abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88393040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 04:44 schreef MOD het volgende:
Na anderhalf jaar eindelijk de kogel door de kerk zorgt wel voor een nog al vieze bijsmaak. Ik weet niet echt wat ik moet denken, dus gewoon maar doorgaan. Het gevoel dat het nu in ieder geval niet bij mij ligt maakt het wel makkelijker. Zij moet me niet meer, allright, fuck it dan. Maar ja, onderliggende gedachten spreken dat dan weer tegen. Ik geef me zelf twee maanden nog. En ik zie wel wat ze doet, als ze écht zo graag nog vrienden wilt blijven.

Opnieuw verliefd worden op iemand anders zou helemaal geniaal zijn natuurlijk, maar dat duurt nog wel even denk ik.
Er is niets mis met gewoon een tijd alleen zijn en dingen voor jezelf doen! Doe dat. Ipv zoeken naar iets nieuws.
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:53:04 #78
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88393065
Beetje zelfreflectie, wat ging er mis en waar kan ik aan werken. En een beetje op vrouwenjacht gaan is niks mis mee :7
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88393845
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88395510
haha de nieuwe vriend zit hier ook. Wat een gtst aflevering. Maar er staat helemaal niets interessants in je fobo GSK :)
pi_88396694
Lol. Even de voorgaande pagina's bekeken. Wordt ineens een interessant topic :D. Moet er overigens niet aan denken dat ik hier zit te klagen dat ik niet over mn ex heen kom en mn ex dit leest (die allang verder is gegaan met zn leven). Zou wel een behoorlijke afgang zijn.

Gezien jullie toch samen lekker alles op het forum gooien, details graag want van sommige opmerking snap ik niks zonder achtergrond :D

GSK, wat hij kan kan jij ook :D Spill it
pi_88396873
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88397036
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe bedoel je nieuwe vriend zit hier ook?

hehe hoe bedoel je precies jolene? hier ook beginnen hoe leuk het met mijn nieuwe vriend is? :P
Haha precies. Nee heb nog geen nieuwe vriend maar het idee dat exen hier elkaar treffen op het forum is toch wel erg bizar :P

Maar ben toch wel benieuwd naar de achtergrond. Hoe lang hebben jullie wat met elkaar gehad dan? Waarom ging het uit? Lipjes klinkt nogal erg ... verbitterd :P

Gaat me natuurlijk helemaal geen ene reet aan maar ben wel nieuwsgierig geworden naar het achtergrondverhaal als ik die gefrustreerde posts zo lees :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:28:14 #84
189961 ex
aperture science
pi_88398851
lol, grappig om te lezen :P sorry. Hier gaat het weer stukken beter :) m'n ex net wel gezien, ze kwam even zomaar langs irritant dat ik haar niet op Facebook hebt maar ze steeds wel weet wat ik er op gepost heb (random dingen hoor, niks over haar) en daar ook naar vraagt.. En dan te bedenken dat ze het zelf heeft uit gemaakt..

Ik heb die drang helemaal niet en zoek ook niks van haar op ofzo.. vraag ook nooit wat ze doet en dat soort dingen.. Raar hoe dat kan lopen :).

Ik zie echt overal weer lol in en kan echt prima alleen thuis rond hangen, de downs zijn al zeker 2 weken voorbij nu.. En dat na al 2 maanden.. ben benieuwd :)!
The cake is a lie!
pi_88399098
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef Pan.da het volgende:
Lipjes,

GSK en ik zijn dolgelukkig met elkaar. Daar laat ik het bij..
Dat bedoel ik
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:53:20 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88402881
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is echt mijn ex, en hij wist dondersgoed dat ik GSK ben, daar vroeg hij nog om.
maar goed als hij het zo nodig vind om dat te verkondigen opeens hier, doet hij het maar. Nogal laf overigens want hij doet het er gewoon om zodat ik het leest. Want ik kom hier zo l.ang in dit topic en hij leest steeds men geschiedenis of lurkt mijn fobo :')
ach ik ben ook gelukkig, .laten we het daar op houden
Haha, klinkt alsof hij er nog steeds mee bezig is! Wat zou zijn nieuwe vriendin daar nou van moeten denken? :D
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:15:07 #87
25878 MOD
pi_88405297
Ja nou dit bedoel ik dus. Wat is het nou dat exen op een gegeven moment dit soort dingen tegen elkaar gaan uitspelen. Dat is echt lomp. Ik had vroeger buren die we niet mochten en dat was wederzijds. En dan waren zij het altijd die flauwe kut geintjes uithaalde om zichzelf beter te voelen. Echt hoor.fuckneehe.gif En zo gaat dat ook bij exen. Even laten zien hoe goed ze het wel niet hebben. Ik voel die drang ook maar ik ga me echt niet verlagen, dat zou alleen maar sneu zijn, dus probeer ik me te bewijzen tegen over me zelf.
pi_88409321
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

heb geen flauw benul waar je het over hebt maarja.
wat dat betreft was mijn vriendin echt best wel rot hoor
ook wel leuk, maar dit jaar niet meer.

mijn huidige vriendin daarintegen *;
Arme jongen toch, wat een onzekerheid.
Wil je erover praten?
En stuur is wat pics van je vriendin, dan weet ik wie vanavond makkelijk te regelen is in de kroeg :9~
pi_88418149
kijk als hij dan post zeg dan gewoon dat ik zn ex ben :')
hij weet het dondersgoed wie ik ben hier, maar wilt me alleen maar zwart maken, en dat doe ik toch ook niet. Anders heb ik nog wel foto's die gepost kunnen worden.

En jaloers maken waarom zou ik :') ?
als hij echt zo gelukkig is met zijn nieuwe fuckbuddy UH vriendin, dan nam hij daar de moeite niet voor.

gelukkig heb ik daar ten minste geen behoefte aan O+
  zondag 7 november 2010 @ 03:55:15 #90
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88424205
Hoewel je nu wel precies hetzelfde doet door te gaan dreigen met het plaatsen van foto's en te roepen dat je zo gelukkig bent met je nieuwe vriend, terwijl je weet dat hij waarschijnlijk nog meeleest.

Jullie zitten naar mijn idee allebei een beetje in de 'overschreeuw elkaar hoe gelukkig je wel niet bent met je nieuwe vriend/vriendin'-fase. Het enige verschil is dat lipjes zich van de domme houdt.
  zondag 7 november 2010 @ 08:10:11 #91
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88424784
nee het enige wat ik zeg is dat als ik zo zou doen hem helemaal zwart maken, dat ik dat allang had gedaan.

en waarom zou ik nu moeten stoppen met vertellen dat ik gelukkig ben? hij komt toch ineens dit topic binnen, dus of hij het dan terug leest of dat ik het nu weer zeg.

maar op de manier hoe hij er ineens aangevallen op in gaat tja, maar waarom in godsnaam moet dit zon discussie worden :')
pi_88425999
Tsjee zeg wat is dit voor soap :P

Hier gaat het echt super de laatste tijd :)
Ben echt amper meer met haar bezig, en ook mijn leven zelf is een stuk drukker en afwisselender geworden!
Heb haar ter laatste bescherming voor mezelf ook maar uit mn msn geflikkerd, merkte vaak dat wanneer ik na een leuke dag even op msn ging en haar online zag toch weer even een kutgevoel kreeg... Makkelijk verholpen zo :)

Vind het wel jammer dat op de een of andere manier een normaal gesprek er nog steeds niet inzit. Ze had me ge pingd een week terug en dat zag ik pas eergisteren. Ik probeerde nog een leuk gesprekje te beginnen maar het ging weer alleen over haar met hele korte antwoorden...

Ach het doet me nu ( bijna) geen pijn meer dus het kan wel lijen... Toch jammer dat het zo moet allemaal maar ach..
  zondag 7 november 2010 @ 11:13:18 #93
189961 ex
aperture science
pi_88426756
Heerlijk he, zondag? Net zeker 3 kwartier door het park gelopen met me hond en me hoofd is helemaal leeg. :) Voor iedereen die echt denkt dat hun wereld voorbij is, het komt echt goed! Dat is niet gelogen ;)!
The cake is a lie!
pi_88427486
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
  zondag 7 november 2010 @ 12:22:49 #95
189961 ex
aperture science
pi_88428764
Misschien had ze hetzelfde gedaan (je weg gegooid) en daarna opnieuw toegevoegd :)?

Of msn is zo dom dat, als ze zelf online gaat, hij checkt of jij haar al hebt zo niet -> notificatie stuurt of jij haar misschien ook wilt toevoegen?

Anyway ik weet zeker dat zij daar geen bericht over gehad heeft, dus maak je maar geen zorgen :).
The cake is a lie!
pi_88429222
Ik denk dat ze jou ook had verwijderd maar je af en toe weer toevoegd om te kijken naar je msn naam oid :p
En dat had jij niet door natuurlijk maar nu jij haar had verwijderd kun je dat zien? Het is maar een idee.

Met mij gaat het goed. Gisteren weer heerlijk wezen stappen en heb niet eens over mijn ex gedroomd :D
pi_88429831
Misschien begrijp ik niet wat jullie precies bedoelen, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn....

Ik verwijder haar 5 maanden na dato pas uit mijn msn, en net tijdens datzelfde kwartiertje voegt zij me weer toe... Kan me bijna niet anders voorstellen dan dat ze hiervan bericht heeft gehad, al zou ik jullie enorm graag geloven....

Er stond *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst, accepteren? zoiets...., ik moest haar dus niet zelf toevoegen...

Het zou best kunnen dat ze me verwijderd heeft, maar dat ze net in dat ene kwartiertje mijn naam wilt checken, terwijl ik al 4 jaar gewoon Bart heet...

Edit: hmm dat zou inderdaad best kunnen, dat ze af en toe ff kijkt of ik online ben oid. Normaal krijg ik daar geen bericht van, maar nu ik haar dus ook niet meer heb wel... Hmm betekent dus toch nog dat ze wel met me bezig is :P
  zondag 7 november 2010 @ 13:06:42 #98
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88430069
haha is heel dit topic niet gewoon een soap?
hier gaat het ook gewoon goed, nu onderweg even lekker ontspannen in het zwembad en dan lekker uit eten.
pi_88430151
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Gvd kan iemand me dit uitleggen, heb mijn ex dus uit mijn contactenlijst geflikkerd, ervanuit gaande dat zij hier geen kennis van / bericht over zou krijgen oid?

Nu log ik net in staat er *emailadres van ex* wil je toevoegen aan contactlijst hoe kan dit?
Je kan zien wie je aan je contactenlijst heeft toegevoegd. Als je het over msn hebt tenminste.

Maar dan geef je daar toch gewoon geen toestemming voor? Ben je ook klaar.
pi_88430351
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
pi_88430646
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik had haar alweer geaccepteerd ;(

Maar dat was omdat ik schrok dat ze erachter zou komen...
Dat wil ik gewoon liever niet...

Maar nu ik weet dat ze het echt niet kan zien heb ik haar er weer uit gegooid...
Op msn kun je dat wel zien hoor
Opties -? privacy -> wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?

maar wat maakt jou het uit dat ze dat kan zien? het is toch je ex?
  zondag 7 november 2010 @ 13:41:50 #102
189961 ex
aperture science
pi_88431120
Precies, niet zo druk over maken!
The cake is a lie!
pi_88431715
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

Verder heb ik haar niet toegevoegd, maar zij mij. Ik heb alleen geaccepteerd ( en vervolgens weer gedelete ) Ach wat doet het er allemaal toe...

Tussen een van mijn beste vrienden en zijn vriendin is het een maand geleden uitgegaan. Er was een feest en tijdens dat feest is hij in bed betrapt met de beste vriendin van zijn vriendin. Relatie uitgegaan, en hij was er helemaal kapot van. Ik heb hem maar gesteund maar eigenlijk vond ik het volledig terecht, ook meenemend hoe hij altijd over haar praatte...

Inmiddels een maand verder zijn die 2 weer volop aan het daten, 5 keer per week samen en het lijkt weer goed te komen. Naja zoiets kan gebeuren denk ik dan. Gingen we afgelopen woensdag uit, neemt die gozer gewoon een fucking wijf mee naar huis om te neuken, en gaat hij weer vreemd...

Wat the fuck denk ik dan hoe KAN je zoiets doen? Gewoon weer dezelfde fout maken terwijl alles net goed lijkt te komen. Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
  zondag 7 november 2010 @ 14:08:30 #104
189961 ex
aperture science
pi_88431905
The cake is a lie!
pi_88432356
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Zijn ex weet hier niets vanaf, en ze zijn dit weekend weer samen uitgeweest, en hij vindt het allemaal maar stoer. Hoe fucking unfair kan het leven zijn soms dat dit soort schijnheilige gasten wel een tweede kans krijgen :S
Als hij zo blijft dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit voor hem.
Niemand zit te wachten op een onbetrouwbare gast.
Zielig voor die meid, maar ook een beetje haar eigen schuld.
Beetje naïef om te denken dat hij dit keer niet vreemd zou gaan.

Tevens moet je je niet zo zorgen maken over die tweede kans, het is beter om jezelf weer op orde te krijgen en dan na een tijd een frisse start maken met een nieuwe meid.
Focus op je individu. Meestal is het zo dat er een nieuw meisje in je leven komt als je volop aan het genieten bent van het vrijgezel zijn, en er eigenlijk niet naar op zoek bent. En dat is ook logisch natuurlijk. Als je kunt genieten van het leven straal je positiviteit en vrolijkheid uit.

Blijf niet te lang in het verleden hangen, probeer het te accepteren dat je verder moet in je eentje. Je komt er vanzelf wel weer bovenop :)
pi_88432798
Heb ben, ook tijdens de relatie, heel lang ''bang'' geweest voor het weer in mijn eentje komen te staan... Nu nog steeds heb ik welees dat ik ' s ochtends wakker word met een licht paniekerig gevoel van hoe lang zal het nog duren voordat ik dat soort dingen weer mee mag maken?

Maar dan bedenk ik mezelf dat ik inmiddels alweer 5 maanden vrijgezel ben, en eigenlijk , afgezien van het verdriet, een heel leuk leven heb.. Kan het inmiddels al beter accepteren...

Tja het is zo schijnheilig als de pest allemaal.. Vaak doet ie super lief tegen haar, en laatst was er een bbq en toen had hij al een lekker bord eten voor haar opgeschept voordat ze uberhaupt aanwezig was. Hij is heel goed in mooie verhaaltjes vertellen tegen iedereen en pakt daarmee veel mensen in, helemaal zijn vriendin. Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen, en vooral zij, zo naief zijn dat ze daar niet doorheen kijken...

Tegen mij zei ie ook weleens dat zn vriendin dom is, kleine tieten heeft, dat ie soms naar de hoeren gaat etc. Ik lach er niet meer om ik ben helemaal niet zo.. Maar het lijkt net dat het zo is dat je alles kan maken, zolang je er ook maar weer iets liefs tegenover zet oid ....
pi_88432944
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
pi_88433999
Zal dan wel automatisch gaan op de één of andere manier. Lijkt me niet dat ze je steeds weer toevoegd.
Weigeren.
pi_88434407
Hmm ik heb ook nog een ander willekeurig contact uit mn lijst gedonderd een uur geleden om te testen, maar daar heb ik het niet bij....

Het zal allemaal wel, kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ze me constant toevoegd en verwijdert, maar weet ook niet zogoed wat ik er anders van moet maken...

Het zou me echt niets moeten boeien dit, maar ik ben toch wel benieuwd of ze niet stiekem echt telkens kijkt of ik online ben ja of nee. :P

Heb haar gewoon weer geaccepteerd, alleen kon een hokje aanvinken dat ze niet tussen je lijst komt te staan. Dat leek me een mooie middenweg :)
pi_88434629
Ja precies, dan kan je het in ieder geval niet zien als ze online is.

En nu moet je het weer lekker van je af zetten, niet gaan analyseren o.i.d..
Hoe bevalt Amsterdam? :D
  zondag 7 november 2010 @ 15:50:12 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435401
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb mijn ex overigens wederom uit mijn msn lijst gedonderd, en weer krijg ik een half uur later het verzoek *ex* heeft je toegevoegd aan zijn/haar contactenlijst accepteren of niet?

Kan me niet voorstellen dat ze 2 keer op een dag me toevoegd en weer verwijdert. Dus of ze krijgt op de een of andere manier toch een melding, of het is gewoon een systeemfout oid...
Ze checkt gewoon haar lijst. Anyway, het zou toch wel duidelijk moeten zijn na twee keer verwijderen?

zondag 7 november 2010 @ 15:51:33 #112
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88435476
Wat is er met mijn FOK! Silver layout gebeurd! :o
pi_88436330
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar het feit dat ik haar verwijder uit mijn lijst, betekent niet dat ik verdwijn uit haar lijst he ;)

Ik heb haar verder niet geblokkeerd oid, dus als ze mij nog in haar lijst heeft, en ze begint een gesprek dan zal ik dat gewoon ontvangen en op kunnen antwoorden :)

Het zou toch wel wat zijn als ze in die lijst zit te zoeken of ik er al dan niet tussen sta, volgens mij is ze niet eens zo technisch... En waarom zou ze me dan 2 x op rij weer toevoegen?

Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D

@ Melanie: Amsterdam is perfect! nu in het weekend ff thuis om te leren en verveel me meteen weer en dan ga ik weer aan mijn ex denken:P Al is het wel een stuk minder dan voorheen...
pi_88436574
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja het is ook niet zozeer dat ik me er heel druk om maak, maar heb liever niet dat ze er 5 maanden na dato nog aanwijzingen zou kunnen krijgen dat ik kennelijk nog steeds met haar bezig ben...

haha wie probeer je nu te overtuigen? Je bent er nog wel degelijk mee bezig! Je bent al aan het emmeren over of zij kan zien of jij haar misschien verwijderd hebt. Als je er echt niet meer mee bezig was geweest dan had je daar niet eens over nagedacht.

Je bent er nog mee bezig en daar is niks mis mee.
pi_88436580
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Denk dat de kans toch het grootste is dat ze me verwijdert, maar op zo' n saaie zondag als dit waarop we beiden op msn zitten, toch af en toe even toevoegd om te kijken of ik nog online ben oid, of HOOP ik nou dat ze dit doet hmm ik weet het niet :D
Nee.
pi_88436773
Hmm ik ben er toch wel vrij zeker van dat het niet iets automatisch is dat steeds weer vragen om opnieuw toe te voegen...

Het is nu voor de 3e keer gebeurd, en heb al 3 andere mensen ( die ook online waren ) uit mn lijst gegooid, en bij hen gebeurt er niets..

Desalniettemin hebben jullie gelijk :D wat bereik ik er allemaal mee..
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

No more thinking
pi_88436860
Inderdaad, als het belangrijk was had ze wel gebeld/gesmst.
Ik zou er niet zoveel achter zoeken, je hebt er niets aan.
pi_88437554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Bartinhoo het volgende:
.
Moet wel bekennen dat ik stiekem toch best nieuwsgierig ben wat de reden hiervan is, vooral omdat zij dus niet zou moeten kunnen zien dat ik haar verwijder.. Maargoed als het haar echt wat had gedaan dat ik haar had verwijderd dan had ze me wel opgebeld...

Ja Bartinhoo. We zien het allemaal. Jij bent zo niet meer met haar bezig :P

Nu nog ophouden met jezelf voor de gek te houden
pi_88437757
Over het algemeen niet meer.. vandaag weer wel..verveling..
pi_88438853
De zondagen zijn altijd lastig... Ook ik heb een terugval... (moet ook niet zo'n grote mond hebben) 3 dagen ging het prima, het mis gevoel was weg. Na hem gesproken te hebben had ik het wel geaccepteerd dat het nu echt niet ging. Vandaag alleen weer een mega terugval... Schuld en spijt gevoelens hebben de overhand... Soms is het zo verdomd moeilijk op realistisch te blijven..

Moest het ff kwijt... :(
pi_88440980
Die optie heb ik niet op mijn live messenger. :(.

Wel handig kan ik iedereen eruit donderen die mij er ook niet meer in heeft staan.
Niet dat ik msn veel gebruik eigenlijk.
pi_88444658
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
  zondag 7 november 2010 @ 21:21:28 #123
25878 MOD
pi_88449324
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef DesertRose het volgende:
Voel me zo verdrietig :'( Ben net het weekend even weg geweest, in de hoop dat het met goed zou doen maar het enige waar ik aan kan denken is aan hem. :'( :'(
Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
  zondag 7 november 2010 @ 21:35:12 #124
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_88450396
Ik had even een fokpauze en hij beviel goed :)

begreep dus dat men ex toch met mij contact zou willen... en dan eerst via msn. Ze weet hoe ik er over denk :) Dus ik snap niet waarom ze dat zegt. Welliswaar tegen een maat van me, maar ze moet maar eens zelf het lef hebben om écht contact op te nemen. Ik zie / spreek haar liever 5 minuten dan dat ik een jaar msn. Schiet er niks mee op.

En aangezien zij degene is die de deur dicht gegooit heeft, mag zij ook die stap zetten. Is men eigenwaarde te groot voor, ik blijf er niet achteraan kruipen.

Gaat eigenlijk wel iets beter nou, al voel ik me nog vaak genoeg eenzaam... Komt ook wel weer goed denk ik ;)
pi_88453211
Die is hier al vaker voorbij gekomen inderdaad!
  maandag 8 november 2010 @ 00:16:20 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88459533
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef MOD het volgende:

[..]

Same.. Gister wezen stappen, vandaag nog bij een oude vriend wezen hangen en films zitten kijken en alles. Maar wel vet zitten piekeren. Gister verlangde ik zo enorm naar haar omdat ik in de zeikende regen keihard verdwaald was in een stad die ik niet kende waar ik dus anderhalf uur rondgereden heb.

Op zulke momenten mis ik haar dan het meest, als ik zelf in de penarie zit, blijkbaar. Wil ik bij haar zijn en tegen haar aankruipen. :{

Vandaag wel voor het eerst het gevoel gehad dat ik het echt begin los te laten. Dat alle herinneringen en dergelijk me steeds minder doen. En vooral bedenken over hoe zij er nu over denkt. De vergelijking trekken. Dat het haar allemaal toch niks meer uitmaakt en lekker door aan het leven is en lekker plezier maakt en vooral niks meer met mij wilt beginnen.

Dat is dan ook weer naar. Dat het gevoel van verliefdheid gewoon aan het verdwijnen is.

Piekeren piekeren piekeren piekeren dus. Ik doe niks anders. Vet kut. Want ik wil het niet. Het is klaar, dus waarom nog piekeren. Simpel toch. Dan roep ik tegen me zelf "BOEIEND!" en trap ik tegen een steen of zo. Maar dat helpt maar even.

Morgen weer een dag, zonder zorgen.
Ja, je begint het echt los te laten zo te lezen. :{
  maandag 8 november 2010 @ 02:04:50 #128
25878 MOD
pi_88461449
Er zit wel een soort van brug tussen mijn gedachtes, vingers, jouw ogen en interpretatie.

Het enige dat ik zie is dat je op van alles nog wat commentaar heb met een vaak kritische ondertoon.

Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt. Ik ben er enorm veel en misschien wel veel te bewust mee bezig, maar ik probeer het op mijn eigen manier een plekje te geven.

Loslaten en ergens aan denken/over piekeren zijn twee verschillende dingen. Dat zij, de relatie en de breuk dus constant door mijn hoofd spoken zegt niet zo veel over de mate waarop ik haar heb los gelaten.

Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Ja heel metaforisch, maar als je uitkomt tot de kern van alle gedachtes, zie je in dat het niks anders is dan het in stand houden van gevoelens die gekoppeld zijn aan bepaalde herinneringen. Maar in het verleden leven heeft geen zin als ik zie wat er om mij heen gebeurd, en vooral als ik zie wat zij met haar leven doet. Mij vergeten en verder gaan. Dan kan ik ook niets anders doen, ook al zit het er nog wel allemaal.

Dus nee, echt losgelaten heb ik het nog niet, maar de last die ik elke dag op mijn schouders mee draag wordt steeds minder. Oude herinneringen moeten worden aangevuld door nieuwe, dus veel ondernemen en mee maken. Het is nog steeds jammer, klote, moeilijk en stom, maar op den duur ga ik haar minder missen en dat doe ik nu al.

Wat mij betreft is het een blijvertje. Waar ik andere ex-stellen elkaar met stront zie overgooien, zie ik wel de potentie in van een hechte vriendschap tussen ons. Het is zoeken naar de juiste balans. Even de tijd voor je zelf en daarna zien we wel wat er nog zit tussen ons qua chemie.
Koester ik dan hoop? Zou je kunnen denken... Ik koester het goede en ik zie wel wat er van komt. De bal ligt bij haar en ze gaf het zelf aan, een vriendschap. En ondertussen schroom ik niet om het mij weer naar mijn zin te krijgen met andere olijke dames uit de omgeving.

Mijn doel van het posten op dit forum is dat ik het van me af kan schrijven. Dat lucht op en komt uiteindelijk niet bij mijn ex op haar bord. En dat doe ik voornamelijk op de zwakke momenten. Dus wellicht zien julder mij enkel als een jammerlijke faalkneus die er maar in blijft hangen.. Ik wil het gewoon niet bagatelliseren en afdoen als "ach, het was mijn eerste grote liefde" en "het stelde niet zo veel voor, wat een drama om niks." Want dat is gewoon zonde, het stelde zeker wel wat voor.

quote:
Ach, het is niet erg als je nog elke dag aan je ex denkt. Het gaat er meer om hoe je er aan denkt.
Klopt als een bus.
  maandag 8 november 2010 @ 03:30:17 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88461862
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Dat gene wat jij leest is maar een fractie van wat er in mijn hoofd afspeelt.
Juist. Ik baseer mijn mening slechts op wat ik hier te lezen krijg.
pi_88462927
Hmm vind het best een vage situatie...

Gisteravond ff met de vriend van mn zus een patatje gaan halen in de snackbar, en stond nog met wat bekenden te praten. Alsof ik het al aan mn water voelde, en inderdaad mn ex kwam binnenlopen..

Zei iedereen gedag behalve mij leek het wel. Ging met iemand anders staan praten, en toen ik de bestelling op kon halen om mee te nemen keek ze me ff vluchtig aan en zei doei...

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik haar zie, ben benieuwd of dit bij haar hetzelfde is en niet zo goed weet hoe ze zich moet gedragen, of dat ze me gewoon wil negeren...
Terwijl we 2 weken geleden in de supermarkt nog leuk hebben staan lullen :S
pi_88468159
Ik zie constant dezelfde mensen zeggen dat ze er overheen zijn, of iets in die richting. Keer op keer weer hetzelfde.

Het is allemaal prima, maar het lijkt erop alsof die mensen zichzelf er van willen overtuigen door het maar vaak genoeg te zeggen. Dat is gewoon een vorm van verdringen. Paar posts later zie je weer teksten voorbij komen die zijn doordrenkt van gevoelens waaruit blijkt dat het nog (lang) niet vergeten en vergeven is.

Het stoppen van jezelf voor de gek houden hoort ook bij het verwerkingsproces :)
pi_88468226
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88469019
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Om heel eerlijk te zijn is het soms goed even dingen van je af te schrijven maar als ik sommige gewoon zie , die blijven analyseren en er mee bezig.
Soms moet jezelf even bij elkaar roepen , stoppen met analyseren en dingen doen, dat helpt gewoon het beste.
pi_88469161
Ik vind dat alle vrouwen eerst een examen moeten afleggen met betrekking tot het loslaten van exen voor ze aan een relatie beginnen.
In ieder geval voor ze aan een relatie met mij beginnen!

Het zou handig zijn als ik interesse in een dame heb en merk dat het wederzijds is dat ik zou kunnen vragen 'hey, laat je no-ex-drama pasje eens zien'
Die kutregering houdt zich bezig met de economie, broeikaseffecten, global warming, files, veiligheid terwijl dit probleem gewoon eens opgelost moet worden!

Zo, dat ben ik kwijt.
Plok
pi_88470056
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...

Mensen die hier komen schrijven hier omdat ze daar behoefte aan hebbebn, en ja dat gaat vaak over verdriet / analyseren maargoed oppervlakkige praat schieten we ook weinig mee op denk..

De een blijft eventjes in dit topic hangen, de ander wat langer, en mensen zoals ik te lang, maargoed so be it ;)
  maandag 8 november 2010 @ 13:17:41 #136
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88470106
zo bij mijn ex op de koffie. :) gewoon zomaar.
pi_88480770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 02:04 schreef MOD het volgende:
Het is als een zoute druppel op een gloeiende plaat. Het borrelt, sist en springt in het rondte, geladen met alle emoties, verlangens, gedachtes en herinneringen. Zodra die zijn verdampt hou je niks anders over dan een glinsterende kristal met hier en daar een scherp puntje, dat je altijd met je mee draagt. Je mag er naar kijken, maar aanraken doet pijn.

Erg mooi.
pi_88480985
:W ik vind het best geweest zo.
  maandag 8 november 2010 @ 18:56:44 #139
189961 ex
aperture science
pi_88482784
Je kunt ook gewoon zeggen dat je met iemand naar bed geweest bent (na doorvragen). Zoals ik...
Dus het om elkaar heen draaien zal nu wel gebeurd zijn denk ik :')
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 8 november 2010 @ 20:20:56 #141
25878 MOD
pi_88487139
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Pan.da het volgende:
Jullie zijn niet over je ex heen! En als jullie je zo blijven gedragen zullen jullie altijd zielig en alleen blijven! En ja, jij vooral MOD!

Nee, ik ben ook nog niet over mijn ex heen, maar kom op zeg! Live your life!

dat waren veel uitroeptekens...
Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

quote:
Dat is allemaal aardig bedoeld van jullie over dat los laten en je eigen leven leven, maar dat kan iedereen natuurlijk voor zichzelf ook wel bedenken...
Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
pi_88490986
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je over je ex heen bent als je niet meer in dit topic komt :+
Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
pi_88491004
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef MOD het volgende:

[..]

Ja echt, dat is precies wat ik wil. Ben me ook wel bewust van mijn houding, maar op dit moment interesseert het me niet zo veel. Het zit er gewoon, dus kan het maar beter over me heen laten gaan. Weet niet of het uiteindelijk omvormt tot een tumor of zo, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Maar wat Barthinoo zegt.

[..]

Het is gewoon de tijd die je er voor moet nemen en dat je kleine doelen stelt, imo.
Het loopt dus wel los, uiteindelijk. Maar dat is dan pas, en nu zit ik hier, in het hier en nu. Dus doe ik het er maar mee. Jammer dan, maar ooit gaat de zon weer schijnen. Over twee maanden om precies te zijn.

Zit me wel ff af te vragen of ik haar een kaart/cadeau/sms moet sturen, ze is binnenkort jarig. :{
Naja, zie ik dan wel.
Ik ken het! We kennen het allemaal. En de een heeft langer verdriet dan de ander. Tot een tumor groeit het niet uit denk ik ;) Maar ik heb mensen er aan onder door zien gaan. Jij bent nog jong (toch?), dus dat zal wel uiteindelijk goed komen... maar toch...
pi_88491873
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ja maar! Het is leuk om andermans drama te lezen :+ Volgensmij kijken er hier ook veel meer mensen dan dat er posten :P
Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
pi_88492274
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Vind je ? Ik heb wel weer genoeg van de drama ;)
Zo lang het niet mijn eigen drama is vind ik het wel leuk om te lezen ja :P

Om de complete offtopic maar even te compenseren. Afgelopen weekend tweede date gehad met erg leuk meisje, kan alleen niet in al te veel details gaan want ze leest vast mee (het is een Fokster :+)
pi_88492372
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
pi_88495492
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Male23 het volgende:
Als je hier komt om te lezen moet je niet gaan lopen zeiken dat er mensen zijn die hier hun hart luchten. Verwerking van een relatie gaat gewoon gepaard met ups en downs.
Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tempo en aanpak natuurlijk. Er bestaat geen 'standaard' als het gaat om verwerking.

Schrijf zelf niet zoveel meer, omdat het ongelooflijk goed gaat. Heb bijna geen verdrietige momenten meer en er zijn hele dagen zonder aan hem te denken/ te missen. Op een gegeven moment ging de knop om en was ik er klaar mee. Ik denk dat het komt vanwege het feit dat dit al de 2e keer is dat het uit is. (5 maanden geleden ging het uit, na 2 maanden alleen weer aan, 1,5 maand samen en nu weer 1,5 maand uit) Toen we weer samen kwamen heb ik me gewoon niet vol gegeven. Hield continu rekening met het feit dat het uit zou kunnen gaan en gemerkt dat onze problemen gewoon niet op te lossen waren.
Bovendien heb ik de 1e keer al veel verwerkt en was het nu een kwestie van weer die draad oppakken en doorgaan. Denk dat het daardoor wel veel sneller is gegaan.

Ben heel druk met allerlei leuke dingen en ben gelukkig. Ook weer rustig gaan beginnen met daten, dus ik heb het naar mijn zin. Ik lees nog wel mee, maar zelf heb ik niet meer veel te melden dan dat het goed gaat! *O*
  maandag 8 november 2010 @ 23:09:37 #148
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88497131
het is ook gewoon fijn om eens te kijken hoe het gaat en het mee te delen, anders kwam ik ook nooit achter die post van mijn ex van de week :')

ik heb echt een geweldig weekend gehad en ik merk dat de kleine dingen die ik niet kon bij mij ex en nu wel bij mijn nieuwe vriend zorgt voor zoveel geluk.
Romantisch lekker chocomel drinken, chocofonduen, aardbeien, chocosaus, fruitsalades, dingen eten in bijzijn vriend wat hij eigenlijk niet lekker vind, winkelen, poolen dat kan nu allemaal en dat geft me zon oppepper. Ik zie hem vrijdag tot maandag avond, dan doen we veel leuke dingen. Mijn ex had een goede baan, maar ik ben nu al vaker ergens heen geweest met mijn vriend of weekendjes weg dan eerst, en dat terwijl wij niet veel centjes hebben.

morgen als goed is daar naar toe, 140km dacht ik dat het was qua afstand, en woensdag avond terug naar huis en vrijdag weer bij hem.
pi_88501530
Mijn ex heeft me vanavond verwijderd uit haar lijst van elk sociale netwerk, nadat ze me gevraagd had of ik ook seks gehad heb na onze relatie en ik daar bevestigend op heb geantwoord. Ik was even heel verdrietig, maar voel nu een soort van kalmte over me. Zoiets van: We hoeven niet meer om elkaar heen te draaien, we kunnen het nu echt afsluiten, zonder de hoop of gedachte op/over een gezamenlijke toekomst.

Had ik niet verwacht!
  dinsdag 9 november 2010 @ 02:29:36 #150
25878 MOD
pi_88502851
Ja zo ging het bij mij ook zo ongeveer. En dan idd dat die last van je schouders afvalt. Dan pas kan je echt gaan rouwen, had ik het idee, omdat je nu echt niks meer met elkaar te delen hebt. Tenminste, zo voelt het bij mij dan.

En omdat het nu goed met me gaat, al hoewel, ik vóel me goed, dacht ik, ik post eens even.

Want ik voel me fijn en gelukkig. Omdat ik het idee heb dat ik er wel kom. Omdat ik de redenen weet waarom het uit is en waarom het nooit meer goed komt tussen mij en mijn ex. Maar met mij gaat het wel goed komen, en met mijn ex ook wel denk ik.

Ik baal nog steeds als een stekker en juist nu mis ik haar omdat ik me zo goed voel, maar ja. Dat zal wel slijten :)

Zo van, als je je goed voelt, dan gaat alles ook beter. En zonder valse hoop of gericht zijn op een nieuwe relatie, kan je lekker met je zelf aan de slag.. Eenmaal bezig en het gaat weer zoals het gaat, komt er spontaan wel weer een nieuw leuk meisje opduiken.

Whoop, dit zien vast te houden!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:09:22 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88512257
En, voel je je nog steeds zo?
pi_88518293
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef goofy_goober het volgende:
En, voel je je nog steeds zo?
_O-

Af en toe ben je ook zo lekker sarcastisch he :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')