abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter zaterdag 11 december 2010 @ 00:00:43 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_89788796
Ik snap er nu zo weinig van dat ik gewoon maar ervan uit ga dat het aan mij ligt.
pi_89788854
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond het wel positief meevallen vandaag. Ik kreeg geen kippenvel, mijn oog begon wel te twitchen op een gegeven moment maar mijn glazuur liet ze met rust deze week.
Maar oh oh oh wat komt het er toch slapje suit, Geen power, niets. Heel jammer,
Ik snap dat hele piano-imago ook niet zo _O- ze klinkt zonder piano veel beter vind ik :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dus? :')
Er is toch geen sprake van tegenstemmen? Enkel van voorstemmen.
Is toch -totaal- niet vreemd dat een opvallend type als Jennifer meer stemmen binnen sleept dan Johnny en Nigel? Alsof die zo goed zijn, en die vallen ook nog eens nauwelijks op.
Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen dan :9 alles op de concurrenten van Jennifer _O_
pi_89788886
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef UltraR het volgende:

[..]

Kwestie van smaak, ik heb Johnny nooit goed gevonden.
Das ook precies wat ik ermee bedoelde ;)
pi_89788915
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:

en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Dan haak ik af voor de finale ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89788942
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik snap dat hele piano-imago ook niet zo _O- ze klinkt zonder piano veel beter vind ik :D

[..]

Het zegt genoeg over hoe de gemiddelde TVOH-geinteresseerde dus over haar denkt, als ze continu in polls zo naar voren komt. En je kan natuurlijk wel degelijk tegenstemmen. Volgende keer maar eens doen dan :9 alles op de concurrenten van Jennifer _O_
Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89788976
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan haak ik af voor de finale ^O^
Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die show _O- dat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
pi_89789016
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik sowieso tegen die tijd afgehaakt ben, door de hele debiele opzet van die show _O- dat iedere coach dus met 1 'talent' in de finale MOET staan.. terwijl eigenlijk bv. Ben vs Lenny een geweldige finale zou zijn. Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
Lenny in de finale, alsjeblieft zeg _O-
pi_89789028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef UltraR het volgende:

[..]

Daar zal je een heel leger aan medestemmers op Nigel voor moeten creëren. Want voordat Nigel in hoeveelheid stemmen Jennifer voorbij gaat moet er heel wat gebeuren schat ik zo in.
Mwah, dat er een levendige scene aan Jennifer-'haters' is dat is ondertussen wel duidelijk, toch? :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:06 #209
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89789029
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die gaat nu de finale wel halen idd. Volgende ronde Nigel weg, en N&S zitten zo ver in de reet van Johnnifer dat ze daarna Pearl wel dumpen onder het mom van 'Je hebt zoveel musical ervaring en talent, jij komt er wel zonder TVOH'
Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearl :'(
With the stars as her umbrella
pi_89789056
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk het niet want Simon is verliefd op Pearl :'(
Heb je ze vanavond over Johnnifer gehoord dan? :') Volgens mij zat bij beide het bloed ergens anders, want er kwam weinig zinnigs meer uit :+
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:43 #211
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89789060
quote:

[..]

Ja. echt kansloos
pi_89789071
Wat ik me ook af zit te vragen, trekt Nick geen stemmen door te brullen dat Jennifer het wel kan winnen?
Volgens mij zei Angela dat ooit in X-factor, dat mensen ook luisteren naar wat een coach zegt.
Dus als je wilt sturen... :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:06:49 #213
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89789110
Ik zie het al voor me.. de finale is tussen Jennifer en Lenny !!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_89789111
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
pi_89789175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
al die mensen die vinden dat jennifer ewbank niet kan zingen moeten hier maar is even naar luisteren Ze heeft meer talent in der pink dan de gemiddelde tmf zangeres!
Joh :+ Maar gelukkig is dit dan ook geen Poepstars en zoeken ze hier geen TMF-zangeresje ^O^
pi_89789205
quote:

Maar nee, dat kan dus al niet vanwege 't format :')
Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.
Alleen al de jury met de kontlikkerij. Vreselijk :D
En die stoelen, boeiend, 1 ronde. De battles waren om te janken zo slecht.
Nee niks meer dan een hype, hype en hype :Y
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:09:19 #217
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89789254
De audities waren wel goed, maar daarna werd het echt slecht en ongeloofwaardig.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_89789279
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Joh :+ Maar gelukkig is dit dan ook geen Poepstars en zoeken ze hier geen TMF-zangeresje ^O^
NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoert
pi_89789361
Zoals hierboven al wordt gezegd is de hele opzet van dit programma verkeerd. Goede talenten uit de ene groep moeten worden weggestemd, terwijl veel slechteren uit een andere groep door mogen gaan. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
pi_89789819
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb dit programma op geen enkel vlak nog leuker of beter gevonden dan X-factor.
Alleen al de jury met de kontlikkerij. Vreselijk :D
En die stoelen, boeiend, 1 ronde. De battles waren om te janken zo slecht.
Nee niks meer dan een hype, hype en hype :Y
Ik vond het in de audities wel veelbelovend, battles waren zóóó voorspelbaar, en Live werd al snel een domper doordat iedereen alleen binnen zn eigen team concurrenten zijn... Maar goed, dit hoort meer thuis in;

[VOH] Het "format" van de show. Wat is goed, wat kan anders?

Misschien leest John wel mee :7
pi_89789852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef super-gabber het volgende:

[..]

NA ik vind haar wel beter dan de Over hypte Ben saunders of lenny die elke week het zelfde kunstje uitvoert
Kerel, lul niet dom :') Als er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel _O- En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden :')
pi_89789867
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zoals hierboven al wordt gezegd is de hele opzet van dit programma verkeerd. Goede talenten uit de ene groep moeten worden weggestemd, terwijl veel slechteren uit een andere groep door mogen gaan. Dat maakt het zo onrechtvaardig.
dat alle coaches een even aantal aan talenten moeten hebben zulllen ze wel bij x-factor en gordon's gedrag bij het wegvallen van zn team afgekeken hebben, bedankt gordon!

het format nu is echt ruk
pi_89789971
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Loveless85 het volgende:

Misschien leest John wel mee :7
Ik denk dat John weer moe is van z'n 2-wekelijkse sms-vinger :Y

En morgen OT in je topic ja ;)
pi_89790122
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kerel, lul niet dom :') Als er één iemand is die continu hetzelfde genre en kunstje doet is het Jennifer wel _O- En je wordt nu eenmaal beoordeeld op je prestaties in de live shows, niet op youtubejes van weet ik hoelang geleden :')
Onzin, ze heeft dit nu twee keer gedaan, en haar vorige liveshow deed ze iets totaal anders, goed dat was gelijk ruk, maar wel iets totaal anders.
Vriend Lenny doet elke show exact hetzelfde trucje, en het domme gepeupel trapt er met open ogen in.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89790175
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!
pi_89790245
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je alles in hetzelfde genre zoekt nee, zolang het maar goed is, en ik vind lenny absoluut niet uitzonderlijk hetzelfde voor ben saunders beetje 13 in 1 dozijn, maar goed doesn't matter iedereen ze eigen mening, Daar is een Forum voor toch om je mening te geven en er vervolgens over te discussieren!
Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podium :Y
pi_89790328
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee maar je hebt ook totaal gelijk eigenlijk. Johnnifer is gewoon de beste. Veel beter dan Ben, die doet maar wat, hangt idd altijd in hetzelfde genre en staat daar maar een beetje te 'ienimininimieuw'-en op het podium :Y
We kunnen hier nog tijden over door discussieren maar er komt toch geen einde aan aangezien iedereen ze eigen mening heeft, ik heb mijne gegeven en die is idd anders dan die van het gros van de mensen die nog geen eigen mening heeft gevormd en met de hype mee loopt !
pi_89791349
:') @ alle mensen die over complotten en doorgestoken kaart zitten te zeuren.

Zoveel haat, zoveel naïviteit.
Het veiligstellen van Jennifer door het publiek is -zo- makkelijk te verklaren. Wat in dit topic ook al meerdere keren is gebeurd. Maar door de enorme haat jegens haar dringt het gewoon niet tot jullie door of weigeren jullie het te accepteren.

Nog 1 keer:
Ze heeft een enorme hoeveelheid, zeer actieve, haters. Daardoor staat ze enorm in de picture, vergelijkbaar met Ben, misschien zelfs nog wel meer, hier op FOK wel iig.
Dat levert automatisch een actievere groep liefhebbers op (geloof het of niet, smaken verschillen) die haar willen steunen in al het geweld. Die groep liefhebbers hoeft bij lange na niet van de grootte van de hatersgroep te zijn om haar veilig te stemmen, aangezien ze nu niet bepaald in een team zit met zware concurrentie.
Er bestaat geen negatieve aandacht. Al dat gezeik zorgt ervoor dat de mensen die haar stem mooi vinden extra gemotiveerd worden om op haar te stemmen. En matige, grijze, zangers als Johnny en Nigel zijn dan zo voorbij gestreefd in stem-aantal.

Ja, duidelijk? :|W
pi_89791720
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef UltraR het volgende:
:') @ alle mensen die over complotten en doorgestoken kaart zitten te zeuren.

Zoveel haat, zoveel naïviteit.
Het veiligstellen van Jennifer door het publiek is -zo- makkelijk te verklaren. Wat in dit topic ook al meerdere keren is gebeurd. Maar door de enorme haat jegens haar dringt het gewoon niet tot jullie door of weigeren jullie het te accepteren.

Nog 1 keer:
Ze heeft een enorme hoeveelheid, zeer actieve, haters. Daardoor staat ze enorm in de picture, vergelijkbaar met Ben, misschien zelfs nog wel meer, hier op FOK wel iig.
Dat levert automatisch een actievere groep liefhebbers op (geloof het of niet, smaken verschillen) die haar willen steunen in al het geweld. Die groep liefhebbers hoeft bij lange na niet van de grootte van de hatersgroep te zijn om haar veilig te stemmen, aangezien ze nu niet bepaald in een team zit met zware concurrentie.
Er bestaat geen negatieve aandacht. Al dat gezeik zorgt ervoor dat de mensen die haar stem mooi vinden extra gemotiveerd worden om op haar te stemmen. En matige, grijze, zangers als Johnny en Nigel zijn dan zo voorbij gestreefd in stem-aantal.

Ja, duidelijk? :|W
Nee leg nog eens anders uit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89792020
Dat dit piepende pijpbekkie er nog in zit is wel een beetje een fiasco voor het concept... op basis van de stem had ze de liveshows niet eens mogen halen... niet dat team Nick&Simon behalve Pearl nou veel te bieden heeft verder maar goed....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89792112
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
En jij als enige positievo die ik ook maar ergens heb gezien beweert dat? :')
dag
pi_89792146
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Voerman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en de mening van fok. Er zijn echter zeer veel mensen die er anders over denken, inclusief de jury. Dus geen fiasco hoor. Helemaal niet.
oh dan was ik helemaal abuis... bedankt voor de opheldering :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89792580
Slecht gezongen. Onverdiend door.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89792603
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Voerman het volgende:

[..]

Wat beweer ik? Ik beweer niets, maar noem gewoon enkele feiten. Wel erbij blijven hè.
De jury vindt haar goed, ze wordt iedere week door het publiek veilig gestemd en haar nummers worden vrij goed gedownload op itunes.
Ik zie geen enkel bewijs voor dat veiligstemmen. Dat wordt geroepen jah. En de jury is gewoon doof vanwege het vaak in lawaai zitten :P
dag
pi_89794909
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.

Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:17:13 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89794942
Je houdt van haar of niet. In het begin vond ik haar veel beter dan afgelopen weken, gisteren vond ik haar wel ok! Ik vind dat ze terecht door is omdat op Pearl na, de rest van dat team ERG SLECHT is. Dus wat mij betreft mag ze de volgende ronde ook gewoon door. Winnares is ze in mijn ogen niet, dat dan weer wel.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89795311
Hoe kan zij nou weer door zijn? :')
pi_89795328
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:

Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staan ;)
pi_89796963
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef Voerman het volgende:

[..]

Of laten ze haar door omdat ze de zus van is? Bullshit. Om diezelfde reden zou dan ook Charlotte ten Brink de finale hebben gehaald (dochter van).
Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja :Y :|W
pi_89797249
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja want Robert ten Brink heeft zoveel invloed in de muziekindustrie ja :Y :|W
_O-
pi_89797259
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

IIeeewwbank heeft alle Borsato-fans achter haar staan ;)
en het halve gooi ;)
pi_89797482
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en het halve gooi ;)
Ook dat :Y
En alle sympathie stemmers :Y
pi_89797618
En alle broeksms'ers. En nee, dan bedoel ik nu niet dat je per ongeluk vanuit je broekzak iemand belt/smst als de toetsvergrendeling niet aanstaat.
pi_89797672
Jammer dat ze niet in het team van Roel zit, dan zou ze er nu misschien over 2 weken uit gaan :Y
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:08:23 #245
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89797674
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook dat :Y
En alle sympathie stemmers :Y
Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.
Boohoo.
pi_89797688
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
En alle broeksms'ers. En nee, dan bedoel ik nu niet dat je per ongeluk vanuit je broekzak iemand belt/smst als de toetsvergrendeling niet aanstaat.
Ook die :Y
En de smsvinger van John zelf natuurlijk :Y
pi_89797755
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, want er worden zoveel nare dingen over haar geschreven.
Boohoo.
Ja echt bullshit idd, je doet vrijwillig met zo'n show mee, dan moet je er toch mee kunnen leven dat IEDEREEN een mening over je heeft, of die mening je nu aanstaat of niet.

Net als van die mensen die gaan janken als ze te horen krijgen dat ze niet kunnen zingen... Ja ehh, je doet toch mee om te horen wat een jury er van vindt :|W
pi_89797823
zit ik me op youtube en hoor ik dit:

dan snap ik dus werkelijk niet waarom ze haar strot in de liveshows niet opentrekt want zingen kan ze blijkbaar wel die muis.....
pi_89798999
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Toky het volgende:
zit ik me op youtube en hoor ik dit:

dan snap ik dus werkelijk niet waarom ze haar strot in de liveshows niet opentrekt want zingen kan ze blijkbaar wel die muis.....
Tjah, weet jij veel... misschien is dat wel bewerkt? Dit 'excuus' hoor je al zolang, ze moet het ook gewoon live kunnen, dat kan ze gewoon niet. Maar tóch er iedere keer in blijven :')
pi_89799213
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef super-gabber het volgende:
Ahhh daarom klinkt het zo iel en klein :') Het komt uit dr f@cking pink _O-

Edit: het klinkt voor geen meter :')

[ Bericht 5% gewijzigd door OpperTokkie op 11-12-2010 13:00:09 (aanvulling noodzakelijk) ]
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')