quote:Dat was 1 reactie, en ik heb geen hekel aan Ben, zijn auditie, was nadat ik het meerdere malen gezien had echt geweldig. Maar ik vind het wel vreemd dat er blijkbaar bepaalde mensen makkelijker doorgaan nadat het volk ze bevalt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ja het was me al duidelijk dat eje de pest aan Ben hebt.
Daar had je geen topic voor hoeven openen...
quote:We laten hem maar open... Leuk voor complot-theorien enzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ja het was me al duidelijk dat eje de pest aan Ben hebt.
Daar had je geen topic voor hoeven openen...
quote:Nee man echt schokkend dat ze commercieel succes willen hebben, dat dit kan in NLOp vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Shasty het volgende:
[..]
Dat was 1 reactie, en ik heb geen hekel aan Ben, zijn auditie, was nadat ik het meerdere malen gezien had echt geweldig. Maar ik vind het wel vreemd dat er blijkbaar bepaalde mensen makkelijker doorgaan nadat het volk ze bevalt.
quote:Goed kunnen uithalen is iets anders dan goed kunnen zingen. Met dit nummer op youtube bewijst hij dat hij toch echt wel verdomd goed kan zingen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Shasty het volgende:
RTL kan het inmiddels niet meer maken om "haar talent" te ditchen, dus ondanks dat Ben weggeblazen wordt bij deze Battle zal hij in de race blijven tot de finale.
quote:Ja en je bent ook gek als je een talent als eva laat gaan, maar dat gebeurde toch.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zo gaat het nu eenmaal. Ik vond ook dat hij het aflegde tegen een verrassend goede opponent. Maar je bent gek als je deze unieke gast nu al laat gaan. Hij is echt wel goed.
quote:Jammer, maar voorspelbaar. Waarom zou een programmamaker een populaire gast laten gaan? Laten we wel zijn, het gaat ze om de inkomsten: kijkcijfers, reclame-inkomsten en natuurlijk straks de onvermijdelijke smsjes-regen. Onder andere een populaire gast als Ben gaat daar voor zorgen. Niet een zoveelste blonde zangeres die goed kan zingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gek als je een talent als eva laat gaan, maar dat gebeurde toch.
Ik ben het eens met de kritiek van topicstarter, er werd dit keer niet gekeken naar de battle/zangkunsten, maar naar iets anders. Jammer.
quote:mee eens , ben werd echt wel omvergeblazen door whats-her-nameOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Shasty het volgende:
Na het nogmaals zien van deze battle van Ben
werd me duidelijk dat ook deze show _uiteraard_ doorgestoken kaart is.
Na zijn auditie werd Ben gezien als het nieuwe talent van NL, SBS haakt hier handig op in en promoveert zij broertje tot "het talent waar heel Nederland al weken naar uit kijkt"
RTL kan het inmiddels niet meer maken om "haar talent" te ditchen, dus ondanks dat Ben weggeblazen wordt bij deze Battle zal hij in de race blijven tot de finale.
Het is gewoon commerciële troep
quote:Ook al zoiets Annelie zong beter en Ray gaat door.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb de eerste battle gezien.. maar waar slaat het concept op?
Annelie zingt beter, maar ze kiezen Ray om zijn potentie..
why the fuck hou je dan een één-op-één battle?
quote:Maar valt Ben af, dan vallen er ook kijkers af... Ben draagt de hypeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvette zong beter dan Ben. Nick en Simon kozen voor haar.de rest voor Ben.
quote:Yvette zong toch beter of niet dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef iBenny het volgende:
Maar valt Ben af, dan vallen er ook kijkers af... Ben draagt de hype
quote:Ze zong harder, niet zozeer beter. Da's een kwestie van smaak.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvette zong toch beter of niet dan?
quote:Dan is het kwestie van smaakOp zaterdag 23 oktober 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
Ze zong harder, niet zozeer beter. Da's een kwestie van smaak.
quote:Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaanOp zaterdag 23 oktober 2010 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Waardeloos die battles. als je van tevoren al weet dat Ben door gaat.
quote:Dat ben ik t niet met je eens, bv bij Eva was dit niet het geval, en ook bij die hippie meid hat ik gedacht dat die blonde door zou gaan... Om maar 2 voorbeelden te noemen.Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan
quote:Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ben, bij zowat elke battle kon je op voorhand al zeggen wie zou doorgaan
quote:He? Ray stond toch al volledig vast?Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vond ik niet... Had van te voren neit verwacht dat Nyssina door zou gaan of Ray om maar wat te noemen.
quote:Het feit dat je haar "whats her name" noemt, verklaart al waarom Ben doorging.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mee eens , ben werd echt wel omvergeblazen door whats-her-name
quote:het feit alleen al dat hij het hele "na na na na" deel niet durfde/kon zingen zegt al genoegOp zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Re het volgende:
Ben werd helemaal niet omvergeblazen, Ben was gewoon zichzelf en zong gewoon lekker, die andere zong prima hoor daar niet van
quote:Dat kloptOp maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft SCH een permban??? Ik mis hem
Maar toch gaat de winnaar daarvan óók direct naar de liveshows, en die kunnen bij de sms-ers uiteindelijk nog wel beter scoren. Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:12 schreef NiahC het volgende:
Overigens voel ik ook de oninteresse van coaches/programma, wanneer battles zonder favorieten wel makkelijk en eerlijk beoordeeld worden.
Het ging ook niet om mijn interesse..quote:Dus zo oninteressant lijkt me dat niet.
Zou RTL alweer vuurwerk in de vorm van de naam van Hind besteld hebben?quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft SCH een permban??? Ik mis hem
Alleen Frans Duijts verkoopt beter.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef Pan.da het volgende:
Ben verkoopt beter! Let maar opNatuurlijk draait alles om commercie. TV makers maken geen tv om er slechter op te worden!
Is zeker van te voren vastgesteld wie er door gaat.quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:01 schreef chansadres het volgende:
Ze weten al lang zelf welke mensen ze gaan doorlaten. Ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de fotoronde doet. Dat is het kwartiertje bij X-Factor dat ze om een tafel zitten en er gewoon 10 uitkiezen....
bron ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.
Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
Ik zou je onzin naar Wikileaks sturen, krijg je als bonus misschien nog geld voor een Magnum.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.
Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
John de Mol en RTLquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Re het volgende:
Uiteindelijk is er maar een winnaar naast de winnaar van THE Voice.
Dat zijn er dan 2quote:
Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijftquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef ranja het volgende:
Welke betere kandidaten worden dan allemaal weggestemd? Was het niet oneens met het vertrek van Johnny, Sarina, Ray, Davy & Joshua, Shemsi, om maar een paar te noemen...
Wat is dit nou voor domme opmerking?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijft![]()
en dat had niet zo hoeven zijn als het format anders was geweest, dat elke coach een eigen teamlid nu moet wegsturen is pas dom en belachlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor domme opmerking?
Snap je het programma niet ofzo? Sarina zat in een ander team dan Jennifer. Haar vertrek staat dus volkomen los van het blijven van Jennifer.
Mimininimimiieuw zou voordat VOH bestond al een cd opnemen, maar dat was oud nieuws zei ze als enig commentaar toen er bij interviews naar gevraagd werd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Jij bent ook gewoon weer een jaloers wijf, zoals al die vrouwen hier op Fok. Ik weet het zeker!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
ja maar vergeet ook niet even dat ze al 3 keer heeft opgetreden, jaja
echt!
Onder andere op de bruiloft van haar Broer he!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
ja maar vergeet ook niet even dat ze al 3 keer heeft opgetreden, jaja
echt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Onder andere op de bruiloft van haar Broer he!
En we weten allemaal hoe dat huwelijk is afgelopen.
ah gossiequote:Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.
Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.quote:Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:
Oh... en voor de mensen die echt menen te denken dat Jennifer Ewbank niets kan:
Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.
quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.
Tja...quote:
Hield jij meer van de bloemetjes gordijnen van sjoon?quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hield jij meer van de bloemetjes gordijnen van sjoon?
Fijn dat je voor me praat.quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
En dan heb je nog mensen zoals jij, die haar zo erg haten dat ze met een zwarte bril op en stemvervormers in de oren naar elk optreden kijken/luisteren en zelfs haar meest briljante nummers als goed weigeren te erkennen. Een slecht optreden is dan het ergste wat de wereld ooit is aangedaan, en een briljant optreden is dan 'matig'.
Beetje jammer, maar ach. Blijf lekker in je zuur rondzwemmen.
Ho ho, het is niet m'n eerste hamster he.quote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Redux het volgende:
hij/zij mag trots zijn op de zelfbeheersing van zijn/haar baasje, complimenten!!
Dat is gewoon afgunst van de Rosenberg familiequote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ice-of-Holland.dhtml
Ach ja, het leven is een leerprocesquote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet m'n eerste hamster he.
Heb je nog de boeren gezien?quote:
Ja ik heb gijsbert ook nog een zelf geboetseerde vaas gestuurd, zag m alleen niet terug op de buis...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gijsbert ook nog een zelf geboetseerde vaas gestuurd, zag m alleen niet terug op de buis...
Watsgeburt dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf me erover verbazen, dat gebeuren met Johnny. Dacht echt dat het niet waar was en bij Carlo & Irene bleek dus van wel... vaag
Heel kort gesprekje, moet je ff in het Johnny topic lezenquote:
Ja blondje hangend over een paardquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Redux het volgende:
Maar heb hem expres geen foto gestuurd
Beetje in de geest van de voh. Laat het dit keer maar lekker op de kwaliteiten aankomen.
Maar ja, je hebt altijd weer zo'n blond delletje wat weer zo nodig 1of andere geile foto moet sturen
Alsof sandalen. niet geill kunnen zijn
Om welke reden dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is gewoon afgunst van de Rosenberg familie
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...quote:
Kenmerk van een kamper. PING!quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...
Ik las het trouwens anders, die opmerking over afgunst, dacht dat je bedoelde dat RTL afgunst tegen de kampers hadquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...
Schuif eens een topic door danquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Redux het volgende:
en ik vind die presentatiemiep zo'n onschuldig spelend meisje bleh
lol, ik heb wel een erg kritische smaak als het op presentatie aankomt merk ik
sorry daarvoor![]()
Die man op 4 met die bril en gebreide trui, het doet me ergens aan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
HAHAHA, ik wist het dat je het ganz toll zou vindenquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Redux het volgende:
nee dit kan niet echt zijn
als dit echt is, wat een coole dude
hij heeft geen tvquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HAHAHA, ik wist het dat je het ganz toll zou vinden
quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat Linda een stuk echter is dan wendy.
Alleen dat ik hou van holland, ik moet er altijd spontaan van winden
quote:
Wendyquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Aan Linda is niet zoveel echt meer, die spuit wekelijks d'r voorhoofd plat
Ik vraag me wel eens af, of er nog mensen blij zijn als ze Wendy bij the voice op vrijdag zien
Moment, ff turfboekje pakkenquote:
En wil je Winnie nog mee of zeg je doe maar niet?quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
jammer dat de voh niet door krabbe alleen gepresenteerd wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Krabbe red het niet alleenquote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Redux het volgende:
krabbe solo, ik stem ervoor
Of misschien een manlijk sparpersoon? Die homo van de eo?
Dan kan Tonny ook in een juryquote:
quote:
Dan moet je ff een topik schuivenquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Redux het volgende:
looool
ik zit alweer midden in de bodypump met paay
Trein zou net zo serieus elke week zeggen dat alles prachtig klonk, net zoals ze nu al die weken doen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Redux het volgende:
zou jammer zijn. ik ben wel bij dat treintje er niet inzit, met haar zou de jury een hele andere dynamiek hebben, vrees ik.
Maar inderdaad, tonny zou voh2 niet misstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben weer toe aan mn schoonheidsslapje, doeidoei![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Redux het volgende:
mwa xfactor en popstars is het allang niet meer voor mij, het treiteren bij de audities vind ik vergeleken met het frisse omdraaien van de stoel bij voh niet meer kunnen. jammer dat dat frisse geen doorgang heeft kunnen vinden naar de rest van het programmaNiet de auditiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben weer toe aan mn schoonheidsslapje, doeidoeiGewoon de live-shows bij X-factor
Toedeltjes
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |