quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef MOD het volgende:
Er zit wel wat in hoor. Maar het heeft ook grotendeels met gevoelens en dergelijk te maken. Ik zou het nu ook kut vinden maar denk dat ik daar over een half jaar toch anders tegen over sta. Ik kan haar niks verbieden, dus ze doet maar. Als die twee dat nou leuk vinden.
Moet eerlijk bekennen dat ik me daar ook steeds vaker op betrap. Heb soms geen zin in alle gedoe eromheen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Al gedaan maar had er nou niet de beste gevoelens bij. Nu vind ze mij ook leuk en zo. Beetje oppassen dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Klote man. Ff doorbijten en je gevoel niet de vrije loop laten gaan. Nu rationeel denken, over drie maanden ben je zo veel verder!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
me ex heb mij ook verlate
kzit nu sinskort bij me ma met bunout;-(
Op je 25e al een bunout?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Waarom is ze weggegaan? En doe je ook wat aan de burnout? Professionele hulp enzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Flappieee het volgende:
Ik vraag me toch af of zoiets echt helpt, naar bed gaan met anderen bedoel ik? Het lijkt mij allemaal gewoon het wegkroppen van je gevoelens en achteraf kun je er alleen maar spijt van hebben omdat het niet zo was als met je ex.
Dit is vaak echt 'a load of crap' en al helemaal als het van een man komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef HIHI123 het volgende:
Hij heeft me toen het nog niet uit was verteld dat hij niet snel aan een nieuwe relatie zou willen beginnen, eerst tijd voor zichzelf zou willen hebben.
En goh, wel heel toevallig dat er nu net een nieuwe meid om de hoek is komen kijken, wat meneer gelijk duidelijk maakt via Twitter! Ik hoop niet dat die meid in Amsterdam of nabij woont, want dan kun je je conclusie wel voorzichtig gaan trekken.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef BalthasarBokko het volgende:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij = het ligt aan jou
Ik heb gewoon wat ruimte nodig = ruimte zonder jou erin
Ik ben nog niet toe aan een relatie = lees: relatie met jou
Ik heb tijd voor mezelf nodig = morgen lig ik in bed met een ander
Ze wil met me eten vanavond en natuurlijk heb ik ja gezegdquote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Amede het volgende:
@ex Aandacht? Ik zou niet reageren, krijg je weer hoop van. Straks heb je alleen maar jezelf ermee als het backfired, zoals een paar dagen geleden..
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef HIHI123 het volgende:
Nou ik ben erachter gekomen dat ze wel eens wat smste, en op msn zaten..
Dus je vertrouwt hem niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef HIHI123 het volgende:
Ja, maar hij doet het op een fliterige manier. Ook zijn 2 meiden (waarvan zij) blijven slapen bij een paar jongens blijven slapen (waaronder dus ook mijn vriend) en hij heeft bij die 2 meiden geslapen. Het was toen nog aan.
Ik kan natuurlijk niet oordelen of hij iets fout gedaan zou hebben of niet, maar het is nu je vriend niet meer. Klinkt even kut, maar je moet proberen dat wel in te zien en niet te blijven hangen in het nadenken over dingen die toen gebeurd zijn. Doorgaan = the keyword!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef HIHI123 het volgende:
Nee ik vertrouw hem inderdaad niet. Ik was betreft onze relatie aan het eind wel een beetje onzeker ja, omdat hij al met dat meisje smste (ze kennen elkaar nog maar net) en het lijkt me dat je als je net iemand kent niet meteen gaat smsen als je gewoon vrienden wil zijn. Ook had hij de keus om gewoon bij een vriend in bed te slapen of bij iemand a.nders op de kamer, maar dat heeft hij niet gedaan.
Ja zo denk ik er ook over.. Soort van. Ik mis haar wel als een malle, maar zo leuk als toen wordt het toch niet meer. Als of we nog samen in een tentje op Lowlands gaan liggen straksquote:Het voelt goed om zelf sterk genoeg te zijn om alles aan te kunnen en niet afhankelijk te zijn van mijn ex. Het heeft mij, en de situatie zo veel veranderd. Ja ik mis het ook nog wel, we hadden ook leuke momenten. Maar het heeft een plek gekregen, als herinnering, wat bewaard blijft maar niet meer terug komt.
hehe, het kwam even recht uit mijn hart.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef MOD het volgende:
Damn.. Als ik dat verhaal van je zo lees GSK.. Best confronterend dat dat ook door mn ex geschreven zou kunnen zijn. Geeft mij toch weer een minderwaardig gevoel, ondanks dat t gewoon de waarheid is uiteraard. Ach ja, zo denk ik er over een jaar waarschijnlijk ook over.
Merk wel dat ik al die boosheid en de andere gevoelens die ik heb om kan zetten in de energie om keihard door te zetten. Om me op mijn opleiding te storten en al die andere belangrijke zaken.
Dus schijt aan haar. Lekker op me zelf storten en genieten van het leven. Morgen weer een feestje.
[..]
Ja zo denk ik er ook over.. Soort van. Ik mis haar wel als een malle, maar zo leuk als toen wordt het toch niet meer. Als of we nog samen in een tentje op Lowlands gaan liggen straks
Ik kreeg ff een dikkequote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Pas geleden nog erg kunnen lachen met een vriendin van me, ze had geneukt met mijn ex een keer toen men ex dronken was en zei weet het niet meer. Dus ik vroeg "en klaar gekomen door hem" geen idee. Dus ik zo "zo goed was het dus blijkbaar niet". Dus best grappig. Mijn nieuwe relatie heb ik nu ook al seks gehad, veel vaker dan mijn ex ooit kon.. Wat ik dus allemaal veel fijner vind!
Naja ik weet niet of ik hem nog mis. Naja de herinnering is fijn, maar het is afgesloten en goed zoals het is nu.
Whehe misschien maar goed ook. Wij zitten op de zelfde school op de zelfde afdeling. Ik kom haar ook nooit tegen maar ik zit er ook niet zo lang. Wel echt een kut-gedachte, maar eigenlijk wil ik haar gewoon tegen komen, gewoon om me zelf te confronteren dat het klaar is. Dat het straks ook geen pijn meer doet of zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het gekke is nog hij woont paar honderd meter uit mijn buurt en ik kom hem NOOIT maar dan ook NOOIT tegen!Houden zo!
Ik denk het ook , dan word het toch alleen maar elkaar jaloers maken. I.i.g. ik denk niet dat het gladjes zal verlopen als wij elkaar nu zien met een nieuwe relatie. Naja je kan toch ook inzien dat het klaar is ZONDER Haar tegen te komen ?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef MOD het volgende:
[..]
Whehe misschien maar goed ook. Wij zitten op de zelfde school op de zelfde afdeling. Ik kom haar ook nooit tegen maar ik zit er ook niet zo lang. Wel echt een kut-gedachte, maar eigenlijk wil ik haar gewoon tegen komen, gewoon om me zelf te confronteren dat het klaar is. Dat het straks ook geen pijn meer doet of zo.
Toen ik haar gister langs zag fietsen was het wel even dikke paniek. Maar dat slijt dus wel.
Pfoe dat zou ik dus totaal niet moeten doen met mijn ex.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef ex het volgende:
Nou, net een etentje gehad met me ex.. ik heb het heel relaxed aangepakt en gewoon gezellig gedaan en het ging eigenlijk gewoon goed.. Hing geen rare sfeer, een korte knuffel en dat was het..
Ik voel me nu ook prima en zit weer lekker te "nerden" in me hobby kamer.. Op een bepaald moment dacht ik "goh ik hoop wel dat ze een beetje op tijd gaat want ik wil dit, en dat nog doen vanavond!" een erg goed teken voor mij persoonlijk en ik voel me nu ook prima..
Grappig hoe zoiets dan toch positief kan uitpakken voor mezelf
Inderdaad we zijn volwassen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef MOD het volgende:
Joah kan wel inzien dat het klaar is. Vooral over hoe ze laatst deed en als ik dingen terug denk zeg maar. Het is toch die extra bevestiging. Ik heb in ieder geval geen zin om lekker kinderachtig te doen in haar bijzijn door haar proberen jaloers te maken. Dan zou het nog een bittere nasmaak krijgen heel die situatie. Tis gewoon klaar, gevoelens zitten er altijd nog wel, maar ja.. Tis goed zo he.. Even volwassen doen
nou, ik hoef geen contact meer hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:11 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom hebben jullie nog contact?
Truequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Fellows het volgende:
en als ik er nu zo terug op kijk moet ik er wel een klein beetje om lachen om mijn gedrag en ook om die van haar. Dat je in een relatie dingen zegt wat echt toppunt van bullshit is.
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
echt lipjes, waar ben je mee bezig wat wil je nou
inderdaad ben ik blij dat het uit is ja.
Iemand die heel de relatie liegt en bedriegt over wat hij uitspookt hoeft voor mij niet meer.
en eens gelijks ik ben ook gelukkiger dan ooit.
zo verliefd heb ik me in geen tijden gevoeld.
en maak je niet druk, ik had je al weggehaald van msn
en het maakt me niet uit meer, 2 jaar relatie, beiden vol fouten, maar jij hebt liever vriendschaappen met fuckbuddy's, mij best.
en nog even ik gebruikte je niet, misschien was je wel gewoon te gul.
maar goed waarom zal ik nu nog iets positiefs over jou zeggen want de vriendschap is gone.
Het was leuk voor zo lang het duurde.
En ja dit bericht moest even want ik voel me aangevallen en achtervolgd.
dit was het dan, verder ga ik niet op deze zooi in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Account bestaat al eventjes, maar je hebt wel een gevoelige snaar geraakt ja als het voor hem nu ineens nodig is om even te laten zien hoe gelukkig hij wel niet is zonder jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja.
Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja.
Laat het eens los. Lurk al een tijd mee, en het wordt eens tijd dat je je ballen gaat zoeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:55 schreef MOD het volgende:
[..]
Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.
Het kerel gedeelte is niet van toepassingquote:Op zaterdag 6 november 2010 04:22 schreef MOD het volgende:
Yeah komt wel goed kerel. Mag wel mn mening geven right? Het is niet dat ik haar voortdurend loop te stalken, het is alleen de wetenschap dat ze elk moment tevoorschijn kan komen daar waar ik ben op school.. Beetje freaky idee..Wat zal er dan gebeuren..? Het is ook maar een mens.
Ben er gewoon nog steeds pissig over en al die dingen, maar zo lang ik niet bij haar in de buurt ben gaat het goed. Mijn buien worden minder en af en toe steekt het nog wel.. Vaak 's ochtends en na dat ik thuis kom krijg ik weer zo een bui dat ik haar enorm mis en dat het allemaal zo kut is.
Maar ja, dat wordt ook met de dag minder. Mezelf aan het werk zetten en kleine doelen stellen. Denk steeds minder aan haar en ben echt bezig met een nieuwe invulling te zoeken. Vrouwen in mijn omgeving genoeg en vind de aandacht wel leuk eigenlijk. Maar ja. Het gemis blijft wel en vraag me ook nog wel af wat ze doet en hoe ze denkt.
Het slijt wel. Jammer maar helaas zullen we maar zeggen. Gewoon realistisch blijven.
Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.
Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizarquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?
hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,
GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.
mijn huidige vriendin daarintegen
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?
Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
Op msn kun je dat wel zien hoorquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd![]()
Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...
Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?
Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet
Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezigquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietigBen net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem.
![]()
Ja, je begint het echt los te laten zo te lezen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef MOD het volgende:
[..]
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.
Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen.
Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.
Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.
Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.
Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Klopt als een bus.quote:Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
Juist. Ik baseer mijn mening slechts op wat ik hier te lezen krijg.quote:Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt.
Erg mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.quote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Pan.da het volgende:
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!
Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!
dat waren veel uitroeptekens...
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.quote:Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezenquote:Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt![]()
Ik ken het! We kennen het allemaal. En de een heeft langer verdriet dan de ander. Tot een tumor groeit het niet uit denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef MOD het volgende:
[..]
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Maar wat Barthinoo zegt.
[..]
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.
Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig.
Naja, zie ik dan wel.
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de dramaquote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezenVolgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten
Zo lang het niet mijn eigen drama is vind ik het wel leuk om te lezen jaquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama
Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tempo en aanpak natuurlijk. Er bestaat geen 'standaard' als het gaat om verwerking.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Male23 het volgende:
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
dus jij maakt je druk dat hij een meisje leuk vind, hij zegt van niet. jij SMSt een vriend van hem om te chillen en vind het raar dat hij nu denkt dat jij die vriend leuk vind..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
En hoe lang is het al uit?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kom tegenwoordig niet meer in dit topic omdat ik dan aan mijn ex moet denken. En dat probeer ik te vermijden. Gaat niet zo goed in het loslaten. Ik wil hem nog steeds terug en ongeveer alles herinnert me aan hem. Overal waar ik ben, maar ook gewoon als ik een keer graag een arm om me heen wil dan herinner ik me al die goede momenten met mijn ex. Het wordt alleen meer de gedachten, hoe langer ik hem niet spreek of zie.
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.quote:
Ik lees dr gewoon overheen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.
Ik heb er inderdaad vrij weinig aan om te weten of hij nou wel of niet met dat meisje zit, het maakt voor mij toch geen verschil. Misschien een opluchting als het niet zo is maar er zal toch niks veranderen. Ik wil hem terug, en het is inderdaad het beste hem nu los te laten, maar ik heb zo de drang om hem te zien.. en dat maakt het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Je bent er best wel veel nog mee bezig (logisch ook) maar als je wilt praten moet je praten. Alhoewel.. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Alleen kan het door alle drama en chaos nog al lastig lijken wat "het beste" is omdat je gevoel gevoed wordt door één ding en dat is je ex. Heb je er echt wel wat aan om te vragen wat er met dat ander meisje is?
Vraag je zelf even af of je er blij mee moet zijn als uitkomt dat er ook echt iets speelt tussen hen.
Wat heb je er aan.. Dan blijkt dat het niks is tussen hen.. Oke, dan weet je dat, maar het is nog steeds uit.
Of het blijkt van wel, dan is het uit én je hebt het gevoel dat je bent ingeruild.
Ik weet niet wat je wilt.. Wil je hem terug? Ook al is de kans niet of nauwelijks aanwezig, het beste is om hem maar gewoon met rust te laten. Wellicht gaat hij je missen en komt ie met hangende pootjes terug, of hij laat het voor wat het is.
Ik zou er in ieder geval geen aandacht aan willen besteden. Mijn ex heeft ook met een ander zitten aankloten. Ik wil er niks van weten en wat zij doet moet ze zelf weten. Als ze me gaat missen komt ze vanzelf wel terug. Of ze houdt voet bij stuk en ik zie haar nooit meer. Dat zijn dingen die ik me kan afvragen, maar vooralsnog is ze er niet, dus kan maar beter met me zelf verder gaan.
Maar goed, doen wat je zelf het beste vind. Hou in ieder geval de eer aan je zelf.
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
Ja het was ook zo'n lange lap tekst haha. Ik ben 19 en hij is bijna 20.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.
Het leven is zo leuk als dat je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
Het is tenslotte niet voor niets uit.
Moeten gaat met tegenzin. Maar sms hem gewoon niet, ga iets doen. Laat al het contact van hem af komen als je wilt dat er over gepraat kan worden. Als je zo achter hem aan blijft kachelen en om elkaar heen blijft hangen bloedt het uiteindelijk dood op een nare manier, zo een nasleep wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef HIHI123 het volgende:
Eigenlijk zou het misschien het slimst zijn nu te smsen dat ik geen behoefte meer heb op te praten. Dan denk hij misschien ook van huh?
Maar die stap om die sms te verzenden is erg groot, omdat ik hem toch nog graag wil zien..
Dat moet ik helemaal niet willen! Grrr
maar wel waar, een breuk heeft een reden. en die moet je accepteren om hem te verwerken. de reden kan iets lulligs en kleins zijn, maar ook iets dramatisch. maar het blijft een reden om de relatie te beëindigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
Ja, is dat zo? De breuk tussen jou en je vriendin had geen reden? En als dat zo is: wat doe je hier dan nog? Er is tenslotte geen reden geweest voor een breuk tussen jullie. Snel weer aanmaken. En verder heeft Under_Score helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
Maar zoals al is gezegd: er is altijd een reden geweest om een relatie te beeindigen. Dat kan van jou af komen, of van de andere partij. En die reden kan dan nog zo stompzinnig zijn, het blijft de reden om de relatie te stoppen. Dan kun jij later terugblikken en zeggen van: dit is wel heel flauw geweest en was nergens voor nodig, maakt geen zak uit. Uit is inderdaad uit en daar is altijd een reden voor geweest. En daarom is het nooit voor niets uitgegaan. Als er niets was dan had je nu nog een relatie.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef MOD het volgende:
Ben je klaar met je post?
Heb het ook niet specifiek over mijn breuk. Bepaalde redenen hoeven imo niet aannemelijk te zijn en daarvoor verwerpelijk. Bijvoorbeeld als je er later op terug komt. Sommige relaties gaan om zo'n flauw iets onderuit dat als je er later op terug kijkt denkt;Dat was nergens voor nodig geweest.
Uit is uit, reden of niet.
of gewoon een reden zoeken om het te beëindigen. maar omdat er geen directe reden voor handen is, maar een heleboel door de jaren heen opgebouwde irritaties tot ontploffing komen het dan beëindigen met een op dat moment lullige reden.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef MOD het volgende:
Maar als je ex met een stel waardeloze argumenten komt die zwaar onderdoen aan de waarde van de relatie zelf, kan je dat wel redenen noemen, maar wat mij betreft louter vluchtgedrag of zwakzinnig.
Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor...quote:Op woensdag 10 november 2010 00:54 schreef Under_Score het volgende:
het is nooit leuk, maar het is zelden zo dat de uiteindelijke reden de enige was.
die van mij vergat dat ze niet de enige was met frustraties binnen de relatie. volgens mij had ze niet verwacht dat ik het zo snel los zou laten.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Yeah, zo eerlijk was mijn ex dan weer wel. Die kwam even al haar irritaties uitten over hoe kut ik wel niet was. Maar ze hield wel van me hoor...![]()
Ach ja, weet ik ook meteen waar ik aan kan werken voor de volgende relatie. Zo iets laat ik in ieder geval niet weer tegen me zeggen.
mwah, dat was in het begin zo, ik kan nog steeds goed met haar praten. maar een relatie zit er niet meer in. dat kan en wil ik niet meer vanwege de frustratiepunten. zij gaf nog een een keer aan dat ze mischien niet 'de juiste keuze' had gemaakt. maar dat had ze van te voren maar moeten bedenken want sinds zij het uitgemaakt had was ik er ook klaar mee. toen was voor mij de maat gewoon vol.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:04 schreef MOD het volgende:
Das dan wel weer jammer meestal, dat je aan het eind van de rit enkel nog elkaars slechte punten kan gaan inzien, of dat die meer waarde krijgen dan de goede. Mondt dan ook weer uit in woede vaak. Mijn ex kon het ook niet verkroppen dat ik het spontaan zo naar mijn zin had en dat ik me goed voelde. Dat wilde ze gewoon niet horen.
Ben benieuwd wanneer/of we naar de dierentuin gaan
Nee het liep volgens haar niet lekker meer. "Het werd saai.."quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef goofy_goober het volgende:
En wat was de reden van het uitgaan? Als er een ander in spel was dan zou ik er niet op reageren.
Nah over het algemeen ben ik ook wel positief. als je dan opeens onverwachts een telefoongesprek hebt waarin een heleboel tegelijk op je afkomt dan is dat even wat minder positief en even extra het gevoel van: gelukkig dat ik van hem af ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Lallend het volgende:
Erg vervelend om te lezen Duimelot! Vind het echt zonde dat je op zo'n manier gedwongen word terug te kijken op de breuk en de relatie die je had. Maar tevens kan het ook veel rust geven dat het ook echt gewoon niet aan jou ligt en je beter verdiend en het daarom ook echt gewoon naast je neer kunt leggen en het op die manier in feite al verwerkt hebt.
De keuze is aan jou om het op een positieve manier op te pakken of niet maar als ik het zo lees gaat dat helemaal goed komen dus erg veel sterkte met de nieuwe uitdagingen die op je pad komen.
Ik denk dat het inderdaad beter is om dan nog even afstand te houden. Het is ook niet dat ik niet snap hoe dat soort gevoelens werken en dat het heel moeilijk kan zijn om je ex los te laten. Ik wil daar wel rekening mee houden. Ik denk zelfs juist omdat ik dat een heel stuk begrijp, en ook weet hoe hij in zijn normale doen is, maakt dat ik de moeite wil nemen om hier op een goede manier mee om te gaan. Voor de duidelijkheid trouwens, ik ben niet intiem geweest met iemand anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef MOD het volgende:
Ik kan mijn ex ook maar met moeite los laten hoor. Maar ik heb toch liever geen contact. Hoe is het als je met elkaar in één ruimte zit, waarbij de één aangeeft graag verder te willen en de ander constant het tegenovergestelde probeert te overtuigen.
En dan vrienden blijven? Op dat moment? Moet er niet aan denken om dan bij haar leuk en gezellig op een verjaardag te zitten, met het idee dat die gene er bij loopt met wie zij dan intiem geweest is. Fuck it, ik zou ook ontploffen bij het minst geringste.
Dat doet gewoon pijn. En dan die grenzen. Het klopt gewoon niet, voor mijn gevoel, dat je geen arm meer om de schouder kan hangen als zij dat niet wilt. Of als zij dat doet, de verkeerde signalen af geeft.
Ik loop ook met tal van vragen door mijn kop en ik zal daar nooit antwoord op krijgen. Wij hebben beide een ander (verdraaid) beeld over hoe de relatie was en blijkbaar ook over hoe die mogelijk voortgezet zou kunnen worden. Voor haar lijkt het gewoon niet te werken. Dus jah.
Maar goed, als je persé vrienden wilt blijven, zou ik het contact maar gewoon afkappen en wachten tot ook hij wat beter in zijn vel zit.
Ik vraag me dan ook weer af, hoe zou jij het vinden en er op reageren, als hij op een gegeven moment weer aan het daten gaat. Lijkt me toch steken.
Het idee van vrienden blijven snap ik wel, maar werken moet het ook. En dat als je als beide partijen redelijk op één lijn zit.
Dat klinkt best wel als "like i give a shit!"quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Pan.da het volgende:
Bij ons was/is het dat we elkaar heel graag weer terugwillen/wilden maar we dat beide niet duidelijk naar elkaar communiceerden. Tsja, en als je dan bezig bent met loslaten (en in mijn geval ook met iemand naar bed gaat) en daarna gaat verkondigen dat je ex weer terug wilt... Moeilijk moeilijk
Ach, moest het gewoon kwijt dat ik nog van haar hou en nu is er een last van mijn schouders af. Neukertje weet het, ex weet het en ik zit niet meer te piekeren over hoe ik het ga handelen, maar wacht rustig af. Ex houdt overigens ook nog veel van me, maar die heb ik ff goed in een dal weten te pushen door te zeggen dat ik met een ander naar bed ben geweest, terwijl zij hele goede hoop had dat het goed zou komen tussen ons.
Zolang we elkaar in de toekomst maar niet met de nek aankijken, als we elkaar nog tegenkomen.
The saga soap continues...
I do give a shitquote:Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel als "like i give a shit!"
Echt zo een houding zou ik ook nodig hebben, maar ik hoor mij zelf daar toch wel praten in de eerste alinea.
Echt he, op het moment dat wij tegen over elkaar zaten om het weer goed te maken en bij elkaar terug te komen, moet ze nog ff vragen of ik al een ander had gedate...Wtf.
Tijden later met de mededeling komen dat we wel veel gepraat hebben en dat het dan blijkbaar toch niet ging werken. Niet als je de hele tijd maar elkaars fouten aan het verkondigen bent, ipv te bespreken wat je van elkaar wenst mocht je met elkaar door willen. Zo kom je nergenssss
Echt jonge. De ene facepalm na de andere. Lekker zo, dat overdenken.
Dat lijkt me een kwelling, damn.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Wel nog samen geslapen, ik niet veel, wel alle tijd dat ik wakker lag nog naar haar liggen kijken in het volle besef dat dit de laatste keer zo was.
Heb ik ook meegemaakt. Inderdaad heftig!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kwelling, damn.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt de nacht voordat ze 6 maanden naar het buitenland ging, en dat was al heftig. Laat staan als je weet dat het nu definitief is.
Lol, wut?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Flappieee het volgende:
Bleef vragen om een laatste keer seks,
Mja, gezien zijn dramatische reactie zou je denken dat er belangrijkere zaken zouden zijn dan een laatste keer seks. Lijkt me ook niet echt leuk trouwens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik dacht stiekem precies hetzelfde.
Wel typisch een mannending
Mij ook niet, kun je daar wel van genieten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mja, gezien zijn dramatische reactie zou je denken dat er belangrijkere zaken zouden zijn dan een laatste keer seks. Lijkt me ook niet echt leuk trouwens.
Dat lijkt me ook wel erg idd als je degene bent die de stap heeft gezet. Maar een ik kon absoluut geen seks meer met mijn vriendin hebben, dat lukt me niet met iemand die me net heeft afgewezen. Zij was zelf ook erg triest en verontschuldigde zich dat ze er zo'n puinhoop van maakte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Flappieee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook zo'n nacht heb gehad. Alleen was ik degene die er toen een punt achter had gezet en mijn vriend (nu dus ex) wou dat ik nog bleef. Geloof me voor beide partijen is het een kwelling. Ik voel me er nu nog schuldig over en voel me nog steeds een groot kutwijf...
Aan de ene kant ga je kapot van het verdriet van de ander (en je eigen verdriet) en wil je die gene troosten, maar aan de andere kant kun je gewoon niks doen omdat jij degene bent die de stekker eruit heb getrokken. Ik kon mezelf geen juiste houding aangeven. Het was de ergste nacht die ik tot nu toe heb meegemaakt. Vooral ook omdat hij maar bleef huilen en bleef zeggen dat hij je zo ging missen. Bleef vragen om een laatste keer seks, wat moet je dan ik godsnaam doen? Emotioneel gezien ga je daaraan kapot en ik schaam me nu zo, dat ik zo afstandelijk deed en af en toe zelfs bijna gemeen.... Maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen en zeggen
Van al het verdriet wat ik nu heb is voornamelijk mijn schuldgevoel het moeilijkst om mee om te gaan... Ik vind het zo erg dat je een ander zoveel verdriet aan kan doen...
Ja, zoiets had ik dus ook. Heb het ook niet gedaan hoor,zou me niet kunnen voorstellen hoe je zoiets in godsnaam moet gaan doen. Pure kwelling lijkt me..quote:
Kan ik me voorstellen, je moet het wat tijd geven. Ik kan niet zeggen dat het verdriet minder wordt, maar ik kan wel zeggen dat het in ieder geval dragelijker wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Het is nu 4 dagen geleden, en nog niet echt veel draaglijker, de film blijft zich maar herhalen.
Verstandig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou trouwens niet meer met hem in bed stappen voor een laatste keer.
Ja af en toe ben ik dat welquote:
Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef jeice het volgende:
Gek genoeg zou ik nu een gat in de lucht springen als ik zo'n SMSje kreeg als Menno heeft gehad.
quote:Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.
Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit?
Het was voor haar nooit serieus, als ik het zo lees. Kom op zeg.. Verliefd in het begin, ruzie op een gegeven moment. Ik weet het niet... Laat maarquote:Op zondag 14 november 2010 02:46 schreef Eyjaf het volgende:
Even mijn verhaal hier.
Het ging al niet goed tussen haar en mij. We waren zwaar verliefd op elkaar in het begin maar steeds meer gingen we ruziën. Meer en meer. Veel miscommunicatie ook. Zij had opeens andere ideeën, andere idealen. Het maakte ook niet uit of het ten koste gaat van mij. Ging alweer uit en ging weer aan. Weer hetzelfde. Uitgegaan vanavond. Via de telefoon. Wilt geen kans meer geven maar houdt nog steeds veel van me en zal zo lang blijven.
Dit is alles wat ik op het moment kwijt kan. Ik snap dat laatste niet. Waarom maak je het dan uit?
Idd, zeg dan niks! Bah, beetje mindfucken met je...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.
Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....
Nou bedankt.....
Stom wijf! Zeg dan niks!
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als het vervolg daarna maar wat positiever is, ze wilde het gewoon even laten weten. Heb een heel verhaal gehoord over hoeveel ze nog van me houdt, hoeveel ze me mist en hoe ze niet iets met een ander kon beginnen door mij.
Toen ik vroeg wat wil je nou van mij dan? Ze zei: Ow nee niks, wilde het je alleen even laten weten....
Nou bedankt.....
Stom wijf! Zeg dan niks!
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja af en toe ben ik dat wel
Weet je dat ik soms gewoon zin heb om ruzie te gaan zoeken en mijn ex de huid vol te schelden als hij met iets aankomt? Dat in plaats van beleefd grenzen aan blijven geven. Maargoed, t voordeel van verstandig zijn is dat je er minder gezeik mee krijgt en het mij een hoop stress scheelt. Maar soms he!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het raar vond haha![]()
Smeken voor seks![]()
Flappie, die ex van jouw is wel erg wanhopig.Hahahaha! Ik dacht dat het iets typisch was voor mannen om toch bij het einde nog steeds seks te willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie ik dus van niet... Even andere conclusies trekken.
Ja he? Af en toequote:Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Hahahah, dat kan ik me wel voorstellen! Ruzie maken gaat ook zoveel makkelijker dan vriendelijk blijven. Het wisselt zich ook heel erg af die emoties, dan ben je verdrietig, dan vrolijk en dan weer heel erg boos... Eigenlijk apart hoe zoiets in elkaar zit! Ik heb zoiets van als je verstandig blijft, sta je erboven. Geen gezeur of gezeik, gewoon langs je heen laten gaan.
Goed om te horen. Ik dacht al dat een verandering van omgeving jou heel erg vooruit zou helpen. In zo'n klein dorpje met weinig afleiding en veel confrontatiekansen ga je jezelf uiteindelijk op zitten vreten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Sow, weer een weekje verder en ben echt nog maar heel weinig met haar bezig geweest...
Wanneer ik op mijn kamer ben gaat het perfect, natuurlijk veel met vrienden in de weer etc, maar als ik zoals vandaag weer thuis kom dan voel ik me nog steeds bij vlagen flink kut...
Ook lijkt het dat de mijn lichamelijke reacties op bijvoorbeeld het tegenkomen van mijn ex eerder sterker worden dan minder. Was gisteren aan het werk en zag haar in de verte lopen. Ben meteen terug het magazijn in gegaan en ik kwam erachter dat ik gewoon mijn hart in mn keel voelde kloppen en het helemaal warm had.
Niet omdat ik verliefd ben ofzo, het lijkt wel alsof ik op een bepaalde manier bang voor haar ben ofzoHeb nog altijd het idee dat ze me een oog uit wil steken, al is het 5 maanden later. Het idee dat ze nog elke mogelijkheid aan wil grijpen om mij op mn plek te zetten ter vergelding van mijn gedrag tegen haar toen...
Weet natuurlijk totaal niet of dat ook zo is, maargoed
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?quote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Printerkabel het volgende:
Ik ben sinds zaterdag ook van mijn ex afZe had hier nog een riem liggen, die heeft ze nu terug dus hoef ik nooit meer naar der om te kijken
Beetje input geven, zodat jullie ook niet meer verdrietig zijnquote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het je toch geen fuck interesseert?
Hoezo kan ze jou nog veel pijn doen? Het is uit, het gaat niet meer goed komen, dus wat zou ze je nog kunnen doen? Als ze met een ander neemt is het voor jou alleen maar duidelijker dat het niet goed gaat komen en dat zou in je voordeel moeten werken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben inderdaad bang voor een terugval, maar het ''bang'' zijn komt denk ik ook heel erg door het idee dat ik weet dat zij me nog zoveel pijn kan doen....
Ik wist tijdens de relatie al dat ze vrij kinderlijk was, en nadat het uitging kwam dat ook weer duidelijk naar voren. Toen ze hier begin september nog even was om '' bij te praten'' , vond ze het nodig om op hyves foto' s van haar en haar vakantiescharrel te laten zien...
Nu doet dat me echt totaal geen pijn, want het is zo doorzichtig dat gedrag. Maar op haar hyves kijken etc durf/doe ik nu echt niet meer. Voel overigens ook niet meer de behoefte maar toch ben ik benieuwd of ik het nu aan het verstoppen of aan het verwerken ben allemaal...
Stond vorige week in de snackbar en zij kwam binnen. Zij een paar mensen om me heen gedag, maar niets tegen mij. Toen ik wegging keek ze me even vluchtig aan, en ze snel '' doeg ''. En dat terwijl we een week eerder nog leuk hadden staan lullen .... Ik snap gewoon niet vanwaar dat gedrag, is ze ook verlegen voor mij? Of wil ze me af en toe nog steeds tegen de schenen schoppen...
Waarom?quote:Op woensdag 17 november 2010 02:07 schreef MOD het volgende:
Ben benieuwd naar de volgende confrontatie...
Klinkt meer als een rebound.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:50 schreef Amede het volgende:
Ik heb gister mijn ex sinds anderhalve maand weer gesproken. Gewoon over de mail, wat heen en weer gemaild hoe het ging.. Was fijn, zeker omdat ik er gewoon geen gevoel bij had/leek te hebben. Het waren puur vriendschappelijke mailtjes van beide kanten en we waren gewoon oprecht geïnteresseerd hoe het met de ander ging.
Tot bleek dat hij een nieuwe vriendin heeft... En nog wel een meisje waarvan ik tijdens onze relatie altijd al heb gedacht dat er iets mee was, maar wat hij altijd ontkend heeft. Zo zie je maar, vertrouw altijd op je intuïtie. Ik weet niet hoelang het al speelt, maar ik denk al een tijdje.. Ik heb hem veel geluk toegewenst en toen de stroom van e-mails afgekapt.
Ik was zo goed bezig de laatste tijd. Dacht nooit meer aan hem en was voor mijn gevoel wel bijna over hem heen. En toch voelt dit echt als een klap in mijn gezicht. Ik ben gewoon vervangen binnen 2 maanden, na een relatie van 6 jaar, terwijl hij een maand geleden nog riep dat ik zijn ware liefde was. En dan heeft hij ook nog eens wat met 'haar'..
Voel me nu even klote maar het is niet zo dat ik er om heb moeten huilen. Ik zou hem nog steeds voor geen goud terug willen.. Het is alleen even slikken nu mijn ex echt een nieuwe vriendin heeft.
Same here, welkom bij de club.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Suigetsu het volgende:
gisteren lang gesprek gehad met mijn vriendin. er werkten sommige dingen niet in onze relatie en daar zat zij heel erg mee, dus besloten we dat te bespreken en op zoek te gaan naar oplossingen. ik kwam daar positief aan, met de gedachte dat we eraan konden werken. zij had echter allang de beslissing gemaakt het uit te maken. die klap heb ik nu te verwerken, mag het nu ineens mijn ex noemen, terwijl ik nog geen 24uur geleden nog dacht wat we miss in de kerstvakantie allemaal samen konden gaan doen.
thnx, lotgenoot dus.quote:
Het is een feit dat (voornamelijk) vrouwen de keus al weken/maanden vantevoren hebben gemaakt om ermee te kappen, en dat zo'n gesprek (meestal door de mannelijke partij geinitieerd) slechts een excuus is zodat ze zichzelf niet schuldig hoeft te voelen. Zij was tenslotte niet degene die wilde 'praten'. En erg naar en gemeen trekje. Niet gezegd dat dat hier ook het geval is, maar de snelheid waarmee de keuze is gemaakt geeft wel stof tot nadenken.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Suigetsu het volgende:
gisteren lang gesprek gehad met mijn vriendin. er werkten sommige dingen niet in onze relatie en daar zat zij heel erg mee, dus besloten we dat te bespreken en op zoek te gaan naar oplossingen. ik kwam daar positief aan, met de gedachte dat we eraan konden werken. zij had echter allang de beslissing gemaakt het uit te maken. die klap heb ik nu te verwerken, mag het nu ineens mijn ex noemen, terwijl ik nog geen 24uur geleden nog dacht wat we miss in de kerstvakantie allemaal samen konden gaan doen.
nee, er is geen ander in het spel. als 1 ding cker is, is dat het wel. en zij was degene die wou praten, niet ik. maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit. zelf zit ik nog met andere issues namelijk waar ik haar dus onbewust ook mee opzadelde. ze wil eerst dat die dingen weg zijn voor ze het weer een kans kan geven. ik wil haar gewoon niet kwijt en vergeten, dus aan de ene kant kan ik dit wel als motivatie gebruiken om er daadwerkelijk nu mee bezig te gaan. aan de andere kant ben ik ook bang dat het loze woorden zijn en het me alleen maar valse hoop geeft en ik over die maanden dan weer een nieuwe klap krijg te verwerken...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het is een feit dat (voornamelijk) vrouwen de keus al weken/maanden vantevoren hebben gemaakt om ermee te kappen, en dat zo'n gesprek (meestal door de mannelijke partij geinitieerd) slechts een excuus is zodat ze zichzelf niet schuldig hoeft te voelen. Zij was tenslotte niet degene die wilde 'praten'. En erg naar en gemeen trekje. Niet gezegd dat dat hier ook het geval is, maar de snelheid waarmee de keuze is gemaakt geeft wel stof tot nadenken.
Je kunt met zekerheid zeggen dat ze geen ander op het oog heeft? Iemand die plotseling veel in haar leven is, veel berichten achterlaat op haar Hyves, Facebook etc? Vaak ook een (zoniet de) reden om het vroegtijdig of snel af te kappen. R&P staat vol met dit soort verhalen.
Laat het gaan.. Precies hetzelfde maar aan het eind zei ze dat dit het beste is en ze nog steesa van me houdt en het nog lang zal gaan doen. Doen ze alleen maar om je valse hoop te geven, geloof me.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
nee, er is geen ander in het spel. als 1 ding cker is, is dat het wel. en zij was degene die wou praten, niet ik. maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit. zelf zit ik nog met andere issues namelijk waar ik haar dus onbewust ook mee opzadelde. ze wil eerst dat die dingen weg zijn voor ze het weer een kans kan geven. ik wil haar gewoon niet kwijt en vergeten, dus aan de ene kant kan ik dit wel als motivatie gebruiken om er daadwerkelijk nu mee bezig te gaan. aan de andere kant ben ik ook bang dat het loze woorden zijn en het me alleen maar valse hoop geeft en ik over die maanden dan weer een nieuwe klap krijg te verwerken...
Sorry om dit te zeggen, maar dit is vaak géén goed teken en het zegt eigenlijk dat ze een toekomst wil zonder jou. Genoeg topics hier op Fok! die je die bevestiging kunnen geven. Pin jezelf er in ieder geval niet op vast dat jullie elkaar over een paar maanden huilend in de armen zullen vallen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Suigetsu het volgende:
maar ze wil nu ff vrijheid omdat ze t niet meer trok. ze zegt ook dat we elkaar nu ff niet moeten zien (waar ik totaal mee instem, anders wordt ik nog gekker) en over een maand of 5-6 miss weer eens kunnen afspreken om te kijken wat er nog in zit.
laat het gaan.... das nu heel makkelijk gezegd. zou wensen dat ik t zo zou kunnen, met een vingerknip. maar zit er voorlopig nog niet in. ik besef het gewoon nog niet eens, kan t echt nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:14 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Laat het gaan.. Precies hetzelfde maar aan het eind zei ze dat dit het beste is en ze nog steesa van me houdt en het nog lang zal gaan doen. Doen ze alleen maar om je valse hoop te geven, geloof me.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sorry om dit te zeggen, maar dit is vaak géén goed teken en het zegt eigenlijk dat ze een toekomst wil zonder jou. Genoeg topics hier op Fok! die je die bevestiging kunnen geven. Pin jezelf er in ieder geval niet op vast dat jullie elkaar over een paar maanden huilend in de armen zullen vallen.
Hey, zaterdag maakte ze het na een jaar uit. Eerste dag kon ik wel janken en nu begin ik het een beetje bij beetje te accepteren.. Kwestie van tijd en met andere dingen bezig zijn. Het komt toch niet meer goedquote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
laat het gaan.... das nu heel makkelijk gezegd. zou wensen dat ik t zo zou kunnen, met een vingerknip. maar zit er voorlopig nog niet in. ik besef het gewoon nog niet eens, kan t echt nog steeds niet geloven
ben een gevoelig ventjequote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Hey, zaterdag maakte ze het na een jaar uit. Eerste dag kon ik wel janken en nu begin ik het een beetje bij beetje te accepteren.. Kwestie van tijd en met andere dingen bezig zijn. Het komt toch niet meer goed.
thnx, heb er wel wat aan gehad. zal hoop blijven houden, maar er me inderdaad niet aan vastklampen. er is een kans dat het goed zal gaan en we weer bij elkaar zullen zijn, maar ook dat het niet zo zal zijn en we beiden na die tijd een ander leven hebben. zal iig proberen nergens van uit te gaan en gewoon te zien hoe het zal gaan en wat er uit komt. geen verwachtingenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wat leesmateriaal voor Suigetsu. De voor's en tegen's van een rustpauze in je relatie:
Hoop hebben is goed, maar laat het niet je leven leiden, want er is een grote kans aanwezig dat je over een paar maanden teleurgesteld zal worden en dan zal het gat waarin je valt alleen nog maar groter zijn dan dat het nu is.
weet ook wel dat die mogelijkheid er is. maar ik zei al, ik probeer me er toe te zetten om het gewoon maar met de tijd te zien. t wordt wel weer wat of niet. zal ook openstaan een nieuw iemand te vinden, maar voorlopig natuurlijk ff geen zin in.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef Eyjaf het volgende:
Dat aanpappen met andere kerels geloof ik niet. Doet ze gewoon hoor, tijdens het stappen. Probeert jou alleen maar zo tevreden en rustig te houden. Eigen ervaring...
weet dat ik er niet vanuit moet gaan. moet en zal ook inderdaad de dingen alleen weer moeten oppakken en aan mezelf moeten denken de komende tijd, ga ik ook zeker doen. zal aan mijn zelfvertrouwen werken. ookal zou het niet meer werken tussen ons over een tijd, dan heb ik daar zelf alsnog superveel baat bij.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:09 schreef Flappieee het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is en ik als geen ander begrijp dat die hoop nu je enige lichtpuntje is. Het is je houvast, met die gedachten is je verdriet net even wat minder pijnlijk (en toch nog behoorlijk). Toch zoals iedereen hier boven zegt: Ga er niet van uit! Ik weet dat je zegt dat je dat niet doet, maar door je nu al vast te leggen met we pappen beiden een half jaar niet met andere mensen doe je het toch.
Je kan niet van elkaar verwachten dat je een half jaar niks doet, dat is niet realistisch. Hopen mag zeker, ik hoop nu ook nog steeds. Maar leef je eigen leven nu, doe wat jij wilt en stel geen regels op voor wat je wel en niet mag doen deze 6 maanden.
Het verdriet is pijnlijk en hard, maar het wordt dragelijk (en hopelijk is het opgegeven moment weg) Zelfreflectie is goed, denk na en werk bijvoorbeeld aan je zelfvertrouwen. Wat vooral belangrijk is ga verder met je leven alleen. Mocht het over 6 maanden plotsklap goed komen, dan zie je het tegen die tijd wel weer.
Ik ken haar Girlsceneaccount en als ik haar pohi en posts lees frusteert mij dat 10x erger dan een paar foto's van haar. Gewoon alle links verwijderen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef Flappieee het volgende:
Hoe beheersen jullie je om niet te kijken op facebook, hyves etc.??!!! Ik kan het gewoon niet! Heb mijn ex verwijderd van me telefoon, msn zit ik niet op en ben ook geen vrienden meer met hem op facebook.
Zijn profiel is echter nu voor iedereen te zien, waardoor ik (verrassing) nog steeds alles kan zien!
Waar hij vroeger NOOIT actief was en dus ook nooit wat poste zet hij nu steeds berichten over hoe leuk zijn weekenden zijn met het uitgaan (wij gingen nooit uit!), hoe weinig hij slaapt en hoe vaak hij wel niet in de sportschool zit (had hij ook wel tijdens onze relatie mogen doen...)
Ondanks dat ik het hem echt gun dat hij ze leven weer oppakt en gelukkig is, vind ik dit zo frustrerend! Het maakt me verdrietig en een beetje jaloers.... Hij doet alle dingen die ik in onze relatie altijd wou doen en hij daar geen behoefte aan had... Dus hoe beheers je jezelf? Kan moeilijk me laptop en mobiel het raam uit gooien... (al had ik daar soms wel de neiging toe)
Zit een beetje in een dip...
I know, dat doe ik ook. ik neem het maar zoals het nu is. zal ff wat anders proberen op te pakken voor afleiding en zo. miss kan ik mijn basketbal wel weer oppakken waar ik nu al een tijd mee gestopt ben. maar ik zie wel hoe het loopt over een tijd. t wordt wel weer wat,of niet. tot die tijd zal ik t toch los moeten zien te laten. dat is op dit moment onmogelijk omdat t gewoonweg te vers is. maar zal er zoals ik al zei veel sterker uitkomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:27 schreef goofy_goober het volgende:
Btw, iemand beloven een half jaar niks te zullen uitvreten? Das makkelijk gezegd (in dit geval ge-sms't) dan gedaan. Vooral als er allerlei kerels plotseling weer interesse in haar zullen hebben. Een half jaar is best lang. Zou die belofte maar met een kruiwagen zout nemen en jezelf niet in de waan laten. Zo'n belofte betekent namelijk, nu de relatie 'tijdelijk' over is, vrij weinig.
Absoluut, en gezond eten, en een regelmatig slaapritme. Juist in dit soort tijden.quote:
Omdat zij nu op eens contact aan het zoeken is en naar bevestiging vraagt op een of andere manier. Als of zij er zelf nog niet helemaal over uit is, of omdat ze me mist, of om mij een mindfuck te bezorgen. Ik vind het niet erg om haar tegen het lijf te lopen. Ik mis haar nog, maar dat was het meisje van toen en dat is ze toch niet meer. Ben de laatste tijd goed op dreef met andere zaken en mijn ex die in mijn hoofd zit wordt te meer iets "dat er bij is" ipv dat het mijn complete leven overheerst.quote:
Mijn ex riep ook dingen dat ze me enorm zou gaan missen en het over een half jaar wel weer wilde proberen, of iets in die strekking. Zulke uitspraken worden gemaakt wanneer de emoties hoog zitten. Niet gek ook, op het moment dat je het uitmaakt. Dan kan je je vast pinnen op dergelijke uitspraken, maar feit blijft dat zij jou heeft verteld dat ze geen toekomst met je ziet.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sorry om dit te zeggen, maar dit is vaak géén goed teken en het zegt eigenlijk dat ze een toekomst wil zonder jou. Genoeg topics hier op Fok! die je die bevestiging kunnen geven. Pin jezelf er in ieder geval niet op vast dat jullie elkaar over een paar maanden huilend in de armen zullen vallen.
denk dat ik sowieso heel ff weinig van mn xbox afwijk. ff nergens aan denken, volgende week wel weer vooruit kijken. en regelmatig slapen probeer ik ook, anders ben ik net als vandaag zo futloos als wat. gelukkig had moeders nog wat slaappilletjes over om me daarbij te helpen. anders lukt dat denk ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef goofy_goober het volgende:
Gamen ook trouwens. Lekker je agressie/verdriet in FPS games stoppen of games waar je lang mee bezig bent.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:22 schreef Suigetsu het volgende:
inmiddels sms gehad. ze zegt dat ze het eerste half jaar niks zal doen (in context; niet aanpappen met andere kerels)
Voor mij werkt het ook wel zo. Meestal heb ik de keuze al wel gemaakt, wil ik het nog even aankijken of het toch niet alsnog goedkomt. Ik begin er trouwens wel zelf over als het echt klaar is.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het is een feit dat (voornamelijk) vrouwen de keus al weken/maanden vantevoren hebben gemaakt om ermee te kappen, en dat zo'n gesprek (meestal door de mannelijke partij geinitieerd) slechts een excuus is zodat ze zichzelf niet schuldig hoeft te voelen. Zij was tenslotte niet degene die wilde 'praten'. En erg naar en gemeen trekje. Niet gezegd dat dat hier ook het geval is, maar de snelheid waarmee de keuze is gemaakt geeft wel stof tot nadenken.
Als je dan wilt dat het goed komt moet je er ook over praten ipv het plotsklaps uitmaken. Mijn ex deed het ook, twijfelde veel maar zei niet waar over en boem het was uit. Kan je daarna nog wel er over willen praten maar dat heeft dan toch geen zin meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Meestal heb ik de keuze al wel gemaakt, wil ik het nog even aankijken of het toch niet alsnog goedkomt.
we zijn bijna tweelingen. kan alles wat je nu zegt zo'n beetje aan mezelf terugkoppelenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef Bartinhoo het volgende:
Bij mijn ex was het naar haar eigen zeggen '' de druppel'' die de emmer deed overlopen...
Als ik het over de hele rit moet bekijken, kan ik niet anders dan concluderen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt, maar ik blijf het erg raar vinden, dat je een serieuze relatie uitmaakt op een dorpsfeest, waar er ook nog eens alcohol in het spel is...
Kon aan haar overigens de laatste weken wel merken dat ze er genoeg van begon te krijgen, maar had nooit verwacht dat ze het daadwerkelijk uit zou maken, en al helemaal niet dat ik nooit een tweede kans zou krijgen. Vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af of het wel echt zoveel voor haar betekend heeft als je in een relatie zo veel met je vriend wilt zijn, zo veel gevoelens uit, en het vervolgens om iets redelijk onschuldigs uitmaakt om vervolgens met het grootste gemak 3 weken later naar lloret te gaan en eigenlijk nooit meer op eigen initiatief van je laat horen...
Ik herken mezelf daar wel in hoor mod, vind het ook heel raar hoe makkelijk sommige mensen uit een relatie kunnen stappen. Ik zit inmiddels al 3 weken op kamers ruim, en als ik hier zie hoe mensen met ''relaties'' / scharrels etc. omgaan dan verbaast me dat keer op keer weer, dat ik af en toe denk van hebben jullie nou zo weinig gevoel of ik een beetje te veel?
Mensen die de hele avond met hun ''schatje'' op de bank hangen, vervolgens de hele nacht sexen maar wanneer meisje lief de deur uitgaat komen meteen de grote praatjes en de grapjes over het meisje in kwestie... Dat is dus echt totaal nix voor mij...
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk een rebound, aangezien het net een maand uit is.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef sjuderansj het volgende:
ik heb een relatie van net geen 4 jaar de vorige maand vaarwel gezegd. Wij zijn eigenlijk al die tijd beste maatjes geweest, en hebben vanalles gedeeld. Echter zit er sinds ongeveer een half jaar (Bijna) geen liefde meer tussen ons in. Dit is de reden geweest waarom we het hebben uitgemaakt.
Toen het een week of 2-3 uit was tussen ons, begon ik haar toch vreselijk te missen (zowel als partner maar ook als beste maatje). Ik heb weer geprobeerd om alles bij te leggen, maar dit wilde zij niet.
Nu is zij tijdens haar werk verliefd geworden op een andere collega (dit speelde ook al tijdens onze relatie), en hier heeft ze nu inmiddels een relatie mee. Toen ik hierachter kwam was dit in principe de klap in mijn gezicht, omdat mij nu echt duidelijk werd dat het tussen ons niets meer zou worden.
sindsdien zit ik dus met het liefdesverdriet en dit probeer ik te verwerken, echter heeft dat nog wel even tijd nodig.
Mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie over deze situatie? Moet ik nog hoop hebben? Is dit voor haar slechts een pleister op de wond om de liefde die wij gemist hebben op te vullen?
Is hij slechts een steunende schouder of is dit echt serieus?
Ik heb nog contact met mijn ex dus ik kan in principe alles vragen, al dan niet subtiel
Alle gelijk heb je, en eigelijk zie ik dat zelf ook wel in. Echter heb ik nog zeer sterk het gevoel dat ik nog alles goed kan maken..quote:Op donderdag 18 november 2010 15:20 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk een rebound, aangezien het net een maand uit is.
Dus de kans dat het uitgroeit tot iets serieus is redelijk klein.
Ze kan niet zo goed alleen zijn misschien?
Hoe dan ook, ze heeft natuurlijk al het recht te doen wat ze wilt.
Ze gaat in ieder geval verder met haar leven, ik zou hetzelfde doen als ik jou was.
Dat zij niet opnieuw wil beginnen met jou is natuurlijk begrijpelijk en ook nog is verstandig.
Oud zeer wat ongetwijfeld weer naar boven zal komen. Gaat niet werken, vooral niet als je weer (te) snel bij elkaar komt. Zou lekker een andere meid zoeken, ééntje die niet al aanpapt met andere kerels terwijl ze nog in een relatie zit.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef sjuderansj het volgende:
[..]
Alle gelijk heb je, en eigelijk zie ik dat zelf ook wel in. Echter heb ik nog zeer sterk het gevoel dat ik nog alles goed kan maken..![]()
Wat is het leven af en toe toch zwaar KUT.
Waarom vind je het eigenlijk begrijpelijk en verstandig dat zij niet opnieuw wil beginnen?
Omdat wij bij het uit elkaar gaan tegen elkaar zeiden dat we beste vrienden zouden blijven. Dit omdat wij altijd met elkaar omgingen, een lange relatie hebben gehad, maar het enige dat miste was liefde.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Oud zeer wat ongetwijfeld weer naar boven zal komen. Gaat niet werken, vooral niet als je weer (te) snel bij elkaar komt. Zou lekker een andere meid zoeken, ééntje die niet al aanpapt met andere kerels terwijl ze nog in een relatie zit.
Waarom hebben jullie uberhaupt nog contact? Ik zou me echt genaaid voelen als mijn ex tijdens de relatie al met iemand anders zou aanpappen... (en dat voelde ik me dus ook)
Euh... Ze heeft nu toch wat met die collega van d'r? Niet bij stil blijven staan, move on...quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef sjuderansj het volgende:
Omdat wij bij het uit elkaar gaan tegen elkaar zeiden dat we beste vrienden zouden blijven. Dit omdat wij altijd met elkaar omgingen, een lange relatie hebben gehad, maar het enige dat miste was liefde.
Dat van die andere jongen wist ik al, tijdens onze relatie heeft ze mij verteld dat ze verliefd was op iemand anders, maar de ze nog steeds heel veel gaf om mij.
Vandaar dat ik het haar eigenlijk niet kwalijk kan nemen. Zo'n eerlijke meisjes bestaan niet al te veel volgens mij.
Maar je hebt gelijk, ik moet het laten bezinken en wie weet wat het over een half jaar (of wanneer dan ook) nog geeft. Nu zou het inderdaad veel te snel zijn
Dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen, binnenkort haar ouders even bedanken voor de leuke tijd, en dan keer ik mijn kont!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Euh... Ze heeft nu toch wat met die collega van d'r? Niet bij stil blijven staan, move on...
En dat beste vrienden blijven is in de meeste gevallen ook maar een fabeltje. Als het wat serieuzer wordt tussen haar en die gast dan zul je wel merken waar haar prioriteiten liggen. Zeg ik niet om lullig te doen, maar omdat het de waarheid is. En als je verliefdheid straks wat zakt zul je wellicht ook zoiets hebben van: 'fuck haar en die gast!'.
Tot je op een gegeven moment weer normaal met elkaar om kan gaan. Maar idd, beste vrienden?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Euh... Ze heeft nu toch wat met die collega van d'r? Niet bij stil blijven staan, move on...
En dat beste vrienden blijven is in de meeste gevallen ook maar een fabeltje. Als het wat serieuzer wordt tussen haar en die gast dan zul je wel merken waar haar prioriteiten liggen. Zeg ik niet om lullig te doen, maar omdat het de waarheid is. En als je verliefdheid straks wat zakt zul je wellicht ook zoiets hebben van: 'fuck haar en die gast!'.
Dat moment zou zomaar nooit kunnen komen, of het zal zich beperken tot een oppervlakkig gesprekje waarna beiden weer verder gaan met hun leven.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Tot je op een gegeven moment weer normaal met elkaar om kan gaan.
Toch kan dat, ik ben na ruim 10 jaar huwelijk gescheiden en heb nu een betere band dan ooit met mijn ex, waar we elkaar juist steunen bij onze problemen met nieuwe relaties. Dat heeft wel iets bijzonders en is zeker niet oppervlakkigquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat moment zou zomaar nooit kunnen komen, of het zal zich beperken tot een oppervlakkig gesprekje waarna beiden weer verder gaan met hun leven.
Het kan ook, maar in de meeste gevallen lukt het niet. Beter als je nergens vanuit gaat, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Toch kan dat, ik ben na ruim 10 jaar huwelijk gescheiden en heb nu een betere band dan ooit met mijn ex, waar we elkaar juist steunen bij onze problemen met nieuwe relaties. Dat heeft wel iets bijzonders en is zeker niet oppervlakkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |