quote:Dan is het kwestie van smaakOp zaterdag 23 oktober 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
Ze zong harder, niet zozeer beter. Da's een kwestie van smaak.
quote:Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaanOp zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Waardeloos die battles. als je van tevoren al weet dat Ben door gaat.
quote:Dat ben ik t niet met je eens, bv bij Eva was dit niet het geval, en ook bij die hippie meid hat ik gedacht dat die blonde door zou gaan... Om maar 2 voorbeelden te noemen.Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan
quote:Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan
quote:He? Ray stond toch al volledig vast?Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.
quote:Het feit dat je haar "whats her name" noemt, verklaart al waarom Ben doorging.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mee eens , ben werd echt wel omvergeblazen door whats-her-name
quote:het feit alleen al dat hij het hele "na na na na" deel niet durfde/kon zingen zegt al genoegOp zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Re het volgende:
Ben werd helemaal niet omvergeblazen, Ben was gewoon zichzelf en zong gewoon lekker, die andere zong prima hoor daar niet van
quote:Dat kloptOp maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft SCH een permban??? Ik mis hem
Maar toch gaat de winnaar daarvan óók direct naar de liveshows, en die kunnen bij de sms-ers uiteindelijk nog wel beter scoren. Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:12 schreef NiahC het volgende:
Overigens voel ik ook de oninteresse van coaches/programma, wanneer battles zonder favorieten wel makkelijk en eerlijk beoordeeld worden.
Het ging ook niet om mijn interesse..quote:Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.
Zou RTL alweer vuurwerk in de vorm van de naam van Hind besteld hebben?quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft SCH een permban??? Ik mis hem
Alleen Frans Duijts verkoopt beter.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef Pan.da het volgende:
Ben verkoopt beter! Let maar opNatuurlijk draait alles om commercie. TV makers maken geen tv om er slechter op te worden!
Is zeker van te voren vastgesteld wie er door gaat.quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:01 schreef chansadres het volgende:
Ze weten al lang zelf welke mensen ze gaan doorlaten. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de fotoronde doet. Dat is het kwartiertje bij X-Factor dat ze om een tafel zitten en er gewoon 10 uitkiezen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |