abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:26:45 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87879768
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:12 schreef Cee het volgende:

Ze zong harder, niet zozeer beter. Da's een kwestie van smaak.
Dan is het kwestie van smaak :P
pi_87899185
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Waardeloos die battles. als je van tevoren al weet dat Ben door gaat.
Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan :')
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_87902621
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan :')
Dat ben ik t niet met je eens, bv bij Eva was dit niet het geval, en ook bij die hippie meid hat ik gedacht dat die blonde door zou gaan... Om maar 2 voorbeelden te noemen.
pi_87902664
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.
pi_87903222
OMG GAAPGAAPGAAP, wat enorm saai om naar hem te luisteren. GAAP.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87903837
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.
He? Ray stond toch al volledig vast?
Jeroen heeft het idee dat hij de enige in zijn team is die iets kan bereiken.
Helaas heeft hij de enige voor wie dat geldt eruit gegooid ten faveure van zijne Saaiheid Ray.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:33:54 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87913838
Dat Ben door zou gaan stond inderdaad al vast. Maar dat is toch niet nieuw? Natuurlijk laat RTL degene doorgaan die de meeste sms-stemmen kan trekken.

Waarom het publiek hem zo geweldig vindt is me een raadsel, maar het zij zo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87926660
Ze weten al lang zelf welke mensen ze gaan doorlaten. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de fotoronde doet. Dat is het kwartiertje bij X-Factor dat ze om een tafel zitten en er gewoon 10 uitkiezen....
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_87926683
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:06 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

mee eens , ben werd echt wel omvergeblazen door whats-her-name
Het feit dat je haar "whats her name" noemt, verklaart al waarom Ben doorging.
pi_87932651
Heeft SCH een permban??? Ik mis hem :')
pi_88088406
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Re het volgende:
Ben werd helemaal niet omvergeblazen, Ben was gewoon zichzelf en zong gewoon lekker, die andere zong prima hoor daar niet van
het feit alleen al dat hij het hele "na na na na" deel niet durfde/kon zingen zegt al genoeg
pi_88094885
Zo grappig altijd, mensen wier favoriet niet wint vinden het altijd al meteen doorgestoken kaart :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:27:03 #38
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88095747
het gaat niet alleen om die battle ook om potentie en bij ben zie ik die toch een stuk meer dan bij whats-her-name
Wat doe ik hier?
pi_88095830
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dat klopt :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_88125895
Wat wat mij betreft wel al duidelijk is, is wie er door gaat als ze met z'n 3en moeten battelen...

Tot nu toe is het namelijk zo dat diegene waarvan de familie 'alleen' staat te wachten altijd door gaat, de familie van de anderen staan samen... Alsof ze een 'blije' en een 'verdrietige' kamer hebben...

Was vorige week bij Esther al, en deze week bij Johnny ook...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:55:01 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88134052
:N slechte keuzes weer
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_88143373
Wow, wat een kut reacties.

Het gaat altijd zo bla bla.. Commercie, je weet toch.. 8)7

Doe het dan eerlijk. Met een ander concept dan een battle. Sowieso is de battle troep onvergelijkbaar met het concept dat gebruikt word in de auditie ronde. Die battles zijn op zich zelf wel leuk maar mag met het concept van blind oordelen eigenlijk geen gevolg zijn van de auidtie ronde.

Eerlijker zou ook geweest om het eigenlijke concept in deze ronde naar buiten te stellen, door goed mede te delen dat je je opponent niet in de ring moet verslaan, maar de beste prestatie van diegene dient te overstijgen. Dus Yvette had het simpelweg beter moeten doen dan Ben deed in de auditie ronde.

Al die kandidaten die de battle simpelweg verloren hebben maar doorgaan op hun potentie verliezen ook mij als 'fan'. Ik heb dan te doen met diegene die eigenlijk de battle gewonnen heeft en krijg tegelijk een beetje een hekel aan de ander dus bijv. Ben.

Overigens voel ik ook de oninteresse van coaches/programma, wanneer battles zonder favorieten wel makkelijk en eerlijk beoordeeld worden.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:12:39 #43
13973 ranja
image means nothing
pi_88146802
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:12 schreef NiahC het volgende:
Overigens voel ik ook de oninteresse van coaches/programma, wanneer battles zonder favorieten wel makkelijk en eerlijk beoordeeld worden.
Maar toch gaat de winnaar daarvan óók direct naar de liveshows, en die kunnen bij de sms-ers uiteindelijk nog wel beter scoren. Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.
pi_88163047
quote:
Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.
Het ging ook niet om mijn interesse.. ;) Ik hoop ook dat een underdog ook vanuit middelmatige positie toch kan opbloeien. Vind ik persoonlijk mooi. Maar mogelijkheid tot groei, hoeft van mijn ook niet per definitie in het concept van het programma. Maar battles voor niks doen vindt ik onrechtvaardig, en onrechtvaardigheid heb ik een gloedhekel aan. }:|

Ik vergat trouwens van het gouden concept dat de auditie ronde is. Dat ik het lomp vond dat het door of niet door zijn, puur af kon hangen van wat de coaches wel of niet konden bieden/bewerkstelligen met hun team. -O-
pi_88201877
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zou RTL alweer vuurwerk in de vorm van de naam van Hind besteld hebben? :P
  donderdag 4 november 2010 @ 12:42:37 #46
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88322372
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef Pan.da het volgende:
Ben verkoopt beter! Let maar op :) Natuurlijk draait alles om commercie. TV makers maken geen tv om er slechter op te worden!
Alleen Frans Duijts verkoopt beter.
Owja en die talentenjachten in nederland :') Wat komt er nou werkelijk van die mensen die gewonnen hebben. Krijgen eerst een wurgcontract. Daarna gaan ze de musicalwereld in omdat er niets anders is.
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:26:10 #47
215 misterDre
Paint it black!
pi_88386509
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:01 schreef chansadres het volgende:
Ze weten al lang zelf welke mensen ze gaan doorlaten. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de fotoronde doet. Dat is het kwartiertje bij X-Factor dat ze om een tafel zitten en er gewoon 10 uitkiezen....
Is zeker van te voren vastgesteld wie er door gaat.
Vandaag zijn alle deelnemers waarvan familie/ vrienden een blauw polsbandje omhadden doorgegaan naar de volgende ronde.
pi_89792385
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.

Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
pi_89792535
En waar is nu je specifieke bewijs hiervoor? :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:06:36 #50
13973 ranja
image means nothing
pi_89792599
Welke betere kandidaten worden dan allemaal weggestemd? Was het niet oneens met het vertrek van Johnny, Sarina, Ray, Davy & Joshua, Shemsi, om maar een paar te noemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')