abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88430646
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Op msn kun je dat wel zien hoor
Opties -? privacy -> wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?

maar wat maakt jou het uit dat ze dat kan zien? het is toch je ex?
  zondag 7 november 2010 @ 13:41:50 #102
189961 ex
aperture science
pi_88431120
Precies, niet zo druk over maken!
The cake is a lie!
pi_88431715
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

Verder heb ik haar niet toegevoegd, maar zij mij. Ik heb alleen geaccepteerd ( en vervolgens weer gedelete ) Ach wat doet het er allemaal toe...

Tussen een van mijn beste vrienden en zijn vriendin is het een maand geleden uitgegaan. Er was een feest en tijdens dat feest is hij in bed betrapt met de beste vriendin van zijn vriendin. Relatie uitgegaan, en hij was er helemaal kapot van. Ik heb hem maar gesteund maar eigenlijk vond ik het volledig terecht, ook meenemend hoe hij altijd over haar praatte...

Inmiddels een maand verder zijn die 2 weer volop aan het daten, 5 keer per week samen en het lijkt weer goed te komen. Naja zoiets kan gebeuren denk ik dan. Gingen we afgelopen woensdag uit, neemt die gozer gewoon een fucking wijf mee naar huis om te neuken, en gaat hij weer vreemd...

Wat the fuck denk ik dan hoe KAN je zoiets doen? Gewoon weer dezelfde fout maken terwijl alles net goed lijkt te komen. Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
  zondag 7 november 2010 @ 14:08:30 #104
189961 ex
aperture science
pi_88431905
The cake is a lie!
pi_88432356
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.
Niemand zit te wachten op een onbetrouwbare gast.
Zielig voor die meid, maar ook een beetje haar eigen schuld.
Beetje naïef om te denken dat hij dit keer niet vreemd zou gaan.

Tevens moet je je niet zo zorgen maken over die tweede kans, het is beter om jezelf weer op orde te krijgen en dan na een tijd een frisse start maken met een nieuwe meid.
Focus op je individu. Meestal is het zo dat er een nieuw meisje in je leven komt als je volop aan het genieten bent van het vrijgezel zijn, en er eigenlijk niet naar op zoek bent. En dat is ook logisch natuurlijk. Als je kunt genieten van het leven straal je positiviteit en vrolijkheid uit.

Blijf niet te lang in het verleden hangen, probeer het te accepteren dat je verder moet in je eentje. Je komt er vanzelf wel weer bovenop :)
pi_88432798
Heb ben, ook tijdens de relatie, heel lang ''bang'' geweest voor het weer in mijn eentje komen te staan... Nu nog steeds heb ik welees dat ik ' s ochtends wakker word met een licht paniekerig gevoel van hoe lang zal het nog duren voordat ik dat soort dingen weer mee mag maken?

Maar dan bedenk ik mezelf dat ik inmiddels alweer 5 maanden vrijgezel ben, en eigenlijk , afgezien van het verdriet, een heel leuk leven heb.. Kan het inmiddels al beter accepteren...

Tja het is zo schijnheilig als de pest allemaal.. Vaak doet ie super lief tegen haar, en laatst was er een bbq en toen had hij al een lekker bord eten voor haar opgeschept voordat ze uberhaupt aanwezig was. Hij is heel goed in mooie verhaaltjes vertellen tegen iedereen en pakt daarmee veel mensen in, helemaal zijn vriendin. Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen, en vooral zij, zo naief zijn dat ze daar niet doorheen kijken...

Tegen mij zei ie ook weleens dat zn vriendin dom is, kleine tieten heeft, dat ie soms naar de hoeren gaat etc. Ik lach er niet meer om ik ben helemaal niet zo.. Maar het lijkt net dat het zo is dat je alles kan maken, zolang je er ook maar weer iets liefs tegenover zet oid ....
pi_88432944
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
pi_88433999
Zal dan wel automatisch gaan op de één of andere manier. Lijkt me niet dat ze je steeds weer toevoegd.
Weigeren.
pi_88434407
Hmm ik heb ook nog een ander willekeurig contact uit mn lijst gedonderd een uur geleden om te testen, maar daar heb ik het niet bij....

Het zal allemaal wel, kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ze me constant toevoegd en verwijdert, maar weet ook niet zogoed wat ik er anders van moet maken...

Het zou me echt niets moeten boeien dit, maar ik ben toch wel benieuwd of ze niet stiekem echt telkens kijkt of ik online ben ja of nee. :P

Heb haar gewoon weer geaccepteerd, alleen kon een hokje aanvinken dat ze niet tussen je lijst komt te staan. Dat leek me een mooie middenweg :)
pi_88434629
Ja precies, dan kan je het in ieder geval niet zien als ze online is.

En nu moet je het weer lekker van je af zetten, niet gaan analyseren o.i.d..
Hoe bevalt Amsterdam? :D
  zondag 7 november 2010 @ 15:50:12 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435401
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?

why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 7 november 2010 @ 15:51:33 #112
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435476
Wat is er met mijn FOK! Silver layout gebeurd! :o
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88436330
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar het feit dat ik haar verwijder uit mijn lijst, betekent niet dat ik verdwijn uit haar lijst he ;)

Ik heb haar verder niet geblokkeerd oid, dus als ze mij nog in haar lijst heeft, en ze begint een gesprek dan zal ik dat gewoon ontvangen en op kunnen antwoorden :)

Het zou toch wel wat zijn als ze in die lijst zit te zoeken of ik er al dan niet tussen sta, volgens mij is ze niet eens zo technisch... En waarom zou ze me dan 2 x op rij weer toevoegen?

Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D

@ Melanie: Amsterdam is perfect! nu in het weekend ff thuis om te leren en verveel me meteen weer en dan ga ik weer aan mijn ex denken:P Al is het wel een stuk minder dan voorheen...
pi_88436574
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.

Je bent er nog mee bezig en daar is niks mis mee.
pi_88436580
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D
Nee.
pi_88436773
Hmm ik ben er toch wel vrij zeker van dat het niet iets automatisch is dat steeds weer vragen om opnieuw toe te voegen...

Het is nu voor de 3e keer gebeurd, en heb al 3 andere mensen ( die ook online waren ) uit mn lijst gegooid, en bij hen gebeurt er niets..

Desalniettemin hebben jullie gelijk :D wat bereik ik er allemaal mee..
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

No more thinking
pi_88436860
Inderdaad, als het belangrijk was had ze wel gebeld/gesmst.
Ik zou er niet zoveel achter zoeken, je hebt er niets aan.
pi_88437554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezig :P

Nu nog ophouden met jezelf voor de gek te houden
pi_88437757
Over het algemeen niet meer.. vandaag weer wel..verveling..
pi_88438853
De zondagen zijn altijd lastig... Ook ik heb een terugval... (moet ook niet zo'n grote mond hebben) 3 dagen ging het prima, het mis gevoel was weg. Na hem gesproken te hebben had ik het wel geaccepteerd dat het nu echt niet ging. Vandaag alleen weer een mega terugval... Schuld en spijt gevoelens hebben de overhand... Soms is het zo verdomd moeilijk op realistisch te blijven..

Moest het ff kwijt... :(
pi_88440980
Die optie heb ik niet op mijn live messenger. :(.

Wel handig kan ik iedereen eruit donderen die mij er ook niet meer in heeft staan.
Niet dat ik msn veel gebruik eigenlijk.
pi_88444658
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
  zondag 7 november 2010 @ 21:21:28 #123
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88449324
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 7 november 2010 @ 21:35:12 #124
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_88450396
Ik had even een fokpauze en hij beviel goed :)

begreep dus dat men ex toch met mij contact zou willen... en dan eerst via msn. Ze weet hoe ik er over denk :) Dus ik snap niet waarom ze dat zegt. Welliswaar tegen een maat van me, maar ze moet maar eens zelf het lef hebben om écht contact op te nemen. Ik zie / spreek haar liever 5 minuten dan dat ik een jaar msn. Schiet er niks mee op.

En aangezien zij degene is die de deur dicht gegooit heeft, mag zij ook die stap zetten. Is men eigenwaarde te groot voor, ik blijf er niet achteraan kruipen.

Gaat eigenlijk wel iets beter nou, al voel ik me nog vaak genoeg eenzaam... Komt ook wel weer goed denk ik ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')