Truequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Fellows het volgende:
en als ik er nu zo terug op kijk moet ik er wel een klein beetje om lachen om mijn gedrag en ook om die van haar. Dat je in een relatie dingen zegt wat echt toppunt van bullshit is.
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
echt lipjes, waar ben je mee bezig wat wil je nou
inderdaad ben ik blij dat het uit is ja.
Iemand die heel de relatie liegt en bedriegt over wat hij uitspookt hoeft voor mij niet meer.
en eens gelijks ik ben ook gelukkiger dan ooit.
zo verliefd heb ik me in geen tijden gevoeld.
en maak je niet druk, ik had je al weggehaald van msn
en het maakt me niet uit meer, 2 jaar relatie, beiden vol fouten, maar jij hebt liever vriendschaappen met fuckbuddy's, mij best.
en nog even ik gebruikte je niet, misschien was je wel gewoon te gul.
maar goed waarom zal ik nu nog iets positiefs over jou zeggen want de vriendschap is gone.
Het was leuk voor zo lang het duurde.
En ja dit bericht moest even want ik voel me aangevallen en achtervolgd.
dit was het dan, verder ga ik niet op deze zooi in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Account bestaat al eventjes, maar je hebt wel een gevoelige snaar geraakt ja als het voor hem nu ineens nodig is om even te laten zien hoe gelukkig hij wel niet is zonder jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja.
Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja.
Laat het eens los. Lurk al een tijd mee, en het wordt eens tijd dat je je ballen gaat zoeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:55 schreef MOD het volgende:
[..]
Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.
Het kerel gedeelte is niet van toepassingquote:Op zaterdag 6 november 2010 04:22 schreef MOD het volgende:
Yeah komt wel goed kerel. Mag wel mn mening geven right? Het is niet dat ik haar voortdurend loop te stalken, het is alleen de wetenschap dat ze elk moment tevoorschijn kan komen daar waar ik ben op school.. Beetje freaky idee..Wat zal er dan gebeuren..? Het is ook maar een mens.
Ben er gewoon nog steeds pissig over en al die dingen, maar zo lang ik niet bij haar in de buurt ben gaat het goed. Mijn buien worden minder en af en toe steekt het nog wel.. Vaak 's ochtends en na dat ik thuis kom krijg ik weer zo een bui dat ik haar enorm mis en dat het allemaal zo kut is.
Maar ja, dat wordt ook met de dag minder. Mezelf aan het werk zetten en kleine doelen stellen. Denk steeds minder aan haar en ben echt bezig met een nieuwe invulling te zoeken. Vrouwen in mijn omgeving genoeg en vind de aandacht wel leuk eigenlijk. Maar ja. Het gemis blijft wel en vraag me ook nog wel af wat ze doet en hoe ze denkt.
Het slijt wel. Jammer maar helaas zullen we maar zeggen. Gewoon realistisch blijven.
Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.
Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizarquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?
hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,
GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
En zo gaat dat ook bij exen. Even laten zien hoe goed ze het wel niet hebben. Ik voel die drang ook maar ik ga me echt niet verlagen, dat zou alleen maar sneu zijn, dus probeer ik me te bewijzen tegen over me zelf.
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.
mijn huidige vriendin daarintegen
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?
Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |