Ten Brink zijn invloed is inmiddels uitgeput.. De invloed van John gaat verder blijkbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja![]()
Ik vind het nietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets inquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
JIJ vind haar blowing in the wind fantastisch.. Ik vind het bagger met al dr piepjes en techniekjes.. Je vergist je een beetje in de mensheidquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gisterquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...
En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
Ik heb 'm zeker niet gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
6 januari is pas weer de eerste live showquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 4 weken uit gaan
Ik beoordeel haar op haar youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
Zelfs de BN'ers horen hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die Jennifer Ewbank bashen
Minder slecht bedoel je?quote:
quote:
Haar auditie was prima, toen werd ze ook nog niet afgebrand. Daarna ging ze gewoon slechter presteren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Voerman het volgende:
[..]
Niet beter, maar ook erg goed inderdaad. Wat een prachtige uitvoering ook.
Eeuwig zonde dat ze blijkbaar onder zoveel druk niet tot eenzelfde prestatie kan komen, hoewel ik het me kan voorstellen als je zo afgemaakt wordt in de media. Omdat zij het zushe van is, zal er ook wel extra kritisch naar haar gekeken worden.
minder ? mensen waren haar dan al lang geleden vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef jcdragon het volgende:
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
Jij bent ook niet meer serieus te nemenquote:
Die vind ik niet om aan te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |