quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef mozilla het volgende:
Ach, ik denk dat zowel de voor als tegenstanders het er wel over eens kunnen zijn dat ze een aparte stem heeft.
I'm with youquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
Mijn haat is groot naar haar toe! Snap dit niet!
Billy Maluw
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Nekkenbreker het volgende:
De bedoelde zangeres was de Engelse zangeres uit de 70er jaren Lynsey de Paul. Haar grootste hits waren "Sugar me" en "Won't somebody dance with me".
Was in die tijd ook een mooie vrouw met een hoge stem die veel valse lucht uitblies
Maar naar mijn mening ook te hoog gegrepen voor Jennifer.
Ik las vanmiddag Bijt Miauwquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag Bijt MiauwPrrrrrr
Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten??quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in het publiek keek elkaar aan van wtf tijdens haar lelijke optreden van CGYOOMH..
Mijn haat is groot naar haar toe! Snap dit niet!
Billy Maluw
Geslacht: MANquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn nu precies wat ik bedoel. Je kan mag haar slecht vinden, je mag het belachelijk vinden dat ze door is. Maar haar haten??
Ik heb nooit deelgenomen aan de man/vrouw discussie. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geslacht: MAN
Zo zijn we ook weer klaar met die onzin
Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurlquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zie ik hier ook mensen posten over de hoeveelheid kritiek op Jennifer, maar bij andere deelnemers "bashen" () ze wel in andere naamtopics, hoe apart
lekker boeiendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja maar hier bashen ze meer. Do not denie that, gurl
Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben ook een vrouw en dat bashen valt me inderdaad ook wel op. Waarom telkens één bepaalde kanditaat blijven bashen? Alsof er een soort obsessie mee is. En inderdaad als Jennifer een lekkere vent was zou het echt wel anders zijn hoor.
Blijkbaar wel want je reageert.quote:
Als een vent zo piept als Jennifer is hij waarschijnlijk gecastreerd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Als een vent net zo zou piepen als Jennifer, werd het meer een experiment om te kijken hoe lang mensen dat vol kunnen houden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je reageert.
Hap hap hap.
Wijf.
dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mensen, echt serieus.... Al een 3e topic over haar? Doe normaal, zelfs publieksfavo Ben loopt nu een heel topic achter.
Ik kan me niet herinneren dat ik iets boeiends heb gelezen de afgelopen tijd. Bovendien denk ik niet dat het helpt bij de mensen die op haar stemmen of bij N&S. Volgens mij zijn die echt kritiekdoof. Net als Sherry bijv. Mensen die meer gaan voor de andere voices hebben vat dat betreft ook betere oren.quote:Op zondag 5 december 2010 10:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dus? Is er een maximum aantal topics per persoon dan?
Je bent zelf een zeikwijfquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef PierreBetfair het volgende:
Godzijdank wat rustiger hier. Helpt blijkbaar toch om de gebruikelijke zeikwijffies er op te attenderen dat het vermoeiend is om 100 keer hetzelfde zeikverhaal te lezen.
100% meevaller dat ze nu zijn ingedimd
Pluim voor de zeikwijffies
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dude, heb je nooit geleerd dat als iets gaat zoals jij het wilt, je dat vooral niet onder de aandacht moet brengen? Gewoon kop houden en blij zijn.
dat zal het zijn, nee ik ben ook blij met de rust want zoveel modder verdiende die jennifer nu ook weer niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij vindt het natuurlijk veel leuker om er nog even een relletje uit te zuigen
en das ook niet ergquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Je zit er ongeveer 100% naast.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je wilt dat we gaan zeikenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je zit er ongeveer 100% naast.
Lets zeik
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Yvonne betaalt me om ervoor te zorgen dat het postaantal op Fok! op pijl blijft. Ik lul zomaar wat in de ruimte om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen slijpt de messen voor vrijdag.
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ach, vrijdag zal dit topic wel weer tot leven komen
Zolang je niet met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
klopt! Als ze weer zingt, en het is weer vals, vrees ik dat ik het niet kan laten te reageren, maar ja.. het is een forum he?
Nigel zal er wel uitvliegen. Zonde.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zal wel weer doorgaan. Ze moet het opnemen tegen Pearl, Nigel
en Johnny
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang je niet 2 weken lang als hersenloze lemmings met modder gooit. Die arme Jennifer moet beschermd worden dat riekt eerder naar totaal geen leven hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |