Je bent zelf een zeikwijfquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
dat zal het zijn, nee ik ben ook blij met de rust want zoveel modder verdiende die jennifer nu ook weer niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigen
en das ook niet ergquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Je zit er ongeveer 100% naast.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je wilt dat we gaan zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je zit er ongeveer 100% naast.
Lets zeik
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen slijpt de messen voor vrijdag.
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Zolang je niet met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?
Nigel zal er wel uitvliegen. Zonde.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zal wel weer doorgaan. Ze moet het opnemen tegen Pearl, Nigel
en Johnny
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang je niet 2 weken lang als hersenloze lemmings met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd worden dat riekt eerder naar totaal geen leven hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |