abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:44:33 #76
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88393034
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.

Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88393040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.

Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:53:04 #78
25878 MOD
pi_88393065
Beetje zelfreflectie, wat ging er mis en waar kan ik aan werken. En een beetje op vrouwenjacht gaan is niks mis mee :7
pi_88393845
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88395510
haha de nieuwe vriend zit hier ook. Wat een gtst aflevering. Maar er staat helemaal niets interessants in je fobo GSK :)
pi_88396694
Lol. Even de voorgaande pagina's bekeken. Wordt ineens een interessant topic :D. Moet er overigens niet aan denken dat ik hier zit te klagen dat ik niet over mn ex heen kom en mn ex dit leest (die allang verder is gegaan met zn leven). Zou wel een behoorlijke afgang zijn.

Gezien jullie toch samen lekker alles op het forum gooien, details graag want van sommige opmerking snap ik niks zonder achtergrond :D

GSK, wat hij kan kan jij ook :D Spill it
pi_88396873
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88397036
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizar :P

Maar ben toch wel benieuwd naar de achtergrond. Hoe lang hebben jullie wat met elkaar gehad dan? Waarom ging het uit? Lipjes klinkt nogal erg ... verbitterd :P

Gaat me natuurlijk helemaal geen ene reet aan maar ben wel nieuwsgierig geworden naar het achtergrondverhaal als ik die gefrustreerde posts zo lees :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:28:14 #84
189961 ex
aperture science
pi_88398851
lol, grappig om te lezen :P sorry. Hier gaat het weer stukken beter :) m'n ex net wel gezien, ze kwam even zomaar langs irritant dat ik haar niet op Facebook hebt maar ze steeds wel weet wat ik er op gepost heb (random dingen hoor, niks over haar) en daar ook naar vraagt.. En dan te bedenken dat ze het zelf heeft uit gemaakt..

Ik heb die drang helemaal niet en zoek ook niks van haar op ofzo.. vraag ook nooit wat ze doet en dat soort dingen.. Raar hoe dat kan lopen :).

Ik zie echt overal weer lol in en kan echt prima alleen thuis rond hangen, de downs zijn al zeker 2 weken voorbij nu.. En dat na al 2 maanden.. ben benieuwd :)!
The cake is a lie!
pi_88399098
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,

GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Dat bedoel ik
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:53:20 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88402881
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken? :D
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:15:07 #87
25878 MOD
pi_88405297
Ja nou dit bedoel ik dus. Wat is het nou dat exen op een gegeven moment dit soort dingen tegen elkaar gaan uitspelen. Dat is echt lomp. Ik had vroeger buren die we niet mochten en dat was wederzijds. En dan waren zij het altijd die flauwe kut geintjes uithaalde om zichzelf beter te voelen. Echt hoor.fuckneehe.gif En zo gaat dat ook bij exen. Even laten zien hoe goed ze het wel niet hebben. Ik voel die drang ook maar ik ga me echt niet verlagen, dat zou alleen maar sneu zijn, dus probeer ik me te bewijzen tegen over me zelf.
pi_88409321
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.

mijn huidige vriendin daarintegen *;
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.
Wil je erover praten?
En stuur is wat pics van je vriendin, dan weet ik wie vanavond makkelijk te regelen is in de kroeg :9~
pi_88418149
kijk als hij dan post zeg dan gewoon dat ik zn ex ben :')
hij weet het dondersgoed wie ik ben hier, maar wilt me alleen maar zwart maken, en dat doe ik toch ook niet. Anders heb ik nog wel foto's die gepost kunnen worden.

En jaloers maken waarom zou ik :') ?
als hij echt zo gelukkig is met zijn nieuwe fuckbuddy UH vriendin, dan nam hij daar de moeite niet voor.

gelukkig heb ik daar ten minste geen behoefte aan O+
  zondag 7 november 2010 @ 03:55:15 #90
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88424205
Hoewel je nu wel precies hetzelfde doet door te gaan dreigen met het plaatsen van foto's en te roepen dat je zo gelukkig bent met je nieuwe vriend, terwijl je weet dat hij waarschijnlijk nog meeleest.

Jullie zitten naar mijn idee allebei een beetje in de 'overschreeuw elkaar hoe gelukkig je wel niet bent met je nieuwe vriend/vriendin'-fase. Het enige verschil is dat lipjes zich van de domme houdt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 7 november 2010 @ 08:10:11 #91
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88424784
nee het enige wat ik zeg is dat als ik zo zou doen hem helemaal zwart maken, dat ik dat allang had gedaan.

en waarom zou ik nu moeten stoppen met vertellen dat ik gelukkig ben? hij komt toch ineens dit topic binnen, dus of hij het dan terug leest of dat ik het nu weer zeg.

maar op de manier hoe hij er ineens aangevallen op in gaat tja, maar waarom in godsnaam moet dit zon discussie worden :')
pi_88425999
Tsjee zeg wat is dit voor soap :P

Hier gaat het echt super de laatste tijd :)
Ben echt amper meer met haar bezig, en ook mijn leven zelf is een stuk drukker en afwisselender geworden!
Heb haar ter laatste bescherming voor mezelf ook maar uit mn msn geflikkerd, merkte vaak dat wanneer ik na een leuke dag even op msn ging en haar online zag toch weer even een kutgevoel kreeg... Makkelijk verholpen zo :)

Vind het wel jammer dat op de een of andere manier een normaal gesprek er nog steeds niet inzit. Ze had me ge pingd een week terug en dat zag ik pas eergisteren. Ik probeerde nog een leuk gesprekje te beginnen maar het ging weer alleen over haar met hele korte antwoorden...

Ach het doet me nu ( bijna) geen pijn meer dus het kan wel lijen... Toch jammer dat het zo moet allemaal maar ach..
  zondag 7 november 2010 @ 11:13:18 #93
189961 ex
aperture science
pi_88426756
Heerlijk he, zondag? Net zeker 3 kwartier door het park gelopen met me hond en me hoofd is helemaal leeg. :) Voor iedereen die echt denkt dat hun wereld voorbij is, het komt echt goed! Dat is niet gelogen ;)!
The cake is a lie!
pi_88427486
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
  zondag 7 november 2010 @ 12:22:49 #95
189961 ex
aperture science
pi_88428764
Misschien had ze hetzelfde gedaan (je weg gegooid) en daarna opnieuw toegevoegd :)?

Of msn is zo dom dat, als ze zelf online gaat, hij checkt of jij haar al hebt zo niet -> notificatie stuurt of jij haar misschien ook wilt toevoegen?

Anyway ik weet zeker dat zij daar geen bericht over gehad heeft, dus maak je maar geen zorgen :).
The cake is a lie!
pi_88429222
Ik denk dat ze jou ook had verwijderd maar je af en toe weer toevoegd om te kijken naar je msn naam oid :p
En dat had jij niet door natuurlijk maar nu jij haar had verwijderd kun je dat zien? Het is maar een idee.

Met mij gaat het goed. Gisteren weer heerlijk wezen stappen en heb niet eens over mijn ex gedroomd :D
pi_88429831
Misschien begrijp ik niet wat jullie precies bedoelen, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn....

Ik verwijder haar 5 maanden na dato pas uit mijn msn, en net tijdens datzelfde kwartiertje voegt zij me weer toe... Kan me bijna niet anders voorstellen dan dat ze hiervan bericht heeft gehad, al zou ik jullie enorm graag geloven....

Er stond *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst, accepteren? zoiets...., ik moest haar dus niet zelf toevoegen...

Het zou best kunnen dat ze me verwijderd heeft, maar dat ze net in dat ene kwartiertje mijn naam wilt checken, terwijl ik al 4 jaar gewoon Bart heet...

Edit: hmm dat zou inderdaad best kunnen, dat ze af en toe ff kijkt of ik online ben oid. Normaal krijg ik daar geen bericht van, maar nu ik haar dus ook niet meer heb wel... Hmm betekent dus toch nog dat ze wel met me bezig is :P
  zondag 7 november 2010 @ 13:06:42 #98
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88430069
haha is heel dit topic niet gewoon een soap?
hier gaat het ook gewoon goed, nu onderweg even lekker ontspannen in het zwembad en dan lekker uit eten.
pi_88430151
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.

Maar dan geef je daar toch gewoon geen toestemming voor? Ben je ook klaar.
pi_88430351
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')