abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88453211
Die is hier al vaker voorbij gekomen inderdaad!
  maandag 8 november 2010 @ 00:16:20 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88459533
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef MOD het volgende:

[..]

Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Ja, je begint het echt los te laten zo te lezen. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 8 november 2010 @ 02:04:50 #128
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88461449
Er zit wel een soort van brug tussen mijn gedachtes, vingers, jouw ogen en interpretatie.

Het enige dat ik zie is dat je op van alles nog wat commentaar heb met een vaak kritische ondertoon.

Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt. Ik ben er enorm veel en misschien wel veel te bewust mee bezig, maar ik probeer het op mijn eigen manier een plekje te geven.

Loslaten en ergens aan denken/over piekeren zijn twee verschillende dingen. Dat zij, de relatie en de breuk dus constant door mijn hoofd spoken zegt niet zo veel over de mate waarop ik haar heb los gelaten.

Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Ja heel metaforisch, maar als je uitkomt tot de kern van alle gedachtes, zie je in dat het niks anders is dan het in stand houden van gevoelens die gekoppeld zijn aan bepaalde herinneringen. Maar in het verleden leven heeft geen zin als ik zie wat er om mij heen gebeurd, en vooral als ik zie wat zij met haar leven doet. Mij vergeten en verder gaan. Dan kan ik ook niets anders doen, ook al zit het er nog wel allemaal.

Dus nee, echt losgelaten heb ik het nog niet, maar de last die ik elke dag op mijn schouders mee draag wordt steeds minder. Oude herinneringen moeten worden aangevuld door nieuwe, dus veel ondernemen en mee maken. Het is nog steeds jammer, klote, moeilijk en stom, maar op den duur ga ik haar minder missen en dat doe ik nu al.

Wat mij betreft is het een blijvertje. Waar ik andere ex-stellen elkaar met stront zie overgooien, zie ik wel de potentie in van een hechte vriendschap tussen ons. Het is zoeken naar de juiste balans. Even de tijd voor je zelf en daarna zien we wel wat er nog zit tussen ons qua chemie.
Koester ik dan hoop? Zou je kunnen denken... Ik koester het goede en ik zie wel wat er van komt. De bal ligt bij haar en ze gaf het zelf aan, een vriendschap. En ondertussen schroom ik niet om het mij weer naar mijn zin te krijgen met andere olijke dames uit de omgeving.

Mijn doel van het posten op dit forum is dat ik het van me af kan schrijven. Dat lucht op en komt uiteindelijk niet bij mijn ex op haar bord. En dat doe ik voornamelijk op de zwakke momenten. Dus wellicht zien julder mij enkel als een jammerlijke faalkneus die er maar in blijft hangen.. Ik wil het gewoon niet bagatelliseren en afdoen als "ach, het was mijn eerste grote liefde" en "het stelde niet zo veel voor, wat een drama om niks." Want dat is gewoon zonde, het stelde zeker wel wat voor.

quote:
Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
Klopt als een bus.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 8 november 2010 @ 03:30:17 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88461862
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt.
Juist. Ik baseer mijn mening slechts op wat ik hier te lezen krijg.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88462927
Hmm vind het best een vage situatie...

Gisteravond ff met de vriend van mn zus een patatje gaan halen in de snackbar, en stond nog met wat bekenden te praten. Alsof ik het al aan mn water voelde, en inderdaad mn ex kwam binnenlopen..

Zei iedereen gedag behalve mij leek het wel. Ging met iemand anders staan praten, en toen ik de bestelling op kon halen om mee te nemen keek ze me ff vluchtig aan en zei doei...

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik haar zie, ben benieuwd of dit bij haar hetzelfde is en niet zo goed weet hoe ze zich moet gedragen, of dat ze me gewoon wil negeren...
Terwijl we 2 weken geleden in de supermarkt nog leuk hebben staan lullen :S
pi_88468159
Ik zie constant dezelfde mensen zeggen dat ze er overheen zijn, of iets in die richting. Keer op keer weer hetzelfde.

Het is allemaal prima, maar het lijkt erop alsof die mensen zichzelf er van willen overtuigen door het maar vaak genoeg te zeggen. Dat is gewoon een vorm van verdringen. Paar posts later zie je weer teksten voorbij komen die zijn doordrenkt van gevoelens waaruit blijkt dat het nog (lang) niet vergeten en vergeven is.

Het stoppen van jezelf voor de gek houden hoort ook bij het verwerkingsproces :)
pi_88468226
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88469019
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Om heel eerlijk te zijn is het soms goed even dingen van je af te schrijven maar als ik sommige gewoon zie , die blijven analyseren en er mee bezig.
Soms moet jezelf even bij elkaar roepen , stoppen met analyseren en dingen doen, dat helpt gewoon het beste.
pi_88469161
Ik vind dat alle vrouwen eerst een examen moeten afleggen met betrekking tot het loslaten van exen voor ze aan een relatie beginnen.
In ieder geval voor ze aan een relatie met mij beginnen!

Het zou handig zijn als ik interesse in een dame heb en merk dat het wederzijds is dat ik zou kunnen vragen 'hey, laat je no-ex-drama pasje eens zien'
Die kutregering houdt zich bezig met de economie, broeikaseffecten, global warming, files, veiligheid terwijl dit probleem gewoon eens opgelost moet worden!

Zo, dat ben ik kwijt.
Plok
pi_88470056
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...

Mensen die hier komen schrijven hier omdat ze daar behoefte aan hebbebn, en ja dat gaat vaak over verdriet / analyseren maargoed oppervlakkige praat schieten we ook weinig mee op denk..

De een blijft eventjes in dit topic hangen, de ander wat langer, en mensen zoals ik te lang, maargoed so be it ;)
  maandag 8 november 2010 @ 13:17:41 #136
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88470106
zo bij mijn ex op de koffie. :) gewoon zomaar.
pi_88480770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Erg mooi.
pi_88480985
:W ik vind het best geweest zo.
  maandag 8 november 2010 @ 18:56:44 #139
189961 ex
aperture science
pi_88482784
Je kunt ook gewoon zeggen dat je met iemand naar bed geweest bent (na doorvragen). Zoals ik...
Dus het om elkaar heen draaien zal nu wel gebeurd zijn denk ik :')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 8 november 2010 @ 20:20:56 #141
25878 MOD
pi_88487139
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Pan.da het volgende:
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

quote:
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
pi_88490986
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
pi_88491004
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef MOD het volgende:

[..]

Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

[..]

Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
Ik ken het! We kennen het allemaal. En de een heeft langer verdriet dan de ander. Tot een tumor groeit het niet uit denk ik ;) Maar ik heb mensen er aan onder door zien gaan. Jij bent nog jong (toch?), dus dat zal wel uiteindelijk goed komen... maar toch...
pi_88491873
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
pi_88492274
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
Zo lang het niet mijn eigen drama is vind ik het wel leuk om te lezen ja :P

Om de complete offtopic maar even te compenseren. Afgelopen weekend tweede date gehad met erg leuk meisje, kan alleen niet in al te veel details gaan want ze leest vast mee (het is een Fokster :+)
pi_88492372
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
pi_88495492
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Male23 het volgende:
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tempo en aanpak natuurlijk. Er bestaat geen 'standaard' als het gaat om verwerking.

Schrijf zelf niet zoveel meer, omdat het ongelooflijk goed gaat. Heb bijna geen verdrietige momenten meer en er zijn hele dagen zonder aan hem te denken/ te missen. Op een gegeven moment ging de knop om en was ik er klaar mee. Ik denk dat het komt vanwege het feit dat dit al de 2e keer is dat het uit is. (5 maanden geleden ging het uit, na 2 maanden alleen weer aan, 1,5 maand samen en nu weer 1,5 maand uit) Toen we weer samen kwamen heb ik me gewoon niet vol gegeven. Hield continu rekening met het feit dat het uit zou kunnen gaan en gemerkt dat onze problemen gewoon niet op te lossen waren.
Bovendien heb ik de 1e keer al veel verwerkt en was het nu een kwestie van weer die draad oppakken en doorgaan. Denk dat het daardoor wel veel sneller is gegaan.

Ben heel druk met allerlei leuke dingen en ben gelukkig. Ook weer rustig gaan beginnen met daten, dus ik heb het naar mijn zin. Ik lees nog wel mee, maar zelf heb ik niet meer veel te melden dan dat het goed gaat! *O*
  maandag 8 november 2010 @ 23:09:37 #148
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88497131
het is ook gewoon fijn om eens te kijken hoe het gaat en het mee te delen, anders kwam ik ook nooit achter die post van mijn ex van de week :')

ik heb echt een geweldig weekend gehad en ik merk dat de kleine dingen die ik niet kon bij mij ex en nu wel bij mijn nieuwe vriend zorgt voor zoveel geluk.
Romantisch lekker chocomel drinken, chocofonduen, aardbeien, chocosaus, fruitsalades, dingen eten in bijzijn vriend wat hij eigenlijk niet lekker vind, winkelen, poolen dat kan nu allemaal en dat geft me zon oppepper. Ik zie hem vrijdag tot maandag avond, dan doen we veel leuke dingen. Mijn ex had een goede baan, maar ik ben nu al vaker ergens heen geweest met mijn vriend of weekendjes weg dan eerst, en dat terwijl wij niet veel centjes hebben.

morgen als goed is daar naar toe, 140km dacht ik dat het was qua afstand, en woensdag avond terug naar huis en vrijdag weer bij hem.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88501530
Mijn ex heeft me vanavond verwijderd uit haar lijst van elk sociale netwerk, nadat ze me gevraagd had of ik ook seks gehad heb na onze relatie en ik daar bevestigend op heb geantwoord. Ik was even heel verdrietig, maar voel nu een soort van kalmte over me. Zoiets van: We hoeven niet meer om elkaar heen te draaien, we kunnen het nu echt afsluiten, zonder de hoop of gedachte op/over een gezamenlijke toekomst.

Had ik niet verwacht!
  dinsdag 9 november 2010 @ 02:29:36 #150
25878 MOD
pi_88502851
Ja zo ging het bij mij ook zo ongeveer. En dan idd dat die last van je schouders afvalt. Dan pas kan je echt gaan rouwen, had ik het idee, omdat je nu echt niks meer met elkaar te delen hebt. Tenminste, zo voelt het bij mij dan.

En omdat het nu goed met me gaat, al hoewel, ik vóel me goed, dacht ik, ik post eens even.

Want ik voel me fijn en gelukkig. Omdat ik het idee heb dat ik er wel kom. Omdat ik de redenen weet waarom het uit is en waarom het nooit meer goed komt tussen mij en mijn ex. Maar met mij gaat het wel goed komen, en met mijn ex ook wel denk ik.

Ik baal nog steeds als een stekker en juist nu mis ik haar omdat ik me zo goed voel, maar ja. Dat zal wel slijten :)

Zo van, als je je goed voelt, dan gaat alles ook beter. En zonder valse hoop of gericht zijn op een nieuwe relatie, kan je lekker met je zelf aan de slag.. Eenmaal bezig en het gaat weer zoals het gaat, komt er spontaan wel weer een nieuw leuk meisje opduiken.

Whoop, dit zien vast te houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')