mee te maken.
Dan is er iets heel erg mis met je gehoor. Als je dit slecht vindt dan raad ik je een snel bezoekje aan de dokter aan. Als ze zo tijdens The Voice zingt behoort ze gewoon te winnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
OMG hoe hard kun je een nummer verkrachten![]()
Ze zingt gewoon ontzettend vals, punt uit.
Ze kan niet zingen. Dit is het niveau wat iedereen kan, rustig in jezelf wat gaan zitten neurien. Krachtig en subtiel zijn alleen voor de echte zangers weggelegd (zangeressen niet want die kunnen gewoon niet zingen)quote:Op zondag 12 december 2010 01:37 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dan is er iets heel erg mis met je gehoor. Als je dit slecht vindt dan raad ik je een snel bezoekje aan de dokter aan.
Dat zijn geen steken onder water. Het is vrij direct wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef Flounder het volgende:
Als mensen die hun mening geven is dat natuurlijk prima. Ook als die ongezouten is. Opbouwend is prettig, maar moeilijk, als die mening onterecht is of als men niet weet waar men over praat. Flauwe opmerkingen horen er bij. Zulke kinderachtige mensen heb je nu eenmaal en je moet niet alles even serieus nemen.
Waar het mij om gaat is dat sommigen keiharde steken onder water geven (die BN'ers),
Pubers op een forum serieus nemen...quote:zeggen dat het "een kutwijf" is (sorry? ken je haar persoonlijk?)
Dat lijkt me gewoon een oprechte meningquote:zeggen dat ze "het programma verpest"
weer die pubers he...quote:of haar zelfs doodwensen.
and again, heerlijk, dat anonieme internet dat je dus nooit serieus moet nemen.quote:Op haar Hyves staan zelfs krabbels van mensen die haar kanker toewensen.
Nee, je moet het gewoon niet zo serieus nemen. Mijn stijl is het ook niet trouwens.quote:Wat is dat met die mensen? Is dat afgunst, zijn ze gefrustreerd en willen ze dat afreageren? Je vind iemand niet goed zingen, dus moet diegene maar een zeer ernstige ziekte krijgen? Met zulke opmerkingen spoor je volgens mij gewoon echt niet.
Nooit gehoord van Aretha Franklin?quote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze kan niet zingen. Dit is het niveau wat iedereen kan, rustig in jezelf wat gaan zitten neurien. Krachtig en subtiel zijn alleen voor de echte zangers weggelegd (zangeressen niet want die kunnen gewoon niet zingen)
* djenneke meldtquote:Op zondag 12 december 2010 10:01 schreef NotYou het volgende:
Mensen die dat soort programma's kijken en er vervolgens ook nog heel serieus lange posts over gaan zitten schrijven.
Dat vind jij. Je doet alsof het een vaststaand feit is.quote:
Ali B kan wel degelijk goed rappen. Dat het niet jouw genre is, is weer iets anders.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
ALI B die zulk commentaar durft te geven...
KEn die hele jennifer niet maar zo erg als zijn muziek kan het echt niet zijn..
Je hebt rap en rap en toch weet ali er nog crap bij te verzinnen...
Die neger likt haar vingerquote:
Ben blij dat het langzaam op je inzinkt dat je dat ook als feit zal moeten accepteren.quote:Op zondag 12 december 2010 11:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat vind jij. Je doet alsof het een vaststaand feit is.
Kan zijn maar die persoonlijkheid van hem die druipt er ook nog eens van af.. en dat maakt het geheel sowieso klote om naar te luisteren..quote:Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ali B kan wel degelijk goed rappen. Dat het niet jouw genre is, is weer iets anders.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ben blij dat het langzaam op je inzinkt dat je dat ook als feit zal moeten accepteren.
Het programma heet the voice of holland. Niet the looks of holland.quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Brombaard het volgende:
Boeiend of ze kan zingen, dat had pas uitgemaakt als het een radioprogramma was geweest. Nu heb je ook nog wat om naar te kijken, en dat compenseert de zang ruimschoots. Zeker tussen de verzameling gesmolten laven en andersoortige mormels dat daar op mag komen draven.
hommelquote:
Nou en? De rest kan toch wel gewoon zingen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het programma heet the voice of holland. Niet the looks of holland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |