abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89799306
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja :Y :|W
Ten Brink zijn invloed is inmiddels uitgeput.. De invloed van John gaat verder blijkbaar ;)

Dan nog wat.. Als die hamster met muizenstem echt zo'n groot talent was, had Johny the brother wel een plaatje met dr gemaakt ;)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_89799731
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
Ik vind het niets ;) al die piepende riedeltjes van dr :') Misschien moet ze eens country proberen.. Maar ben bang dat ze gewoon het volume mist en altijd is dat peiperige irritante vervalt. Ik vind het niet klinken ;)

En wat is dat voor onzin over medelijden als ik het niet goed vind :') Er zijn zat mensen die zweren bij deathmetal.. Vink ook geen gehoor ;) Zijn ook zat mensen die niets hebben met housemuziek en ga zo maar door ;) Ik heb medelijden met jou dat jij niet wil accepteren dat mensen een andere muzieksmaak hebben dan jij :')
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_89799913
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef Voerman het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar blowing in the wind the luisteren (hierbover geplaatst) om tot de conclusie te moeten komen dat Ewbank wel degelijk een groot talent is. Ze geven haar gewoon de verkeerde nummers in The Voice.
Als jij vindt dat Blowing in the wind niet goed is, dan heb ik medelijden met je.
En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in ;)
pi_89799984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

En als ze dan echt zo'n "groot" talent is hé... Waarom heeft ze de kruiwagen van broeder John nog niet ingezet dan? JUIST die ziet er gewoon niets in ;)
Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...

En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
pi_89800001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
pi_89800327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Voerman het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar er zijn mensen die het zonder kruiwagen willen redden.
En haar Blowing in the wind was echt wel fantastisch. Gewoon geen discussie over mogelijk.
Haar optredens op TV vind ik ook een stuk minder.
JIJ vind haar blowing in the wind fantastisch.. Ik vind het bagger met al dr piepjes en techniekjes.. Je vergist je een beetje in de mensheid ;) Wat de een mooi vind, vind de ander afschuwelijk ;) En gezien de vele negatieve uitlatingen over Iewwbank zijn veel mensen het met mij eens dat wat zij uit dr strot voortbrengt afschuwelijk is ;)
pi_89800367
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat viel me ook wel op, je ziet hem nooit bij TVOH, waar je Robert ten Brink bv. wel zag, en gister zat het halve publiek vol met BN'ers...

En technisch gezien is het toch ook 'maar' een halfzusje ofzo? Wellicht is het heul niet zo'n dikke mik tussen die 2 als iedereen denkt
ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
pi_89800379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jij gekeken hebt maar hij was er wel gister
Ik heb 'm zeker niet gezien :D
pi_89800402
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 4 weken uit gaan :Y
6 januari is pas weer de eerste live show
pi_89800595
Het ljkt me duidelijk dat Jennifer gewoon niet met de druk kan omgaan, en daardoor live stukken minder goed zingt dan wanneer ze zingt zonder publiek er bij. In het voorstukje waar je zag hoe de kandidaten hun iTunes nummer inzongen klonk het kleine stukje wat ze van haar lieten horen ook veel beter. Zou bijna dat iTunes-nummer downloaden om te luisteren hoe dat klinkt, volgens mij veel beter dan wat ze live deed. En wat eerder gezegd is, ze heeft geluk dat ze in een zwak team zit, want Nigel en Johnny zijn ook geen hoogvliegers. Dan vind ik de stem van Jennifer tenminste nog wel iets bijzonders hebben. Maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak. TVOH zal ze niet winnen, zou ik ook niet terecht vinden, maar ze was naar mijn mening gisteren wel terecht door aangezien Johnny en Nigel ook niet goed waren.
All life's answers are on TV. - Bart Simpson
pi_89800725
volgens mij kan ze best tegen druk maar de hoeveelheid bagger die ze al over zich heen krijgt maakt dat ze live slecht en nog slechter performt, ookal zegt ze dat ze zich nix van aantrekt, tijdens de liveshows merk je echt wel dat het haar wat doet, haar enige goede live optreden vond ik tot nu toe samen met nick
pi_89801859
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En op dat laatste wordt ze nu eenmaal beoordeeld, dan kan ze nog 1000 geweldige youtubejes hebben, maar dat doet er dus niks toe.
Ik beoordeel haar op haar youtube filmpjes.
In de liveshows is tot dusver idd veel minder goed. Maar het gaat mij erom of ik een cd van een kandidaat wil, ja of nee. Dan gaat het dus om nummers inzingen, en dat kan Jennifer wel, zie idd ook dat kleine filmpje waarin ze een stuk van haar nummer gisteren aan het inzingen was in de studio. Klonk top!
Er zijn twee kandidaten van wie ik de cd zal aanschaffen: Joan en Jennifer.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89803732
Oh een apart topic! :W Al corruptie genoemd?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89803826
quote:
Zelfs de BN'ers horen het _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89805187
Ik vind deze nog beter:
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89805518
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef UltraR het volgende:
Ik vind deze nog beter:
Minder slecht bedoel je? :7
pi_89805691
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Minder slecht bedoel je? :7
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:{ :{w
pi_89806760
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Voerman het volgende:

[..]

Niet beter, maar ook erg goed inderdaad. Wat een prachtige uitvoering ook.
Eeuwig zonde dat ze blijkbaar onder zoveel druk niet tot eenzelfde prestatie kan komen, hoewel ik het me kan voorstellen als je zo afgemaakt wordt in de media. Omdat zij het zushe van is, zal er ook wel extra kritisch naar haar gekeken worden.
Haar auditie was prima, toen werd ze ook nog niet afgebrand. Daarna ging ze gewoon slechter presteren.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:18:35 #270
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89807154
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_89807252
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef jcdragon het volgende:
Nick en Simon hadden niet voor Jennifer moeten kiezen in de Battle. Dat zou ze echt minder gebashed worden.
minder ? mensen waren haar dan al lang geleden vergeten
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:25:54 #272
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89807320
Ja, precies. Ze is van "Engel" in de auditie getransformeerd naar "Piepmuis" na die battle.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_89808598
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef UltraR het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:{ :{w
Jij bent ook niet meer serieus te nemen :')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89809094
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef UltraR het volgende:
Ik vind deze nog beter:
Die vind ik niet om aan te horen.

Die andere die gaat wel ;)
pi_89810027
Jennifer heeft wel wat.... namelijk de gave om mij mijn nagels uit mijn tenen te laten trekken zonder verdoving als compensatie voor de valse noten die ze richting mijn oren kweelt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')