waar denk je dat een forum voor is?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij is fok 1 van de drukstbezochte forums in dit kikkerland, iedereen leest hier mee, ze krijgt al genoeg gezeik aan dr hoofd, we zouden op zn minst het goede voorbeeld geven door te stoppen met dat bashen, dan verdwijnt ze vanzelf volgende week als jullie haar zo graag zien vertrekken.
ik denk dat al het getrol hier er juist voor zorgt dat mensen op haar blijven stemmen
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
zelf vind ik haar niet slecht zingen mits ze achter die vleugel blijft zitten en het juiste liedje krijgt , maar omdat er geen power in dr stem zit had ik liever haar dan sarina zien vertrekken vorige week.
Ze is in beide liveshows in de top twee van de stemmen van haar team geėindigd. Dan zit je dus terecht in de liveshows.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
OMG Jij bent pas een zielig mens...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een uiterst zielig mensJe quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.
Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.
Veel plezier met je verdere bash carriere.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind. Als er een verschil van mening met iemand anders is, ben ik beleefd genoeg om daarop terug te reageren. Maar als ik bijvoorbeeld lees hier op Fok dat ze in Koffietijd met Kate Bush wordt vergeleken, geloof ik mijn eigen oren niet. Of een opmerking van Angela 'je zingt het zuiverst van alle kandidaten'.. Net als Gordon (ongelofelijk dat ik het met die man eens ben), vroeg ik ook aan anderen: He????? Hebben jullie dat ook gehoord?!?! Zijn mijn oren nou niet goed?!
Al dit leed (niet alleen dat van op Fok) had Ewbank op 1 simpele manier bespaard kunnen blijven: door haar TERECHT naar huis te sturen in de battle. Doordat Nick en Simon daar expliciet de verkeerde keus hebben gemaakt, valt het extra op, en wordt alles wat ze nu doet onder een vergrootglas bekeken. Nick en Simon hebben er wat mij betreft dan ook voor gezorgd dat dit schaap zo aangevallen wordt. Ze is totaal onterecht in die show, en zolang ze zo vals blijft zingen als ze doet, zal ik die mening waarschijnlijk blijven houden.
Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een uiterst zielig mensJe quote 1 klein stukje van jezelf waarin je geen commentaar geeft op Jennifer. Het overgrote deel van je posts is gebash richting haar.
Anyway, als je het fijn vindt om mensen vanachter je PCtje eindeloos lang af te kraken dan kan ik je niet tegenhouden.
Veel plezier met je verdere bash carriere.
Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Brawler het volgende:
Boeiend. Lekker wijf, en zodra ze met een liedje van bijv. Maria Mena achter d'r vleugel zit, is het prima te doen
Het nummer van Kylie Minogue wat ze afgelopen week deed, klonk echter verschrikkelijk.
O rly?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem een foto en fap ze, het gaat om zingen niet om uiterlijk
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zeggen dat iemand niet kan zingen en dat het niet om aan te horen is, is bashen bij jou?
Pssstt, ik ga niet voor knap maar voor karakter (uitstraling)quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
O rly?Ik heb al te veel gefapt. Grappig trouwens, ik durf te wedden dat je zo hypocriet bent dat je er zo niet over zou denken in het geval van een aantrekkelijke man die niet goed kan zingen
Verder heeft ze af en toe d'r momenten, maar zit er totaal geen pit in. Vorige week was niet om aan te horen. En tjah, feit blijft dat ze natuurlijk d'r naam mee heeft. Anders had ze er hoogstwaarschijnlijk al lang uit gelegen.
Nee dat is de waarheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.
Snappie?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel stoot hoofd tegen muur aan, en schreeuwt iets van PIEMOL
Vaduz ik had van jou wel verwacht dat je onderscheidt kon maken tussen goed en slecht. Valt me tegen van je
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Het is meer het feit dat zoveel mensen haar niet uit kunnen staan.
dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mensen blijven dit maar roepen, zie het ook heel veel op youtube en de VOH site voorbij komen. Maar het is een compleet non-issue, aangezien die twee in verschillende teams zitten. Het vertrek van Sarina heeft 0.0 te maken met het blijven van Jennifer.
dan snap je misschien ook waarom jennifer er nog in zit, met al dat geklaag creeer je alleen maar een nog grotere gunfactor, voorlopig blijft ze nog wel zingen bij the voice op deze manierquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar denk je dat een forum voor is?
Ja, goed puntquote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat weet ik zelf ook wel, daarom vind ik het jammer dat die 2 groepen die avond niet gewoon 1 groep vormen, dan is het wel makklijker om de 2 minste zangers weg te stemmen, maar in dit formaat lukt dat dus niet..... te bedenken dat het wegstemmen tot aan het eind op deze manier zo door zal gaan, zo zonde van de echte goede zangers en zangeressen.
Waar staat dat ik zeg dat iedereen dat hier bekritiseert???quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat ze lelijk is dan
Ik vind haar juist heel erg knap.... damn jullie hebben echt een bord voor je kop
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen dat ze zo vals zingt als een kraai en beter thuis had kunnen blijven. Maar als je dergelijke uitspraken eindeloos blijft herhalen - 3 topics lang - dat is het bashen.
Snappie?
We zitten in TAL, niet in KLB, dus we beoordelen ELKE 2 weken wat we vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Snappie?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Daarbij wil ik duidelijk aangeven: ik ben niet iemand die op haar BLIJFT bashen, ik geef slechts mijn mening als ze bijvoorbeeld een optreden heeft gegeven in The Voice. Als dat optreden niet goed is, heb ik, in Nederland (we wonen niet in Noord-Korea) het volledige recht te zeggen wat ik van dat optreden vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |