Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.
Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizarquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?
hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,
GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
En zo gaat dat ook bij exen. Even laten zien hoe goed ze het wel niet hebben. Ik voel die drang ook maar ik ga me echt niet verlagen, dat zou alleen maar sneu zijn, dus probeer ik me te bewijzen tegen over me zelf.
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.
mijn huidige vriendin daarintegen
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?
Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |