abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:04:27 #51
307093 Fellows
Never again.
pi_88356861
Grappig dat ik 2 maanden geleden nog dacht dat het echt het einde van de wereld was!
Het gaat hier echt top ik denk amper nog aan mijn ex en als ik er nu zo terug op kijk moet ik er wel een klein beetje om lachen om mijn gedrag en ook om die van haar. Dat je in een relatie dingen zegt wat echt toppunt van bullshit is. :')

Heb over een paar maanden zelfs een stage in het buitenland wat ik echt super tof vind! :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_88366968
Ik heb al een tijdje niets meer neer gezet hier maar ik lees alles nog wel. Verhalen van andere helpen in zo een situatie wel vind ik. Ik begin nu langzaam door te krijgen voor haar 1000 anderen die misschien WEL wat zelf reflectie en vermogen hebben om haar gevoel te uiten.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:17:23 #53
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88368761
En dan zit ik weer in mn kamer, kom ik net van school en zo. Heb haar al een tijd niet meer gesproken en eigenlijk is dat niet echt erg of zo. Ik mis haar wel maar het doet er niet echt toe. Heb alles op een rijtje gezet en het enige gevoel dat ik er aan over heb gehouden of blijf houden is dat ik het gewoon domweg zonde vind van hoe alles gegaan is.

Hoe speciaal het eigenlijk wel niet is. Dat er iemand je leven in komt lopen en langzaam maar zeker een band ontwikkelt dat echt heel sterk is. In mijn geval gebeurt dat niet vaak en op die manier vind ik het wel een bijzonder iets.. En dat ik dat dan achteraf gezien kapot heb gemaakt.

Ik weet het wel hoor, dat het later allemaal niks meer uitmaak en dat ik wel weer een nieuw vriendinnetje krijg. Maar was dat het waard? Als je zo goed met elkaar kan opschieten? Dat je elkaar zo lang kent en elkaar aanvoelt en voelt dat het gewoon goed zit. Dat je het door één grove schop onder de knieen zo kapot kan maken, om niks.

Dat is niet nodig geweest en toch gebeurd. En ook al boeit het me niks meer, kijk ik vrolijk naar de toekomst, zie ik de potentie van andere mooie dames en dat zij het ook weer naar haar zin heeft. Dat de balans weer herstellende is en dat de storm is gaan liggen.

Maar toch nog altijd met het gevoel van spijt en eenzaamheid. Had ik maar... Dat je iets kapot heb gemaakt waar je heel voorzichtig mee om heb moeten gaan, omdat zo een band gewoon heel bijzonder was.
Dat ik het zo ontzettend jammer vind dat ze niet meer in mijn leven is omdat het gewoon zo een leuke meid is.
Sjah.. Niks meer aan te doen.

Maar goed, zij zal wel zo iets hebben van "Ach die vorige relatie was een lachertje, kan veel beter, wat een eikel was het toch ook. :') Derp! "

Ach ja.. Melancholie, wie is er niet groot mee geworden. Morgen maar weer feestje bouwen met wat oude vrienden en lekker loos gaan :)

quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Fellows het volgende:
en als ik er nu zo terug op kijk moet ik er wel een klein beetje om lachen om mijn gedrag en ook om die van haar. Dat je in een relatie dingen zegt wat echt toppunt van bullshit is. :')
True :P Maar dat was op dat moment. Nu klinkt het bullshit omdat je gevoel weg is en het niet meer boeit, maar dat neemt niet weg dat je het op dat moment wel meende.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:37:34 #54
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88369627
Je klinkt nou niet echt alsof het je niks meer boeit. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:45:13 #55
25878 MOD
pi_88369900
Ach ja het boeit me wel degelijk hoor, maar wat win ik er mee? Nog meer huilen? Is het dan niet zo, dat iedereen die in dit topic zit, die zo ontzettend trots op zich zelf is omdat ze al 10 weken niet aan hun ex gedacht hebben, ze niet vinden ze zich zelf op één of andere manier voor de gek aan het houden zijn? Ik ben wel trots op me zelf hoor, dat ik vooruitgang boek en dat het me steeds minder begint te boeien, maar het lijkt zo nergens op te slaan. Zo lomp als je de vergelijking trekt. Vorig jaar koek en ei. Nu niks meer. Basta. Ik vind het maar lomp, maar goed, als dit "beter" schijnt te zijn, zal ik dat maar aan nemen en het inderdaad maar laten versloffen. Heb verder ook niet echt een keus eigenlijk.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:51:33 #56
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88370120
Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
pi_88371422
Voel me echt een domme doos.

Leuke jongen ontmoet. Zelfstandig, weinig leeftijdsverschil, ambitieus, ziet er goed uit. Veel meegemaakt maar heel stabiel, slim, alles goed voor elkaar. Leuke date gehad, klikt geweldig en hij is superlief voor me. Gezoend, maar het voelde zo verkeerd. Net alsof ik vreemging.Ik voel dat ik toch nog niet over mn ex heen ben. Ben gewoon moe van mezelf.

Grrrrrrr
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:27:11 #58
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88372985
echt lipjes, waar ben je mee bezig wat wil je nou :')
inderdaad ben ik blij dat het uit is ja.
Iemand die heel de relatie liegt en bedriegt over wat hij uitspookt hoeft voor mij niet meer.
en eens gelijks ik ben ook gelukkiger dan ooit.
zo verliefd heb ik me in geen tijden gevoeld.
en maak je niet druk, ik had je al weggehaald van msn ;)
en het maakt me niet uit meer, 2 jaar relatie, beiden vol fouten, maar jij hebt liever vriendschaappen met fuckbuddy's, mij best.

en nog even ik gebruikte je niet, misschien was je wel gewoon te gul.
maar goed waarom zal ik nu nog iets positiefs over jou zeggen want de vriendschap is gone.

Het was leuk voor zo lang het duurde.
En ja dit bericht moest even want ik voel me aangevallen en achtervolgd.

dit was het dan, verder ga ik niet op deze zooi in.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:36:01 #59
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_88373256
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
echt lipjes, waar ben je mee bezig wat wil je nou :')
inderdaad ben ik blij dat het uit is ja.
Iemand die heel de relatie liegt en bedriegt over wat hij uitspookt hoeft voor mij niet meer.
en eens gelijks ik ben ook gelukkiger dan ooit.
zo verliefd heb ik me in geen tijden gevoeld.
en maak je niet druk, ik had je al weggehaald van msn ;)
en het maakt me niet uit meer, 2 jaar relatie, beiden vol fouten, maar jij hebt liever vriendschaappen met fuckbuddy's, mij best.

en nog even ik gebruikte je niet, misschien was je wel gewoon te gul.
maar goed waarom zal ik nu nog iets positiefs over jou zeggen want de vriendschap is gone.

Het was leuk voor zo lang het duurde.
En ja dit bericht moest even want ik voel me aangevallen en achtervolgd.

dit was het dan, verder ga ik niet op deze zooi in.
heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.

mijn huidige vriendin daarintegen *;
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:55:39 #60
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88373871
doe eens niet alsof je niet weet wie ik ben.
en wat probeer je nou mij jaloers te maken met je nieuwe vvriendin?
waarom? het is toch best zo dus houd dan gewoon je mond er over op
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88374216
Haha ff er in wrijven dat je een nieuwe vriendin hebt, hoe triest is dat.
pi_88375721
haha exen van elkaar hier? Koning :) ik ga het elke dag weer volgen.
pi_88376486
Moet er niet aan denken dat m'n ex hier alles van me zit te lezen. Ook al zeg ik niks verkeerd.

Ik droom de laatste tijd wel heel veel over hem. Over hoe hij mij bedonderd en hoe ik daar dan weer achter kom. Dan beleef ik die gevoelens weer helemaal opnieuw. Klap in je gezicht is het, misselijk, duizelig en voelde me weer helemaal verdoofd :{
pi_88377026
Lipjes,

GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:25:32 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_88377399
Dat is toevallig, GSK en ik zijn ook helemaal in love :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:41:57 #66
25878 MOD
pi_88381088
Ik zou niet weten wat ik zou doen/denken als ik er achter kom dat mijn ex onder haar pseudoniem hier ook telkens haar verhaal doet. Soms denk ik dat wel eens, dat verhalen nog al bekend voorkomen. Ze komt hier enkel nooit dus kans is niet aanwezig. :P
pi_88384476
Het zou inderdaad echt bizar zijn als ik mijn ex hier tegen zou komen. Vooral als we dan allebei komen vertellen over onze nieuwe liefde...
pi_88391900
ach joh, exen he :')
het is alleen nogal achterlijk dat hij mij hier ineens belachelijk gaat maken, want hij wist dat ik in dit topic kwam, maar goed t is maar hoe laag je kunt zijn he.

ik ga hem toch ook niet "jaloers" maken, omdat ik ook lekker een vriend heb O+
ach het zal dus maar :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 02:25:53 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88392191
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja. :')
pi_88392475
Hoi. Leuke avond gehad vanavond. Vriend van me vertelde dat hij een huis had gekocht in dezelfde straat als waar mijn ex woont. Toen even een tijd alleen aan hem kunnen denken en wilde hem bijna smsen. Maar heb me kunnen inhouden. En toen nog leuk gepraat met een andere kennis. Eigenlijk was het wel een toffe avond. Nu lekker slapen :) .
  zaterdag 6 november 2010 @ 03:06:56 #71
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_88392625
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als 'lipjes' echt je ex is dan kun je wel concluderen dat 'ie je nog niet is vergeten, als hij zich speciaal gaat registreren om te vertellen hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin. Mja. :')
Account bestaat al eventjes, maar je hebt wel een gevoelige snaar geraakt ja als het voor hem nu ineens nodig is om even te laten zien hoe gelukkig hij wel niet is zonder jou :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 6 november 2010 @ 03:55:08 #72
25878 MOD
pi_88392890
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.
pi_88392893
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 03:55 schreef MOD het volgende:

[..]

Sowieso dat gedoe de hele tijd. Tis op een gegeven moment wel klaar zou je denken. Ik weet niet hoe het verder gaat tussen mijn ex en ik, maar voel wel steeds die drang om me te bewijzen in haar bijzijn. Heb het idee dat dat wel typisch een mannen ding is.
Laat het eens los. Lurk al een tijd mee, en het wordt eens tijd dat je je ballen gaat zoeken.
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:22:30 #74
25878 MOD
pi_88392971
Yeah komt wel goed kerel. Mag wel mn mening geven right? Het is niet dat ik haar voortdurend loop te stalken, het is alleen de wetenschap dat ze elk moment tevoorschijn kan komen daar waar ik ben op school.. Beetje freaky idee..Wat zal er dan gebeuren..? Het is ook maar een mens.

Ben er gewoon nog steeds pissig over en al die dingen, maar zo lang ik niet bij haar in de buurt ben gaat het goed. Mijn buien worden minder en af en toe steekt het nog wel.. Vaak 's ochtends en na dat ik thuis kom krijg ik weer zo een bui dat ik haar enorm mis en dat het allemaal zo kut is.

Maar ja, dat wordt ook met de dag minder. Mezelf aan het werk zetten en kleine doelen stellen. Denk steeds minder aan haar en ben echt bezig met een nieuwe invulling te zoeken. Vrouwen in mijn omgeving genoeg en vind de aandacht wel leuk eigenlijk. Maar ja. Het gemis blijft wel en vraag me ook nog wel af wat ze doet en hoe ze denkt.

Het slijt wel. Jammer maar helaas zullen we maar zeggen. Gewoon realistisch blijven.
pi_88392978
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 04:22 schreef MOD het volgende:
Yeah komt wel goed kerel. Mag wel mn mening geven right? Het is niet dat ik haar voortdurend loop te stalken, het is alleen de wetenschap dat ze elk moment tevoorschijn kan komen daar waar ik ben op school.. Beetje freaky idee..Wat zal er dan gebeuren..? Het is ook maar een mens.

Ben er gewoon nog steeds pissig over en al die dingen, maar zo lang ik niet bij haar in de buurt ben gaat het goed. Mijn buien worden minder en af en toe steekt het nog wel.. Vaak 's ochtends en na dat ik thuis kom krijg ik weer zo een bui dat ik haar enorm mis en dat het allemaal zo kut is.

Maar ja, dat wordt ook met de dag minder. Mezelf aan het werk zetten en kleine doelen stellen. Denk steeds minder aan haar en ben echt bezig met een nieuwe invulling te zoeken. Vrouwen in mijn omgeving genoeg en vind de aandacht wel leuk eigenlijk. Maar ja. Het gemis blijft wel en vraag me ook nog wel af wat ze doet en hoe ze denkt.

Het slijt wel. Jammer maar helaas zullen we maar zeggen. Gewoon realistisch blijven.
Het kerel gedeelte is niet van toepassing ;)

Ik snap echt wel hoe je je voelt, maar je bent hier al zolang mee aan het zeulen. Op een gegeven moment moet je het echt eens los laten ipv het opzoeken :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:44:33 #76
25878 MOD
pi_88393034
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.

Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
pi_88393040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.

Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:53:04 #78
25878 MOD
pi_88393065
Beetje zelfreflectie, wat ging er mis en waar kan ik aan werken. En een beetje op vrouwenjacht gaan is niks mis mee :7
pi_88393845
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
pi_88395510
haha de nieuwe vriend zit hier ook. Wat een gtst aflevering. Maar er staat helemaal niets interessants in je fobo GSK :)
pi_88396694
Lol. Even de voorgaande pagina's bekeken. Wordt ineens een interessant topic :D. Moet er overigens niet aan denken dat ik hier zit te klagen dat ik niet over mn ex heen kom en mn ex dit leest (die allang verder is gegaan met zn leven). Zou wel een behoorlijke afgang zijn.

Gezien jullie toch samen lekker alles op het forum gooien, details graag want van sommige opmerking snap ik niks zonder achtergrond :D

GSK, wat hij kan kan jij ook :D Spill it
pi_88396873
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
pi_88397036
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizar :P

Maar ben toch wel benieuwd naar de achtergrond. Hoe lang hebben jullie wat met elkaar gehad dan? Waarom ging het uit? Lipjes klinkt nogal erg ... verbitterd :P

Gaat me natuurlijk helemaal geen ene reet aan maar ben wel nieuwsgierig geworden naar het achtergrondverhaal als ik die gefrustreerde posts zo lees :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:28:14 #84
189961 ex
aperture science
pi_88398851
lol, grappig om te lezen :P sorry. Hier gaat het weer stukken beter :) m'n ex net wel gezien, ze kwam even zomaar langs irritant dat ik haar niet op Facebook hebt maar ze steeds wel weet wat ik er op gepost heb (random dingen hoor, niks over haar) en daar ook naar vraagt.. En dan te bedenken dat ze het zelf heeft uit gemaakt..

Ik heb die drang helemaal niet en zoek ook niks van haar op ofzo.. vraag ook nooit wat ze doet en dat soort dingen.. Raar hoe dat kan lopen :).

Ik zie echt overal weer lol in en kan echt prima alleen thuis rond hangen, de downs zijn al zeker 2 weken voorbij nu.. En dat na al 2 maanden.. ben benieuwd :)!
The cake is a lie!
pi_88399098
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,

GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Dat bedoel ik
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:53:20 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88402881
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken? :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:15:07 #87
25878 MOD
pi_88405297
Ja nou dit bedoel ik dus. Wat is het nou dat exen op een gegeven moment dit soort dingen tegen elkaar gaan uitspelen. Dat is echt lomp. Ik had vroeger buren die we niet mochten en dat was wederzijds. En dan waren zij het altijd die flauwe kut geintjes uithaalde om zichzelf beter te voelen. Echt hoor.fuckneehe.gif En zo gaat dat ook bij exen. Even laten zien hoe goed ze het wel niet hebben. Ik voel die drang ook maar ik ga me echt niet verlagen, dat zou alleen maar sneu zijn, dus probeer ik me te bewijzen tegen over me zelf.
pi_88409321
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.

mijn huidige vriendin daarintegen *;
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.
Wil je erover praten?
En stuur is wat pics van je vriendin, dan weet ik wie vanavond makkelijk te regelen is in de kroeg :9~
pi_88418149
kijk als hij dan post zeg dan gewoon dat ik zn ex ben :')
hij weet het dondersgoed wie ik ben hier, maar wilt me alleen maar zwart maken, en dat doe ik toch ook niet. Anders heb ik nog wel foto's die gepost kunnen worden.

En jaloers maken waarom zou ik :') ?
als hij echt zo gelukkig is met zijn nieuwe fuckbuddy UH vriendin, dan nam hij daar de moeite niet voor.

gelukkig heb ik daar ten minste geen behoefte aan O+
  zondag 7 november 2010 @ 03:55:15 #90
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88424205
Hoewel je nu wel precies hetzelfde doet door te gaan dreigen met het plaatsen van foto's en te roepen dat je zo gelukkig bent met je nieuwe vriend, terwijl je weet dat hij waarschijnlijk nog meeleest.

Jullie zitten naar mijn idee allebei een beetje in de 'overschreeuw elkaar hoe gelukkig je wel niet bent met je nieuwe vriend/vriendin'-fase. Het enige verschil is dat lipjes zich van de domme houdt.
  zondag 7 november 2010 @ 08:10:11 #91
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88424784
nee het enige wat ik zeg is dat als ik zo zou doen hem helemaal zwart maken, dat ik dat allang had gedaan.

en waarom zou ik nu moeten stoppen met vertellen dat ik gelukkig ben? hij komt toch ineens dit topic binnen, dus of hij het dan terug leest of dat ik het nu weer zeg.

maar op de manier hoe hij er ineens aangevallen op in gaat tja, maar waarom in godsnaam moet dit zon discussie worden :')
pi_88425999
Tsjee zeg wat is dit voor soap :P

Hier gaat het echt super de laatste tijd :)
Ben echt amper meer met haar bezig, en ook mijn leven zelf is een stuk drukker en afwisselender geworden!
Heb haar ter laatste bescherming voor mezelf ook maar uit mn msn geflikkerd, merkte vaak dat wanneer ik na een leuke dag even op msn ging en haar online zag toch weer even een kutgevoel kreeg... Makkelijk verholpen zo :)

Vind het wel jammer dat op de een of andere manier een normaal gesprek er nog steeds niet inzit. Ze had me ge pingd een week terug en dat zag ik pas eergisteren. Ik probeerde nog een leuk gesprekje te beginnen maar het ging weer alleen over haar met hele korte antwoorden...

Ach het doet me nu ( bijna) geen pijn meer dus het kan wel lijen... Toch jammer dat het zo moet allemaal maar ach..
  zondag 7 november 2010 @ 11:13:18 #93
189961 ex
aperture science
pi_88426756
Heerlijk he, zondag? Net zeker 3 kwartier door het park gelopen met me hond en me hoofd is helemaal leeg. :) Voor iedereen die echt denkt dat hun wereld voorbij is, het komt echt goed! Dat is niet gelogen ;)!
The cake is a lie!
pi_88427486
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
  zondag 7 november 2010 @ 12:22:49 #95
189961 ex
aperture science
pi_88428764
Misschien had ze hetzelfde gedaan (je weg gegooid) en daarna opnieuw toegevoegd :)?

Of msn is zo dom dat, als ze zelf online gaat, hij checkt of jij haar al hebt zo niet -> notificatie stuurt of jij haar misschien ook wilt toevoegen?

Anyway ik weet zeker dat zij daar geen bericht over gehad heeft, dus maak je maar geen zorgen :).
The cake is a lie!
pi_88429222
Ik denk dat ze jou ook had verwijderd maar je af en toe weer toevoegd om te kijken naar je msn naam oid :p
En dat had jij niet door natuurlijk maar nu jij haar had verwijderd kun je dat zien? Het is maar een idee.

Met mij gaat het goed. Gisteren weer heerlijk wezen stappen en heb niet eens over mijn ex gedroomd :D
pi_88429831
Misschien begrijp ik niet wat jullie precies bedoelen, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn....

Ik verwijder haar 5 maanden na dato pas uit mijn msn, en net tijdens datzelfde kwartiertje voegt zij me weer toe... Kan me bijna niet anders voorstellen dan dat ze hiervan bericht heeft gehad, al zou ik jullie enorm graag geloven....

Er stond *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst, accepteren? zoiets...., ik moest haar dus niet zelf toevoegen...

Het zou best kunnen dat ze me verwijderd heeft, maar dat ze net in dat ene kwartiertje mijn naam wilt checken, terwijl ik al 4 jaar gewoon Bart heet...

Edit: hmm dat zou inderdaad best kunnen, dat ze af en toe ff kijkt of ik online ben oid. Normaal krijg ik daar geen bericht van, maar nu ik haar dus ook niet meer heb wel... Hmm betekent dus toch nog dat ze wel met me bezig is :P
  zondag 7 november 2010 @ 13:06:42 #98
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88430069
haha is heel dit topic niet gewoon een soap?
hier gaat het ook gewoon goed, nu onderweg even lekker ontspannen in het zwembad en dan lekker uit eten.
pi_88430151
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.

Maar dan geef je daar toch gewoon geen toestemming voor? Ben je ook klaar.
pi_88430351
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')