Die man op 4 met die bril en gebreide trui, het doet me ergens aan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
HAHAHA, ik wist het dat je het ganz toll zou vindenquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Redux het volgende:
nee dit kan niet echt zijn
als dit echt is, wat een coole dude
hij heeft geen tvquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HAHAHA, ik wist het dat je het ganz toll zou vinden
quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat Linda een stuk echter is dan wendy.
Alleen dat ik hou van holland, ik moet er altijd spontaan van winden
quote:
Wendyquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Aan Linda is niet zoveel echt meer, die spuit wekelijks d'r voorhoofd plat
Ik vraag me wel eens af, of er nog mensen blij zijn als ze Wendy bij the voice op vrijdag zien
Moment, ff turfboekje pakkenquote:
En wil je Winnie nog mee of zeg je doe maar niet?quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
jammer dat de voh niet door krabbe alleen gepresenteerd wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Krabbe red het niet alleenquote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Redux het volgende:
krabbe solo, ik stem ervoor
Of misschien een manlijk sparpersoon? Die homo van de eo?
Dan kan Tonny ook in een juryquote:
quote:
Dan moet je ff een topik schuivenquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Redux het volgende:
looool
ik zit alweer midden in de bodypump met paay
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |