Niemand zegt dat kneus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
hier is ze best aan te horen hoor:
maar iedereen hier kan natuurlijk veel beter.![]()
Hallelujah coveren, heeft ze toevallig ook nog een cover van Yesterday?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
ja want de moraal van het verhaal was?quote:
true, maar ik doe het nog niet na hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallelujah coveren, heeft ze toevallig ook nog een cover van Yesterday?
Altijd dezelfde liedjes.
Wat een stom phoney mens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
wat heb ik gemist, wat heb ik niet gelezen?quote:
Mijn stem is bagger, maar ik heb wel een prima gehoor. Dan mag ik gewoon kritiek geven hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef opastokvis het volgende:
serieus? kan het niet geloven nee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef Rectum het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die naar talentenjachten kijken?
Dat ook jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Bananenman het volgende:
Mensen die naar The Voice of Holland kijken![]()
Misschien toch tijd om dan even naar het vlakke gepiep van Jennifer te luisteren. Even maar, aan 5 seconden heb je genoeg. De rest klinkt namelijk net zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
ALI B die zulk commentaar durft te geven...
KEn die hele jennifer niet maar zo erg als zijn muziek kan het echt niet zijn..
Je hebt rap en rap en toch weet ali er nog crap bij te verzinnen...
tuurlijk dat mag iedereenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef L.no het volgende:
Mijn stem is bagger, maar ik heb wel een prima gehoor. Dan mag ik gewoon kritiek geven hoor.
Ja dus? Je lult nog steeds oeverloos dom uit je muil. Als je van Lady Gaga houdt heb je ineens geen gehoor meer? Als je zelf niet kan zingen heb je niet meer de mogelijkheid om iets wel/niet mooi te vinden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef opastokvis het volgende:
[..]
tuurlijk dat mag iedereen.
het is vaak wel vermakelijk in het echte leven dat mensen die totaal niet kunnen zingen iemand zo finaal af kunnen branden, om vervolgens weer met lady krakra mee te janken.
dat zal op fok niet anders zijn.
Ach, het is waar jij vermaak in ziet. Ik vind dat je gewoon kritiek mag geven zelfs als je niet kan zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef opastokvis het volgende:
[..]
tuurlijk dat mag iedereen.
het is vaak wel vermakelijk in het echte leven dat mensen die totaal niet kunnen zingen iemand zo finaal af kunnen branden, om vervolgens weer met lady krakra mee te janken.
dat zal op fok niet anders zijn.
Mensen die zich verheven voelen boven anderen die toevallig een tv programma leuk vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:39 schreef Bananenman het volgende:
Mensen die naar The Voice of Holland kijken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |