En dan zit ik weer in mn kamer, kom ik net van school en zo. Heb haar al een tijd niet meer gesproken en eigenlijk is dat niet echt erg of zo. Ik mis haar wel maar het doet er niet echt toe. Heb alles op een rijtje gezet en het enige gevoel dat ik er aan over heb gehouden of blijf houden is dat ik het gewoon domweg zonde vind van hoe alles gegaan is.
Hoe speciaal het eigenlijk wel niet is. Dat er iemand je leven in komt lopen en langzaam maar zeker een band ontwikkelt dat echt heel sterk is. In mijn geval gebeurt dat niet vaak en op die manier vind ik het wel een bijzonder iets.. En dat ik dat dan achteraf gezien kapot heb gemaakt.
Ik weet het wel hoor, dat het later allemaal niks meer uitmaak en dat ik wel weer een nieuw vriendinnetje krijg. Maar was dat het waard? Als je zo goed met elkaar kan opschieten? Dat je elkaar zo lang kent en elkaar aanvoelt en voelt dat het gewoon goed zit. Dat je het door één grove schop onder de knieen zo kapot kan maken, om niks.
Dat is niet nodig geweest en toch gebeurd. En ook al boeit het me niks meer, kijk ik vrolijk naar de toekomst, zie ik de potentie van andere mooie dames en dat zij het ook weer naar haar zin heeft. Dat de balans weer herstellende is en dat de storm is gaan liggen.
Maar toch nog altijd met het gevoel van spijt en eenzaamheid. Had ik maar... Dat je iets kapot heb gemaakt waar je heel voorzichtig mee om heb moeten gaan, omdat zo een band gewoon heel bijzonder was.
Dat ik het zo ontzettend jammer vind dat ze niet meer in mijn leven is omdat het gewoon zo een leuke meid is.
Sjah.. Niks meer aan te doen.
Maar goed, zij zal wel zo iets hebben van "Ach die vorige relatie was een lachertje, kan veel beter, wat een eikel was het toch ook.

Derp! "
Ach ja.. Melancholie, wie is er niet groot mee geworden. Morgen maar weer feestje bouwen met wat oude vrienden en lekker loos gaan

quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Fellows het volgende:en als ik er nu zo terug op kijk moet ik er wel een klein beetje om lachen om mijn gedrag en ook om die van haar. Dat je in een relatie dingen zegt wat echt toppunt van bullshit is.

True

Maar dat was op dat moment. Nu klinkt het bullshit omdat je gevoel weg is en het niet meer boeit, maar dat neemt niet weg dat je het op dat moment wel meende.