dus jij maakt je druk dat hij een meisje leuk vind, hij zegt van niet. jij SMSt een vriend van hem om te chillen en vind het raar dat hij nu denkt dat jij die vriend leuk vind..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
En hoe lang is het al uit?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef HIHI123 het volgende:
Ik zit een beetje heel erg te twijfelen haha, dus ik wil jullie om een mening vragen, uiteindelijk moet ik natuurlijk wel zelf beslissen.
Afgelopen vrijdagavond had ik heel erg het gevoel dat mijn ex bij een nieuw meisje was ( het was toen net een weekje uit ) en daar voelde ik me heel kut om. Ik heb hem gebeld en ik krijg een vreemd mannelijk persoon aan de lijn, en uiteindelijk mijn ex die eerst niet wou zeggen waar hij was. Uiteindelijk zei hij dat hij met een vriend bij die vriend thuis. Ik wou praten en toen hebben we voor zaterdagavond afgesproken. Hij zei mij dat ik mezelf een met dat meisje ( waarvan ik denk dat hij haar leuk vind) ) eens moest vergelijken, en mezelf dan maar eens moest bedenken dat hij nooit wat met dat meisje zou willen. Zaterdagavond stond ik op het punt om weg te gaan, maar hij wou ook net weggaan want een van zijn vrienden was gedumpt (dit is echt waar) en hij wou er voor hem zijn. Niet gegaan dus en ik weer in tranen thuis gezeten. Ik was best wel uitgevallen aan de telefoon, omdat ik met hem een afspraak had maar hij ineens weg ging, om er voor zijn vriend te zijn en om zich niet weer het hele weekend kut te voelen over 'ons'. Dit snap ik natuurlijk ook wel maar ik had toch een afspraak met hem. Daarna even gebeld dat ik niet zo had mogen uitvallen. Nu heb ik voor vanavond na zijn werk afgesproken, en daarvoor heb ik gevraagd aan een vriend van mij (die ook weer een hele goede vriend van mijn ex is) of hij zin had om te chillen. Hij kon niet. Mijn vriend smste mij toen met de vraag waarom ik met die vriend wou chillen. Ik smste daarop dat dat mij gewoon gezellig leek. Hij smste daarop terug dat hij het een beetje vreemd vond dat ik eerst met die vriend zou gaan chillen en dan bij hem zou komen op te praten. Ik vind hier zelf niks raars aan. Ik heb niet meer terug gesmst en net smste hij: of wil je niet meer komen praten..
Hier heb ik ook nog niks op terug gestuurd.
Ik weet dat het niet slim is van mij om daar heen te gaan, maar op de een of andere manier wil ik toch nog wat dingen wat duidelijker hebben op het gebied van dat meisje. Ik weet dat het mijn zaak niet is en ik er niks meer aan kan veranderen.
Wat vinden jullie?
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kom tegenwoordig niet meer in dit topic omdat ik dan aan mijn ex moet denken. En dat probeer ik te vermijden. Gaat niet zo goed in het loslaten. Ik wil hem nog steeds terug en ongeveer alles herinnert me aan hem. Overal waar ik ben, maar ook gewoon als ik een keer graag een arm om me heen wil dan herinner ik me al die goede momenten met mijn ex. Het wordt alleen meer de gedachten, hoe langer ik hem niet spreek of zie.
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.quote:
Ik lees dr gewoon overheen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ongeveer 10 dagen, begin alinea 2.
Ik heb er inderdaad vrij weinig aan om te weten of hij nou wel of niet met dat meisje zit, het maakt voor mij toch geen verschil. Misschien een opluchting als het niet zo is maar er zal toch niks veranderen. Ik wil hem terug, en het is inderdaad het beste hem nu los te laten, maar ik heb zo de drang om hem te zien.. en dat maakt het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Je bent er best wel veel nog mee bezig (logisch ook) maar als je wilt praten moet je praten. Alhoewel.. Je moet doen wat jou het beste lijkt. Alleen kan het door alle drama en chaos nog al lastig lijken wat "het beste" is omdat je gevoel gevoed wordt door één ding en dat is je ex. Heb je er echt wel wat aan om te vragen wat er met dat ander meisje is?
Vraag je zelf even af of je er blij mee moet zijn als uitkomt dat er ook echt iets speelt tussen hen.
Wat heb je er aan.. Dan blijkt dat het niks is tussen hen.. Oke, dan weet je dat, maar het is nog steeds uit.
Of het blijkt van wel, dan is het uit én je hebt het gevoel dat je bent ingeruild.
Ik weet niet wat je wilt.. Wil je hem terug? Ook al is de kans niet of nauwelijks aanwezig, het beste is om hem maar gewoon met rust te laten. Wellicht gaat hij je missen en komt ie met hangende pootjes terug, of hij laat het voor wat het is.
Ik zou er in ieder geval geen aandacht aan willen besteden. Mijn ex heeft ook met een ander zitten aankloten. Ik wil er niks van weten en wat zij doet moet ze zelf weten. Als ze me gaat missen komt ze vanzelf wel terug. Of ze houdt voet bij stuk en ik zie haar nooit meer. Dat zijn dingen die ik me kan afvragen, maar vooralsnog is ze er niet, dus kan maar beter met me zelf verder gaan.
Maar goed, doen wat je zelf het beste vind. Hou in ieder geval de eer aan je zelf.
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Probeer hem/jullie relatie niet teveel te idealiseren. Het is tenslotte niet voor niets uit.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
Ja het was ook zo'n lange lap tekst haha. Ik ben 19 en hij is bijna 20.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik lees dr gewoon overheen.
Anyway, dan mag het nog. Ook al is het je ex. Leeftijd?
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Het is tenslotte niet voor niets uit." Mja, i know. Hij wilde niet verder, terwijl het voor mij nog wel werkte. Tuurlijk waren er dingen waar ik me aan stoorde, maar na al die jaren had ik juist alles wat me dwars zat aangegeven en andere dingen weer geaccepteerd. Het was voor mij juist wel een goed relatie, en het had nog zoveel beter gekunt. Hij wilde niet verder, en ik snap ook niet waarom, en dat zal ik nooit weten denk ik. Het is een moeilijk onderwerp waar we het vaak zat over hebben gehad, hij weet het ook niet. Maarja, daar kan ik niets mee.
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En aangezien het nog uit is werkt het nog steeds niet. Beter dat je je daar bij neerlegt. Des te sneller kun je verder en weer genieten van het leven. En echt, het slijt. Maar je moet wel jezelf de kans gunnen om het te laten slijten.
Het leven is zo leuk als dat je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb het er heel moeilijk mee. Zonder hem is het leven heel saai. En dat gevoel is niet leuk. Het slijt wel, tja dat gaat me nog wel jaren kosten. Ik probeer er niet aan te denken maar het werkt niet. Denk vaak aan de goede momenten zomaar ineens en die wil ik dan terug. En dan moet ik ook nog denken van mezelf dat ik het los moet laten. Het komt wel goed. Duurt me nog wel even. Ik weet dat het straks beter gaat zijn want ik heb wel eerder in deze situatie gezeten.
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
Het is tenslotte niet voor niets uit.
Moeten gaat met tegenzin. Maar sms hem gewoon niet, ga iets doen. Laat al het contact van hem af komen als je wilt dat er over gepraat kan worden. Als je zo achter hem aan blijft kachelen en om elkaar heen blijft hangen bloedt het uiteindelijk dood op een nare manier, zo een nasleep wil je niet hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:44 schreef HIHI123 het volgende:
Eigenlijk zou het misschien het slimst zijn nu te smsen dat ik geen behoefte meer heb op te praten. Dan denk hij misschien ook van huh?
Maar die stap om die sms te verzenden is erg groot, omdat ik hem toch nog graag wil zien..
Dat moet ik helemaal niet willen! Grrr
maar wel waar, een breuk heeft een reden. en die moet je accepteren om hem te verwerken. de reden kan iets lulligs en kleins zijn, maar ook iets dramatisch. maar het blijft een reden om de relatie te beëindigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
Ja, is dat zo? De breuk tussen jou en je vriendin had geen reden? En als dat zo is: wat doe je hier dan nog? Er is tenslotte geen reden geweest voor een breuk tussen jullie. Snel weer aanmaken. En verder heeft Under_Score helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Dat is echt zo een kul-argument. Iets dat je je zelf inpraat om je zelf te overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |