Op msn kun je dat wel zien hoorquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd![]()
Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...
Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?
Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet
Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezigquote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.quote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietigBen net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |